hij valt net hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:57 schreef Tranquilize het volgende:
Godverdomme de 2-0 wil maar niet vallen
Eigenlijk toch ergens geweldig hoe ze dat maar blijven doen eigenlijk ...quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:52 schreef Grifte het volgende:
Twee kansen van Milan, 0-2![]()
Het blijven Italianen
Je moet gewoon gelijkspelen of winnen tegen Napoli, dan ben je zeker van de 1e plaats en kan je geen relatief moeilijke tegenstander loten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:35 schreef isgeschiedenis het volgende:
mooi, 3 puntennapoli moet nu met 3 goals winnen toch?
ja, dat snap ik ook wel. maar wat is het minimum wat ze moeten spelen om te kwalificeren?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:36 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Je moet gewoon gelijkspelen of winnen tegen Napoli, dan ben je zeker van de 1e plaats en kan je geen relatief moeilijke tegenstander loten.
Als Napoli 3-0 wint zijn zij door denk ik, bij 2-0 wordt er gekeken naar doelsaldo? Ervan uitgaande dat Dortmund wint.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:37 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
ja, dat snap ik ook wel. maar wat is het minimum wat ze moeten spelen om te kwalificeren?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:39 schreef vluggejapie99 het volgende:
Schalke
Bvb moet door, Schalke moet thuis winnen van Basel
Chelsea
Toch opvallend dat hij daar veel beter tot z'n recht komt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:54 schreef Badger. het volgende:
Toch wel heerlijk om Kaka weer voor Milan te zien spelenOldskool gevoel.
twitter:FCBayern twitterde op woensdag 27-11-2013 om 16:29:00Aufstellung / Line up FCB:Neuer - Dante, Martínez, Robben, Rafinha, Boateng, Götze, Lahm, Müller, Alaba, Kroos | ^M.Hörwick #CSKAFCB reageer retweet
twitter:FCBayern twitterde op woensdag 27-11-2013 om 16:50:27Einwechselspieler / Substitutes FCB: Starke - van Buyten, Thiago, Kirchhoff, Weiser, Hojbjerg, Green. 18.00 (!) Uhr ist Anpfiff! #CSKAFCB reageer retweet
Dan zien we de Bayern spelers niet meer.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:02 schreef chufi het volgende:
Als het zo door blijft sneeuwen moeten ze nog een andere kleur (oranje) bal zoeken ....
De meesten hebben al oranje of groene schoentjes aanquote:Op woensdag 27 november 2013 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan zien we de Bayern spelers niet meer.
quote:
quote:
quote:
Net voor het WK krijgt hij een blessure.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
Het is te hopen dat Robben deze vorm ook tijdens het WK heeft, dat maakt te kans voor Nederland om verder te komen een stuk groter.
Hij is al een tijd fit, hopen dat het goed gaat. Al lijkt het me dat na een heel seizoen bij Bayern de scherpte tijdens een WK toch wel wat minder zal zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net voor het WK krijgt hij een blessure.
Dit is wat dichterbij de plaats waar de wedstrijd wordt gespeeld.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet zo'n drama van maken.
[ afbeelding ]
Ik doel meer op de 1 graden verschil met München, maar of jij dan ook had gezegd "Het vriest daar 4 graden nu" betwijfel ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is wat dichterbij de plaats waar de wedstrijd wordt gespeeld.
[ afbeelding ]
*graadquote:Op woensdag 27 november 2013 19:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik doel meer op de 1 graden verschil met München, maar of jij dan ook had gezegd "Het vriest daar 4 graden nu" betwijfel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |