2-1!quote:
okquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:47 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Game on.
Scenario 1: Ajax wint van FC Barcelona
Wint Ajax van Barça, dan blijft het hoe dan ook tot de laatste speeldag in de race om een plek bij de laatste zestien in de Champions League. Als Celtic de thuiswedstrijd tegen AC Milan niet wint, is een vervolg in de Europa League voor de Amsterdammers veiliggesteld. In dit scenario zou een gelijkspel tussen Celtic en Milan voor Ajax het droomscenario zijn. In dat geval is Ajax namelijk verzekerd van minimaal de derde plek in de groep én neemt het de tweede plaats over van Milan. Op de slotdag heeft Ajax dan in San Siro aan een punt genoeg om de volgende CL-ronde te halen. Wint Milan van Celtic, dan moet Ajax winnen in Italië om bij de eerste twee te eindigen.
Scenario 2: Ajax speelt gelijk tegen FC Barcelona
Voor het betere rekenwerk is het interessant als Ajax-FC Barcelona in een gelijkspel eindigt. In dat geval komt Ajax op vijf punten en moet het hopen dat Celtic en Milan ook de punten delen. Dan blijft de stand namelijk zoals hij is en heeft Ajax alles nog in eigen hand, al is een zege in San Siro dan wel noodzakelijk om door te gaan in de CL én Europese eliminatie uit te sluiten. Hetzelfde geldt als Milan wint in Schotland. Dan slaan de Italianen een gat van drie punten, maar dit gat kan in San Siro in één klap worden gedicht door Ajax. Als de Amsterdammers daar winnen, gaat het in dit scenario op basis van onderling resultaat voorbij aan Milan. Eindigt Celtic-Milan in een remise, dan kan Ajax alleen buiten de boot vallen als het zelf niet wint in Milaan en Celtic de winst pakt in Camp Nou.
Als Celtic dinsdag drie punten pakt tegen Milan en Ajax en Barça gelijkspelen, staat de hele groep op zijn kop. Ajax komt dan met Milan op de laatste plaats terecht, Celtic klimt van de vierde naar de tweede plaats. Een overwinning in Milaan is dan voor de manschappen van Frank de Boer genoeg om door te mogen in de Champions League, mits Celtic niet weet te winnen op bezoek bij FC Barcelona.
Scenario 3: Ajax verliest van FC Barcelona
Zelfs een verlies van Ajax tegen FC Barcelona hoeft niet fataal te zijn voor de kansen van de Amsterdammers om de volgende CL-ronde te halen, maar het is dan wel afhankelijk van het resultaat in Schotland. Wint AC Milan, dan is Ajax uitgeschakeld in de CL. Spelen Celtic en Milan gelijk, dan blijft alles mogelijk. Een zege in San Siro is in dit scenario sowieso voldoende voor Ajax om tweede te worden in de groep, omdat het op basis van het betere onderlinge resultaat hoe dan ook boven Celtic blijft. Ook een overwinning van Celtic op Milan hoeft, in dit scenario, niet ongunstig te zijn voor Ajax. Ook dan is een zege in San Siro namelijk genoeg om te overwinteren in het miljoenenbal, op de voorwaarde dat Celtic niet wint in Camp Nou. In dit scenario geldt dat Ajax bij een nederlaag of gelijkspel in Milaan als laatste eindigt in de groep
derin da teltquote:
Is officieel. Omgeroepen @ ArenAquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Eerst zonder bron zeggen dat hij dood is en nu dit posten zonder spoiler
Niet bepalend in het spel. Verder als je Iniësta en Xavi weghaalt en Messi er alleen inzet heb je hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:44 schreef eight het volgende:
[..]
Je weet dat er nog 9 andere spelers zijn he
Gekkiequote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik wil een grap make, maar uhmmm nee
Hihahotwitter:DiederikSmit twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 21:33:43Toch speelt Ajax soms te nonchalant. Tegen Barcelona kom je daar nog mee weg, maar ploegen als FC Groningen straffen zoiets af. reageer retweet
Vast....quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Is officieel. Omgeroepen @ ArenA
twitter:FrankRonald1970 twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 22:49:50R: gefeliciteerd @AFCAjax .Geweldige wedstrijd gezien. Klasse,strijd,lef.beleving,gogme.En een speciaal dankje aan mijn broer Frank.#Trots reageer retweet
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:FrankRonald1970 twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 22:49:50R: gefeliciteerd @AFCAjax .Geweldige wedstrijd gezien. Klasse,strijd,lef.beleving,gogme.En een speciaal dankje aan mijn broer Frons.#Trots reageer retweet
zoiets wordt niet omgeroepen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Dat gaan ze ook echt omroepen ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:50 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Je leest het morgen wel in de krant dan..
Die foto had in een spoiler gemoeten. Niet echt nodig dat.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:50 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Je leest het morgen wel in de krant dan..
Zeker weten dat Milan er gewoon vol op klapt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:51 schreef hafcfan het volgende:
En toch kan ik me niet voorstellen dat Milaan verliest van Ajax.
Toen ik las dat hij in de basis stond wist ik al genoeg.quote:
Dacht ik 2 uur geleden ook van Barcalona.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:51 schreef hafcfan het volgende:
Vanaf de eerste minuut.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten dat Milan er gewoon vol op klapt.
Ja precies die moeten. Daar hangt alles van af.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Milan niet in vorm en sowieso een pak minder dan Ajax. Ik geef Ajax wel een kansje, zeg 20% op winst.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:51 schreef hafcfan het volgende:
Italianen die aanvallen als het niet hoeft?quote:
Zou misschien maar beter zijn voor Ajax en het Nederlandse voetbal op zich ook.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar Barca kan nooit op 100% verliezenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Dacht ik 2 uur geleden ook van Barcalona.
Jij hebt de tv al uit?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Milan niet in vorm en sowieso een pak minder dan Ajax.
Het inbrengen van debutant roberto terwijl ze achterstaan zegt natuurlijk alles.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niet bepalend in het spel. Verder als je Iniësta en Xavi weghaalt en Messi er alleen inzet heb je hetzelfde.
Sowieso!quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:53 schreef KingRoland het volgende:
Morgen wel allemaal kijken naar FC Bayern hé
Daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:53 schreef eight het volgende:
[..]
Het inbrengen van debutant roberto terwijl ze achterstaan zegt natuurlijk alles.
Hoe dan ook, mocht ajax 2de worden is het dikverdiend.
Dat klopt niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:54 schreef NaturalScience het volgende:
Volgens de website van de Champions League staat Ajax nu tweede in de poule met een punt meer dan Milan.
http://www.uefa.com/uefac(...)standings/index.html
Dat klopt niet toch?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:53 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:53 schreef KingRoland het volgende:
EUJBquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:54 schreef NaturalScience het volgende:
Volgens de website van de Champions League staat Ajax nu tweede in de poule met een punt meer dan Milan.
Dat klopt niet toch?
Ook dan weer het 4e jaar op rij dat ze overwinteren in Europa.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zou misschien maar beter zijn voor Ajax en het Nederlandse voetbal op zich ook.
Nope...Ajax 7 punten, Milan 8quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:54 schreef NaturalScience het volgende:
Dat klopt niet toch?
AC Milan heeft twee gewonnen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:54 schreef NaturalScience het volgende:
Dat klopt niet toch?
UEFA.Champions.League.2013.05.25.Final.Borussia.Dortmund.Vs.Bayern.Munich.720p.HDTV.x264-FAIRPLAYquote:
dat zekerquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://www.uefa.com/uefac(...)p=2002731/index.htmlquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:54 schreef NaturalScience het volgende:
Dat klopt niet toch?
Valt me ook tegen ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:54 schreef pikinhand het volgende:
Toch dubieus van de NOS dat ze die dode helemaal verzwijgen, kan me voorstellen dat ze het niet tijdens de wedstrijd melden maar nu is het toch tijd
Je wint of je wint niet. 50% dus. En als je niet wint heb je 50% kans op gelijkspel. Enkel 0-0 of 1-1 is dan te weinig tegenover al die andere mogelijkheden. Ik schat de kans dat Ajax doorgaat ongeveer op 95 %quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Milan niet in vorm en sowieso een pak minder dan Ajax. Ik geef Ajax wel een kansje, zeg 20% op winst.
Ik heb de hele wedstrijd ookquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
UEFA.Champions.League.2013.05.25.Final.Borussia.Dortmund.Vs.Bayern.Munich.720p.HDTV.x264-FAIRPLAY
Die gaat niet meer van mijn schijf af
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nopequote:Op dinsdag 26 november 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit waar?
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Zou meer http://isleonelmessi.geblesseerd.comquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit waar?
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Die post ik net.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan is het
[ afbeelding ]
Wel een mooie shirtsponsorquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:01 schreef alors het volgende:
[..]
Toen was hij 19En zag eruit als 39
Hey rené.quote:
Volgens mij heb je er wel een paar gepost joh.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey rené.
Wil je Karina voortaan inlichten? Ze was niet op de hoogte dat je mij toestemming gegeven had Nicki Minaj gifjes te posten.
Ja, want dat had ik met René en Littlerabbit afgesprokenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er wel een paar gepost joh.
Nou dan is het toch helemaal goedquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, want dat had ik met René en Littlerabbit afgesproken
mwa je kan ook overdrijvenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:04 schreef RRuben het volgende:
Hoe vaak zijn jullie klaar gekomen?? Ik stuk of 3 keer
het is maar goed dat die Robben pics tussendoor kwamen, anders was ik nooit gestopt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:04 schreef RRuben het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:04 schreef RRuben het volgende:
Dat u het even weettwitter:waValkenburg twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 22:40:45Eindstand #AJAXBARCA 2-1. Gaat u dan nu met de hond? Neem ook de gsm mee en bel ons bij verdachte situaties! http://t.co/SjuEbB2j2J reageer retweet
watquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:06 schreef Ties02 het volgende:
Dat u het even weettwitter:waValkenburg twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 22:40:45Eindstand #AJAXBARCA 2-1. Gaat u dan nu met de hond? Neem ook de gsm mee en bel ons bij verdachte situaties! http://t.co/SjuEbB2j2J reageer retweet
Wat een vaag taalgebruik.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:06 schreef Ties02 het volgende:
wat een baasquote:
Wie weet wachten ze nog even tot er echt duidelijkheid is? Kan me voorstellen dat daar niet zo snel uitspraken over worden gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:08 schreef JochemP het volgende:
Ik las ook op Twitter dat die vent onder invloed was van harddrugs en dacht dat ie een adelaar was!
Dat was GGMM.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:08 schreef JochemP het volgende:
Ik las ook op Twitter dat die vent onder invloed was van harddrugs en dacht dat ie een adelaar was!
Adelaarquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:08 schreef JochemP het volgende:
Dat hebben omstanders opgemaakt uit zijn laatste woorden?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:08 schreef JochemP het volgende:
integendeel, het begon kansloos. Het is nu een redelijk volwassen mediumquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:09 schreef JochemP het volgende:
[..]
Ja het is een kansloos medium geworden. Met dat RT voor respect gedoe
Gewoon goedkoop scoren met dat soort dingen, lekker fappen op de miljeonen retweets die ze krijgenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:09 schreef JochemP het volgende:
[..]
Ja, respect voor degene die naar beneden is gevallen!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:09 schreef JochemP het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog interviews uitzenden en ze willen niet dat mensen zich afvragen waarom ze de spelers en de boer niks erover vragen dus zeggen maar niksquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wie weet wachten ze nog even tot er echt duidelijkheid is? Kan me voorstellen dat daar niet zo snel uitspraken over worden gedaan.
haha ik ga ook ff lagge als jou moeder naar benede zou valle kneus #respectquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, respect voor degene die naar beneden is gevallen!!!!!!!!!!
Je moet gewoon betere mensen volgen. Dat is zeggen dat je schoenen lelijk zijn omdat je ermee bent gaan rondlopen in Lelystad.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:09 schreef JochemP het volgende:
[..]
Niet vanaf 410 grapjas, F-Sidequote:Op dinsdag 26 november 2013 23:07 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb het niet gezien maar ik hoorde dat er een vent in de gracht geflikkerd is vanuit vak 410.
Tja... laat ik nu maar even geen grapjes maken over ajacieden.
Nou, kom op, eentje dan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:07 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb het niet gezien maar ik hoorde dat er een vent in de gracht geflikkerd is vanuit vak 410.
Tja... laat ik nu maar even geen grapjes maken over ajacieden.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet gewoon betere mensen volgen. Dat is zeggen dat je schoenen lelijk zijn omdat je ermee bent gaan rondlopen in Lelystad.
Haha, ik volg een heel aardig aantal fatsoenlijke mensen. Ik begaf me in deze bagger na de zoekfunctie te hebben gebruiktquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet gewoon betere mensen volgen. Dat is zeggen dat je schoenen lelijk zijn omdat je ermee bent gaan rondlopen in Lelystad.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het idee dat Jeroen Elshoff van onze belastingcenten naar Dortmund is gegaan?
twitter:JeroenElshoff twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 17:42:29Nu nog rustig... #bvbnap #ChampionsLeague http://t.co/iySfM41Sqz reageer retweet
Misschien doet hij morgen ook Leverkusen. Even een Duits tripje maken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:JeroenElshoff twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 17:42:29Nu nog rustig... #bvbnap #ChampionsLeague http://t.co/iySfM41Sqz reageer retweet
Jep..
Ben je dokter ofzeu xDquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je van de 2e ring flikkert ben je dood
..twitter:KJ_Huntelaar twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 23:10:25Afschaffen die grachten! #Arena #AJAbar reageer retweet
Niet als je een adelaar bent.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je van de 2e ring flikkert ben je dood
Jammer dat Huntelaar mij moet napraten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
..twitter:KJ_Huntelaar twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 23:10:25Afschaffen die grachten! #Arena #AJAbar reageer retweet
Oh ja, de zoekfunctie is riskant inderdaad. Trending Topics zijn ook heel erg.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:11 schreef JochemP het volgende:
[..]
Haha, ik volg een heel aardig aantal fatsoenlijke mensen. Ik begaf me in deze bagger na de zoekfunctie te hebben gebruikt
Beetje aan de bier en braadworsten, gelijk heeft hij.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien doet hij morgen ook Leverkusen. Even een Duits tripje maken.
Dat kan ik echt niet uit mn bek krijgenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog erger: rechten
Straks moet je Meester Ties tegen hem zeggen.
Ook die in de stad? Stinkt wel maar het is wel iconisch..quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Rosssen twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 22:10:44Hallo meneer u mag hier niet liggen hallo meneer wilt u weggaan hallo meneer hoort u mij meneer wilt u meewerken http://t.co/cP3gdAwDvN reageer retweet
Dat zou ik ook wel willen van ONZE BELASTINGCENTENquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beetje aan de bier en braadworsten, gelijk heeft hij.
Gewoon water er in doen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
Wat een grapjas.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:13 schreef JochemP het volgende:
twitter:Rosssen twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 22:10:44Hallo meneer u mag hier niet liggen hallo meneer wilt u weggaan hallo meneer hoort u mij meneer wilt u meewerken http://t.co/cP3gdAwDvN reageer retweet
Ja want G spreek je uit als gay?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:13 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Als ze in de meer in vak g hadden gezeten, zouden ze dan nu bekend staan als de gayside ?
Er zijn weinig mensen waar ik een grotere hekel heb dan aan hemquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:13 schreef JochemP het volgende:
Schijtlolquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:13 schreef JochemP het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:13 schreef JochemP het volgende:
die hadden het dan ook gelijk in HvN .....quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
en terecht, het is geen sensatiezender, dan moet je bij sbs zijn.
En dan andere mensen die het bericht overnementwitter:RickBuursink twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 22:47:44Die Ajax supporter had wat LSD gebruikt en dacht dus dat hij een adelaar was. Juist. reageer retweet
Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er zijn weinig mensen waar ik een grotere hekel heb dan aan hem
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:13 schreef JochemP het volgende:
Rosssen is de grootste debiel sinds Piet Beertema ons internet gaf.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:13 schreef JochemP het volgende:
Nog niet eens zo'n slecht idee. Een paar rondboten erop, dan kunnen ze meteen een grachtentocht houden als Ajax wat wint. Is Van der Laan ook blij.quote:
Doet Mertens mee? Zo ja, dan zie ik hem over het hoofd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dortmund-Napoli ziet er wel uit als een topshow.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:arnovermeulen twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 14:05:45@KJ_Huntelaar Hoi Klaas. Hoe is het er mee.Ik ben je een beetje uit het oog verloren.Voetbal je eigenlijk nog ???? reageer retweet
ik zie hem nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doet Mertens mee? Zo ja, dan zie ik hem over het hoofd.
milan nietquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:15 schreef hafcfan het volgende:
Wel een bad day voor het Italiaanse voetbal.
Ze hebben hem onder de zoden gestopt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doet Mertens mee? Zo ja, dan zie ik hem over het hoofd.
Een bericht uit de toekomst, spannend!quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:arnovermeulen twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 14:05:45@KJ_Huntelaar Hoi Klaas. Hoe is het er mee.Ik ben je een beetje uit het oog verloren.Voetbal je eigenlijk nog ???? reageer retweet
Eigen schuld.. misschien wel een dikke bult (op zijn oogkas)quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die gaat ook wel bedreigd worden.
ArnoGodquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Een bericht uit de toekomst, spannend!
twitter:Politie_Adam twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 23:11:50Nog geen update beschikbaar over slachtoffer #arena tijdens #ajabar. Geruchten dat slachtoffer zou zijn overleden zijn dus niet correct! reageer retweet
quote:
Die hadden al door moeten zijn. Op een slechte dag kunnen ze er zomaar uit wat ik ze wel zou gunnen als we de punten niet nodig hadden.quote:
Dus dan is dit dus toch een update.. want hij leeft (nog steeds)quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:17 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Politie_Adam twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 23:11:50Nog geen update beschikbaar over slachtoffer #arena tijdens #ajabar. Geruchten dat slachtoffer zou zijn overleden zijn dus niet correct! reageer retweet
wat een baasquote:
Dat zei ik een uur geleden al...quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus dan is dit dus toch een update.. want hij leeft (nog steeds)
hoe kan ik low vergetenquote:
quote:
ik ga stukquote:
never gets oldquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat was de kampioenswedstrijd Mertens...
Grueter ook weg. Prima geregeld.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Speciaal reporter gestuurd voor interview met Dries?
hij heeft wel een mooie baardquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:20 schreef Ties02 het volgende:
Dries heeft de baard nog niet in de keel gehad
Hij probeert het nu met een baard op zijn keel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:20 schreef Ties02 het volgende:
Dries heeft de baard nog niet in de keel gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij moest huilenquote:
Klein beetje dan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:21 schreef tralalala het volgende:
Beetje respect voor de aankomend wereldkampioen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:22 schreef tralalala het volgende:
Kan gebeurenBij BelgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vroeger was het veel langerquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:23 schreef pikinhand het volgende:
Die samenvattingen zijn wel echt kort, alleen maar goals kijken
Beetje armoedig jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:23 schreef pikinhand het volgende:
Gelukkig nu een extra lange met Arno.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:23 schreef pikinhand het volgende:
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is wel veel veiliger dan zo'n vol vak.
Ja er kan niet eens meer een opstelling vanaf ookquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:23 schreef pikinhand het volgende:
Alsof je de spelers van Zenit, Wien en Porto kentquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja er kan niet eens meer een opstelling vanaf ook
Wie de neuk is deze gast?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die gaat ook wel bedreigd worden.
In zijn perfecte Spaans?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:25 schreef Gruisman het volgende:
Sierd had weer een mega interview met Pique hoor.
Nee, hij sneakte nog wel een 'gracias' erin op het einde. Xavi deed die wel in het Spaans maar kon niet worden uitgezonden want het was nog niet ondertiteldquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In zijn perfecte Spaans?
Met Iker ging het wel supergoed in het Spaans.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:26 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nee, hij sneakte nog wel een 'gracias' erin op het einde. Xavi deed die wel in het Spaans maar kon niet worden uitgezonden want het was nog niet ondertiteld
Samenvatting geeft heel ander beeld :-) Chelsea kwam er niet aan te pasquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:25 schreef Cavaliers het volgende:
Even genieten van Sjelsie. 11 man op eigen helft in eigen huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |