1 die een maand duurt?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moet je nog wel een laatste Rick Astley sturen dan.
Je testosteron is aan het terugkeren dankzij Ajax, of komt het toch door je posts in het "Mannen show jezelf" topic?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben nog steeds geil.
Einde bericht.
En mijn topic over wasteland.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je testosteron is aan het terugkeren dankzij Ajax, of komt het toch door je posts in het "Mannen show jezelf" topic?
Ik zou het fijn vinden als je de discussie start in mijn topic.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja. 3 dagen nog he... de zenuwen gieren door mijn lichaam.
Dan kun je weer vooruitquote:Op woensdag 27 november 2013 21:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, aangezien er ook eentje bestaat van 10 uur.
Nee. Ik ben een doodvogeltje momenteel, en geeneens alcohol opquote:Op woensdag 27 november 2013 21:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als je de discussie start in mijn topic.
20 minuten van je leven verpestquote:Op woensdag 27 november 2013 21:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb 20 minuten van de filmpje afgespeeld.
Op de achtergrond afgespeeld he.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
20 minuten van je leven verpest
de filmpjequote:Op woensdag 27 november 2013 21:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb 20 minuten van de filmpje afgespeeld.
Ik hou van leer.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:26 schreef Divje het volgende:
Ik hou van muziek en halve liters Heineken.
En patat.
Dus je moet dit soort fouten wel vaker corrigerenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.Typ hier altijd snel en lees het nooit na.
Tof man. Afscheidscommittee zal er zijn.quote:
Jup. Op een manier vergeet ik vaak een woord, ook als ik op mijn mobiel zit. Maar als ik serieus schrijf, dan maak ik dit soort fouten niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je moet dit soort fouten wel vaker corrigeren
Ik trek het bier vast open voor je hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 21:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Tof man. Afscheidscommittee zal er zijn.
Zo voorspelbaar dit.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik trek het bier vast open voor je hoor
bloody mary?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zet jou op een tomatensapdieet. Dat beveel ik als zus.
Is al open.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik trek het bier vast open voor je hoor
baasquote:
That's me!quote:Op woensdag 27 november 2013 21:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
HOE?! Op een manier kom jij altijd terug op drank.
hoezoquote:Op woensdag 27 november 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet je geen foto's te nemen.
Nooit.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:36 schreef Crack_ het volgende:
Ezelltje? Mn ipadje was vanochtend uit terwijl ik zeker wist dat ik echt nog meer dan de helft batterij had. Kreeg 'm ook niet meer aan.. Uiteindelijk aangekregen door te resetten. Heb jij dat wel eens gehad?
Schrok me kapot.
Haha Ipad, vieze kapitalist.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:36 schreef Crack_ het volgende:
Ezelltje? Mn ipadje was vanochtend uit terwijl ik zeker wist dat ik echt nog meer dan de helft batterij had. Kreeg 'm ook niet meer aan.. Uiteindelijk aangekregen door te resetten. Heb jij dat wel eens gehad?
Schrok me kapot.
Doe normaal LRquote:Op woensdag 27 november 2013 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha Ipad, vieze kapitalist.
Hm.. weirdquote:
Hij is tweedehands!quote:Op woensdag 27 november 2013 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha Ipad, vieze kapitalist.
badr hari a bruur kast jongequote:Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef Tchock het volgende:
Badr Hari zit samen met Christiano Ronaldo op de tribune bij Real
ik liet me even gaanquote:Op woensdag 27 november 2013 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet als belediging, maar je praat echt poep
Okayquote:Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef Tchock het volgende:
Badr Hari zit samen met Christiano Ronaldo op de tribune bij Real
Serieus, hoe kan je dan in vredesnaam aan de dikke kant zijnquote:
Ik ben 1,78quote:Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus, hoe kan je dan in vredesnaam aan de dikke kant zijn![]()
Of b en ik een keer in onzin van jouw hand getrapt. Het kon ook niet anders dan dat je een goddelijk lichaam had.
Ik 78+- om 1,84. Je ziet het op Wasteland vanzelf wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus, hoe kan je dan in vredesnaam aan de dikke kant zijn![]()
Of b en ik een keer in onzin van jouw hand getrapt. Het kon ook niet anders dan dat je een goddelijk lichaam had.
Ja ik ben dik ja ik ben dik.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..][ afbeelding ]
Ik ben een stuk langer en een stuk lichter dan Tjacka.
Nee joh, je BMI is prima. Misschien dat je zelf vindt dat je af moet vallen maar té dik ben je in elk geval niet.quote:
Ja,quote:Op woensdag 27 november 2013 21:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh, je BMI is prima. Misschien dat je zelf vindt dat je af moet vallen maar té dik ben je in elk geval niet.
castreer jezelfquote:Op woensdag 27 november 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
Ik moet godverdomme ook een kilo of 5 kwijt
Geloof daar altijd maar weinig van. Net als het hele "Elk biertje is een boterham met kaas"quote:Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Flesje wodka tikt toch snel 1.4k kcal aan
Attention whore spottedquote:Op woensdag 27 november 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
Ik moet stoppen met zuipen. En snoepen. Ik zit zo 's avonds achter mijn laptop alleen maar te zuipen en snoep te vreten. Ik ben een walgelijk smerig dikke imbeciel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |