Ik vind dat zo triest. Van het bedrijf is het natuurlijk nog triester, maar die gast had gewoon naar de commissie gelijke behandeling moeten stappen in plaats van zo online te zetten. Los je niets mee op en is alleen maar aandacht vragen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)m_huidskleur___.html
#onlyinarnhem
Kijkshop chillingsquote:
Ik vind dat ie het nog netjes oplost.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat zo triest. Van het bedrijf is het natuurlijk nog triester, maar die gast had gewoon naar de commissie gelijke behandeling moeten stappen in plaats van zo online te zetten. Los je niets mee op en is alleen maar aandacht vragen.
Niemand heeft dat gezegd, dat maak jij er van.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef Ezell het volgende:
Ik noem het ook niet de beste krant van Nederland, dat is ook niet mijn mening. Ik zeg dat De Telegraaf niet een bij elkaar opgeraapt zooitje is zoals de meeste mensen denken. Er gaat daar veel meer vooraf dan mensen denken. In de journalistiek gaat het echt niet alleen om de kwaliteit van de stukken, maar ook op de wijze waarop het nieuws wordt gebracht. Zeker zoals iets bij De Telegraaf, een krant die duidelijk een eigen karakter heeft.
Naja krijgt het wel aandacht dat het nog steeds gebeurt en wordt er echt wat aan gedaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat zo triest. Van het bedrijf is het natuurlijk nog triester, maar die gast had gewoon naar de commissie gelijke behandeling moeten stappen in plaats van zo online te zetten. Los je niets mee op en is alleen maar aandacht vragen.
Ik vind je conclusie dat het een bij elkaar geraapt zooitje zou zijn nogal raar. De reden dat ik de Telegraaf afschuwelijk vind is de consistent sturende berichtgeving, veel te grote aandacht voor Shownieuws-achtige zaken en de negatieve, zeikerige toon in vrijwel alle artikelen. Ik denk niet dat dat per ongeluk of toevallig is, dat is een bewuste koers die ik bijzonder vervelend vind.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik noem het ook niet de beste krant van Nederland, dat is ook niet mijn mening. Ik zeg dat De Telegraaf niet een bij elkaar opgeraapt zooitje is zoals de meeste mensen denken. Er gaat daar veel meer vooraf dan mensen denken. In de journalistiek gaat het echt niet alleen om de kwaliteit van de stukken, maar ook op de wijze waarop het nieuws wordt gebracht. Zeker zoals iets bij De Telegraaf, een krant die duidelijk een eigen karakter heeft.
[..]
Mensen nemen de krant niet serieus en dat vind ik storend. Zeker aangezien het de grootste krant van Nederland is. Dat gebeurt niet zomaar.
Ik loop daar zo snel mogelijk langsquote:
altijd dealers daarquote:Op woensdag 27 november 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik loop daar zo snel mogelijk langsdat hele plein daar.
Dat zal ongetwijfeld, maar ik heb 'm eerst regelmatig gelezen voor ik dit soort dingen roep.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:36 schreef Ezell het volgende:
De Telegraaf is beetje zoals Coldplay. Het is helemaal stoer om erop te haten.
wat is deze mattiequote:
aardig centrum om te winkelen, maar oogt nogal pauperig vind ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |