Ik ben er nog!quote:
Now I'm getting scared. Hoe weet je wie ik ben?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:35 schreef Toto69 het volgende:
Nee het is niet mijn vriendinmaar weet op de een if andere maniee wie het is en tis geen kloon
Ik vind het jammer dat je mij zo belachelijk maak.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ook gewoon 46 seconden nadat ze gepost heeft..
Bonjour Toto69!quote:
Sorry Tjacka. Ben gewoon een beetje aan het dollenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je mij zo belachelijk maak.
Als je te ver ga hé. Dan geef ik je je eerste note.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Sorry Tjacka. Ben gewoon een beetje aan het dollen
17, over 3 dagen 18quote:
This is my word. And as such is beyond contestationquote:
Je maakt het soms wel makkelijk hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je te ver ga hé. Dan geef ik je je eerste note.
quote:
My word is beyond contestationquote:Op woensdag 27 november 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
This is my word. And as such is beyond contestation
Bollocks.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
My word is beyond contestation
Whut? haha NEE!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HAHAHAHA JIJ HEBT NAAKTPICS GEPOST IN KPD
ze wilt jequote:
Als iedereen het persé wil weten. Ik wilde bij een groep en daar moest je 18+ voor zijn oke. Nu wil ik er niks meer over horenquote:
Dit los ik wel op.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:43 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Als iedereen het persé wil weten. Ik wilde bij een groep en daar moest je 18+ voor zijn oke. Nu wil ik er niks meer over horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |