eyquote:
het leven gaat lekkerder dan everquote:
topquote:Op woensdag 27 november 2013 18:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
het leven gaat lekkerder dan ever
400quote:Op woensdag 27 november 2013 18:40 schreef Toto69 het volgende:
fok-it is een vieze hommo met zijn 300 euro winst op litecoins
Ja nu opeens wel hequote:
jaquote:Op woensdag 27 november 2013 18:43 schreef Fok-it het volgende:
Guys even vraagje: ging ik te ver vannacht?
Een vagina is maar een soort van 15cm ofzo diep dacht. Dus ja, je volledige e-penis ging te ver.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:43 schreef Fok-it het volgende:
Goed nummer welquote:
Niks bijzonders hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 18:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
anyway fokit what happened
niet eens een ban?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks bijzonders hoorhad even een uitspatting in vorige topic
Nee niemand uitgescholdenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet eens een ban?wie heb je nu weer afgezogen?
ik verwacht details via een of ander medium voor directe berichtgevingquote:Op woensdag 27 november 2013 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niemand uitgescholdenwas misschien alleen beetje bit Much voor een openbaar forum
Of je kijkt gewoon zelf even in het topic?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik verwacht details via een of ander medium voor directe berichtgeving
Michelle is een meisjesnaamquote:Op woensdag 27 november 2013 18:50 schreef Toto69 het volgende:
Love isn't just a feeling.
Love is shaving your balls.
(C) Michelle Flaherty
Ja, het is van American Piequote:Op woensdag 27 november 2013 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Michelle is een meisjesnaam
Tevens ben je zelf een meisjesnaamquote:Op woensdag 27 november 2013 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Michelle is een meisjesnaam
Wat was er vannacht?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:43 schreef Fok-it het volgende:
Niks, laat maarquote:
Niks laat maarquote:Op woensdag 27 november 2013 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks, laat maar
Wanneer komt Etsu terug?
Jij kan het terug lezen, ik niet wanneer Etsu terugkomtquote:
Wedden dat dat wel ergens is gepost?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan het terug lezen, ik niet wanneer Etsu terugkomt
Stem je ook groenlinks?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben heel links. Dont hate me Inso.
ik haat geen personenquote:Op woensdag 27 november 2013 19:02 schreef Crack_ het volgende:
Heb je je muis dan ook aan de linkerkant?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:02 schreef Crack_ het volgende:
Oke mooi. Maar we zullen het onderwerp verder wel gewoon negeren.quote:
Telefoon.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:02 schreef Crack_ het volgende:
Valt niet veel meer op die partij te stemmenquote:
Kloptquote:Op woensdag 27 november 2013 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt niet veel meer op die partij te stemmen
Nee, wat is dat?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:04 schreef Ezell het volgende:
Crack, ik kijk New Girl. Kijk jij dat ook?
Ik was al blij zat dat de persoon waarop ik stemde nog in de kamer kwamquote:Op woensdag 27 november 2013 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt niet veel meer op die partij te stemmen
Gebakken aardappeltjes. Eten we hier nooit omdat er altijd rijst of noodles of pasta op het menu staat. En nu ben ik alleen dus dan is het tijd voor datquote:
Stem jij ook G-L?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was al blij zat dat de persoon waarop ik stemde nog in de kamer kwam
hoeveel zetels hebben die dan tegenwoordig?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:08 schreef Tchock het volgende:
Ik was al blij zat dat de persoon waarop ik stemde nog in de kamer kwam
Achteraf gezien had ik liever op D'66 gestemd maar ik zweef(de) een beetje tussen die twee in.quote:
Vier denk ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoeveel zetels hebben die dan tegenwoordig?
Maar toen?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:11 schreef Ezell het volgende:
Ik had bijna op GL gestemd.
Matties hier, omg.
Politieke kleur maakt trouwens voor vriendschap weinig uit. Ik heb hele goede vrienden die een totaal andere politieke kleur hebben, lekker boeiend. Als je vriend(in) maar in dezelfde richting denkt anders krijg je ruzie denk ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaar dat je het zo goed met Inso kan vinden![]()
Ik mag hem echt nietquote:Op woensdag 27 november 2013 19:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou nog wel op Tofik Dibi stemmen, die heeft toch mooi een steentje bijgedragen aan groenlinks van binnenuit proberen te slopen
Valt wel mee. Ligt eraan hoe fanatiek je er in staatquote:Op woensdag 27 november 2013 19:13 schreef Tchock het volgende:
Als je vriend(in) maar in dezelfde richting denkt anders krijg je ruzie denk ik.
communistenquote:Op woensdag 27 november 2013 19:11 schreef Ezell het volgende:
Ik had bijna op GL gestemd.
Matties hier, omg.
Precies. Een van mijn beste vriendinnen heeft op de PVV gestemd. Mja, ook niet bepaal mijn partij.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Politieke kleur maakt trouwens voor vriendschap weinig uit. Ik heb hele goede vrienden die een totaal andere politieke kleur hebben, lekker boeiend. Als je vriend(in) maar in dezelfde richting denkt anders krijg je ruzie denk ik.
Daar zou ik trouwens niet mee kunnen omgaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Precies. Een van mijn beste vriendinnen heeft op de PVV gestemd. Mja, ook niet bepaal mijn partij.
Oké, maar zegt ze dan ook niet af en toe dingen waar al je haren recht overeind van gaan staan?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Precies. Een van mijn beste vriendinnen heeft op de PVV gestemd. Mja, ook niet bepaal mijn partij.
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar zou ik trouwens niet mee kunnen omgaan.
Vast wel, anders stem je geen PVVquote:Op woensdag 27 november 2013 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, maar zegt ze dan ook niet af en toe dingen waar al je haren recht overeind van gaan staan?
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar zou ik trouwens niet mee kunnen omgaan.
Zo vaak, maar of dat nou aan haar politieke voorkeur ligt?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, maar zegt ze dan ook niet af en toe dingen waar al je haren recht overeind van gaan staan?
Dit. En niet zelden behoorlijk racistisch zijn. Hoewel er natuurlijk honderdduizenden hele normale PVV'ers zijn waar je het niet aan merkt.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb gewoon altijd het idee dat mensen die op de PVV stemmen niet weten wat er nu eigenlijk om hun heen speelt en dat ze nogal kortzichtig zijn in hun denken.
Ze stemmen met als reden dat Geertjuh zegt wat hij denktquote:Op woensdag 27 november 2013 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb gewoon altijd het idee dat mensen die op de PVV stemmen niet weten wat er nu eigenlijk om hun heen speelt en dat ze nogal kortzichtig zijn in hun denken.
Bij mij ook niet.. maar dat vind ik ook wel irritant hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 19:21 schreef Ezell het volgende:
Mja, het grootste gedeelte van mijn vrienden denkt sowieso niet na over politiek.
Daar wordt iedereen beter vanquote:Op woensdag 27 november 2013 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze stemmen met als reden dat Geertjuh zegt wat hij denkt
Dat is (in mijn ogen) een groot voordeel van mijn studie: bijna iedereen heeft een politieke mening over veel zaken en je móet wel wat maatschappelijk bewustzijn hebben om de studie te kunnen doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:21 schreef Ezell het volgende:
Mja, het grootste gedeelte van mijn vrienden denkt sowieso niet na over politiek.
wat studeerde je al weer?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is (in mijn ogen) een groot voordeel van mijn studie: bijna iedereen heeft een politieke mening over veel zaken en je móet wel wat maatschappelijk bewustzijn hebben om de studie te kunnen doen.
Bij mij stemt waarschijnlijk 9/10 links.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is (in mijn ogen) een groot voordeel van mijn studie: bijna iedereen heeft een politieke mening over veel zaken en je móet wel wat maatschappelijk bewustzijn hebben om de studie te kunnen doen.
Waar stemde je uiteindelijk op dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij mij stemt waarschijnlijk 9/10 links.
ik heb vvd gestemdquote:Op woensdag 27 november 2013 19:23 schreef Fok-it het volgende:
Wel benieuwd of er mensen in deze SC zijn die op pvv stemmen. Volgens mij Gianni
Doe eens gek, doe eens een gokje!quote:Op woensdag 27 november 2013 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar stemde je uiteindelijk op dan?
Zeker nog spijt van zoals veel VVD stemmers.quote:
Mijn excuusquote:
Pvda of SP Jij linkse dakduifquote:
ja, dat zeker, maar het was vooral de overweging om vvd te stemmen om te zorgen dat samsom geen premier zou wordenquote:Op woensdag 27 november 2013 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker nog spijt van zoals veel VVD stemmers.
Wat een bocht is dat geworden zeg.
Daar kan ik je niet geheel ongelijk geven hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat zeker, maar het was vooral de overweging om vvd te stemmen om te zorgen dat samsom geen premier zou worden
Zoiets, ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat zeker, maar het was vooral de overweging om vvd te stemmen om te zorgen dat samsom geen premier zou worden
Banny van het Fok-forum?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:29 schreef Ezell het volgende:
Iemand van een website zoekt contact met mij. Wat moet ik denken? Scary shit.![]()
D66quote:
stemwijzer enzo geven wel vaak als uitkomst dat ik oed zou zitten bij pvv, maar je hebt er geen drol aan om daar op te stemmen aangezien wilders toch nooit een fatsoenlijke coalitie van de grond zou kunnen krijgenquote:Op woensdag 27 november 2013 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn excuusik dacht ooit een discussie gelezen te hebben waarin jij dat zei.
Bij ons ook heel erg veel. Universiteiten zijn een soort mengelmoes van 75% links en 25% VVD.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij mij stemt waarschijnlijk 9/10 links.
Universiteiten ook veel D'66. Kijk maar naar de uitslagen in typische studentensteden.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij ons ook heel erg veel. Universiteiten zijn een soort mengelmoes van 75% links en 25% VVD.
Dat is links.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Universiteiten ook veel D'66. Kijk maar naar de uitslagen in typische studentensteden.
En ik blijf Pechtold een van de betrouwbaarste partijleiders vinden.quote:
Ik beschouw het niet als links. Maar oké.quote:
SP is ook een partij voor achterlijken samen met de PVV. IN DE REGEL.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:32 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ervaring is trouwens dat SP-stemmers ook best irritant zijn. Niet perse in het dagelijkse leven maar die mensen zijn ook echt heel onrealistisch. Heb hier een vriendin en die is SP-gek maar als ik dan een standpunt van GL benoem dan vindt ze het onzin.. want ja het is geen SP. Maar als ik dan zeg dat de SP op dat gebied dezlefde mening heeft dan is 't wel goed. Zo dat soort dingen.
Wat wil je met Prins Carnaval Roemer aan het hoofd van de SPquote:Op woensdag 27 november 2013 19:32 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ervaring is trouwens dat SP-stemmers ook best irritant zijn. Niet perse in het dagelijkse leven maar die mensen zijn ook echt heel onrealistisch. Heb hier een vriendin en die is SP-gek maar als ik dan een standpunt van GL benoem dan vindt ze het onzin.. want ja het is geen SP. Maar als ik dan zeg dat de SP op dat gebied dezlefde mening heeft dan is 't wel goed. Zo dat soort dingen.
Bijzondere mening. Sociaal-liberalisme is enorm links en dat komt ook in hun partijstandpunten naar boven.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik beschouw het niet als links. Maar oké.
Wat is die vent dom zeg.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wil je met Prins Carnaval Roemer aan het hoofd van de SP
Ja, dat snap ik ook echt niet. Lijkt me ontzettend aardige man maar een partijleider? Jezus manquote:Op woensdag 27 november 2013 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wil je met Prins Carnaval Roemer aan het hoofd van de SP
In Rotterdam standaard pvda.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:34 schreef Ezell het volgende:
Welke partijen waren het grootst bij jullie? In Ezelldorp 29% VVD, gevolgd door PvdA met 26% en op derde plek PVV met 11%.
http://www.nrc.nl/verkiez(...)n-2012-per-gemeente/
Tchockstad is een PvdA-bolwerk. Al heel lang ook. Deze verkiezingen 30% weer of zo. In Amsterdam is de PvdA ook verreweg de grootste maar dat is niet heel raar.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:34 schreef Ezell het volgende:
Welke partijen waren het grootst bij jullie? In Ezelldorp 29% VVD, gevolgd door PvdA met 26% en op derde plek PVV met 11%.
Hm, nog veel verdelingquote:Op woensdag 27 november 2013 19:34 schreef Ezell het volgende:
Limburg 3 van de 5 grootste pvv-gemeentesquote:Op woensdag 27 november 2013 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen ik een jaar in de achterhoek woonde was PVV trouwens maar de 5e partij.
Dat viel me alleszins mee voor hoe racistisch het volk daar is.
Limburgquote:Op woensdag 27 november 2013 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Limburg 3 van de 5 grootste pvv-gemeentes
VVD - SGP/PVDAquote:Op woensdag 27 november 2013 19:34 schreef Ezell het volgende:
23 vvd, 21 pvda, 15 pvvquote:Op woensdag 27 november 2013 19:34 schreef Ezell het volgende:
Ik heb besloten mij betreffende Limburg wat meer in te houdenquote:
tja, geert is limburger. en heel parkstad is 1 grote tokkie buurt, dus die stemmen allemaal pvvquote:Op woensdag 27 november 2013 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Limburg 3 van de 5 grootste pvv-gemeentes
Maar jij houdt er niet zo van toch?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik at ook gebakken aardappels fokkie
ik ben niet zo fan van aardappelsquote:Op woensdag 27 november 2013 19:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij houdt er niet zo van toch?
Als er nou 1 Limburger voor de tv kwam verschijnen en mij een goed verhaal gaf met duidelijke argumentatie waarom hij/zij op de pvv heeft gestemd, had ik er helemaal geen probleem mee gehad. Maar ze kunnen het allemaal niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, geert is limburger. en heel parkstad is 1 grote tokkie buurt, dus die stemmen allemaal pvv
Inderdaad. Elk stembiljet moet vanaf nu vergezeld met een motivatiebrief van minstens 8.000 woorden.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als er nou 1 Limburger voor de tv kwam verschijnen en mij een goed verhaal gaf met duidelijke argumentatie waarom hij/zij op de pvv heeft gestemd, had ik er helemaal geen probleem mee gehad. Maar ze kunnen het allemaal niet.
Ik stel een IQ test voor.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Elk stembiljet moet vanaf nu vergezeld met een motivatiebrief van minstens 8.000 woorden.
datis niet alleen in limburg maar overal. de mensen die het hardst schreeuwen dat ze pvv stemmen zijn meestal niet de slimsten.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als er nou 1 Limburger voor de tv kwam verschijnen en mij een goed verhaal gaf met duidelijke argumentatie waarom hij/zij op de pvv heeft gestemd, had ik er helemaal geen probleem mee gehad. Maar ze kunnen het allemaal niet.
Vergeet de spellcheck niet waarmee wordt bepaald of de mensen slim genoeg zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Elk stembiljet moet vanaf nu vergezeld met een motivatiebrief van minstens 8.000 woorden.
Oh fuck.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vergeet de spellcheck niet waarmee wordt bepaald of de mensen slim genoeg zijn.
En wat geven die slimme mensen die jij kent en pvv stemmen voor argumenten dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
datis niet alleen in limburg maar overal. de mensen die het hardst schreeuwen dat ze pvv stemmen zijn meestal niet de slimsten.
hiermee wil ik niet zeggen dat slimme mensen geen pvv stemmen, want ik ken er genoeg
Al die buitenlanders pakken ons geld afquote:Op woensdag 27 november 2013 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wat geven die slimme mensen die jij kent en pvv stemmen voor argumenten dan?
Wat is dat nou voor domme vraag? Omdat ze het eens zijn met een groot deel van de standpunten. Bijvoorbeeld omdat ze vinden dat ontwikkelingshulp en Europa te veel geld kosten, immigratiewetgeving strenger moet en ga zo maar door.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HENK EN INGRID WORDEN DE DUPEquote:
Dan snap je het hele beginsel van democratie niet. De dag dat je mensen verbiedt te stemmen omdat ze dat niet doen om redenen die jij belangrijk vindt is de dag dat je de hele politiek af kunt schaffen.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:50 schreef Fok-it het volgende:
Een iq-test is wat overdreven. Maar zeker een test of je basiskennis hebt van bepaalde dingen. Mag van mij hoor.
Waarom is dat een domme vraag? Je geeft zelf net aan dat er geen mensen zijn die goed kunnen beargumenteren waarom ze op pvv stemmen, dus waarom zouden hun dat wel doen?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor domme vraag? Omdat ze het eens zijn met een groot deel van de standpunten. Bijvoorbeeld omdat ze vinden dat ontwikkelingshulp en Europa te veel geld kosten, immigratiewetgeving strenger moet en ga zo maar door.
Niet zo serieus..quote:Op woensdag 27 november 2013 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan snap je het hele beginsel van democratie niet. De dag dat je mensen verbiedt te stemmen omdat ze dat niet doen om redenen die jij belangrijk vindt is de dag dat je de hele politiek af kunt schaffen.
Er zijn racistische mensen, ja, maar dat 'Nederland' racistisch is vind ik altijd onzin. Laten we niet doen alsof een hele kleine minderheid een heel land bepaalt.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:50 schreef Ezell het volgende:
Sowieso dat Nederland racistischer is dan we denken.
Omdat je doet alsof het een zwaktebod is dat je weinig argumenten hoort waarom mensen iets vinden. Het feit dat je het vindt is het argument, in de regel.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom is dat een domme vraag? Je geeft zelf net aan dat er geen mensen zijn die goed kunnen beargumenteren waarom ze op pvv stemmen, dus waarom zouden hun dat wel doen?
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:52 schreef Crack_ het volgende:
Mijn broer stemt ook hoor, die snapt er echt geen holletje van
Je verwacht het niet.quote:
Nee, natuurlijk niet. Dat soort mensen zijn een ramp voor dit land.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zo serieus..Ik weet heus wel dat dat überhaupt er nooit doorheen komt. Maar de achterlijkheid waar sommige mensen mee komen en daar hun stem op baseren, tsja. Daar wordt het ook niet beter van hoor.
Ja, en daarom vraag ik het.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn racistische mensen, ja, maar dat 'Nederland' racistisch is vind ik altijd onzin. Laten we niet doen alsof een hele kleine minderheid een heel land bepaalt.
[..]
Omdat je doet alsof het een zwaktebod is dat je weinig argumenten hoort waarom mensen iets vinden. Het feit dat je het vindt is het argument, in de regel.
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Je verwacht het niet.
Grapje
nou, pvv heeft op zich wel goede partijpunten (als je niet alleen naar immigratie en integratie kijkt)quote:Op woensdag 27 november 2013 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ik niet. Ik heb een UIT en een 100% SUPERBOOST-stand.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:53 schreef Crack_ het volgende:
Tchockie, je mag wel wat milder reageren ja..
Waarom stem jij D'66 dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en daarom vraag ik het.
Omdat je in mijn ogen gewoon een mak schaap bent als je alles afdoet met `Ja omdat ik dat vind''
Ja, maar in mijn ogen gaat een normaal mens niet op Wilders stemmen omdat ie naast al die onzin die hij uitkraamt ook nog wel wat goede punten heeft. Je komt echt nergens met de PVV.. Kun je toch beter op een partij stemmen die ook goede punten hebben los van de onzin shit die hij uitkraamt.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, pvv heeft op zich wel goede partijpunten (als je niet alleen naar immigratie en integratie kijkt)
al zou ik ze nu niet stuk voor stuk kunnen noemen, want dat soort dingen zoek ik meestal alleen rond verkiezingstijd
Het overgrote deel van de bevolking.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:53 schreef Fok-it het volgende:
Omdat je in mijn ogen gewoon een mak schaap bent als je alles afdoet met `Ja omdat ik dat vind''
Doe nou maar, dit komt nogal agressief over en geeft een kutsfeertje hier.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan ik niet. Ik heb een UIT en een 100% SUPERBOOST-stand.
Het gaat me in eerste instantie ook niet om de standpunten buiten immigratie van de pvv waar ik moeite mee heb inderdaad.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, pvv heeft op zich wel goede partijpunten (als je niet alleen naar immigratie en integratie kijkt)
al zou ik ze nu niet stuk voor stuk kunnen noemen, want dat soort dingen zoek ik meestal alleen rond verkiezingstijd
Ik heb er ook wel eens last van.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan ik niet. Ik heb een UIT en een 100% SUPERBOOST-stand.
Er zijn wel meer standpunten waar ik een nare smaak van in mijn mond krijg maar het overgrote deel is weinig mis mee, of ik het er nou direct mee eens ben of niet. Geldt ook voor een partij als de SGP trouwens.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat me in eerste instantie ook niet om de standpunten buiten immigratie van de pvv waar ik moeite mee heb inderdaad.
Met Nederland bedoel ik de mensen in Nederland. Mja, verschil van definitie hier dus.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn racistische mensen, ja, maar dat 'Nederland' racistisch is vind ik altijd onzin. Laten we niet doen alsof een hele kleine minderheid een heel land bepaalt.
nou, daar ben ik het ook niet echt mee eens, want als je er niet op stemt weet je zeker dat ook de goede punten niet aan bod komenquote:Op woensdag 27 november 2013 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar in mijn ogen gaat een normaal mens niet op Wilders stemmen omdat ie naast al die onzin die hij uitkraamt ook nog wel wat goede punten heeft. Je komt echt nergens met de PVV.. Kun je toch beter op een partij stemmen die ook goede punten hebben los van de onzin shit die hij uitkraamt.
Denk ik dan he![]()
.
Maar er zijn ook partijen die wél politiek relevant zijn, niet zo'n vervelend beeld hebben en dezelfde standpunten over veel zaken.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, daar ben ik het ook niet echt mee eens, want als je er niet op stemt weet je zeker dat ook de goede punten niet aan bod komen
ontwijkt hij ook altijd om een concreet antwoord te geven op een vraag?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:56 schreef Crack_ het volgende:
Mn afstudeerbegeleider is een fractiemeneertje van 'n partij.. Maar ik kan je vertellen, daar moet je echt aan trekken wil je antwoord krijgen op je mail.
Omdat ik socialistisch ben ingesteld en ik op dat moment vooral veel waarde hechtte aan hun standpunt in onderwijs.quote:
Waarom hecht je daar waarde aan?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik socialistisch ben ingesteld en ik op dat moment vooral veel waarde hechtte aan hun standpunt in onderwijs.
Nee. Hij geef goede tips wanneer ik 'm te pakken heb maar dat duurt eventjesquote:Op woensdag 27 november 2013 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ontwijkt hij ook altijd om een concreet antwoord te geven op een vraag?
ik heb eigenlijk hetzefde bij de PvdDquote:Op woensdag 27 november 2013 19:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar er zijn ook partijen die wél politiek relevant zijn, niet zo'n vervelend beeld hebben en dezelfde standpunten over veel zaken.
Mja, al hebben die op heel veel punten gewoon écht geen standpunt. Of ze hebben het wel, maar doen er gewoon absoluut niets mee.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk hetzefde bij de PvdD
Ik ben meermaals met de dood bedreigt door gekke PvdD'ersquote:Op woensdag 27 november 2013 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk hetzefde bij de PvdD
Ik ben nu wel benieuwd naar wie het is. Of is het niet een landelijk meneertje?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:59 schreef Crack_ het volgende:
Die gast is ook tyfus vaak op reis. Dit is al de tweede keer in 12 weken dat ie op reis is.
9/10 terechtquote:Op woensdag 27 november 2013 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben meermaals met de dood bedreigt door gekke PvdD'ers
Jawelquote:Op woensdag 27 november 2013 20:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd naar wie het is. Of is het niet een landelijk meneertje?
YAY, INFORMATIE.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, hartstikke landelijk. Dm wel
volgens stemwijzers en hun partijprogramma kan ik me wel goed vinden met veel van hun punten, alleen dat hoofdpunt van die dieren ben ik het gewoon niet mee eensquote:Op woensdag 27 november 2013 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mja, al hebben die op heel veel punten gewoon écht geen standpunt. Of ze hebben het wel, maar doen er gewoon absoluut niets mee.
Omdat ik van mening ben dat Nederland de status als kennisland kwijtraakt als er wordt besloten de vrijheid tot onderwijs te beperken door te bezuinigen en dingen als een prestatiebeurs af te schaffen.quote:
of dion grausquote:Op woensdag 27 november 2013 20:01 schreef Tchock het volgende:
Crack's begeleider is stiekem Geert Wilders
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:01 schreef Tchock het volgende:
Crack's begeleider is stiekem Geert Wilders
Overigens is D'66 vóór afschaffing van de prestatiebeurs, toch?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik van mening ben dat Nederland de status als kennisland kwijtraakt als er wordt besloten de vrijheid tot onderwijs te beperken door te bezuinigen en dingen als een prestatiebeurs af te schaffen.
Nou ja, ik wilde gewoon laten zien dat je uiteindelijk toch wel uitkomt bij 'dat vind ik gewoon' maar dan wordt het een beetje vervelend.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:02 schreef Fok-it het volgende:
Ben wel beetje aan het zweten van Tchock hoorStraks krijg ik nog een leugendetector om.
D66 en PVV waren er tegen. Evenals het OV voor studenten gratis houden.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Overigens is D'66 vóór afschaffing van de prestatiebeurs, toch?
Mijn argumentatie staat volgens mij niet gelijk aan `dat vind ik gewoon''quote:Op woensdag 27 november 2013 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde gewoon laten zien dat je uiteindelijk toch wel uitkomt bij 'dat vind ik gewoon' maar dan wordt het een beetje vervelend.
Nog niet, nee.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn argumentatie staat volgens mij niet gelijk aan `dat vind ik gewoon''
Is that a threat?quote:
Moet dat dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:04 schreef Crack_ het volgende:
GroenLinks is er ook tegen omdat er geen concrete plannen zij nwat er met dat geld gaat gebeuren.
Niet altijd, maar als je bezuinigt om het bezuinigen en in je regeerakkoord zet dat alle bezuinigingen op onderwijs weer in het onderwijs geïnvesteerd zouden worden is het een beetje raar dat je wél bezuinigt maar níet weet of je dat geld nodig hebt en zo ja waarvoor.quote:
Eh ja, anders krijg je weer dat scholen onzinnige dingen gaan kopen wantja, dat geld heb je en als je zegt dat je het niet hebt gebruikt krijg je het jaar daarop weer minder geld en dat willen ze niet.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
D66 wil de stufi gewoon afschaffen
Vorige verkiezingen in ieder geval nog niet hoor?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Dacht het wel hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Vorige verkiezingen in ieder geval nog niet hoor?
Dat is de reden dat ik op Groenlinks gestemd heb. Ik zat op íets meer punten bij D'66 maar ik stem niet voor een partij die studenten zo wil naaien. Geloof er niets van dat dat geld nuttig besteed wordt in het onderwijs.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Uit de stemwijzer:quote:Op woensdag 27 november 2013 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Vorige verkiezingen in ieder geval nog niet hoor?
Oftewel afschaffen en herinvesteren.quote:U: Eens
Partij: Eens
D66 wil de komende jaren ¤ 2 miljard extra investeren in onderwijs. Daarnaast willen wij onderwijsgeld zo effectief mogelijk besteden. Met een sociaal leenstelsel maken we het hoger onderwijs voor alle studenten (jong en oud) beter, toegankelijk en toekomstbestendig. Dat betekent lenen onder gunstige voorwaarden en langer mogen doen over terugbetalen. Opbrengsten hiervan steken we in het verbeteren van het onderwijs.
Nee, want het geld zou direct weer geïnvesteerd worden. Netto levert het dus de overheid geen geld op.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als de overheidsuitgaven er door worden ingedamd is dat toch al een goed argument?
Ik weet trouwens niet zeker of dat zo is, hou me niet zo enorm veel bezig met Nederlandse politiek.
Typische idioot idee dan weerquote:Op woensdag 27 november 2013 20:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, want het geld zou direct weer geïnvesteerd worden. Netto levert het dus de overheid geen geld op.
Nou ja, hoeft ook niet per se denk ik. Maar hele grote delen zijn zo maatschappelijk en politiek (denk aan strafrecht, bestuursrecht, staatsrecht) en er wordt ook heel veel nieuws behandeld en maatschappelijke ontwikkelingen besproken dat het haast vanzelf wel gebeurt. Ik volg zelf veel nieuws maar ook de studenten die dat niet doen krijgen genoeg mee om over veel dingen een mening te hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:12 schreef Fok-it het volgende:
Trouwens Tchock, je doet rechten toch?
Wist niet dat het maatschappelijk bewustzijn van rechten-studenten zo hoog moest zijn
niet alles, het ergste nietquote:Op woensdag 27 november 2013 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daarmee kun je alles af doen.
"Je kan zien.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Je bent twee benen, een arm en je lul kwijt. Maar joh..."
Ja, dat zal wel inderdaad. en als student helemaal geen nieuws volgen is ook niet een slim idee wil je nog ergens over mee kunnen praten.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, hoeft ook niet per se denk ik. Maar hele grote delen zijn zo maatschappelijk en politiek (denk aan strafrecht, bestuursrecht, staatsrecht) en er wordt ook heel veel nieuws behandeld en maatschappelijke ontwikkelingen besproken dat het haast vanzelf wel gebeurt. Ik volg zelf veel nieuws maar ook de studenten die dat niet doen krijgen genoeg mee om over veel dingen een mening te hebben.
Mensen zaten geen krant te lezen bij een avondje gezellig met vrienden.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:16 schreef Tchock het volgende:
Smartphones maken mensen zo asociaal.
[ afbeelding ]
Nee, precies. Ik denk sowieso dat studenten in het algemeen en rechtenstudenten in het bijzonder zich meer interesseren in het nieuws dan gemiddeld.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel inderdaad. en als student helemaal geen nieuws volgen is ook niet een slim idee wil je nog ergens over mee kunnen praten.
De spits wel jaquote:
Dat is waar, maar de klacht gaat zo vaak over de trein. Dat mensen geen oog voor elkaar hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mensen zaten geen krant te lezen bij een avondje gezellig met vrienden.
Ik hoor alleen maar van vrienden.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is waar, maar de klacht gaat zo vaak over de trein. Dat mensen geen oog voor elkaar hebben.
Goed goedquote:
Dat hebben mensen toch sowieso niet in de trein?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is waar, maar de klacht gaat zo vaak over de trein. Dat mensen geen oog voor elkaar hebben.
Janee, niet helemaal. Maar wie leest de krant nu helemaalquote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die lees je niet helemaal in een uur hoor.
Hoe kan je precies stress krijgen van whatsapp?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:18 schreef Crack_ het volgende:
Wisten jullie dat ik een tijdje terug gewoon echt mn internet op mn telefoon uit had gedaan omdat ik kapot ging van de stress van whatsapp? True story. Nu weer terug hoor.
dan zijn er niet veel ergere dingenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Je bent twee benen, een arm en je lul kwijt. Maar joh..."
Niet veel, dus wel iets.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zijn er niet veel ergere dingen
ik heb geen krantquote:Op woensdag 27 november 2013 20:18 schreef Ezell het volgende:
Ik begrijp niet dat sommige mensen tijd en zin hebben om elke dag de Volkskrant te lezen.
Hoezo stress van WhatsApp?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:18 schreef Crack_ het volgende:
Wisten jullie dat ik een tijdje terug gewoon echt mn internet op mn telefoon uit had gedaan omdat ik kapot ging van de stress van whatsapp? True story. Nu weer terug hoor.
Niet? Oh ik vind het heerlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 20:18 schreef Ezell het volgende:
Ik begrijp niet dat sommige mensen tijd en zin hebben om elke dag de Volkskrant te lezen.
"Hallo, zie wel dat je het gelezen hebt hoor!" "Krijg ik nog antwoord?" "Heee!"quote:Op woensdag 27 november 2013 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je precies stress krijgen van whatsapp?
Dat slaat ook echt nergens opquote:Op woensdag 27 november 2013 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet? Oh ik vind het heerlijk. Waarom kun je je dat niet voorstellen?
[..]
"Hallo, zie wel dat je het gelezen hebt hoor!" "Krijg ik nog antwoord?" "Heee!"
En dat ding maar piepen om de vijf minuten, laat me met rust.
Ja, dat werkte dus niet dus ik zei gewoon van jongens, ik stop er mee! En toen wisten de meeste wel dat ik het serieus ontzettend irritant vind en nu whatsappen mensen me minder snelquote:Op woensdag 27 november 2013 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat slaat ook echt nergens oppleur op zeg, ik reageer wanneer ik wil,niet wanneer ik het gelezen heb
Een gevulde krant met allemaal serieuze onderwerpen. Mja, daar kan ik niet elke dag zin of tijd voor vinden hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet? Oh ik vind het heerlijk. Waarom kun je je dat niet voorstellen?
Ohquote:Op woensdag 27 november 2013 20:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een gevulde krant met allemaal serieuze onderwerpen. Mja, daar kan ik niet elke dag zin of tijd voor vinden hoor.Ik koop alleen losse kranten en dan wissel ik ook af. Gewoon om wat anders uit te proberen.
Ik vind het zonde om geld uit te geven aan iets wat ik voor de helft ga gebruiken. Zonde van het product en zonde van het papier. Mja, misschien beetje stom om te zeggen gezien mijn studie.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Ja maar dit was best goedkoop
. 13 euro per maand..
Rusttquote:Op woensdag 27 november 2013 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat werkte dus niet dus ik zei gewoon van jongens, ik stop er mee! En toen wisten de meeste wel dat ik het serieus ontzettend irritant vind en nu whatsappen mensen me minder snel.
Heb je je rits al open?quote:
Nouja kan tochquote:Op woensdag 27 november 2013 20:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind het zonde om geld uit te geven aan iets wat ik voor de helft ga gebruiken. Zonde van het product en zonde van het papier. Mja, misschien beetje stom om te zeggen gezien mijn studie.
de Volkskrant is sowieso een zware kluif.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:18 schreef Ezell het volgende:
Al die lettersquote:Op woensdag 27 november 2013 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de Volkskrant is sowieso een zware kluif.
Ik heb echt niks met papieren media, en dat bedoel ik niet inhoudelijk, hoewel het altijd leuk is om een eigen stuk op papier te zien.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja kan toch. Je hebt ook heel veel verschillende journalisten die verschillende dingen schrijven en alles. Krant is echt een apart dingetje
. Maar ik lees iedere dag de krant van gisteren omdat ik 's ochtends geen zin heb om 3 trappen op en af te lopen
![]()
!
De telegraaf mag zich niet eens een krant noemen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Al die lettersIn de Telegraaf staan meer plaatjes
Ahh, zou toch wel?! Hoor ook steeds meer dingen over online abonnementen enzoquote:Op woensdag 27 november 2013 20:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met papieren media, en dat bedoel ik niet inhoudelijk, hoewel het altijd leuk is om een eigen stuk op papier te zien.Zie meer toekomst in online journalistiek. Hoop dat ik met mijn stages bij zoiets terecht kan.
mbo?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:28 schreef Spatieloos het volgende:
Morgen spelling en woordenschat toets?!
Kan ik zelf inplannen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, zou toch wel?! Hoor ook steeds meer dingen over online abonnementen enzo. Wanneer moet jij stage lopen trouwens?
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:28 schreef Ezell het volgende:
Haten op De Telegraaf.Misschien journalistiek gezien de 'beste' krant van Nederland, maar wel een krant die retegoed in elkaar zit. Het past perfect bij de doelgroep die het leest. De vormgeving is daarnaast zo herkenbaar, dat echt iedereen meteen ziet om welke krant het gaat.
Het is toch ook nog de enige krant van Nederland die nog geen leesbaar formaat heeft?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:28 schreef Ezell het volgende:
Haten op De Telegraaf.Misschien journalistiek gezien de 'beste' krant van Nederland, maar wel een krant die retegoed in elkaar zit. Het past perfect bij de doelgroep die het leest. De vormgeving is daarnaast zo herkenbaar, dat echt iedereen meteen ziet om welke krant het gaat.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:28 schreef Ezell het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |