Daar kan ik je niet geheel ongelijk geven hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat zeker, maar het was vooral de overweging om vvd te stemmen om te zorgen dat samsom geen premier zou worden
Zoiets, ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat zeker, maar het was vooral de overweging om vvd te stemmen om te zorgen dat samsom geen premier zou worden
Banny van het Fok-forum?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:29 schreef Ezell het volgende:
Iemand van een website zoekt contact met mij. Wat moet ik denken? Scary shit.![]()
D66quote:
stemwijzer enzo geven wel vaak als uitkomst dat ik oed zou zitten bij pvv, maar je hebt er geen drol aan om daar op te stemmen aangezien wilders toch nooit een fatsoenlijke coalitie van de grond zou kunnen krijgenquote:Op woensdag 27 november 2013 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn excuusik dacht ooit een discussie gelezen te hebben waarin jij dat zei.
Bij ons ook heel erg veel. Universiteiten zijn een soort mengelmoes van 75% links en 25% VVD.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij mij stemt waarschijnlijk 9/10 links.
Universiteiten ook veel D'66. Kijk maar naar de uitslagen in typische studentensteden.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bij ons ook heel erg veel. Universiteiten zijn een soort mengelmoes van 75% links en 25% VVD.
Dat is links.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Universiteiten ook veel D'66. Kijk maar naar de uitslagen in typische studentensteden.
En ik blijf Pechtold een van de betrouwbaarste partijleiders vinden.quote:
Ik beschouw het niet als links. Maar oké.quote:
SP is ook een partij voor achterlijken samen met de PVV. IN DE REGEL.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:32 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ervaring is trouwens dat SP-stemmers ook best irritant zijn. Niet perse in het dagelijkse leven maar die mensen zijn ook echt heel onrealistisch. Heb hier een vriendin en die is SP-gek maar als ik dan een standpunt van GL benoem dan vindt ze het onzin.. want ja het is geen SP. Maar als ik dan zeg dat de SP op dat gebied dezlefde mening heeft dan is 't wel goed. Zo dat soort dingen.
Wat wil je met Prins Carnaval Roemer aan het hoofd van de SPquote:Op woensdag 27 november 2013 19:32 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ervaring is trouwens dat SP-stemmers ook best irritant zijn. Niet perse in het dagelijkse leven maar die mensen zijn ook echt heel onrealistisch. Heb hier een vriendin en die is SP-gek maar als ik dan een standpunt van GL benoem dan vindt ze het onzin.. want ja het is geen SP. Maar als ik dan zeg dat de SP op dat gebied dezlefde mening heeft dan is 't wel goed. Zo dat soort dingen.
Bijzondere mening. Sociaal-liberalisme is enorm links en dat komt ook in hun partijstandpunten naar boven.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik beschouw het niet als links. Maar oké.
Wat is die vent dom zeg.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wil je met Prins Carnaval Roemer aan het hoofd van de SP
Ja, dat snap ik ook echt niet. Lijkt me ontzettend aardige man maar een partijleider? Jezus manquote:Op woensdag 27 november 2013 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wil je met Prins Carnaval Roemer aan het hoofd van de SP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |