altijd dealers daarquote:Op woensdag 27 november 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik loop daar zo snel mogelijk langsdat hele plein daar.
Dat zal ongetwijfeld, maar ik heb 'm eerst regelmatig gelezen voor ik dit soort dingen roep.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:36 schreef Ezell het volgende:
De Telegraaf is beetje zoals Coldplay. Het is helemaal stoer om erop te haten.
wat is deze mattiequote:
aardig centrum om te winkelen, maar oogt nogal pauperig vind ik.quote:
vroeger altijd shops waar ze niet moeilijk deden om id dat was het enige voordeel van arnhem, tegenwoordig wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
aardig centrum om te winkelen, maar oogt nogal pauperig vind ik.
Met die club van jequote:
Op De Telegraaf wordt gehaat omdat mensen het zien als een krant die je kwalitatief niet serieus kan nemen. Ik neem aan dat ze daarmee de de stukken bedoelen. En wat is er dan mis met de stukken? De informatie klopt niet, is niet volledig of trekt de lezer niet. Bij de eerste twee lijkt het mij om artikelen te gaan met informatie waarvan het lijkt alsof ze zomaar bij elkaar zijn gegooid.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand heeft dat gezegd, dat maak jij er van.
Ik vind het geen fijne krant, jij ook niet. Ik bedoelde eigenlijk dat het veel te makkelijk is om De Telegraaf te haten. Maar ja, ik dwaal altijd een beetje af en shit.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind je conclusie dat het een bij elkaar geraapt zooitje zou zijn nogal raar. De reden dat ik de Telegraaf afschuwelijk vind is de consistent sturende berichtgeving, veel te grote aandacht voor Shownieuws-achtige zaken en de negatieve, zeikerige toon in vrijwel alle artikelen. Ik denk niet dat dat per ongeluk of toevallig is, dat is een bewuste koers die ik bijzonder vervelend vind.
En ik denk dat dat voor meer mensen geldt. Wat vervolgens oplevert dat ik de Telegraaf niet serieus neem, omdat ik eerdere negatieve ervaringen met de betrouwbaarheid en inhoud heb.
En de grootste krant van Nederland worden is iets maken wat de brede, autochtone onderklasse aanspreekt. Dat zijn nou eenmaal de meeste mensen. Dat beheerst de Telegraaf heel goed, maar zoals ik eerder met de Mac probeerde te zeggen vind ik dat geen reden de krant te respecteren.
Het is jammer dat er ook een hoop mensen zijn die dat niet hebben gedaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld, maar ik heb 'm eerst regelmatig gelezen voor ik dit soort dingen roep.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vroeger altijd shops waar ze niet moeilijk deden om id dat was het enige voordeel van arnhem, tegenwoordig wel.
Nee, dat niet. Pas als je borsthaar gaat krullen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik dacht mijn eerste borsthaar,
Gelijk afscheren.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik dacht mijn eerste borsthaar,
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:49 schreef Tjacka het volgende:
ik heb heel veel jack en jones kleren gekocht
#bazenmerk
Niet haten op borsthaar mangquote:
Ik heb een kippeborstkastquote:Op woensdag 27 november 2013 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb trouwens ook een baby borstkas
Veren?quote:
Oh,quote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef Ezell het volgende:
Fok-it... Notting Hill is trouwens niet zo leuk.
Daar zie ik het probleem niet van.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef Interv het volgende:
Zo stom. Ik ga straks naar een feestje, maar heb morgen ook een belangrijke presentatie.
Wat stom zeg.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef Interv het volgende:
Zo stom. Ik ga straks naar een feestje, maar heb morgen ook een belangrijke presentatie.
nu moet ik aan kerst denkenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:53 schreef Fok-it het volgende:
Dacht alleen dat het soort Love Actually was
Gewoon een keertje geen pilletje pakken.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef Interv het volgende:
Love Actually heb ik niet afgekeken omdat ik er niks aan vond.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh,Ik moet zeggen dat ik hem ook niet helemaal gezien heb
Dacht alleen dat het soort Love Actually was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |