O ja, weet ik veel.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik ga het de hele dag over jurkjes hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, gewoon over kleding in het algemeen
Kan toch gewoon?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja nepleer
En deze toch
[ afbeelding ]
hasj, meneer, hasj.quote:
Ja, maar zijn die schoenen los leuk? En op een spijkerbroek?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, weet ik veel.Maar ja, skinny's draag ik wel. Strakke jurkjes en rokje vind ik niet zo.
[..]
Kan toch gewoon?
Ik vind ze niet zo heel leuk tbhquote:Op woensdag 27 november 2013 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar zijn die schoenen los leuk? En op een spijkerbroek?ziet dat er dan niet gothic uit?
Wat een spanning. Ik zit hier op het puntje van mijn stoel.quote:
Wat draag jij dan onder jurkjes?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo heel leuk tbh
Maar ik houd niet zo van laarsjes in general.
Nee joh.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar zijn die schoenen los leuk? En op een spijkerbroek?ziet dat er dan niet gothic uit?
Goedquote:Op woensdag 27 november 2013 23:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee joh.Ik heb ook zulke soort schoenen, maar dan van een soort lakleer en nog met gespjes. En ik zie er ook niet uit als een gothic.
En hoe uit zich dat dan?quote:
Hij stuurt naaktfotos in onze dm-boxquote:
Ja, ik kan niet op hakken lopen en voel me er ook echt kut bij. Dus nee. Wel jammerquote:Op woensdag 27 november 2013 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet hakken dragen
TORENHOGE hakken
Ik moest lachenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij stuurt naaktfotos in onze dm-box
schoenen die ik normaal ook aan hebquote:
Ik heb een pittig zwak voor allstarsquote:Op woensdag 27 november 2013 23:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik deed eerst altijd allstars onder rokje/jurkje.. maarja. Ziet er niet zo chique uit heu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |