Daar zie ik het probleem niet van.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef Interv het volgende:
Zo stom. Ik ga straks naar een feestje, maar heb morgen ook een belangrijke presentatie.
Wat stom zeg.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef Interv het volgende:
Zo stom. Ik ga straks naar een feestje, maar heb morgen ook een belangrijke presentatie.
nu moet ik aan kerst denkenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:53 schreef Fok-it het volgende:
Dacht alleen dat het soort Love Actually was
Gewoon een keertje geen pilletje pakken.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef Interv het volgende:
Love Actually heb ik niet afgekeken omdat ik er niks aan vond.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh,Ik moet zeggen dat ik hem ook niet helemaal gezien heb
Dacht alleen dat het soort Love Actually was
hahahahahquote:Op woensdag 27 november 2013 20:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Love Actually heb ik niet afgekeken omdat ik er niks aan vond.
Wat ga je nou doen met Polen?quote:
Ik geloof dat ik bij jou elke dag een aankondiging voor een presenta-tie.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef Interv het volgende:
wtfquote:Op woensdag 27 november 2013 20:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Love Actually heb ik niet afgekeken omdat ik er niks aan vond.
is coolquote:
Nee, niet afgekeken. Het is dat ik nu meerdere dingen tegelijk doe, anders had ik deze ook uitgezet.quote:
Dan weet ik niet meer wat jouw smaak is.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, niet afgekeken. Het is dat ik nu meerdere dingen tegelijk doen, anders had ik deze ook uitgezet.
Kende je die nog niet wtfquote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef Ezell het volgende:
Fok-it... Notting Hill is trouwens niet zo leuk.
Coldplay?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:36 schreef Ezell het volgende:
De Telegraaf is beetje zoals Coldplay. Het is helemaal stoer om erop te haten.
Lieke van Lexmondquote:Op woensdag 27 november 2013 20:39 schreef Fok-it het volgende:
Zomaar wat voorpagina nieuws op de AD-site
-Maleisische slavin was al meer dan 40 jaar vermist
-Chinees wilde Gordon doodrijden om opmerking
-Lieke van Lexmond heel gelukkig met nieuwe vriend
-Moeder fotograaf: Zoon dood door Biebers auto
Ik wel. Weinig slaap en om 7 uur weer in de bus.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar zie ik het probleem niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |