Ik hoor alleen maar van vrienden.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is waar, maar de klacht gaat zo vaak over de trein. Dat mensen geen oog voor elkaar hebben.
Goed goedquote:
Dat hebben mensen toch sowieso niet in de trein?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is waar, maar de klacht gaat zo vaak over de trein. Dat mensen geen oog voor elkaar hebben.
Janee, niet helemaal. Maar wie leest de krant nu helemaalquote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die lees je niet helemaal in een uur hoor.
Hoe kan je precies stress krijgen van whatsapp?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:18 schreef Crack_ het volgende:
Wisten jullie dat ik een tijdje terug gewoon echt mn internet op mn telefoon uit had gedaan omdat ik kapot ging van de stress van whatsapp? True story. Nu weer terug hoor.
dan zijn er niet veel ergere dingenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Je bent twee benen, een arm en je lul kwijt. Maar joh..."
Niet veel, dus wel iets.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zijn er niet veel ergere dingen
ik heb geen krantquote:Op woensdag 27 november 2013 20:18 schreef Ezell het volgende:
Ik begrijp niet dat sommige mensen tijd en zin hebben om elke dag de Volkskrant te lezen.
Hoezo stress van WhatsApp?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:18 schreef Crack_ het volgende:
Wisten jullie dat ik een tijdje terug gewoon echt mn internet op mn telefoon uit had gedaan omdat ik kapot ging van de stress van whatsapp? True story. Nu weer terug hoor.
Niet? Oh ik vind het heerlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 20:18 schreef Ezell het volgende:
Ik begrijp niet dat sommige mensen tijd en zin hebben om elke dag de Volkskrant te lezen.
"Hallo, zie wel dat je het gelezen hebt hoor!" "Krijg ik nog antwoord?" "Heee!"quote:Op woensdag 27 november 2013 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je precies stress krijgen van whatsapp?
Dat slaat ook echt nergens opquote:Op woensdag 27 november 2013 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet? Oh ik vind het heerlijk. Waarom kun je je dat niet voorstellen?
[..]
"Hallo, zie wel dat je het gelezen hebt hoor!" "Krijg ik nog antwoord?" "Heee!"
En dat ding maar piepen om de vijf minuten, laat me met rust.
Ja, dat werkte dus niet dus ik zei gewoon van jongens, ik stop er mee! En toen wisten de meeste wel dat ik het serieus ontzettend irritant vind en nu whatsappen mensen me minder snelquote:Op woensdag 27 november 2013 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat slaat ook echt nergens oppleur op zeg, ik reageer wanneer ik wil,niet wanneer ik het gelezen heb
Een gevulde krant met allemaal serieuze onderwerpen. Mja, daar kan ik niet elke dag zin of tijd voor vinden hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet? Oh ik vind het heerlijk. Waarom kun je je dat niet voorstellen?
Ohquote:Op woensdag 27 november 2013 20:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een gevulde krant met allemaal serieuze onderwerpen. Mja, daar kan ik niet elke dag zin of tijd voor vinden hoor.Ik koop alleen losse kranten en dan wissel ik ook af. Gewoon om wat anders uit te proberen.
Ik vind het zonde om geld uit te geven aan iets wat ik voor de helft ga gebruiken. Zonde van het product en zonde van het papier. Mja, misschien beetje stom om te zeggen gezien mijn studie.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Ja maar dit was best goedkoop
. 13 euro per maand..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |