Dus wat hebben we hier nou van geleerd?quote:Op maandag 25 november 2013 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen bleef alles boven de gordel ja.
Ik was overigens niet de enige, dus dan sta je weer niet helemaal voor lul
Jullie werden langs de kant stilgezet en tot de onderbroek uitgekleed en beroofd?quote:Op maandag 25 november 2013 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon scheren, ook al verwacht je nietsquote:Op maandag 25 november 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus wat hebben we hier nou van geleerd?
Goed zoquote:Op maandag 25 november 2013 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon scheren, ook al verwacht je niets
Jeugd van tegenwoordig zijn wel watjes ook hoor. Je tegen laten houden door wat haar. Sjongejonge.quote:Op maandag 25 november 2013 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was niet de enige, dus stond niet alleen voor lul. Stonden ze in een rijtje op hun beurt te wachten ofzo?quote:Op maandag 25 november 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus wat hebben we hier nou van geleerd?
Ik snap er ook weinig van tenzij mijn eerder geschetste scenarioquote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij was niet de enige, dus stond niet alleen voor lul. Stonden ze in een rijtje op hun beurt te wachten ofzo?
dat dacht ik ook.quote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij was niet de enige, dus stond niet alleen voor lul. Stonden ze in een rijtje op hun beurt te wachten ofzo?
kanjer viesquote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig zijn wel watjes ook hoor. Je tegen laten houden door wat haar. Sjongejonge.
quote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
allemaal even lachen.quote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was het een bukkake sessie? Knut probeert mij ook al weken mee te krijgen naar een fetisj beurs om die reden.quote:
Natte harenquote:Op maandag 25 november 2013 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Als je gedoucht hebt is er niks vies aan.
Gangbang mits geschorenquote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
liever door een man anaalquote:
Dude...quote:Op maandag 25 november 2013 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
liever door een man anaal
dan een poes die niet kaal
Geloof er geen reet van.quote:Op maandag 25 november 2013 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou neequote:Op maandag 25 november 2013 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je vergat "NoHomo"quote:Op maandag 25 november 2013 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was niet samen met mijn rechterhand. cq er zijn ook vrouwen die lui zijn.quote:
ben je terug mattie hoe is het in bulgarijequote:Op maandag 25 november 2013 16:08 schreef Dven het volgende:
Knut en Onlogisch 2 dagen langer gebanned?
quote:Op maandag 25 november 2013 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beiden niet geschoren? Nou dan had ik schijt gehad aan wat haren hoorquote:Op maandag 25 november 2013 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was niet samen met mijn rechterhand. cq er zijn ook vrouwen die lui zijn.
Kanjerkoud!quote:Op maandag 25 november 2013 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben je terug mattie hoe is het in bulgarije
Qua mondwerk niet.quote:Op maandag 25 november 2013 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beiden niet geschoren? Nou dan had ik schijt gehad aan wat haren hoor
goed zoquote:Op maandag 25 november 2013 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Kanjerkoud!Tijdperk van binnen naast de verwarming gamen is weer aangebroken
/
En over een paar dagen natuurlijk naar Nederland. Frikandellen kanen, goed bier drinken alles
Dat ja. Alsof je er dood van gaat.quote:Op maandag 25 november 2013 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beiden niet geschoren? Nou dan had ik schijt gehad aan wat haren hoor
quote:Op maandag 25 november 2013 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zijn ook totaal niet interessante partijen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onder de noemer "Oh werd er vandaag gevoetbald" en dat elke CL/interland avond.
Jij bent echt dom.quote:Op maandag 25 november 2013 16:20 schreef Elan het volgende:
Denk dat Ajax een kans maakt toch maar 5 euro op zetten.
Koop er maar een ijsje voorquote:Op maandag 25 november 2013 16:20 schreef Elan het volgende:
ik heb wat geldjes op barca gezetquote:Op maandag 25 november 2013 16:20 schreef Elan het volgende:
Geen Messi maakt natuurlijk een enorm verschil. In Camp Nou waren vond ik ze een helft ook niet eens kansloos.quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen Messi maakt natuurlijk een enorm verschil. In Camp Nou waren vond ik ze een helft ook niet eens kansloos.
Iets beter je best doen.quote:Op maandag 25 november 2013 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen Messi maakt natuurlijk een enorm verschil. In Camp Nou waren vond ik ze een helft ook niet eens kansloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM![]()
Ik weet het niet.quote:Op maandag 25 november 2013 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, gaat hij net doen alsof hij dat niet weet.
Echt niet.Ik ga voor de under 2.5 goals.quote:Op maandag 25 november 2013 16:20 schreef Elan het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 16:25 schreef DonRaja het volgende:
Wie mag het eerst iets ernstigs overkomen:
ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DC en D zou racistisch zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DArno Vermeulen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou vooruit, ik hap.quote:
AS Roma.![]()
ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIk mis GGMM in het lijstje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DPrem sowieso, wat een nare man is dat. De rest is irritant maar niet in de mate van Prem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla![]()
ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dwat een kutkeuze. Dan vind ik Tijl nog het meest okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
jaquote:Op maandag 25 november 2013 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je die wedstrijd überhaupt gezien vraag ik me dan af?
Ik vraag mij dan af of jouw denkvermogen hoger ligt dan die van een pinda.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2013 16:28:18 ]![]()
Ik erger me persoonlijk het meest aan Jorgen Raymann.quote:Op maandag 25 november 2013 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat een kutkeuze. Dan vind ik Tijl nog het meest okBFF met GGMM![]()
ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dik heb niks tegen deze mensen, aangezien ik ze nooit tegen kom in de programma's die ik kijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ajax speelde 1 helft prima, of eigenlijk Barcelona deed nauwelijks hun best. In ieder geval kwamen ze zelfs met Messi er bij niet echt in de problemen op die vrije trap na.quote:
Nu Ajax thuis, zonder Messi. Ik ben erg benieuwd.
blablablabla![]()
Hipster.quote:Op maandag 25 november 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb niks tegen deze mensen, aangezien ik ze nooit tegen kom in de programma's die ik kijk![]()
Prijs je gelukkig. Ik heb ze (in het verleden) wel gezien en loop daar nu nog voor bij een psych...quote:Op maandag 25 november 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb niks tegen deze mensen, aangezien ik ze nooit tegen kom in de programma's die ik kijkBFF met GGMM![]()
Prem is nog iets erger. Lodiers zie ik nooit meer iig.quote:Op maandag 25 november 2013 16:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik erger me persoonlijk het meest aan Jorgen Raymann.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is meer dat ik het nogal triest vind om aan iemand een hekel te hebben die je kent van tv en waar je totaal geen last van hoeft te hebben als je dat niet wil.quote:![]()
Dat vraag ik mij dus af, is het nu niet juist hip om pauperprogramma´s te kijken? Zoals het ineens hip was, om met je rijke ballen een budgetvakantie te boeken?quote:BFF met GGMM![]()
Haat is niet iets wat zomaar verdwijnt, lieve schat.quote:Op maandag 25 november 2013 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
En ik heb al een week geen opmerkingen gemaakt over je gewicht. Beetje jammer dit.![]()
Jij bent toch de doelgroep van Raymann?quote:Op maandag 25 november 2013 16:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig. Ik heb ze (in het verleden) wel gezien en loop daar nu nog voor bij een psych...![]()
Ik hoorde hem laatst op de radio, heeft ergens een nachtprogramma. Ik moest stoppen om over te geven.quote:Op maandag 25 november 2013 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prem is nog iets erger. Lodiers zie ik nooit meer iig.BFF met GGMM![]()
Nee schat, dat ben jij juist.quote:Op maandag 25 november 2013 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij bent toch de doelgroep van Raymann?
BFF met GGMM![]()
Juist de mensen op tv mag je verachten, daar is hun salaris immers voor een groot deel op gebaseerd. Je er daadwerkelijk over opwinden is dan wel weer erg dom en kortzichtig.quote:Op maandag 25 november 2013 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het nogal triest vind om aan iemand een hekel te hebben die je kent van tv en waar je totaal geen last van hoeft te hebben als je dat niet wil.![]()
ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIk mis optie E. Harry VermeegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus jij hebt geen problemen met (ik noem eens willekeurig iemand) Jan Vertonghen?quote:Op maandag 25 november 2013 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het nogal triest vind om aan iemand een hekel te hebben die je kent van tv en waar je totaal geen last van hoeft te hebben als je dat niet wil.BFF met GGMM![]()
Rayman was altijd wel tof toen hij gewoon Comedy Factory nog deed, dus voor Tante Es en al die domme kanjertypetjes van hem
blablablabla![]()
lees mijn post nog eens, vooral het laatste gedeeltequote:Op maandag 25 november 2013 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen problemen met (ik noem eens willekeurig iemand) Jan Vertonghen?
lul![]()
Vroeger was Raymann best ok-ish ja, maar Spijkerman was vroeger ook geen bokkelul.quote:Op maandag 25 november 2013 16:34 schreef Elan het volgende:
Rayman was altijd wel tof toen hij gewoon Comedy Factory nog deed, dus voor Tante Es en al die domme kanjertypetjes van hem[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat weten we al eeuwenquote:Op maandag 25 november 2013 16:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is multiculti tv he, ze hebben blanken nodig.![]()
Wat heb je nou gehaald?quote:Op maandag 25 november 2013 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
lees mijn post nog eens, vooral het laatste gedeelte
lul![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
lees mijn post nog eens, vooral het laatste gedeelte
lul
BFF met GGMM![]()
Is altijd al een bokkenlul geweest.quote:Op maandag 25 november 2013 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger was Raymann best ok-ish ja, maar Spijkerman was vroeger ook geen bokkelul.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Kopspijkers was baasquote:Op maandag 25 november 2013 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is altijd al een bokkenlul geweest.
blablablabla![]()
Ok, gezond tussendoortje dusquote:Op maandag 25 november 2013 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
olijven, feta, komkommer, tomaten, ijsbergsla, ui en tonijn
tonijnsalade maken dus zo![]()
![]()
Vroeger was ie ok-ish, op de radio hè?quote:Op maandag 25 november 2013 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is altijd al een bokkenlul geweest.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goed programma, maar toen werd Jack zelf wel al een zuigertje bij tijd en wijlen.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij heeft het hoog in zijn bol. Hij voelt zich heden ten dage zelfs te groot om aan ludieke acties op zijn werk mee te doen.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: