Ik kijk het nu op Sky Sport HD2.. Kijk liever Real Madrid, maar die kan ik nergens vinden op tvquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:45 schreef OudeBok het volgende:
Is de pot van Bayern ook maar ergens te volgen? Bagger keuze van de NOS weer.
Thanks, heb daar een stroompje bijgevonden (voor de modjes: geheel zelfstandig, graaf maar door m'n PMs/DMs heen als jullie me niet geloven) en is prima!quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:57 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Ik kijk het nu op Sky Sport HD2.. Kijk liever Real Madrid, maar die kan ik nergens vinden op tv
Lekkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:03 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Thanks, heb daar een stroompje bijgevonden (voor de modjes: geheel zelfstandig, graaf maar door m'n PMs/DMs heen als jullie me niet geloven) en is prima!
Hoe kan je liever RM kijken. Beste ploeg ter wereld op Sky Sport HD2
).
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:03 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Thanks, heb daar een stroompje bijgevonden (voor de modjes: geheel zelfstandig, graaf maar door m'n PMs/DMs heen als jullie me niet geloven) en is prima!
).
ja hallo, geen zin dat iemand straks op z'n donder krijgt op verdenking van.quote:
Betaal je je niet blauw?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:04 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
LekkerIk ben Real Madrid fan, ik heb een stuk of 25 betaalde voetbal zenders en nergens word het op uitgezonden
Streams dm'en doet iedereen. Je gaat toch niet modjes uitnodigen je dm's te bekijkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:06 schreef OudeBok het volgende:
[..]
ja hallo, geen zin dat iemand straks op z'n donder krijgt op verdenking van.
[..]
Betaal je je niet blauw?
Ik ga je DM's en PM's even checken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:03 schreef OudeBok het volgende:
[..]
).
Ach, die drie die ik er hebquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Streams dm'en doet iedereen. Je gaat toch niet modjes uitnodigen je dm's te bekijken
En het gaat tenminste nog ergens over.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:08 schreef polderturk het volgende:
Uitstekende keuze van NOS. Twee aan elkaar gewaagde topploegen.
Dat valt reuze meequote:Op dinsdag 10 december 2013 21:06 schreef OudeBok het volgende:
[..]
ja hallo, geen zin dat iemand straks op z'n donder krijgt op verdenking van.
[..]
Betaal je je niet blauw?
Wauw, even de PIP opengegegooid en waat! Maar even Ju-GS en BM-MC tegelijk volgen, apart dit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:20 schreef polderturk het volgende:
GS vs Juventus gestopt door sneeuw.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:20 schreef polderturk het volgende:
GS vs Juventus gestopt door sneeuw.
Waalwijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:32 schreef polderturk het volgende:
[..]
Je kan beter vragen 'Welke club gaat Ajax stoppen?'.
Joh.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:55 schreef polderturk het volgende:
NOS laten nu Man Utd vs Shacktar Donetsk zien.
Zijn beide al door niet boeiend dus.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:06 schreef El_jefe07 het volgende:
Bayern 2 - 3 Man City
Wow, de odds voor Bayern bij 2-0 voorsprong waren 1.02 ofzoSommigen gaan dit niet leuk vinden
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:13 schreef TheArt het volgende:
Olympiakos mist een tweede pingel, Proto pakt 'm alweer
Bijna is niet helemaalquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Bijna 2-4 bij Bayern - City
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef Chiappucci het volgende:
Plzen naar de EL ten koste van CSKA Moskou.
Vrijdag 13 december om 12:00 uurquote:
wordt om 1 uur uitgezondenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:40 schreef ThijsTH het volgende:
Wordt morgen om 13 uur nog ergens het restant van Gala-Juve uitgezonden?
NOS had het over een internetstream? Is er geen kans dat het ook gewoon op tv komt?
En weet iemand of het op Sport1 komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |