Kloptquote:Op woensdag 27 november 2013 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt niet veel meer op die partij te stemmen
Nee, wat is dat?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:04 schreef Ezell het volgende:
Crack, ik kijk New Girl. Kijk jij dat ook?
Ik was al blij zat dat de persoon waarop ik stemde nog in de kamer kwamquote:Op woensdag 27 november 2013 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt niet veel meer op die partij te stemmen
Gebakken aardappeltjes. Eten we hier nooit omdat er altijd rijst of noodles of pasta op het menu staat. En nu ben ik alleen dus dan is het tijd voor datquote:
Stem jij ook G-L?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was al blij zat dat de persoon waarop ik stemde nog in de kamer kwam
hoeveel zetels hebben die dan tegenwoordig?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:08 schreef Tchock het volgende:
Ik was al blij zat dat de persoon waarop ik stemde nog in de kamer kwam
Achteraf gezien had ik liever op D'66 gestemd maar ik zweef(de) een beetje tussen die twee in.quote:
Vier denk ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoeveel zetels hebben die dan tegenwoordig?
Maar toen?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:11 schreef Ezell het volgende:
Ik had bijna op GL gestemd.
Matties hier, omg.
Politieke kleur maakt trouwens voor vriendschap weinig uit. Ik heb hele goede vrienden die een totaal andere politieke kleur hebben, lekker boeiend. Als je vriend(in) maar in dezelfde richting denkt anders krijg je ruzie denk ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaar dat je het zo goed met Inso kan vinden![]()
Ik mag hem echt nietquote:Op woensdag 27 november 2013 19:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou nog wel op Tofik Dibi stemmen, die heeft toch mooi een steentje bijgedragen aan groenlinks van binnenuit proberen te slopen
Valt wel mee. Ligt eraan hoe fanatiek je er in staatquote:Op woensdag 27 november 2013 19:13 schreef Tchock het volgende:
Als je vriend(in) maar in dezelfde richting denkt anders krijg je ruzie denk ik.
communistenquote:Op woensdag 27 november 2013 19:11 schreef Ezell het volgende:
Ik had bijna op GL gestemd.
Matties hier, omg.
Precies. Een van mijn beste vriendinnen heeft op de PVV gestemd. Mja, ook niet bepaal mijn partij.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Politieke kleur maakt trouwens voor vriendschap weinig uit. Ik heb hele goede vrienden die een totaal andere politieke kleur hebben, lekker boeiend. Als je vriend(in) maar in dezelfde richting denkt anders krijg je ruzie denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |