Daar zou ik trouwens niet mee kunnen omgaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Precies. Een van mijn beste vriendinnen heeft op de PVV gestemd. Mja, ook niet bepaal mijn partij.
Oké, maar zegt ze dan ook niet af en toe dingen waar al je haren recht overeind van gaan staan?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Precies. Een van mijn beste vriendinnen heeft op de PVV gestemd. Mja, ook niet bepaal mijn partij.
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar zou ik trouwens niet mee kunnen omgaan.
Vast wel, anders stem je geen PVVquote:Op woensdag 27 november 2013 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, maar zegt ze dan ook niet af en toe dingen waar al je haren recht overeind van gaan staan?
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar zou ik trouwens niet mee kunnen omgaan.
Zo vaak, maar of dat nou aan haar politieke voorkeur ligt?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, maar zegt ze dan ook niet af en toe dingen waar al je haren recht overeind van gaan staan?
Dit. En niet zelden behoorlijk racistisch zijn. Hoewel er natuurlijk honderdduizenden hele normale PVV'ers zijn waar je het niet aan merkt.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb gewoon altijd het idee dat mensen die op de PVV stemmen niet weten wat er nu eigenlijk om hun heen speelt en dat ze nogal kortzichtig zijn in hun denken.
Ze stemmen met als reden dat Geertjuh zegt wat hij denktquote:Op woensdag 27 november 2013 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb gewoon altijd het idee dat mensen die op de PVV stemmen niet weten wat er nu eigenlijk om hun heen speelt en dat ze nogal kortzichtig zijn in hun denken.
Bij mij ook niet.. maar dat vind ik ook wel irritant hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 19:21 schreef Ezell het volgende:
Mja, het grootste gedeelte van mijn vrienden denkt sowieso niet na over politiek.
Daar wordt iedereen beter vanquote:Op woensdag 27 november 2013 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze stemmen met als reden dat Geertjuh zegt wat hij denkt
Dat is (in mijn ogen) een groot voordeel van mijn studie: bijna iedereen heeft een politieke mening over veel zaken en je móet wel wat maatschappelijk bewustzijn hebben om de studie te kunnen doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:21 schreef Ezell het volgende:
Mja, het grootste gedeelte van mijn vrienden denkt sowieso niet na over politiek.
wat studeerde je al weer?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is (in mijn ogen) een groot voordeel van mijn studie: bijna iedereen heeft een politieke mening over veel zaken en je móet wel wat maatschappelijk bewustzijn hebben om de studie te kunnen doen.
Bij mij stemt waarschijnlijk 9/10 links.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is (in mijn ogen) een groot voordeel van mijn studie: bijna iedereen heeft een politieke mening over veel zaken en je móet wel wat maatschappelijk bewustzijn hebben om de studie te kunnen doen.
Waar stemde je uiteindelijk op dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij mij stemt waarschijnlijk 9/10 links.
ik heb vvd gestemdquote:Op woensdag 27 november 2013 19:23 schreef Fok-it het volgende:
Wel benieuwd of er mensen in deze SC zijn die op pvv stemmen. Volgens mij Gianni
Doe eens gek, doe eens een gokje!quote:Op woensdag 27 november 2013 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar stemde je uiteindelijk op dan?
Zeker nog spijt van zoals veel VVD stemmers.quote:
Mijn excuusquote:
Pvda of SP Jij linkse dakduifquote:
ja, dat zeker, maar het was vooral de overweging om vvd te stemmen om te zorgen dat samsom geen premier zou wordenquote:Op woensdag 27 november 2013 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker nog spijt van zoals veel VVD stemmers.
Wat een bocht is dat geworden zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |