Opmerkelijk dat je hun schandelijke werkwijze niet noemt, dat moet jou als journalist toch ethisch tegen de borst stuiten. Verder snap ik dat het een geslaagd recept is, maar dat maakt het niet noodzakelijk een goede krant. Met die logica is de Mac het beste restaurant ter wereldquote:Op woensdag 27 november 2013 20:28 schreef Ezell het volgende:
Haten op De Telegraaf.Misschien journalistiek gezien de 'beste' krant van Nederland, maar wel een krant die retegoed in elkaar zit. Het past perfect bij de doelgroep die het leest. De vormgeving is daarnaast zo herkenbaar, dat echt iedereen meteen ziet om welke krant het gaat.
Jep. Met nog een flinke voorsprong ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat Ezell wel gelijk heeft hoor. De Telegraaf is de meest gelezen krant in Nederland toch?
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is toch ook nog de enige krant van Nederland die nog geen leesbaar formaat heeft?
Kom op zeg, je kan niet zeggen dat ze zomaar iets doen bij De Telegraaf.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat Ezell wel gelijk heeft hoor. De Telegraaf is de meest gelezen krant in Nederland toch?
Ze zegt toch ook niet dat het een goede krant is.. Tenminste ik neem aan dat er nog een "niet" in dat zinnetje moest bij derquote:Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je hun schandelijke werkwijze niet noemt, dat moet jou als journalist toch ethisch tegen de borst stuiten. Verder snap ik dat het een geslaagd recept is, maar dat maakt het niet noodzakelijk een goede krant. Met die logica is de Mac het beste restaurant ter wereld
Ja. Sensatie zoeken.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kom op zeg, je kan niet zeggen dat ze zomaar iets doen bij De Telegraaf.
Denk je dat de haat tegen de Telegraaf is omdat mensen denken dat ze per ongeluk zo'n krant maken?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee klopt, maar dan kan het nog wel eenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is dan weer niet alleen iets van de telegraaf.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:31 schreef JanCees het volgende:
Achterlijke dingen lees je soms op die telegraaf site
Het AD probeert zich van een hoger niveau dan de Telegraaf te laten lijken maar er zit maar weinig verschil in. Sportbijlage van het AD is welquote:Op woensdag 27 november 2013 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet alleen iets van de telegraaf.
De AD site staat soms ook vol onzin![]()
Om nog maar over de redactie van Nu.nl te zwijgen
Ja sowiesoquote:Op woensdag 27 november 2013 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het AD probeert zich van een hoger niveau dan de Telegraaf te laten lijken maar er zit maar weinig verschil in. Sportbijlage van het AD is wel
Jullie hebben geneens negers daar toch?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)m_huidskleur___.html
#onlyinarnhem
Heel veelquote:Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jullie hebben geneens negers daar toch?
Klopt.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik noem het ook niet de beste krant van Nederland, dat is ook niet mijn mening. Ik zeg dat De Telegraaf niet een bij elkaar opgeraapt zooitje is zoals de meeste mensen denken. Er gaat daar veel meer vooraf dan mensen denken. In de journalistiek gaat het echt niet alleen om de kwaliteit van de stukken, maar ook op de wijze waarop het nieuws wordt gebracht. Zeker zoals iets bij De Telegraaf, een krant die duidelijk een eigen karakter heeft.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je hun schandelijke werkwijze niet noemt, dat moet jou als journalist toch ethisch tegen de borst stuiten. Verder snap ik dat het een geslaagd recept is, maar dat maakt het niet noodzakelijk een goede krant. Met die logica is de Mac het beste restaurant ter wereld
Mensen nemen de krant niet serieus en dat vind ik storend. Zeker aangezien het de grootste krant van Nederland is. Dat gebeurt niet zomaar.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk je dat de haat tegen de Telegraaf is omdat mensen denken dat ze per ongeluk zo'n krant maken?
Ik vind dat zo triest. Van het bedrijf is het natuurlijk nog triester, maar die gast had gewoon naar de commissie gelijke behandeling moeten stappen in plaats van zo online te zetten. Los je niets mee op en is alleen maar aandacht vragen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)m_huidskleur___.html
#onlyinarnhem
Kijkshop chillingsquote:
Ik vind dat ie het nog netjes oplost.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat zo triest. Van het bedrijf is het natuurlijk nog triester, maar die gast had gewoon naar de commissie gelijke behandeling moeten stappen in plaats van zo online te zetten. Los je niets mee op en is alleen maar aandacht vragen.
Niemand heeft dat gezegd, dat maak jij er van.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef Ezell het volgende:
Ik noem het ook niet de beste krant van Nederland, dat is ook niet mijn mening. Ik zeg dat De Telegraaf niet een bij elkaar opgeraapt zooitje is zoals de meeste mensen denken. Er gaat daar veel meer vooraf dan mensen denken. In de journalistiek gaat het echt niet alleen om de kwaliteit van de stukken, maar ook op de wijze waarop het nieuws wordt gebracht. Zeker zoals iets bij De Telegraaf, een krant die duidelijk een eigen karakter heeft.
Naja krijgt het wel aandacht dat het nog steeds gebeurt en wordt er echt wat aan gedaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat zo triest. Van het bedrijf is het natuurlijk nog triester, maar die gast had gewoon naar de commissie gelijke behandeling moeten stappen in plaats van zo online te zetten. Los je niets mee op en is alleen maar aandacht vragen.
Ik vind je conclusie dat het een bij elkaar geraapt zooitje zou zijn nogal raar. De reden dat ik de Telegraaf afschuwelijk vind is de consistent sturende berichtgeving, veel te grote aandacht voor Shownieuws-achtige zaken en de negatieve, zeikerige toon in vrijwel alle artikelen. Ik denk niet dat dat per ongeluk of toevallig is, dat is een bewuste koers die ik bijzonder vervelend vind.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik noem het ook niet de beste krant van Nederland, dat is ook niet mijn mening. Ik zeg dat De Telegraaf niet een bij elkaar opgeraapt zooitje is zoals de meeste mensen denken. Er gaat daar veel meer vooraf dan mensen denken. In de journalistiek gaat het echt niet alleen om de kwaliteit van de stukken, maar ook op de wijze waarop het nieuws wordt gebracht. Zeker zoals iets bij De Telegraaf, een krant die duidelijk een eigen karakter heeft.
[..]
Mensen nemen de krant niet serieus en dat vind ik storend. Zeker aangezien het de grootste krant van Nederland is. Dat gebeurt niet zomaar.
Ik loop daar zo snel mogelijk langsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |