Niet zo negatief Drizzt. Roda is helemaal niks.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga uit van een gelijkspel
Roda is de nummer één angstgegner van Twentequote:Op vrijdag 29 november 2013 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zo negatief Drizzt. Roda is helemaal niks.
Ze hebben toch niemand rondlopen die kan scoren man. Wordt een walkover.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Roda is de nummer één angstgegner van Twente
Ze hebben tegenwoordig ook al arrogantie in Tukkerland?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben toch niemand rondlopen die kan scoren man. Wordt een walkover.
Dat hebben ze al veel langer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig ook al arrogantie in Tukkerland?
Geen idee of Kaneeltje een Tukker isquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zei de Ajaciedquote:
Nog steeds Vitesse.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wie staat er na dit weekend bovenaan jongens?
De Tukkers die ik ken zijn niet echt arrogant te noemen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen enkele binding met Twente.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen idee of Kaneeltje een Tukker is
Geen Eghan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:07 schreef Cavaliers het volgende:
Roda: Kurto; Dijkhuizen, Bonevacia, Luijckx, van Peppen; Pluim, Kali, Donald; Hupperts, Nemeth, Fledderus
FC Twente: Marsman; Rosales, Bengtsson, Bjelland, Schilder; Ebecilio, Gutierrez, Tadic; Promes, Castaignos, Mokhtar
Wat is daar erg aan?quote:
Ik ook, heb er geld op ingezet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop op een overwinning voor Roda JC.
Je weet dat je het geld kwijt ben als je verliest he? Dat is het principe van wedden.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |