SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het bleek maar 1 post te zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 17:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kwade tongen beweren dat zijn ouders fout waren 70 jaar geleden.
jij kijkt elke week?quote:
dus?quote:Op zondag 24 november 2013 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het bleek maar 1 post te zijn.
2-0 in arena omg. Wat een wonderquote:Op zondag 24 november 2013 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
FOXIE voetbal gaat dit jaar de televisiering mislopen denk ik.
Echte fan.quote:Op zondag 24 november 2013 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jahoor, ik mis weer een penal omdat ik moest schijten
Was geen pingelquote:Op zondag 24 november 2013 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hij was gewoon raak hoorquote:Op zondag 24 november 2013 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als je moet dan moet je.quote:
calvin-and-hobbes.gifquote:
lol zit er zo een met zn anon maskerquote:Op zondag 24 november 2013 17:25 schreef Momo... het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=176663&cat=1
NAC hooligans
Je zal maar met vrij vervoer naar een uitwedstrijd willen reizen, ongelooflijk.quote:Op zondag 24 november 2013 17:25 schreef Momo... het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=176663&cat=1
NAC hooligans
Oké.quote:Op zondag 24 november 2013 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lol zit er zo een met zn anon masker
Daarom: autoquote:Op zondag 24 november 2013 17:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je zal maar met vrij vervoer naar een uitwedstrijd willen reizen, ongelooflijk.
Gelukkig maar, anders was je echt een debiel geweest.quote:
quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het geen penalty. Die Eghan kijkt gelijk waar de scheidsrechter staat.
quote:
Het wordt tijd dat ze hem van de buis trappen. Nu hij een eigen programma heeft zullen ze toch wel doorkrijgen dat mensen niet graag naar hem in een programma kijken.quote:Op zondag 24 november 2013 17:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Lul toch niet zo politiek correct Lambiek
Zijn benen worden gewoon weggebeukt. Dat is altijd een pingel.quote:Op zondag 24 november 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of ik bekijk de wedstrijd neutraal, zou jij ook eens moeten doen bij wat andere wedstrijden.
Een autoquote:Op zondag 24 november 2013 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zometeen de Formule 1 kijken.
Wie o wie zou er toch gaan winnen
Het was geen pingel, Ikstampoptacos is gek.quote:Op zondag 24 november 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of ik bekijk de wedstrijd neutraal, zou jij ook eens moeten doen bij wat andere wedstrijden.
Door zijn geslijm komt die altijd op zijn pootjes terecht , net als die Jan Jostiquote:Op zondag 24 november 2013 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ze hem van de buis trappen. Nu hij een eigen programma heeft zullen ze toch wel doorkrijgen dat mensen niet graag naar hem in een programma kijken.
Wie?quote:Op zondag 24 november 2013 17:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Door zijn geslijm komt die altijd op zijn pootjes terecht , net als die Jan Josti
Lambiekquote:
v gangelenquote:
Je weet dat de race al drie kwartier bezig is?quote:Op zondag 24 november 2013 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
goed, ik kan me voorbereiden op de F1.
Dat is zo saaiquote:Op zondag 24 november 2013 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
goed, ik kan me voorbereiden op de F1.
Oh, fuckquote:Op zondag 24 november 2013 17:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je weet dat de race al drie kwartier bezig is?
Ja. Echt debiel.quote:Op zondag 24 november 2013 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, fuckVeronica zendt alleen de 2e helft uit?
Wat een kneuzen
Iets gemist?quote:
Donker geel wellicht.quote:
Het is ook geen Koppersquote:
iksdeequote:
Lekker voor je.quote:
Lambiek zit nu te rukken.quote:
Had anders kunnen lopen. Zie vorige week. Ik denk dat ze weer een stapje verder zijn nu. NAC is natuurlijk niet zomaar een tegenstander, ze rolden weken geleden PSV nog op.quote:
Scorebordjournalistiek, had gezien het wedstrijdbeeld makkelijk in een gelijkspel kunnen eindigen.quote:
De goals van NAC waren vrij goedkoop, maar ze hadden 3 of 4 redelijke mogelijkheden die er met iets meer geluk tot 2 goals hadden kunnen leiden. 4-4 was geen vreemde uitslag geweest.quote:Op zondag 24 november 2013 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek, had gezien het wedstrijdbeeld makkelijk in een gelijkspel kunnen eindigen.
Ik ga uit van een gelijkspelquote:
Niet zo negatief Drizzt. Roda is helemaal niks.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga uit van een gelijkspel
Roda is de nummer één angstgegner van Twentequote:Op vrijdag 29 november 2013 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zo negatief Drizzt. Roda is helemaal niks.
Ze hebben toch niemand rondlopen die kan scoren man. Wordt een walkover.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Roda is de nummer één angstgegner van Twente
Ze hebben tegenwoordig ook al arrogantie in Tukkerland?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben toch niemand rondlopen die kan scoren man. Wordt een walkover.
Dat hebben ze al veel langer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig ook al arrogantie in Tukkerland?
Geen idee of Kaneeltje een Tukker isquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zei de Ajaciedquote:
Nog steeds Vitesse.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wie staat er na dit weekend bovenaan jongens?
Dit.quote:
De Tukkers die ik ken zijn niet echt arrogant te noemen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen enkele binding met Twente.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen idee of Kaneeltje een Tukker is
Geen Eghan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:07 schreef Cavaliers het volgende:
Roda: Kurto; Dijkhuizen, Bonevacia, Luijckx, van Peppen; Pluim, Kali, Donald; Hupperts, Nemeth, Fledderus
FC Twente: Marsman; Rosales, Bengtsson, Bjelland, Schilder; Ebecilio, Gutierrez, Tadic; Promes, Castaignos, Mokhtar
Ik ook, heb er geld op ingezet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop op een overwinning voor Roda JC.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat je het geld kwijt ben als je verliest he? Dat is het principe van wedden.....
Eghan is baas.quote:
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:08 schreef GGMM het volgende:
Ik ga wel VI kijken om 20:30, ik wil elk woord dat over Ajax gezegd wordt horen natuurlijk.
Tja, vorig seizoen hadden ze dingetje daar lopen, hoe heet 'ie ookalweer...quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wel treurig dat je Nemeth iedere week op moet blijven stellen.
Boschker had er overheen gemaaidquote:
je zei wat?quote:
Wat jij zegt is natuurlijk niet zo relevantquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei het toch.
edit: oh wacht, dat was tegen TwenteFCSorry.
Jammer dit Tom.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat jij zegt is natuurlijk niet zo relevant
Twente staat 3e achter Ajax.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat Twente meedeed om de titel.
Samen met Boer minst gepasseerd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Marsman is een zeer beperkte keeper.
Ik weet nog dat hij volgens veel Twente fans een kans moest krijgen in oranje.
Scorebordjournalistiekquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Samen met Boer minst gepasseerd.
Wat jij wil.quote:
Oftewel: Boer moet ook een kans in Oranje krijgen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Samen met Boer minst gepasseerd.
Heb nooit gezegd dat één van de 2 een kans moet krijgen in Oranje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kortom: Boer moet ook een kans in Oranje krijgen?
Mooi, want dat zou ronduit belachelijk zijn. Tegengoals zegt meer over de teamdefensie dan over de keeper.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat één van de 2 een kans moet krijgen.
Keeper is een onderdeel van de 'teamdefensie'.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mooi, want dat zou ronduit belachelijk zijn. Tegengoals zegt meer over de teamdefensie dan over de keeper.
Dan begrijp ik niet waarom de halve Feyenoorddefensie in Oranje staat.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mooi, want dat zou ronduit belachelijk zijn. Tegengoals zegt meer over de teamdefensie dan over de keeper.
Omdat van Gaal niet goed wijs is (in zijn selectiebeleid).quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet waarom de halve Feyenoorddefensie in Oranje staat.
Klopt, hij is 1 van de 11 stukjes.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Keeper is een onderdeel van de 'teamdefensie'.
Dat snapt niemand.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet waarom de halve Feyenoorddefensie in Oranje staat.
Van Gaal wel.quote:
Je doet net alsof dat iets slechts is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moest de wedstrijd onderbreken omdat ik Accordion in mijn hoofd kreeg door jou.
Ik wilde voetbal kijken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet net alsof dat iets slechts is.
Het niet-overschatte fantastische altijd-scorend-en-assisterende wereldsupermegatalent. Hij heeft al heeel veel laten zien en verdient daarom deze titel. Deze wordt nog groter dan Maradona, Messi, Ronaldo, Pele in het kwadraat.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:39 schreef Cavaliers het volgende:
Krijgen we nu wereldsupermegatalent Corona!?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat Twente meedeed om de titel.
Hij is voor vrij veel geld gekocht, dus dan moet het wel een goede zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het niet-overschatte fantastische altijd-scorend-en-assisterende wereldsupermegatalent. Hij heeft al heeel veel laten zien en verdient daarom deze titel. Deze wordt nog groter dan Maradona, Messi, Ronaldo, Pele in het kwadraat.
Zo'n misser dwing je af.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:43 schreef Tchock het volgende:
Pluim schiet zo'n bal ook echt 9 van de 10 keer hard en droog inFaalaars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ha-haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoer zeg.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Originele tekst was hier trouwens "en er vallen rake klappen"
Neem een voorbeeld aan dit Twente.quote:
Tom moet wat meer geluk krijgen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan dit Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |