Opmerkelijk dat je hun schandelijke werkwijze niet noemt, dat moet jou als journalist toch ethisch tegen de borst stuiten. Verder snap ik dat het een geslaagd recept is, maar dat maakt het niet noodzakelijk een goede krant. Met die logica is de Mac het beste restaurant ter wereldquote:Op woensdag 27 november 2013 20:28 schreef Ezell het volgende:
Haten op De Telegraaf.Misschien journalistiek gezien de 'beste' krant van Nederland, maar wel een krant die retegoed in elkaar zit. Het past perfect bij de doelgroep die het leest. De vormgeving is daarnaast zo herkenbaar, dat echt iedereen meteen ziet om welke krant het gaat.
Jep. Met nog een flinke voorsprong ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat Ezell wel gelijk heeft hoor. De Telegraaf is de meest gelezen krant in Nederland toch?
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is toch ook nog de enige krant van Nederland die nog geen leesbaar formaat heeft?
Kom op zeg, je kan niet zeggen dat ze zomaar iets doen bij De Telegraaf.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat Ezell wel gelijk heeft hoor. De Telegraaf is de meest gelezen krant in Nederland toch?
Ze zegt toch ook niet dat het een goede krant is.. Tenminste ik neem aan dat er nog een "niet" in dat zinnetje moest bij derquote:Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je hun schandelijke werkwijze niet noemt, dat moet jou als journalist toch ethisch tegen de borst stuiten. Verder snap ik dat het een geslaagd recept is, maar dat maakt het niet noodzakelijk een goede krant. Met die logica is de Mac het beste restaurant ter wereld
Ja. Sensatie zoeken.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kom op zeg, je kan niet zeggen dat ze zomaar iets doen bij De Telegraaf.
Denk je dat de haat tegen de Telegraaf is omdat mensen denken dat ze per ongeluk zo'n krant maken?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee klopt, maar dan kan het nog wel eenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is dan weer niet alleen iets van de telegraaf.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:31 schreef JanCees het volgende:
Achterlijke dingen lees je soms op die telegraaf site
Het AD probeert zich van een hoger niveau dan de Telegraaf te laten lijken maar er zit maar weinig verschil in. Sportbijlage van het AD is welquote:Op woensdag 27 november 2013 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet alleen iets van de telegraaf.
De AD site staat soms ook vol onzin![]()
Om nog maar over de redactie van Nu.nl te zwijgen
Ja sowiesoquote:Op woensdag 27 november 2013 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het AD probeert zich van een hoger niveau dan de Telegraaf te laten lijken maar er zit maar weinig verschil in. Sportbijlage van het AD is wel
Jullie hebben geneens negers daar toch?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)m_huidskleur___.html
#onlyinarnhem
Heel veelquote:Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jullie hebben geneens negers daar toch?
Klopt.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik noem het ook niet de beste krant van Nederland, dat is ook niet mijn mening. Ik zeg dat De Telegraaf niet een bij elkaar opgeraapt zooitje is zoals de meeste mensen denken. Er gaat daar veel meer vooraf dan mensen denken. In de journalistiek gaat het echt niet alleen om de kwaliteit van de stukken, maar ook op de wijze waarop het nieuws wordt gebracht. Zeker zoals iets bij De Telegraaf, een krant die duidelijk een eigen karakter heeft.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je hun schandelijke werkwijze niet noemt, dat moet jou als journalist toch ethisch tegen de borst stuiten. Verder snap ik dat het een geslaagd recept is, maar dat maakt het niet noodzakelijk een goede krant. Met die logica is de Mac het beste restaurant ter wereld
Mensen nemen de krant niet serieus en dat vind ik storend. Zeker aangezien het de grootste krant van Nederland is. Dat gebeurt niet zomaar.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk je dat de haat tegen de Telegraaf is omdat mensen denken dat ze per ongeluk zo'n krant maken?
Ik vind dat zo triest. Van het bedrijf is het natuurlijk nog triester, maar die gast had gewoon naar de commissie gelijke behandeling moeten stappen in plaats van zo online te zetten. Los je niets mee op en is alleen maar aandacht vragen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)m_huidskleur___.html
#onlyinarnhem
Kijkshop chillingsquote:
Ik vind dat ie het nog netjes oplost.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat zo triest. Van het bedrijf is het natuurlijk nog triester, maar die gast had gewoon naar de commissie gelijke behandeling moeten stappen in plaats van zo online te zetten. Los je niets mee op en is alleen maar aandacht vragen.
Niemand heeft dat gezegd, dat maak jij er van.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef Ezell het volgende:
Ik noem het ook niet de beste krant van Nederland, dat is ook niet mijn mening. Ik zeg dat De Telegraaf niet een bij elkaar opgeraapt zooitje is zoals de meeste mensen denken. Er gaat daar veel meer vooraf dan mensen denken. In de journalistiek gaat het echt niet alleen om de kwaliteit van de stukken, maar ook op de wijze waarop het nieuws wordt gebracht. Zeker zoals iets bij De Telegraaf, een krant die duidelijk een eigen karakter heeft.
Naja krijgt het wel aandacht dat het nog steeds gebeurt en wordt er echt wat aan gedaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat zo triest. Van het bedrijf is het natuurlijk nog triester, maar die gast had gewoon naar de commissie gelijke behandeling moeten stappen in plaats van zo online te zetten. Los je niets mee op en is alleen maar aandacht vragen.
Ik vind je conclusie dat het een bij elkaar geraapt zooitje zou zijn nogal raar. De reden dat ik de Telegraaf afschuwelijk vind is de consistent sturende berichtgeving, veel te grote aandacht voor Shownieuws-achtige zaken en de negatieve, zeikerige toon in vrijwel alle artikelen. Ik denk niet dat dat per ongeluk of toevallig is, dat is een bewuste koers die ik bijzonder vervelend vind.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik noem het ook niet de beste krant van Nederland, dat is ook niet mijn mening. Ik zeg dat De Telegraaf niet een bij elkaar opgeraapt zooitje is zoals de meeste mensen denken. Er gaat daar veel meer vooraf dan mensen denken. In de journalistiek gaat het echt niet alleen om de kwaliteit van de stukken, maar ook op de wijze waarop het nieuws wordt gebracht. Zeker zoals iets bij De Telegraaf, een krant die duidelijk een eigen karakter heeft.
[..]
Mensen nemen de krant niet serieus en dat vind ik storend. Zeker aangezien het de grootste krant van Nederland is. Dat gebeurt niet zomaar.
Ik loop daar zo snel mogelijk langsquote:
altijd dealers daarquote:Op woensdag 27 november 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik loop daar zo snel mogelijk langsdat hele plein daar.
Dat zal ongetwijfeld, maar ik heb 'm eerst regelmatig gelezen voor ik dit soort dingen roep.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:36 schreef Ezell het volgende:
De Telegraaf is beetje zoals Coldplay. Het is helemaal stoer om erop te haten.
wat is deze mattiequote:
aardig centrum om te winkelen, maar oogt nogal pauperig vind ik.quote:
vroeger altijd shops waar ze niet moeilijk deden om id dat was het enige voordeel van arnhem, tegenwoordig wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
aardig centrum om te winkelen, maar oogt nogal pauperig vind ik.
Met die club van jequote:
Op De Telegraaf wordt gehaat omdat mensen het zien als een krant die je kwalitatief niet serieus kan nemen. Ik neem aan dat ze daarmee de de stukken bedoelen. En wat is er dan mis met de stukken? De informatie klopt niet, is niet volledig of trekt de lezer niet. Bij de eerste twee lijkt het mij om artikelen te gaan met informatie waarvan het lijkt alsof ze zomaar bij elkaar zijn gegooid.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand heeft dat gezegd, dat maak jij er van.
Ik vind het geen fijne krant, jij ook niet. Ik bedoelde eigenlijk dat het veel te makkelijk is om De Telegraaf te haten. Maar ja, ik dwaal altijd een beetje af en shit.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind je conclusie dat het een bij elkaar geraapt zooitje zou zijn nogal raar. De reden dat ik de Telegraaf afschuwelijk vind is de consistent sturende berichtgeving, veel te grote aandacht voor Shownieuws-achtige zaken en de negatieve, zeikerige toon in vrijwel alle artikelen. Ik denk niet dat dat per ongeluk of toevallig is, dat is een bewuste koers die ik bijzonder vervelend vind.
En ik denk dat dat voor meer mensen geldt. Wat vervolgens oplevert dat ik de Telegraaf niet serieus neem, omdat ik eerdere negatieve ervaringen met de betrouwbaarheid en inhoud heb.
En de grootste krant van Nederland worden is iets maken wat de brede, autochtone onderklasse aanspreekt. Dat zijn nou eenmaal de meeste mensen. Dat beheerst de Telegraaf heel goed, maar zoals ik eerder met de Mac probeerde te zeggen vind ik dat geen reden de krant te respecteren.
Het is jammer dat er ook een hoop mensen zijn die dat niet hebben gedaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld, maar ik heb 'm eerst regelmatig gelezen voor ik dit soort dingen roep.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vroeger altijd shops waar ze niet moeilijk deden om id dat was het enige voordeel van arnhem, tegenwoordig wel.
Nee, dat niet. Pas als je borsthaar gaat krullen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik dacht mijn eerste borsthaar,
Gelijk afscheren.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik dacht mijn eerste borsthaar,
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:49 schreef Tjacka het volgende:
ik heb heel veel jack en jones kleren gekocht
#bazenmerk
Niet haten op borsthaar mangquote:
Ik heb een kippeborstkastquote:Op woensdag 27 november 2013 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb trouwens ook een baby borstkas
Veren?quote:
Oh,quote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef Ezell het volgende:
Fok-it... Notting Hill is trouwens niet zo leuk.
Daar zie ik het probleem niet van.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef Interv het volgende:
Zo stom. Ik ga straks naar een feestje, maar heb morgen ook een belangrijke presentatie.
Wat stom zeg.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef Interv het volgende:
Zo stom. Ik ga straks naar een feestje, maar heb morgen ook een belangrijke presentatie.
nu moet ik aan kerst denkenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:53 schreef Fok-it het volgende:
Dacht alleen dat het soort Love Actually was
Gewoon een keertje geen pilletje pakken.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef Interv het volgende:
Love Actually heb ik niet afgekeken omdat ik er niks aan vond.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh,Ik moet zeggen dat ik hem ook niet helemaal gezien heb
Dacht alleen dat het soort Love Actually was
hahahahahquote:Op woensdag 27 november 2013 20:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Love Actually heb ik niet afgekeken omdat ik er niks aan vond.
Wat ga je nou doen met Polen?quote:
Ik geloof dat ik bij jou elke dag een aankondiging voor een presenta-tie.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef Interv het volgende:
wtfquote:Op woensdag 27 november 2013 20:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Love Actually heb ik niet afgekeken omdat ik er niks aan vond.
is coolquote:
Nee, niet afgekeken. Het is dat ik nu meerdere dingen tegelijk doe, anders had ik deze ook uitgezet.quote:
Dan weet ik niet meer wat jouw smaak is.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, niet afgekeken. Het is dat ik nu meerdere dingen tegelijk doen, anders had ik deze ook uitgezet.
Kende je die nog niet wtfquote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef Ezell het volgende:
Fok-it... Notting Hill is trouwens niet zo leuk.
Coldplay?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:36 schreef Ezell het volgende:
De Telegraaf is beetje zoals Coldplay. Het is helemaal stoer om erop te haten.
Lieke van Lexmondquote:Op woensdag 27 november 2013 20:39 schreef Fok-it het volgende:
Zomaar wat voorpagina nieuws op de AD-site
-Maleisische slavin was al meer dan 40 jaar vermist
-Chinees wilde Gordon doodrijden om opmerking
-Lieke van Lexmond heel gelukkig met nieuwe vriend
-Moeder fotograaf: Zoon dood door Biebers auto
Ik wel. Weinig slaap en om 7 uur weer in de bus.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar zie ik het probleem niet van.
Niks mis mee.quote:
Dit is gewoon té of zoiets.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan weet ik niet meer wat jouw smaak is.
Alleen hele korte stukjes gezien op tv. Raar?quote:
JA ALDOquote:
Ik geloof nu twee keer.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik bij jou elke dag een aankondiging voor een presenta-tie.
Zie het probleem niet. Ik ken mensen die zo hun examenperiode door komen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:58 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik wel. Weinig slaap en om 7 uur weer in de bus.
Anytime, Anywherequote:Op woensdag 27 november 2013 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Maar ook niet heel bijzonder
Wasda?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit is gewoon té of zoiets.
[..]
Alleen hele korte stukjes gezien op tv. Raar?
[..]
JA ALDO
Ik wilde graag een woordgrap proberen. Hij was wederom zeer succesvol.quote:
Zegt ze terwijl Grease haar lievelingsfilm isquote:Op woensdag 27 november 2013 20:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
[..]
JA ALDO
Ga weg, dat is niet mijn lievelingsfilm.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zegt ze terwijl Grease haar lievelingsfilm is
Jaquote:Op woensdag 27 november 2013 20:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
[..]
JA ALDO
quote:
80 dollar noem ik niet ingestortquote:Op woensdag 27 november 2013 20:59 schreef Toto69 het volgende:
Fok-it LTC stond net op 30.1 dollar man.
Ik had op 27.5 weer ingekocht, toen ie ineens van 28 naar 30 vloog panic sell gedaan en weer 18 dollar winst gepakt.
BTC-e lag er net namelijk helemaal uit en LTC was ingestort naar 24 dollar, BTC 80 dollar ingestort
Rond de 8% is in andere markten een rampquote:Op woensdag 27 november 2013 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
80 dollar noem ik niet ingestortValt nog mee
Medium?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe heette Thailand tot 1939?
Wat een kutvraag.
Had ik net ookquote:Op woensdag 27 november 2013 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een kutvraag.
Siam. Gingen ze met de VOC heen en zo.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een kutvraag.
Maar vanmorgen was'ie nog lager toch?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rond de 8% is in andere markten een ramp
Vind ik wel veel hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
80 dollar noem ik niet ingestortValt nog mee
Zal wel weer bijtrekkenquote:
nee, ik ben herrezen als een feniksquote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat vind jij van die film?
[..]
Ziektehouding ditdat!
Mooi.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat vind jij van die film?
[..]
Ziektehouding ditdat!
Voorlopig tikt hij de 1000 dollar niet aan dus?quote:
het klinkt té gezondquote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is er mis met multivitamine?
Maar in andere markten is 10% winst ook bizar, en daar kijk je bij de bitcoins niet van opquote:Op woensdag 27 november 2013 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rond de 8% is in andere markten een ramp
Serieus? Komt door mijn tomaten, vast en zeker.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, ik ben herrezen als een feniks
Is al geweest. Of bedoel je opnieuw?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voorlopig tikt hij de 1000 dollar niet aan dus?
Opnieuwquote:Op woensdag 27 november 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is al geweest. Of bedoel je opnieuw?
ookquote:Op woensdag 27 november 2013 21:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Serieus? Komt door mijn tomaten, vast en zeker.
Allang gedaan man. BTC-e lag eruit zoals ik zei en toen crashte ALLES. Ltc 5 dollar naar beneden, Nmc naar beneden, BTC 80 dollar naar benedenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voorlopig tikt hij de 1000 dollar niet aan dus?
True, daarom ook dequote:Op woensdag 27 november 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar in andere markten is 10% winst ook bizar, en daar kijk je bij de bitcoins niet van op
Volgens Mt.Gox 1024 nu.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OpnieuwWas gister volgens mij voor het eerst
En nu kan je vannacht niet meer slapen zeker.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ookMaar ook omdat ik een sicke powernap van 3 of 4 uur heb gedaan
Dat zijn hele domme mensen dan.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
True, daarom ook de![]()
Maar het is wel grappig omdat sommigen mensen nu 5-10% in andere markten ook als weinig zijn gaan beschouwen merk ik
Weet ik..quote:Op woensdag 27 november 2013 21:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Allang gedaan man. BTC-e lag eruit zoals ik zei en toen crashte ALLES. Ltc 5 dollar naar beneden, Nmc naar beneden, BTC 80 dollar naar beneden
Waarschijnlijk niet neequote:Op woensdag 27 november 2013 21:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
En nu kan je vannacht niet meer slapen zeker.
Oh oke. Verschilt ook veel tussen die sites hequote:
Ik ben ook lidquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb het perfecte ritme.
Nou bij Martijn ben ik nog niet geregistreerd hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 21:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij bent overal lid van
[..]
Heul niet, zusje
Unitedquote:
Op vmbo?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zie het probleem niet. Ik ken mensen die zo hun examenperiode door komen.
hihi ik loogquote:Op woensdag 27 november 2013 21:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij bent vier maanden ouder of zo.
quote:
dankjequote:
Heb je wel vaker last van, idioot.quote:
Die 2 in 1 zin? Really?quote:
Zomaar.quote:
Ze scoorde een doelpunt, denk ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:14 schreef Tchock het volgende:
2-0 United, ik heb geen flauw idee wat er gebeurde
Hoezo? Je mocht me niet?quote:
Wanneer ga je op vakantie?quote:
Gelijk weer negatief denken.quote:
okquote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben nog steeds geil.
Einde bericht.
Ah, een medestanderquote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben nog steeds geil.
Einde bericht.
Moet je neukenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben nog steeds geil.
Einde bericht.
1 die een maand duurt?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moet je nog wel een laatste Rick Astley sturen dan.
Je testosteron is aan het terugkeren dankzij Ajax, of komt het toch door je posts in het "Mannen show jezelf" topic?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben nog steeds geil.
Einde bericht.
En mijn topic over wasteland.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je testosteron is aan het terugkeren dankzij Ajax, of komt het toch door je posts in het "Mannen show jezelf" topic?
Ik zou het fijn vinden als je de discussie start in mijn topic.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja. 3 dagen nog he... de zenuwen gieren door mijn lichaam.
Dan kun je weer vooruitquote:Op woensdag 27 november 2013 21:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, aangezien er ook eentje bestaat van 10 uur.
Nee. Ik ben een doodvogeltje momenteel, en geeneens alcohol opquote:Op woensdag 27 november 2013 21:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als je de discussie start in mijn topic.
20 minuten van je leven verpestquote:Op woensdag 27 november 2013 21:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb 20 minuten van de filmpje afgespeeld.
Op de achtergrond afgespeeld he.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
20 minuten van je leven verpest
de filmpjequote:Op woensdag 27 november 2013 21:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb 20 minuten van de filmpje afgespeeld.
Ik hou van leer.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:26 schreef Divje het volgende:
Ik hou van muziek en halve liters Heineken.
En patat.
Dus je moet dit soort fouten wel vaker corrigerenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.Typ hier altijd snel en lees het nooit na.
Tof man. Afscheidscommittee zal er zijn.quote:
Jup. Op een manier vergeet ik vaak een woord, ook als ik op mijn mobiel zit. Maar als ik serieus schrijf, dan maak ik dit soort fouten niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je moet dit soort fouten wel vaker corrigeren
Ik trek het bier vast open voor je hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 21:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Tof man. Afscheidscommittee zal er zijn.
Zo voorspelbaar dit.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik trek het bier vast open voor je hoor
bloody mary?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zet jou op een tomatensapdieet. Dat beveel ik als zus.
Is al open.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik trek het bier vast open voor je hoor
baasquote:
That's me!quote:Op woensdag 27 november 2013 21:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
HOE?! Op een manier kom jij altijd terug op drank.
hoezoquote:Op woensdag 27 november 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet je geen foto's te nemen.
Nooit.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:36 schreef Crack_ het volgende:
Ezelltje? Mn ipadje was vanochtend uit terwijl ik zeker wist dat ik echt nog meer dan de helft batterij had. Kreeg 'm ook niet meer aan.. Uiteindelijk aangekregen door te resetten. Heb jij dat wel eens gehad?
Schrok me kapot.
Haha Ipad, vieze kapitalist.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:36 schreef Crack_ het volgende:
Ezelltje? Mn ipadje was vanochtend uit terwijl ik zeker wist dat ik echt nog meer dan de helft batterij had. Kreeg 'm ook niet meer aan.. Uiteindelijk aangekregen door te resetten. Heb jij dat wel eens gehad?
Schrok me kapot.
Doe normaal LRquote:Op woensdag 27 november 2013 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha Ipad, vieze kapitalist.
Hm.. weirdquote:
Hij is tweedehands!quote:Op woensdag 27 november 2013 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha Ipad, vieze kapitalist.
badr hari a bruur kast jongequote:Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef Tchock het volgende:
Badr Hari zit samen met Christiano Ronaldo op de tribune bij Real
ik liet me even gaanquote:Op woensdag 27 november 2013 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet als belediging, maar je praat echt poep
Okayquote:Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef Tchock het volgende:
Badr Hari zit samen met Christiano Ronaldo op de tribune bij Real
Serieus, hoe kan je dan in vredesnaam aan de dikke kant zijnquote:
Ik ben 1,78quote:Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus, hoe kan je dan in vredesnaam aan de dikke kant zijn![]()
Of b en ik een keer in onzin van jouw hand getrapt. Het kon ook niet anders dan dat je een goddelijk lichaam had.
Ik 78+- om 1,84. Je ziet het op Wasteland vanzelf wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus, hoe kan je dan in vredesnaam aan de dikke kant zijn![]()
Of b en ik een keer in onzin van jouw hand getrapt. Het kon ook niet anders dan dat je een goddelijk lichaam had.
Ja ik ben dik ja ik ben dik.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..][ afbeelding ]
Ik ben een stuk langer en een stuk lichter dan Tjacka.
Nee joh, je BMI is prima. Misschien dat je zelf vindt dat je af moet vallen maar té dik ben je in elk geval niet.quote:
Ja,quote:Op woensdag 27 november 2013 21:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh, je BMI is prima. Misschien dat je zelf vindt dat je af moet vallen maar té dik ben je in elk geval niet.
castreer jezelfquote:Op woensdag 27 november 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
Ik moet godverdomme ook een kilo of 5 kwijt
Geloof daar altijd maar weinig van. Net als het hele "Elk biertje is een boterham met kaas"quote:Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Flesje wodka tikt toch snel 1.4k kcal aan
Attention whore spottedquote:Op woensdag 27 november 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
Ik moet stoppen met zuipen. En snoepen. Ik zit zo 's avonds achter mijn laptop alleen maar te zuipen en snoep te vreten. Ik ben een walgelijk smerig dikke imbeciel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |