Al die buitenlanders pakken ons geld afquote:Op woensdag 27 november 2013 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wat geven die slimme mensen die jij kent en pvv stemmen voor argumenten dan?
Wat is dat nou voor domme vraag? Omdat ze het eens zijn met een groot deel van de standpunten. Bijvoorbeeld omdat ze vinden dat ontwikkelingshulp en Europa te veel geld kosten, immigratiewetgeving strenger moet en ga zo maar door.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HENK EN INGRID WORDEN DE DUPEquote:
Dan snap je het hele beginsel van democratie niet. De dag dat je mensen verbiedt te stemmen omdat ze dat niet doen om redenen die jij belangrijk vindt is de dag dat je de hele politiek af kunt schaffen.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:50 schreef Fok-it het volgende:
Een iq-test is wat overdreven. Maar zeker een test of je basiskennis hebt van bepaalde dingen. Mag van mij hoor.
Waarom is dat een domme vraag? Je geeft zelf net aan dat er geen mensen zijn die goed kunnen beargumenteren waarom ze op pvv stemmen, dus waarom zouden hun dat wel doen?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor domme vraag? Omdat ze het eens zijn met een groot deel van de standpunten. Bijvoorbeeld omdat ze vinden dat ontwikkelingshulp en Europa te veel geld kosten, immigratiewetgeving strenger moet en ga zo maar door.
Niet zo serieus..quote:Op woensdag 27 november 2013 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan snap je het hele beginsel van democratie niet. De dag dat je mensen verbiedt te stemmen omdat ze dat niet doen om redenen die jij belangrijk vindt is de dag dat je de hele politiek af kunt schaffen.
Er zijn racistische mensen, ja, maar dat 'Nederland' racistisch is vind ik altijd onzin. Laten we niet doen alsof een hele kleine minderheid een heel land bepaalt.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:50 schreef Ezell het volgende:
Sowieso dat Nederland racistischer is dan we denken.
Omdat je doet alsof het een zwaktebod is dat je weinig argumenten hoort waarom mensen iets vinden. Het feit dat je het vindt is het argument, in de regel.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom is dat een domme vraag? Je geeft zelf net aan dat er geen mensen zijn die goed kunnen beargumenteren waarom ze op pvv stemmen, dus waarom zouden hun dat wel doen?
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:52 schreef Crack_ het volgende:
Mijn broer stemt ook hoor, die snapt er echt geen holletje van
Je verwacht het niet.quote:
Nee, natuurlijk niet. Dat soort mensen zijn een ramp voor dit land.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zo serieus..Ik weet heus wel dat dat überhaupt er nooit doorheen komt. Maar de achterlijkheid waar sommige mensen mee komen en daar hun stem op baseren, tsja. Daar wordt het ook niet beter van hoor.
Ja, en daarom vraag ik het.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn racistische mensen, ja, maar dat 'Nederland' racistisch is vind ik altijd onzin. Laten we niet doen alsof een hele kleine minderheid een heel land bepaalt.
[..]
Omdat je doet alsof het een zwaktebod is dat je weinig argumenten hoort waarom mensen iets vinden. Het feit dat je het vindt is het argument, in de regel.
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Je verwacht het niet.
Grapje
nou, pvv heeft op zich wel goede partijpunten (als je niet alleen naar immigratie en integratie kijkt)quote:Op woensdag 27 november 2013 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan ik niet. Ik heb een UIT en een 100% SUPERBOOST-stand.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:53 schreef Crack_ het volgende:
Tchockie, je mag wel wat milder reageren ja..
Waarom stem jij D'66 dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en daarom vraag ik het.
Omdat je in mijn ogen gewoon een mak schaap bent als je alles afdoet met `Ja omdat ik dat vind''
Ja, maar in mijn ogen gaat een normaal mens niet op Wilders stemmen omdat ie naast al die onzin die hij uitkraamt ook nog wel wat goede punten heeft. Je komt echt nergens met de PVV.. Kun je toch beter op een partij stemmen die ook goede punten hebben los van de onzin shit die hij uitkraamt.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, pvv heeft op zich wel goede partijpunten (als je niet alleen naar immigratie en integratie kijkt)
al zou ik ze nu niet stuk voor stuk kunnen noemen, want dat soort dingen zoek ik meestal alleen rond verkiezingstijd
Het overgrote deel van de bevolking.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:53 schreef Fok-it het volgende:
Omdat je in mijn ogen gewoon een mak schaap bent als je alles afdoet met `Ja omdat ik dat vind''
Doe nou maar, dit komt nogal agressief over en geeft een kutsfeertje hier.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan ik niet. Ik heb een UIT en een 100% SUPERBOOST-stand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |