Nee, want het geld zou direct weer geïnvesteerd worden. Netto levert het dus de overheid geen geld op.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als de overheidsuitgaven er door worden ingedamd is dat toch al een goed argument?
Ik weet trouwens niet zeker of dat zo is, hou me niet zo enorm veel bezig met Nederlandse politiek.
Typische idioot idee dan weerquote:Op woensdag 27 november 2013 20:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, want het geld zou direct weer geïnvesteerd worden. Netto levert het dus de overheid geen geld op.
Nou ja, hoeft ook niet per se denk ik. Maar hele grote delen zijn zo maatschappelijk en politiek (denk aan strafrecht, bestuursrecht, staatsrecht) en er wordt ook heel veel nieuws behandeld en maatschappelijke ontwikkelingen besproken dat het haast vanzelf wel gebeurt. Ik volg zelf veel nieuws maar ook de studenten die dat niet doen krijgen genoeg mee om over veel dingen een mening te hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:12 schreef Fok-it het volgende:
Trouwens Tchock, je doet rechten toch?
Wist niet dat het maatschappelijk bewustzijn van rechten-studenten zo hoog moest zijn
niet alles, het ergste nietquote:Op woensdag 27 november 2013 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daarmee kun je alles af doen.
"Je kan zien.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Je bent twee benen, een arm en je lul kwijt. Maar joh..."
Ja, dat zal wel inderdaad. en als student helemaal geen nieuws volgen is ook niet een slim idee wil je nog ergens over mee kunnen praten.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, hoeft ook niet per se denk ik. Maar hele grote delen zijn zo maatschappelijk en politiek (denk aan strafrecht, bestuursrecht, staatsrecht) en er wordt ook heel veel nieuws behandeld en maatschappelijke ontwikkelingen besproken dat het haast vanzelf wel gebeurt. Ik volg zelf veel nieuws maar ook de studenten die dat niet doen krijgen genoeg mee om over veel dingen een mening te hebben.
Mensen zaten geen krant te lezen bij een avondje gezellig met vrienden.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:16 schreef Tchock het volgende:
Smartphones maken mensen zo asociaal.
[ afbeelding ]
Nee, precies. Ik denk sowieso dat studenten in het algemeen en rechtenstudenten in het bijzonder zich meer interesseren in het nieuws dan gemiddeld.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel inderdaad. en als student helemaal geen nieuws volgen is ook niet een slim idee wil je nog ergens over mee kunnen praten.
De spits wel jaquote:
Dat is waar, maar de klacht gaat zo vaak over de trein. Dat mensen geen oog voor elkaar hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mensen zaten geen krant te lezen bij een avondje gezellig met vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |