Dus wat hebben we hier nou van geleerd?quote:Op maandag 25 november 2013 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen bleef alles boven de gordel ja.
Ik was overigens niet de enige, dus dan sta je weer niet helemaal voor lul
Jullie werden langs de kant stilgezet en tot de onderbroek uitgekleed en beroofd?quote:Op maandag 25 november 2013 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon scheren, ook al verwacht je nietsquote:Op maandag 25 november 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus wat hebben we hier nou van geleerd?
Goed zoquote:Op maandag 25 november 2013 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon scheren, ook al verwacht je niets
Jeugd van tegenwoordig zijn wel watjes ook hoor. Je tegen laten houden door wat haar. Sjongejonge.quote:Op maandag 25 november 2013 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was niet de enige, dus stond niet alleen voor lul. Stonden ze in een rijtje op hun beurt te wachten ofzo?quote:Op maandag 25 november 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus wat hebben we hier nou van geleerd?
Ik snap er ook weinig van tenzij mijn eerder geschetste scenarioquote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij was niet de enige, dus stond niet alleen voor lul. Stonden ze in een rijtje op hun beurt te wachten ofzo?
dat dacht ik ook.quote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij was niet de enige, dus stond niet alleen voor lul. Stonden ze in een rijtje op hun beurt te wachten ofzo?
kanjer viesquote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig zijn wel watjes ook hoor. Je tegen laten houden door wat haar. Sjongejonge.
quote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
allemaal even lachen.quote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was het een bukkake sessie? Knut probeert mij ook al weken mee te krijgen naar een fetisj beurs om die reden.quote:
Natte harenquote:Op maandag 25 november 2013 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Als je gedoucht hebt is er niks vies aan.
Gangbang mits geschorenquote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
liever door een man anaalquote:
Dude...quote:Op maandag 25 november 2013 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
liever door een man anaal
dan een poes die niet kaal
Geloof er geen reet van.quote:Op maandag 25 november 2013 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou neequote:Op maandag 25 november 2013 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je vergat "NoHomo"quote:Op maandag 25 november 2013 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was niet samen met mijn rechterhand. cq er zijn ook vrouwen die lui zijn.quote:
ben je terug mattie hoe is het in bulgarijequote:Op maandag 25 november 2013 16:08 schreef Dven het volgende:
Knut en Onlogisch 2 dagen langer gebanned?
quote:Op maandag 25 november 2013 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beiden niet geschoren? Nou dan had ik schijt gehad aan wat haren hoorquote:Op maandag 25 november 2013 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was niet samen met mijn rechterhand. cq er zijn ook vrouwen die lui zijn.
Kanjerkoud!quote:Op maandag 25 november 2013 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben je terug mattie hoe is het in bulgarije
Qua mondwerk niet.quote:Op maandag 25 november 2013 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beiden niet geschoren? Nou dan had ik schijt gehad aan wat haren hoor
goed zoquote:Op maandag 25 november 2013 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Kanjerkoud!Tijdperk van binnen naast de verwarming gamen is weer aangebroken
/
En over een paar dagen natuurlijk naar Nederland. Frikandellen kanen, goed bier drinken alles
Dat ja. Alsof je er dood van gaat.quote:Op maandag 25 november 2013 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beiden niet geschoren? Nou dan had ik schijt gehad aan wat haren hoor
quote:Op maandag 25 november 2013 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zijn ook totaal niet interessante partijen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onder de noemer "Oh werd er vandaag gevoetbald" en dat elke CL/interland avond.
Jij bent echt dom.quote:Op maandag 25 november 2013 16:20 schreef Elan het volgende:
Denk dat Ajax een kans maakt toch maar 5 euro op zetten.
Koop er maar een ijsje voorquote:Op maandag 25 november 2013 16:20 schreef Elan het volgende:
ik heb wat geldjes op barca gezetquote:Op maandag 25 november 2013 16:20 schreef Elan het volgende:
Geen Messi maakt natuurlijk een enorm verschil. In Camp Nou waren vond ik ze een helft ook niet eens kansloos.quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen Messi maakt natuurlijk een enorm verschil. In Camp Nou waren vond ik ze een helft ook niet eens kansloos.
Iets beter je best doen.quote:Op maandag 25 november 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen Messi maakt natuurlijk een enorm verschil. In Camp Nou waren vond ik ze een helft ook niet eens kansloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM![]()
Ik weet het niet.quote:Op maandag 25 november 2013 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, gaat hij net doen alsof hij dat niet weet.
Echt niet.Ik ga voor de under 2.5 goals.quote:Op maandag 25 november 2013 16:20 schreef Elan het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 16:25 schreef DonRaja het volgende:
Wie mag het eerst iets ernstigs overkomen:
ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DC en D zou racistisch zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DArno Vermeulen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou vooruit, ik hap.quote:
AS Roma.![]()
ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIk mis GGMM in het lijstje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DPrem sowieso, wat een nare man is dat. De rest is irritant maar niet in de mate van Prem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla![]()
ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dwat een kutkeuze. Dan vind ik Tijl nog het meest okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
jaquote:Op maandag 25 november 2013 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je die wedstrijd überhaupt gezien vraag ik me dan af?
Ik vraag mij dan af of jouw denkvermogen hoger ligt dan die van een pinda.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 16:28:18 ]![]()
Ik erger me persoonlijk het meest aan Jorgen Raymann.quote:Op maandag 25 november 2013 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat een kutkeuze. Dan vind ik Tijl nog het meest okBFF met GGMM![]()
ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dik heb niks tegen deze mensen, aangezien ik ze nooit tegen kom in de programma's die ik kijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ajax speelde 1 helft prima, of eigenlijk Barcelona deed nauwelijks hun best. In ieder geval kwamen ze zelfs met Messi er bij niet echt in de problemen op die vrije trap na.quote:
Nu Ajax thuis, zonder Messi. Ik ben erg benieuwd.
blablablabla![]()
Hipster.quote:Op maandag 25 november 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb niks tegen deze mensen, aangezien ik ze nooit tegen kom in de programma's die ik kijk![]()
Prijs je gelukkig. Ik heb ze (in het verleden) wel gezien en loop daar nu nog voor bij een psych...quote:Op maandag 25 november 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb niks tegen deze mensen, aangezien ik ze nooit tegen kom in de programma's die ik kijkBFF met GGMM![]()
Prem is nog iets erger. Lodiers zie ik nooit meer iig.quote:Op maandag 25 november 2013 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik erger me persoonlijk het meest aan Jorgen Raymann.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is meer dat ik het nogal triest vind om aan iemand een hekel te hebben die je kent van tv en waar je totaal geen last van hoeft te hebben als je dat niet wil.quote:![]()
Dat vraag ik mij dus af, is het nu niet juist hip om pauperprogramma´s te kijken? Zoals het ineens hip was, om met je rijke ballen een budgetvakantie te boeken?quote:BFF met GGMM![]()
Haat is niet iets wat zomaar verdwijnt, lieve schat.quote:Op maandag 25 november 2013 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ik heb al een week geen opmerkingen gemaakt over je gewicht. Beetje jammer dit.![]()
Jij bent toch de doelgroep van Raymann?quote:Op maandag 25 november 2013 16:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig. Ik heb ze (in het verleden) wel gezien en loop daar nu nog voor bij een psych...![]()
Ik hoorde hem laatst op de radio, heeft ergens een nachtprogramma. Ik moest stoppen om over te geven.quote:Op maandag 25 november 2013 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prem is nog iets erger. Lodiers zie ik nooit meer iig.BFF met GGMM![]()
Nee schat, dat ben jij juist.quote:Op maandag 25 november 2013 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij bent toch de doelgroep van Raymann?
BFF met GGMM![]()
Juist de mensen op tv mag je verachten, daar is hun salaris immers voor een groot deel op gebaseerd. Je er daadwerkelijk over opwinden is dan wel weer erg dom en kortzichtig.quote:Op maandag 25 november 2013 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het nogal triest vind om aan iemand een hekel te hebben die je kent van tv en waar je totaal geen last van hoeft te hebben als je dat niet wil.![]()
ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIk mis optie E. Harry VermeegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus jij hebt geen problemen met (ik noem eens willekeurig iemand) Jan Vertonghen?quote:Op maandag 25 november 2013 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het nogal triest vind om aan iemand een hekel te hebben die je kent van tv en waar je totaal geen last van hoeft te hebben als je dat niet wil.BFF met GGMM![]()
Rayman was altijd wel tof toen hij gewoon Comedy Factory nog deed, dus voor Tante Es en al die domme kanjertypetjes van hem
blablablabla![]()
lees mijn post nog eens, vooral het laatste gedeeltequote:Op maandag 25 november 2013 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen problemen met (ik noem eens willekeurig iemand) Jan Vertonghen?
lul![]()
Vroeger was Raymann best ok-ish ja, maar Spijkerman was vroeger ook geen bokkelul.quote:Op maandag 25 november 2013 16:34 schreef Elan het volgende:
Rayman was altijd wel tof toen hij gewoon Comedy Factory nog deed, dus voor Tante Es en al die domme kanjertypetjes van hem[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat weten we al eeuwenquote:Op maandag 25 november 2013 16:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is multiculti tv he, ze hebben blanken nodig.![]()
Wat heb je nou gehaald?quote:Op maandag 25 november 2013 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
lees mijn post nog eens, vooral het laatste gedeelte
lul![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
lees mijn post nog eens, vooral het laatste gedeelte
lul
BFF met GGMM![]()
Is altijd al een bokkenlul geweest.quote:Op maandag 25 november 2013 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger was Raymann best ok-ish ja, maar Spijkerman was vroeger ook geen bokkelul.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Kopspijkers was baasquote:Op maandag 25 november 2013 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is altijd al een bokkenlul geweest.
blablablabla![]()
Ok, gezond tussendoortje dusquote:Op maandag 25 november 2013 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
olijven, feta, komkommer, tomaten, ijsbergsla, ui en tonijn
tonijnsalade maken dus zo![]()
![]()
Vroeger was ie ok-ish, op de radio hè?quote:Op maandag 25 november 2013 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is altijd al een bokkenlul geweest.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goed programma, maar toen werd Jack zelf wel al een zuigertje bij tijd en wijlen.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij heeft het hoog in zijn bol. Hij voelt zich heden ten dage zelfs te groot om aan ludieke acties op zijn werk mee te doen.quote:![]()
Muizenwinkel ja, en de fragmenten waren toen nog over het algemeen wel echt grappig, ook vanwege de sterker gevonden vragen ipv het simpel tonen bij DWDD.quote:Op maandag 25 november 2013 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar dat lag meer aan het cabaret heb ik het idee. En niet aan Jack.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DPatriek Lodiers zit er anders aardig warm bij dus die zeker nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'zou zijn geweest'quote:Op maandag 25 november 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Raymann had wel een goed rij instructeur geweest.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Precies.quote:Op maandag 25 november 2013 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar dat lag meer aan het cabaret heb ik het idee. En niet aan Jack.
Hij wilde steeds meer aandacht terwijl hij zelf totaal niet grappig is of was maar wel een prima gastheer/presentator.
En die overstap naar Talpa en alle heisa en kortgeding heeft er ook voor gezorgd dat geen enkele kijker hem nog iets gunde.blablablabla![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft het hoog in zijn bol. Hij voelt zich heden ten dage zelfs te groot om aan ludieke acties op zijn werk mee te doen.
BFF met GGMM![]()
Nee en ik ga het ook niet kijkenquote:![]()
Geweldig programma idd. Maar dat lag aan de geweldige acteurs/cabareties.quote:
Joop Braakhekke kan niet koken en Spijkerman heeft geen humor. Daar hebben ze personeel voor.
quote:Kijk, dat is onvriendelijk.quote:Op maandag 25 november 2013 16:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee en ik ga het ook niet kijkenBFF met GGMM![]()
Zo geweldig was het nietquote:Op maandag 25 november 2013 16:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geweldig programma idd. Maar dat lag aan de geweldige acteurs/cabareties.
Joop Braakhekke kan niet koken en Spijkerman heeft geen humor. Daar hebben ze personeel voor.![]()
Stal ie het idee om mensen voor de gek te houden door ze te bellen van Wim T. Schippers en Dolf Brouwers. Met het verschil dat die BNers belden en Spijkerman oude vrouwtjes voor de gek hield. Joep uit Tilburg was wel leuk met z'n hazenlip.quote:Op maandag 25 november 2013 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger was ie ok-ish, op de radio hè?
zlatan is een gamenerdquote:Op maandag 25 november 2013 16:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee en ik ga het ook niet kijken![]()
die telefoongesprekken met Belgen door Jack op de radio zijn priceless.quote:Op maandag 25 november 2013 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Muizenwinkel ja, en de fragmenten waren toen nog over het algemeen wel echt grappig, ook vanwege de sterker gevonden vragen ipv het simpel tonen bij DWDD.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Tuurlijk niet altijd. Vaak was het cabaret wel te doen.quote:
Zlatanquote:Zlatan die gamed
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Denk niet dat je dezelfde kansen tegen Barca krijgt als die je tegen Celtic kreeg.. en toen maakte hij ze ook niet af dusja..quote:![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 25 november 2013 16:54 schreef Karina het volgende:
[..]
ben ik op Hyves terechtgekomen![]()
En: nou en!
BFF met GGMM![]()
Als Barcelona een b-team opstelt dat er helemaal geen zin in heeft moet Ajax nog heel veel geluk hebben om te kunnen winnen.quote:Op maandag 25 november 2013 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk niet dat je dezelfde kansen tegen Barca krijgt als die je tegen Celtic kreeg.. en toen maakte hij ze ook niet af dusja..Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ik durf niet eens meer te kijken wat ik krijg, straks moet ik nog bijbetalen.quote:Op maandag 25 november 2013 16:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ik schrok net van de rente van de ING1,35
![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 16:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik durf niet eens meer te kijken wat ik krijg, straks moet ik nog bijbetalen.
1 december krijg ik het iigGodvergeten weinig
Noot noot.![]()
He dan al? Is toch altijd pas in januari.quote:Op maandag 25 november 2013 16:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
1 december krijg ik het iigGodvergeten weinig
![]()
Zullen er vast wel zijn qua overtuiging in eigen kunnen, nu ook nog iemand vinden met hetzelfde talent...quote:Op maandag 25 november 2013 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Liepen er nog maar een paar van zijn kaliber in de eredivisieBFF met GGMM![]()
Klopt aardig met zijn profiel op Googlequote:Op maandag 25 november 2013 16:56 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Heatmap Soldado gisterenquote:Roberto Soldado Rillo is een Spaans betaald voetballer die bij voorkeur in de aanval speelt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Je behoort tot een klein percentage Nederlanders dat überhaupt nog rente ontvangt...quote:Op maandag 25 november 2013 16:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ik schrok net van de rente van de ING1,35
BFF met GGMM![]()
Mijn ING zegt 1 dec.quote:Op maandag 25 november 2013 16:57 schreef Karina het volgende:
[..]
He dan al? Is toch altijd pas in januari.Noot noot.![]()
Als je meer dan 20k hebt in Nederland moet je bijbetalenquote:Op maandag 25 november 2013 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je behoort tot een klein percentage Nederlanders dat überhaupt nog rente ontvangt...
blablablabla![]()
Joepie.quote:Op maandag 25 november 2013 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je behoort tot een klein percentage Nederlanders dat überhaupt nog rente ontvangt...Noot noot.![]()
Ja dat is echt zuurquote:Op maandag 25 november 2013 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je meer dan 20k hebt in Nederland moet je bijbetalenIk stop alles in m'n huis.
Noot noot.![]()
☻/☻/☻/☻/︻╦╤─quote:
▂▄▅ /▌ /▌ /▌ /▌ ██▅▃▂
I███████████████████]
◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤![]()
daarom goud of bitcoinsquote:Op maandag 25 november 2013 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je meer dan 20k hebt in Nederland moet je bijbetalenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Oh ik krijg rente altijd pas in januari overgemaakt. Dat prutbeetje wat ik op mijn spaarrekening krijg.quote:![]()
je moet niet sparen tegenwoordig kost alleen maar geldquote:Op maandag 25 november 2013 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik krijg rente altijd pas in januari overgemaakt. Dat prutbeetje wat ik op mijn spaarrekening krijg.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Misschien ben je er nog hip mee in GRTD.quote:Op maandag 25 november 2013 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn glitterding wordt wel een beetje gestolen zo... Hipster al ik ben veroordeel ik het vanaf nu.![]()
Goudprijzen zijn alleen maar gedaald de afgelopen tijd, echt met 20% of meer. Bitcoin is een onzekere markt die constant fluctueert in extremis.quote:blablablabla![]()
Ja ik weet het... ik moet wat verzinnen.quote:Op maandag 25 november 2013 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet niet sparen tegenwoordig kost alleen maar geld![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zij hebben tenminste geld inso...
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Sterkte.quote:Op maandag 25 november 2013 17:05 schreef Karina het volgende:
Ik ga me omkleden en dan op naar R'dam![]()
Hebben ze in jouw eigen stad geen tippelzone?quote:Op maandag 25 november 2013 17:05 schreef Karina het volgende:
Ik ga me omkleden en dan op naar R'damBFF met GGMM![]()
Doe je je latex pakje aan?quote:Op maandag 25 november 2013 17:05 schreef Karina het volgende:
Ik ga me omkleden en dan op naar R'dam[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 25 november 2013 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hebben ze in jouw eigen stad geen tippelzone?
blablablabla![]()
Gezellig. Sjoelen of toch het door Mexicano aangehaalde latexpakje?quote:Op maandag 25 november 2013 17:05 schreef Karina het volgende:
Ik ga me omkleden en dan op naar R'dam![]()
Rotterdam ook niet anders.quote:Op maandag 25 november 2013 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hebben ze in jouw eigen stad geen tippelzone?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Daar lopen alleen maar de meest vieze afgeragde crackhoeren rond.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh, dan was mijn grap niet erg geslaagd. Ik dacht dat ze op de keilenweg stonden.quote:BFF met GGMM![]()
Als jij het zegt. Ik kom er nooit dus ik zou het niet weten.quote:Op maandag 25 november 2013 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar lopen alleen maar de meest vieze afgeragde crackhoeren rond.![]()
Daarom gwoon bakelandpleintje ja togquote:Op maandag 25 november 2013 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar lopen alleen maar de meest vieze afgeragde crackhoeren rond.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Al een jaar of 40-45 niet meer.quote:Op maandag 25 november 2013 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, dan was mijn grap niet erg geslaagd. Ik dacht dat ze op de keilenweg stonden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ja daar is t allemaal wel beter, nog drama, wel beter.quote:Op maandag 25 november 2013 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom gwoon bakelandpleintje ja tog[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heb een keer een repo erover gezien.quote:Op maandag 25 november 2013 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij het zegt. Ik kom er nooit dus ik zou het niet weten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 25 november 2013 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb een keer een repo erover gezien.het was wel een gedetailleerde documentaire zeg.quote:Op maandag 25 november 2013 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja daar is t allemaal wel beter, nog drama, wel beter.![]()
Ik heb geen hoeren nodig.quote:Op maandag 25 november 2013 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
het was wel een gedetailleerde documentaire zeg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 25 november 2013 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
het was wel een gedetailleerde documentaire zeg.
BFF met GGMM![]()
quote:Bedreiging Kluivert in dossier Danny K.
Beide mannen zijn, samen met een groep medeverdachten, onder wie Willem Holleeder, in mei opgepakt wegens onder meer witwassen, afpersing en bedreiging.
Ook K.'s partner Angela van H. behoorde tot de groep arrestanten. Zij is de ex-vrouw van Kluivert.
In het onderzoek naar de veronderstelde misdaadbende van Danny K. hebben politie en justitie een ongekend aantal gesprekken afgeluisterd. Op die manier zou ook te horen zijn geweest dat K. zich opwindt over het gedrag van Kluivert ten opzichte van de drie kinderen die de ex-voetballer met Van H. heeft. Ook zou K. met Kluivert hebben gesproken over de alimentatie. K.'s uitlatingen zijn als bedreigingen opgetekend in het toegevoegde zaaksdossier.
K. en Van H. hebben inmiddels ook een kind samen. Ten tijde van haar arrestatie was Van H. zwanger.
Van de in totaal tien verdachten zitten alleen Danny K. en Dick V. nog in voorarrest. Het OM beslist pas later of het dossier-Kluivert ook op de aanklacht tegen K. gezet zal worden.
Bron: Telegraaf![]()
Welnee, goede warming up doen en op tijd even rust pakken.quote:Op maandag 25 november 2013 17:16 schreef Caland het volgende:
Vanavond zaalvoetballen. Sowieso geblesseerd morgen dus.BFF met GGMM![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mijn knietjes kunnen er altijd erg slecht tegen.quote:Op maandag 25 november 2013 17:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welnee, goede warming up doen en op tijd even rust pakken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En als je met een kniebrace speelt? Gewoon zo´n ¤ 1,20 ding van Action bedoel ik, die houden je knie dan wat warmer en geven wat extra stevigheid.quote:Op maandag 25 november 2013 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn knietjes kunnen er altijd erg slecht tegen.BFF met GGMM![]()
Apart gevoel voor humor welquote:Op maandag 25 november 2013 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik las het net, daar zal die massaverkrachter niet blij mee zijn.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik haat mijn familie als je iets van je moeder er op wil is wel heel grof, die noodles met chicken soup kun je misschien nog om lachen..![]()
Nee. Nooit geprobeerd ook.quote:Op maandag 25 november 2013 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En als je met een kniebrace speelt? Gewoon zo´n ¤ 1,20 ding van Action bedoel ik, die houden je knie dan wat warmer en geven wat extra stevigheid.
Bij zaalvoetbal is het meestal ook zo'n opsomming van kleine kutpijntjes dat begint in de knieen. Maarja, ik ben lang en niet bijzonder technisch aangelegd, dan heb je dat al snel op zo een ondergrond.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Op de keeper na, heeft niemand bij ons in de zaal echt een positie.quote:Op maandag 25 november 2013 17:25 schreef Elan het volgende:
Caland welke positie speel je met zaalvoetbal?BFF met GGMM![]()
Ik denk niet dat je kunt lachen als je welke tekst dan ook buiten je eigen gekozen groots op je lichaam krijgtquote:Op maandag 25 november 2013 17:26 schreef Geo4kant het volgende:
Ik haat mijn familie als je iets van je moeder er op wil is wel heel grof, die noodles met chicken soup kun je misschien nog om lachen..![]()
Al snap ik de meerwaarde van Japanse tekst toch niet.![]()
Meestal wordt dat gewoon bepaald vlak voordat je begint onderling maar over het algemeen fungeer ik als een soort stofzuiger achterin.quote:Op maandag 25 november 2013 17:25 schreef Elan het volgende:
Caland welke positie speel je met zaalvoetbal?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik speel juist liever in de zaal, op het veld al een paar keer door mijn enkel gegaan door van die knollenvelden.quote:Op maandag 25 november 2013 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Nooit geprobeerd ook.
Bij zaalvoetbal is het meestal ook zo'n opsomming van kleine kutpijntjes dat begint in de knieen. Maarja, ik ben lang en niet bijzonder technisch aangelegd, dan heb je dat al snel op zo een ondergrond.BFF met GGMM![]()
quote:quote:Op maandag 25 november 2013 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hebben ze in jouw eigen stad geen tippelzone?quote:Op maandag 25 november 2013 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe je je latex pakje aan?Hihaho.quote:Op maandag 25 november 2013 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezellig. Sjoelen of toch het door Mexicano aangehaalde latexpakje?
Nee geen latexpakje, een mantelpakjeWas een soort weddenschap.
En sjoelen iddJimbo komt misschien ook nog effe langs.
![]()
Kan je ook niet echt bepalen omdat je eigenlijk altijd in beweging moet zijn op een klein oppervlak.quote:Op maandag 25 november 2013 17:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op de keeper na, heeft niemand bij ons in de zaal echt een positie.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
vraag naar jimbo zijn vriendinquote:Op maandag 25 november 2013 17:28 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hihaho.
Nee geen latexpakje, een mantelpakjeWas een soort weddenschap.
En sjoelen iddJimbo komt misschien ook nog effe langs.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: