ik verwacht details via een of ander medium voor directe berichtgevingquote:Op woensdag 27 november 2013 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niemand uitgescholdenwas misschien alleen beetje bit Much voor een openbaar forum
Of je kijkt gewoon zelf even in het topic?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik verwacht details via een of ander medium voor directe berichtgeving
Michelle is een meisjesnaamquote:Op woensdag 27 november 2013 18:50 schreef Toto69 het volgende:
Love isn't just a feeling.
Love is shaving your balls.
(C) Michelle Flaherty
Ja, het is van American Piequote:Op woensdag 27 november 2013 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Michelle is een meisjesnaam
Tevens ben je zelf een meisjesnaamquote:Op woensdag 27 november 2013 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Michelle is een meisjesnaam
Wat was er vannacht?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:43 schreef Fok-it het volgende:
Guys even vraagje: ging ik te ver vannacht?
Niks, laat maarquote:
Niks laat maarquote:Op woensdag 27 november 2013 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks, laat maar
Wanneer komt Etsu terug?
Jij kan het terug lezen, ik niet wanneer Etsu terugkomtquote:
Wedden dat dat wel ergens is gepost?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan het terug lezen, ik niet wanneer Etsu terugkomt
Stem je ook groenlinks?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben heel links. Dont hate me Inso.
ik haat geen personenquote:Op woensdag 27 november 2013 19:02 schreef Crack_ het volgende:
Heb je je muis dan ook aan de linkerkant?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:02 schreef Crack_ het volgende:
Oke mooi. Maar we zullen het onderwerp verder wel gewoon negeren.quote:
Telefoon.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:02 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |