Ik geef je een tip, doe het niet.quote:
Het is best schokkend hoe snel je aankomt van zuipen en snoep zo 's avondsquote:
Ik kan dit niet ontkennen.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
Ik moet stoppen met zuipen. En snoepen. Ik zit zo 's avonds achter mijn laptop alleen maar te zuipen en snoep te vreten. Ik ben een walgelijk smerig dikke imbeciel
Als ik maar afval. Ik begin een buikje te krijgen en dat associeer ik met zigeunersquote:Op woensdag 27 november 2013 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geef je een tip, doe het niet.
Ik kan niet zeggen dat mijn levenskwaliteit ervan is gestegen.
Tot zover mijn erg motiverende speech.
Mee eens.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
Ik moet stoppen met zuipen. En snoepen. Ik zit zo 's avonds achter mijn laptop alleen maar te zuipen en snoep te vreten. Ik ben een walgelijk smerig dikke imbeciel
Hou het bij stoppen met snoep.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik maar afval. Ik begin een buikje te krijgen en dat associeer ik met zigeuners
Ik moet fruit gaan halen I guess. Best lekker namelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hou het bij stoppen met snoep.
Ik vreet me nu een slag in de rondte.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:52 schreef Tjacka het volgende:
Mijn rechterarm is wel heel sterk trouwens.
Doe normaalquote:Op woensdag 27 november 2013 21:51 schreef Tjacka het volgende:
Ik wil nog 5 kilo kwijt, en dan ga ik spiermassa trainen.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:52 schreef Tjacka het volgende:
Mijn rechterarm is wel heel sterk trouwens.
ik aan ectosquote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
Ik heb trouwens een hekel aan dikke mensen
Ik heb een hekel aan jou.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
Ik aan kleine mensen. Als ze dan ook dik en kaal zijn vind ik ze juist weer schattigquote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
*jouwquote:Op woensdag 27 november 2013 21:54 schreef Divje het volgende:
Tjacka, er is niet veel veranderd aan jou post-gedrag sinds je mod bent.. Een voorbeeldfunctie vervullen is niet aan jou besteed?![]()
Trollololquote:
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |