Ik ben 1,78quote:Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus, hoe kan je dan in vredesnaam aan de dikke kant zijn![]()
Of b en ik een keer in onzin van jouw hand getrapt. Het kon ook niet anders dan dat je een goddelijk lichaam had.
Ik 78+- om 1,84. Je ziet het op Wasteland vanzelf wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus, hoe kan je dan in vredesnaam aan de dikke kant zijn![]()
Of b en ik een keer in onzin van jouw hand getrapt. Het kon ook niet anders dan dat je een goddelijk lichaam had.
Ja ik ben dik ja ik ben dik.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..][ afbeelding ]
Ik ben een stuk langer en een stuk lichter dan Tjacka.
Nee joh, je BMI is prima. Misschien dat je zelf vindt dat je af moet vallen maar té dik ben je in elk geval niet.quote:
Ja,quote:Op woensdag 27 november 2013 21:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh, je BMI is prima. Misschien dat je zelf vindt dat je af moet vallen maar té dik ben je in elk geval niet.
castreer jezelfquote:Op woensdag 27 november 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
Ik moet godverdomme ook een kilo of 5 kwijt
Geloof daar altijd maar weinig van. Net als het hele "Elk biertje is een boterham met kaas"quote:Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Flesje wodka tikt toch snel 1.4k kcal aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |