abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133687210

Welkom in het GRTD SC-topic.

V: Klinkt heel leuk, een SC, maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!
Baggerusers die komen bashen, trollen of wat dan ook, worden genegeerd.

V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (e.g. tetten en piemols).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

Helaas past niet iedereen die een keer mee post in de OP. Post je gedurende langere tijd leuk mee, dan zullen we uiteraard kijken of we ruimte kunnen maken voor je.

Topic Hunten
De laatste poster in dit topic opent in principe het nieuwe deel. Als dat niet binnen vijf minuten gebeurt, ben je vrij om dat zelf te doen!

StuYATi.gif poes.gif FOK%20ui.png e7324c.gif Cavia.gif 2e21e2q.gif rsz_1poging4.jpg exU2h.gif FOKSCHILD.jpg Fubar2.gif Omdatappel.jpg ridder%20koen.jpg patrick.gif doge.gif 5.gif peter.jpeg kate2.jpg duim.gif ajaxblind_piet.jpg perfecterbordz.jpg AngelKirby.gif Rorschach_klein.gif bild2.jpg angelo.jpg banaansint.gif nemu.jpg kayaa.jpg 14a9hd.jpg sgtporkbeans.jpg mvTL36V.gif muto.jpg UI222.gif phpKnyFhBAM.jpg grammarnazis.gif 5niZlPv.gif 5niZlPv.gif cartmans.jpeg sararaats4.jpg sneek.gif 986.gif

statistieken

Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Bij elk nieuw topic mag er een filmpje worden gepost :)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2013 20:31:27 ]
pi_133687229
Telegraaf :')
AD :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  woensdag 27 november 2013 @ 20:30:41 #3
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_133687235
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:29 schreef JanCees het volgende:

[..]

mbo?
Vwo.
Spatieboos
pi_133687240
Ik denk dat Ezell wel gelijk heeft hoor. De Telegraaf is de meest gelezen krant in Nederland toch?
Baby darling doll face honey
pi_133687242
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Vwo.
Oké, succes.
pi_133687245
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:28 schreef Ezell het volgende:
Haten op De Telegraaf. :') Misschien journalistiek gezien de 'beste' krant van Nederland, maar wel een krant die retegoed in elkaar zit. Het past perfect bij de doelgroep die het leest. De vormgeving is daarnaast zo herkenbaar, dat echt iedereen meteen ziet om welke krant het gaat.
Opmerkelijk dat je hun schandelijke werkwijze niet noemt, dat moet jou als journalist toch ethisch tegen de borst stuiten. Verder snap ik dat het een geslaagd recept is, maar dat maakt het niet noodzakelijk een goede krant. Met die logica is de Mac het beste restaurant ter wereld :D
pi_133687256
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat Ezell wel gelijk heeft hoor. De Telegraaf is de meest gelezen krant in Nederland toch?
Jep. Met nog een flinke voorsprong ook.
pi_133687260
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

:')
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het is toch ook nog de enige krant van Nederland die nog geen leesbaar formaat heeft?
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:29 schreef JanCees het volgende:

[..]

_O- _O-
Kom op zeg, je kan niet zeggen dat ze zomaar iets doen bij De Telegraaf.
pi_133687266
quote:
Klopt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133687273
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef Tchock het volgende:

[..]

Opmerkelijk dat je hun schandelijke werkwijze niet noemt, dat moet jou als journalist toch ethisch tegen de borst stuiten. Verder snap ik dat het een geslaagd recept is, maar dat maakt het niet noodzakelijk een goede krant. Met die logica is de Mac het beste restaurant ter wereld :D
Ze zegt toch ook niet dat het een goede krant is.. Tenminste ik neem aan dat er nog een "niet" in dat zinnetje moest bij der (8>
Baby darling doll face honey
pi_133687285
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:31 schreef Ezell het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ja. Sensatie zoeken.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_133687286
Achterlijke dingen lees je soms op die telegraaf site :')
pi_133687287
quote:

[..]

[..]

[..]

Denk je dat de haat tegen de Telegraaf is omdat mensen denken dat ze per ongeluk zo'n krant maken? :?
pi_133687289
quote:

[..]

[..]

[..]

Nee klopt, maar dan kan het nog wel een :') krant zijn
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_133687306
Financial times _O_
pi_133687325
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:31 schreef JanCees het volgende:
Achterlijke dingen lees je soms op die telegraaf site :')
Dat is dan weer niet alleen iets van de telegraaf.

De AD site staat soms ook vol onzin :')

Om nog maar over de redactie van Nu.nl te zwijgen :')
pi_133687364
Telegraaf nieuwsfilmpje gepresenteerd door zwarte pieten :')

Tokkiekrant
pi_133687368
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat is dan weer niet alleen iets van de telegraaf.

De AD site staat soms ook vol onzin :')

Om nog maar over de redactie van Nu.nl te zwijgen :')
Het AD probeert zich van een hoger niveau dan de Telegraaf te laten lijken maar er zit maar weinig verschil in. Sportbijlage van het AD is wel _O_
pi_133687371
Zo maar voebele kijken
  woensdag 27 november 2013 @ 20:34:31 #20
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_133687394
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_133687406
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:33 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het AD probeert zich van een hoger niveau dan de Telegraaf te laten lijken maar er zit maar weinig verschil in. Sportbijlage van het AD is wel _O_
Ja sowieso _O_

Daarvoor wilde ik eigenlijk het AD altijd :@
pi_133687423
quote:
Jullie hebben geneens negers daar toch? :o
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  woensdag 27 november 2013 @ 20:35:20 #23
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_133687428
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Jullie hebben geneens negers daar toch? :o
Heel veel _O-
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_133687436
pi_133687438
quote:
Klopt.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik noem het ook niet de beste krant van Nederland, dat is ook niet mijn mening. Ik zeg dat De Telegraaf niet een bij elkaar opgeraapt zooitje is zoals de meeste mensen denken. Er gaat daar veel meer vooraf dan mensen denken. In de journalistiek gaat het echt niet alleen om de kwaliteit van de stukken, maar ook op de wijze waarop het nieuws wordt gebracht. Zeker zoals iets bij De Telegraaf, een krant die duidelijk een eigen karakter heeft.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Denk je dat de haat tegen de Telegraaf is omdat mensen denken dat ze per ongeluk zo'n krant maken? :?
Mensen nemen de krant niet serieus en dat vind ik storend. Zeker aangezien het de grootste krant van Nederland is. Dat gebeurt niet zomaar.
pi_133687440
quote:
Ik vind dat zo triest. Van het bedrijf is het natuurlijk nog triester, maar die gast had gewoon naar de commissie gelijke behandeling moeten stappen in plaats van zo online te zetten. Los je niets mee op en is alleen maar aandacht vragen.
pi_133687443
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef supersof het volgende:

[..]

Heel veel _O-
Heel veel zegt ze.
  woensdag 27 november 2013 @ 20:36:24 #28
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_133687471
pi_133687472
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vind dat zo triest. Van het bedrijf is het natuurlijk nog triester, maar die gast had gewoon naar de commissie gelijke behandeling moeten stappen in plaats van zo online te zetten. Los je niets mee op en is alleen maar aandacht vragen.
Ik vind dat ie het nog netjes oplost.
pi_133687485
De Telegraaf is beetje zoals Coldplay. Het is helemaal stoer om erop te haten.
pi_133687511
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef Ezell het volgende:

Ik noem het ook niet de beste krant van Nederland, dat is ook niet mijn mening. Ik zeg dat De Telegraaf niet een bij elkaar opgeraapt zooitje is zoals de meeste mensen denken. Er gaat daar veel meer vooraf dan mensen denken. In de journalistiek gaat het echt niet alleen om de kwaliteit van de stukken, maar ook op de wijze waarop het nieuws wordt gebracht. Zeker zoals iets bij De Telegraaf, een krant die duidelijk een eigen karakter heeft.
Niemand heeft dat gezegd, dat maak jij er van.
pi_133687517
Godver, mobiel weer kwijt. :r :r :r
pi_133687576
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:36 schreef supersof het volgende:

[..]

Kijkshop chillings _O_
Echt pauper daar
  woensdag 27 november 2013 @ 20:39:29 #36
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_133687580
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef Tchock het volgende:

[..]

Naja krijgt het wel aandacht dat het nog steeds gebeurt en wordt er echt wat aan gedaan.
pi_133687582
Zomaar wat voorpagina nieuws op de AD-site :D

-Maleisische slavin was al meer dan 40 jaar vermist

-Chinees wilde Gordon doodrijden om opmerking

-Lieke van Lexmond heel gelukkig met nieuwe vriend

-Moeder fotograaf: Zoon dood door Biebers auto

_O_
pi_133687584
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef Ezell het volgende:

[..]

[..]

Mensen nemen de krant niet serieus en dat vind ik storend. Zeker aangezien het de grootste krant van Nederland is. Dat gebeurt niet zomaar.
Ik vind je conclusie dat het een bij elkaar geraapt zooitje zou zijn nogal raar. De reden dat ik de Telegraaf afschuwelijk vind is de consistent sturende berichtgeving, veel te grote aandacht voor Shownieuws-achtige zaken en de negatieve, zeikerige toon in vrijwel alle artikelen. Ik denk niet dat dat per ongeluk of toevallig is, dat is een bewuste koers die ik bijzonder vervelend vind.

En ik denk dat dat voor meer mensen geldt. Wat vervolgens oplevert dat ik de Telegraaf niet serieus neem, omdat ik eerdere negatieve ervaringen met de betrouwbaarheid en inhoud heb.

En de grootste krant van Nederland worden is iets maken wat de brede, autochtone onderklasse aanspreekt. Dat zijn nou eenmaal de meeste mensen. Dat beheerst de Telegraaf heel goed, maar zoals ik eerder met de Mac probeerde te zeggen vind ik dat geen reden de krant te respecteren. :P
  woensdag 27 november 2013 @ 20:39:50 #39
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_133687597
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Echt pauper daar
Ik loop daar zo snel mogelijk langs _O- dat hele plein daar.
pi_133687606
fa2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')