SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het bleek maar 1 post te zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 17:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kwade tongen beweren dat zijn ouders fout waren 70 jaar geleden.
jij kijkt elke week?quote:
dus?quote:Op zondag 24 november 2013 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het bleek maar 1 post te zijn.
2-0 in arena omg. Wat een wonderquote:Op zondag 24 november 2013 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
FOXIE voetbal gaat dit jaar de televisiering mislopen denk ik.
Echte fan.quote:Op zondag 24 november 2013 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jahoor, ik mis weer een penal omdat ik moest schijten
Was geen pingelquote:Op zondag 24 november 2013 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hij was gewoon raak hoorquote:Op zondag 24 november 2013 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als je moet dan moet je.quote:
calvin-and-hobbes.gifquote:
lol zit er zo een met zn anon maskerquote:Op zondag 24 november 2013 17:25 schreef Momo... het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=176663&cat=1
NAC hooligans
Je zal maar met vrij vervoer naar een uitwedstrijd willen reizen, ongelooflijk.quote:Op zondag 24 november 2013 17:25 schreef Momo... het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=176663&cat=1
NAC hooligans
Oké.quote:Op zondag 24 november 2013 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lol zit er zo een met zn anon masker
Daarom: autoquote:Op zondag 24 november 2013 17:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je zal maar met vrij vervoer naar een uitwedstrijd willen reizen, ongelooflijk.
Gelukkig maar, anders was je echt een debiel geweest.quote:
quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het geen penalty. Die Eghan kijkt gelijk waar de scheidsrechter staat.
quote:
Het wordt tijd dat ze hem van de buis trappen. Nu hij een eigen programma heeft zullen ze toch wel doorkrijgen dat mensen niet graag naar hem in een programma kijken.quote:Op zondag 24 november 2013 17:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Lul toch niet zo politiek correct Lambiek
Zijn benen worden gewoon weggebeukt. Dat is altijd een pingel.quote:Op zondag 24 november 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of ik bekijk de wedstrijd neutraal, zou jij ook eens moeten doen bij wat andere wedstrijden.
Een autoquote:Op zondag 24 november 2013 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zometeen de Formule 1 kijken.
Wie o wie zou er toch gaan winnen
Het was geen pingel, Ikstampoptacos is gek.quote:Op zondag 24 november 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of ik bekijk de wedstrijd neutraal, zou jij ook eens moeten doen bij wat andere wedstrijden.
Door zijn geslijm komt die altijd op zijn pootjes terecht , net als die Jan Jostiquote:Op zondag 24 november 2013 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ze hem van de buis trappen. Nu hij een eigen programma heeft zullen ze toch wel doorkrijgen dat mensen niet graag naar hem in een programma kijken.
Wie?quote:Op zondag 24 november 2013 17:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Door zijn geslijm komt die altijd op zijn pootjes terecht , net als die Jan Josti
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |