zoiets wordt niet omgeroepen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Is officieel. Omgeroepen @ ArenA
Dat gaan ze ook echt omroepen ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:50 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Je leest het morgen wel in de krant dan..
Die foto had in een spoiler gemoeten. Niet echt nodig dat.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:50 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Je leest het morgen wel in de krant dan..
Zeker weten dat Milan er gewoon vol op klapt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:51 schreef hafcfan het volgende:
En toch kan ik me niet voorstellen dat Milaan verliest van Ajax.
Toen ik las dat hij in de basis stond wist ik al genoeg.quote:
Dacht ik 2 uur geleden ook van Barcalona.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:51 schreef hafcfan het volgende:
Vanaf de eerste minuut.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten dat Milan er gewoon vol op klapt.
Ja precies die moeten. Daar hangt alles van af.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Milan niet in vorm en sowieso een pak minder dan Ajax. Ik geef Ajax wel een kansje, zeg 20% op winst.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:51 schreef hafcfan het volgende:
Italianen die aanvallen als het niet hoeft?quote:
Zou misschien maar beter zijn voor Ajax en het Nederlandse voetbal op zich ook.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar Barca kan nooit op 100% verliezenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Dacht ik 2 uur geleden ook van Barcalona.
Jij hebt de tv al uit?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Milan niet in vorm en sowieso een pak minder dan Ajax.
Het inbrengen van debutant roberto terwijl ze achterstaan zegt natuurlijk alles.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niet bepalend in het spel. Verder als je Iniësta en Xavi weghaalt en Messi er alleen inzet heb je hetzelfde.
Sowieso!quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:53 schreef KingRoland het volgende:
Morgen wel allemaal kijken naar FC Bayern hé
Daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:53 schreef eight het volgende:
[..]
Het inbrengen van debutant roberto terwijl ze achterstaan zegt natuurlijk alles.
Hoe dan ook, mocht ajax 2de worden is het dikverdiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |