hij valt net hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:57 schreef Tranquilize het volgende:
Godverdomme de 2-0 wil maar niet vallen
Eigenlijk toch ergens geweldig hoe ze dat maar blijven doen eigenlijk ...quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:52 schreef Grifte het volgende:
Twee kansen van Milan, 0-2![]()
Het blijven Italianen
Je moet gewoon gelijkspelen of winnen tegen Napoli, dan ben je zeker van de 1e plaats en kan je geen relatief moeilijke tegenstander loten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:35 schreef isgeschiedenis het volgende:
mooi, 3 puntennapoli moet nu met 3 goals winnen toch?
ja, dat snap ik ook wel. maar wat is het minimum wat ze moeten spelen om te kwalificeren?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:36 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Je moet gewoon gelijkspelen of winnen tegen Napoli, dan ben je zeker van de 1e plaats en kan je geen relatief moeilijke tegenstander loten.
Als Napoli 3-0 wint zijn zij door denk ik, bij 2-0 wordt er gekeken naar doelsaldo? Ervan uitgaande dat Dortmund wint.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:37 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
ja, dat snap ik ook wel. maar wat is het minimum wat ze moeten spelen om te kwalificeren?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:39 schreef vluggejapie99 het volgende:
Schalke
Bvb moet door, Schalke moet thuis winnen van Basel
Chelsea
Toch opvallend dat hij daar veel beter tot z'n recht komt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:54 schreef Badger. het volgende:
Toch wel heerlijk om Kaka weer voor Milan te zien spelenOldskool gevoel.
twitter:FCBayern twitterde op woensdag 27-11-2013 om 16:29:00Aufstellung / Line up FCB:Neuer - Dante, Martínez, Robben, Rafinha, Boateng, Götze, Lahm, Müller, Alaba, Kroos | ^M.Hörwick #CSKAFCB reageer retweet
twitter:FCBayern twitterde op woensdag 27-11-2013 om 16:50:27Einwechselspieler / Substitutes FCB: Starke - van Buyten, Thiago, Kirchhoff, Weiser, Hojbjerg, Green. 18.00 (!) Uhr ist Anpfiff! #CSKAFCB reageer retweet
Dan zien we de Bayern spelers niet meer.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:02 schreef chufi het volgende:
Als het zo door blijft sneeuwen moeten ze nog een andere kleur (oranje) bal zoeken ....
De meesten hebben al oranje of groene schoentjes aanquote:Op woensdag 27 november 2013 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan zien we de Bayern spelers niet meer.
quote:
quote:
quote:
Net voor het WK krijgt hij een blessure.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
Het is te hopen dat Robben deze vorm ook tijdens het WK heeft, dat maakt te kans voor Nederland om verder te komen een stuk groter.
Hij is al een tijd fit, hopen dat het goed gaat. Al lijkt het me dat na een heel seizoen bij Bayern de scherpte tijdens een WK toch wel wat minder zal zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net voor het WK krijgt hij een blessure.
Dit is wat dichterbij de plaats waar de wedstrijd wordt gespeeld.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet zo'n drama van maken.
[ afbeelding ]
Ik doel meer op de 1 graden verschil met München, maar of jij dan ook had gezegd "Het vriest daar 4 graden nu" betwijfel ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is wat dichterbij de plaats waar de wedstrijd wordt gespeeld.
[ afbeelding ]
*graadquote:Op woensdag 27 november 2013 19:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik doel meer op de 1 graden verschil met München, maar of jij dan ook had gezegd "Het vriest daar 4 graden nu" betwijfel ik.
Petitie om hem in een porseleinen kast te zetten 1-2 maanden voor het WK.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
Het is te hopen dat Robben deze vorm ook tijdens het WK heeft, dat maakt te kans voor Nederland om verder te komen een stuk groter.
quote:
Op een plek op de wereldquote:Op woensdag 27 november 2013 22:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Musleraaaaaaa. Waar ben je?![]()
![]()
Zoek hem zou ik zeggen en vraag het hemquote:Op woensdag 27 november 2013 22:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hij hoort in ons doel te staan.
Doping regelen?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:26 schreef Stiggie het volgende:
[..]Wtf moet hij naast een ubermongool als badr
Neem aan dat je deze bedoelde, heerlijke knal iddquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 16:08 schreef Nober het volgende:
Pot 1
Manchester United
Real Madrid
Paris Saint-Germain
Bayern München
Chelsea
Arsenal
Atlético Madrid
FC Barcelona
Pot 2
Shakhtar Donetsk/Bayer Leverkusen
Juventus
Olympiacos
Manchester City
Schalke 04
Borussia Dortmund/Napoli
Zenit Sint Petersburg
AC Milan/Ajax
Loting: maandag 16 december
juve - turkenquote:
Ramos is helemaal geen goede speler, dat ter zijde.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:34 schreef Rosario het volgende:
Wat een fantastisch team heeft Real toch achter de hand. Zelfs zonder Cristiano, Sergio Ramos en Khedira met z'n tienen even Galatasaray afdrogen.
Ik kijk het nu op Sky Sport HD2.. Kijk liever Real Madrid, maar die kan ik nergens vinden op tvquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:45 schreef OudeBok het volgende:
Is de pot van Bayern ook maar ergens te volgen? Bagger keuze van de NOS weer.
Thanks, heb daar een stroompje bijgevonden (voor de modjes: geheel zelfstandig, graaf maar door m'n PMs/DMs heen als jullie me niet geloven) en is prima!quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:57 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Ik kijk het nu op Sky Sport HD2.. Kijk liever Real Madrid, maar die kan ik nergens vinden op tv
Lekkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:03 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Thanks, heb daar een stroompje bijgevonden (voor de modjes: geheel zelfstandig, graaf maar door m'n PMs/DMs heen als jullie me niet geloven) en is prima!
Hoe kan je liever RM kijken. Beste ploeg ter wereld op Sky Sport HD2
).
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:03 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Thanks, heb daar een stroompje bijgevonden (voor de modjes: geheel zelfstandig, graaf maar door m'n PMs/DMs heen als jullie me niet geloven) en is prima!
).
ja hallo, geen zin dat iemand straks op z'n donder krijgt op verdenking van.quote:
Betaal je je niet blauw?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:04 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
LekkerIk ben Real Madrid fan, ik heb een stuk of 25 betaalde voetbal zenders en nergens word het op uitgezonden
Streams dm'en doet iedereen. Je gaat toch niet modjes uitnodigen je dm's te bekijkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:06 schreef OudeBok het volgende:
[..]
ja hallo, geen zin dat iemand straks op z'n donder krijgt op verdenking van.
[..]
Betaal je je niet blauw?
Ik ga je DM's en PM's even checken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:03 schreef OudeBok het volgende:
[..]
).
Ach, die drie die ik er hebquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Streams dm'en doet iedereen. Je gaat toch niet modjes uitnodigen je dm's te bekijken
En het gaat tenminste nog ergens over.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:08 schreef polderturk het volgende:
Uitstekende keuze van NOS. Twee aan elkaar gewaagde topploegen.
Dat valt reuze meequote:Op dinsdag 10 december 2013 21:06 schreef OudeBok het volgende:
[..]
ja hallo, geen zin dat iemand straks op z'n donder krijgt op verdenking van.
[..]
Betaal je je niet blauw?
Wauw, even de PIP opengegegooid en waat! Maar even Ju-GS en BM-MC tegelijk volgen, apart dit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:20 schreef polderturk het volgende:
GS vs Juventus gestopt door sneeuw.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:20 schreef polderturk het volgende:
GS vs Juventus gestopt door sneeuw.
Waalwijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:32 schreef polderturk het volgende:
[..]
Je kan beter vragen 'Welke club gaat Ajax stoppen?'.
Joh.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:55 schreef polderturk het volgende:
NOS laten nu Man Utd vs Shacktar Donetsk zien.
Zijn beide al door niet boeiend dus.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:06 schreef El_jefe07 het volgende:
Bayern 2 - 3 Man City
Wow, de odds voor Bayern bij 2-0 voorsprong waren 1.02 ofzoSommigen gaan dit niet leuk vinden
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:13 schreef TheArt het volgende:
Olympiakos mist een tweede pingel, Proto pakt 'm alweer
Bijna is niet helemaalquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Bijna 2-4 bij Bayern - City
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef Chiappucci het volgende:
Plzen naar de EL ten koste van CSKA Moskou.
Vrijdag 13 december om 12:00 uurquote:
wordt om 1 uur uitgezondenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:40 schreef ThijsTH het volgende:
Wordt morgen om 13 uur nog ergens het restant van Gala-Juve uitgezonden?
NOS had het over een internetstream? Is er geen kans dat het ook gewoon op tv komt?
En weet iemand of het op Sport1 komt?
Bij de huidige stand in Marseille hebben ze aan 1-0 genoeg, misschien is 0-0 ook al voldoende als het daar 1-1 blijft?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:01 schreef isgeschiedenis het volgende:
Napoli zijn wel helemaal bek af zijn tegen de tweede helft
Huidige stand:quote:Op woensdag 11 december 2013 21:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij de huidige stand in Marseille hebben ze aan 1-0 genoeg, misschien is 0-0 ook al voldoende als het daar 1-1 blijft?
'Wij' hebben Mertens!!! Ik heb er vertrouwen in, gewoon winnen met 3-0!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Huidige stand:
Arsenal 13
Dortmund 10 +4
Napoli 10 -1
1-1 in Marseille = Dortmund 2e.
Meer dan gister gaat 'm niet worden...quote:
Dimitri Payet (Marseille).quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:22 schreef alors het volgende:
Mooi man, Dortmund en Arsenal moeten door.
Fixed.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:22 schreef alors het volgende:
Mooi man, Dortmund en Napoli moeten door.
Tegen, alsof er een andere keus is.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ben je nou echt voor Napoli of gewoon tegen Arsenal?
Özil is best een aardig spelertje.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Tegen, alsof er een andere keus is.
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:01 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Özil is best een aardig spelertje.
Achterin staat het tot nu toe wel als een blok. Maar aanvallend heeft Arsenal niet zoveel in te brengen helaas.quote:
Ik moet die Wenger niet en ik doe het ook een beetje om alors te vermaken. Maar al die Fransen daar, dat vind ik maar niks met die Henry voorop (toen die er nog speelde).quote:Op woensdag 11 december 2013 22:01 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Özil is best een aardig spelertje.
okquote:Op woensdag 11 december 2013 22:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik moet die Wenger niet en ik doe het ook een beetje om alors te vermaken. Maar al die Fransen daar, dat vind ik maar niks met die Henry voorop (toen die er nog speelde).
Slechte speler jaquote:Op woensdag 11 december 2013 22:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik moet die Wenger niet en ik doe het ook een beetje om alors te vermaken. Maar al die Fransen daar, dat vind ik maar niks met die Henry voorop (toen die er nog speelde).
Fransenquote:
quote:
NEEEE Dortmundquote:Op woensdag 11 december 2013 22:20 schreef Neuroscience het volgende:
Finalist van vorig jaar in de eerste ronde er uit...
Onterecht maar wel leuk.quote:
Dortmund moet gewoon even winnen van Marseille, gebeurt heus wel.quote:
1. Dortmundquote:Op woensdag 11 december 2013 22:35 schreef Neuroscience het volgende:
Stand in de groep van Arsenal blijft zo gelijk, toch?
Arsenal 2equote:Op woensdag 11 december 2013 22:35 schreef Neuroscience het volgende:
Stand in de groep van Arsenal blijft zo gelijk, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |