Mag hopen van niet.quote:
Nouja, ik zag een ban melding, stuurde en kreeg een paar DM's. Vervolgens dacht ik ''meh'' voor een week en nu ben ik hier.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Nou, hou is het dan. Heb je ons gemist?
mij nietquote:Op woensdag 27 november 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, ik zag een ban melding, stuurde en kreeg een paar DM's. Vervolgens dacht ik ''meh'' voor een week en nu ben ik hier.
maar jou heb ik wel gemist samen met een paar anderen die ik niet naast FOK! spreek hoor
Ik heb het te druk voor die onzin fok-itquote:Op woensdag 27 november 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik dat nu wel bevestigend uit jouw mond wil horen he.
Welke andere?quote:
quote:
Werd hier wel een paar keer naar je gevraagdquote:Op woensdag 27 november 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, ik zag een ban melding, stuurde en kreeg een paar DM's. Vervolgens dacht ik ''meh'' voor een week en nu ben ik hier.
maar jou heb ik wel gemist samen met een paar anderen die ik niet naast FOK! spreek hoor
Ik ben vereerdquote:Op woensdag 27 november 2013 23:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Werd hier wel een paar keer naar je gevraagd
VAquote:Op woensdag 27 november 2013 23:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb het te druk voor die onzin fok-it.
[..]
Welke andere?
Jaja. Praatjes vullen geen gaatjes dame.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb het te druk voor die onzin fok-it.
[..]
Welke andere?
Zijn de drugs.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me vandaag echt fucking raar. Weet niet of ik me nu extreem gelukkig voel of juist niet. Maar ik ken dit gevoel niet en het bevalt me ook niet. Weet niet wat ik er mee moet
.
Ga een kruiswoordpuzzel makenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me vandaag echt fucking raar. Weet niet of ik me nu extreem gelukkig voel of juist niet. Maar ik ken dit gevoel niet en het bevalt me ook niet. Weet niet wat ik er mee moet
.
Soms wel tho.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja. Praatjes vullen geen gaatjes dame.
Ik ben in een nieuwsgierige bui.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jezus Ezell, je doet nu wel erg nieuwsgierig hoor.
Werkte bij mij altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |