hij valt net hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:57 schreef Tranquilize het volgende:
Godverdomme de 2-0 wil maar niet vallen
Eigenlijk toch ergens geweldig hoe ze dat maar blijven doen eigenlijk ...quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:52 schreef Grifte het volgende:
Twee kansen van Milan, 0-2![]()
Het blijven Italianen
Je moet gewoon gelijkspelen of winnen tegen Napoli, dan ben je zeker van de 1e plaats en kan je geen relatief moeilijke tegenstander loten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:35 schreef isgeschiedenis het volgende:
mooi, 3 puntennapoli moet nu met 3 goals winnen toch?
ja, dat snap ik ook wel. maar wat is het minimum wat ze moeten spelen om te kwalificeren?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:36 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Je moet gewoon gelijkspelen of winnen tegen Napoli, dan ben je zeker van de 1e plaats en kan je geen relatief moeilijke tegenstander loten.
Als Napoli 3-0 wint zijn zij door denk ik, bij 2-0 wordt er gekeken naar doelsaldo? Ervan uitgaande dat Dortmund wint.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:37 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
ja, dat snap ik ook wel. maar wat is het minimum wat ze moeten spelen om te kwalificeren?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:39 schreef vluggejapie99 het volgende:
Schalke
Bvb moet door, Schalke moet thuis winnen van Basel
Chelsea
Toch opvallend dat hij daar veel beter tot z'n recht komt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:54 schreef Badger. het volgende:
Toch wel heerlijk om Kaka weer voor Milan te zien spelenOldskool gevoel.
twitter:FCBayern twitterde op woensdag 27-11-2013 om 16:29:00Aufstellung / Line up FCB:Neuer - Dante, Martínez, Robben, Rafinha, Boateng, Götze, Lahm, Müller, Alaba, Kroos | ^M.Hörwick #CSKAFCB reageer retweet
twitter:FCBayern twitterde op woensdag 27-11-2013 om 16:50:27Einwechselspieler / Substitutes FCB: Starke - van Buyten, Thiago, Kirchhoff, Weiser, Hojbjerg, Green. 18.00 (!) Uhr ist Anpfiff! #CSKAFCB reageer retweet
Dan zien we de Bayern spelers niet meer.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:02 schreef chufi het volgende:
Als het zo door blijft sneeuwen moeten ze nog een andere kleur (oranje) bal zoeken ....
De meesten hebben al oranje of groene schoentjes aanquote:Op woensdag 27 november 2013 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan zien we de Bayern spelers niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |