Dus wat hebben we hier nou van geleerd?quote:Op maandag 25 november 2013 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen bleef alles boven de gordel ja.
Ik was overigens niet de enige, dus dan sta je weer niet helemaal voor lul
Jullie werden langs de kant stilgezet en tot de onderbroek uitgekleed en beroofd?quote:Op maandag 25 november 2013 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon scheren, ook al verwacht je nietsquote:Op maandag 25 november 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus wat hebben we hier nou van geleerd?
Goed zoquote:Op maandag 25 november 2013 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon scheren, ook al verwacht je niets
Jeugd van tegenwoordig zijn wel watjes ook hoor. Je tegen laten houden door wat haar. Sjongejonge.quote:Op maandag 25 november 2013 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was niet de enige, dus stond niet alleen voor lul. Stonden ze in een rijtje op hun beurt te wachten ofzo?quote:Op maandag 25 november 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus wat hebben we hier nou van geleerd?
Ik snap er ook weinig van tenzij mijn eerder geschetste scenarioquote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij was niet de enige, dus stond niet alleen voor lul. Stonden ze in een rijtje op hun beurt te wachten ofzo?
dat dacht ik ook.quote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij was niet de enige, dus stond niet alleen voor lul. Stonden ze in een rijtje op hun beurt te wachten ofzo?
kanjer viesquote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig zijn wel watjes ook hoor. Je tegen laten houden door wat haar. Sjongejonge.
quote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
allemaal even lachen.quote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was het een bukkake sessie? Knut probeert mij ook al weken mee te krijgen naar een fetisj beurs om die reden.quote:
Natte harenquote:Op maandag 25 november 2013 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Als je gedoucht hebt is er niks vies aan.
Gangbang mits geschorenquote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
liever door een man anaalquote:
Dude...quote:Op maandag 25 november 2013 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
liever door een man anaal
dan een poes die niet kaal
Geloof er geen reet van.quote:Op maandag 25 november 2013 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou neequote:Op maandag 25 november 2013 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je vergat "NoHomo"quote:Op maandag 25 november 2013 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was niet samen met mijn rechterhand. cq er zijn ook vrouwen die lui zijn.quote:
ben je terug mattie hoe is het in bulgarijequote:Op maandag 25 november 2013 16:08 schreef Dven het volgende:
Knut en Onlogisch 2 dagen langer gebanned?
quote:Op maandag 25 november 2013 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beiden niet geschoren? Nou dan had ik schijt gehad aan wat haren hoorquote:Op maandag 25 november 2013 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was niet samen met mijn rechterhand. cq er zijn ook vrouwen die lui zijn.
Kanjerkoud!quote:Op maandag 25 november 2013 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben je terug mattie hoe is het in bulgarije
Qua mondwerk niet.quote:Op maandag 25 november 2013 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beiden niet geschoren? Nou dan had ik schijt gehad aan wat haren hoor
goed zoquote:Op maandag 25 november 2013 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Kanjerkoud!Tijdperk van binnen naast de verwarming gamen is weer aangebroken
/
En over een paar dagen natuurlijk naar Nederland. Frikandellen kanen, goed bier drinken alles
Dat ja. Alsof je er dood van gaat.quote:Op maandag 25 november 2013 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beiden niet geschoren? Nou dan had ik schijt gehad aan wat haren hoor
quote:Op maandag 25 november 2013 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zijn ook totaal niet interessante partijen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onder de noemer "Oh werd er vandaag gevoetbald" en dat elke CL/interland avond.
Jij bent echt dom.quote:Op maandag 25 november 2013 16:20 schreef Elan het volgende:
Denk dat Ajax een kans maakt toch maar 5 euro op zetten.
Koop er maar een ijsje voorquote:Op maandag 25 november 2013 16:20 schreef Elan het volgende:
ik heb wat geldjes op barca gezetquote:Op maandag 25 november 2013 16:20 schreef Elan het volgende:
Geen Messi maakt natuurlijk een enorm verschil. In Camp Nou waren vond ik ze een helft ook niet eens kansloos.quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen Messi maakt natuurlijk een enorm verschil. In Camp Nou waren vond ik ze een helft ook niet eens kansloos.
Iets beter je best doen.quote:Op maandag 25 november 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen Messi maakt natuurlijk een enorm verschil. In Camp Nou waren vond ik ze een helft ook niet eens kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |