Lekker voor je.quote:
Lambiek zit nu te rukken.quote:
Had anders kunnen lopen. Zie vorige week. Ik denk dat ze weer een stapje verder zijn nu. NAC is natuurlijk niet zomaar een tegenstander, ze rolden weken geleden PSV nog op.quote:
Scorebordjournalistiek, had gezien het wedstrijdbeeld makkelijk in een gelijkspel kunnen eindigen.quote:
De goals van NAC waren vrij goedkoop, maar ze hadden 3 of 4 redelijke mogelijkheden die er met iets meer geluk tot 2 goals hadden kunnen leiden. 4-4 was geen vreemde uitslag geweest.quote:Op zondag 24 november 2013 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek, had gezien het wedstrijdbeeld makkelijk in een gelijkspel kunnen eindigen.
Ik ga uit van een gelijkspelquote:
Niet zo negatief Drizzt. Roda is helemaal niks.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga uit van een gelijkspel
Roda is de nummer één angstgegner van Twentequote:Op vrijdag 29 november 2013 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zo negatief Drizzt. Roda is helemaal niks.
Ze hebben toch niemand rondlopen die kan scoren man. Wordt een walkover.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Roda is de nummer één angstgegner van Twente
Ze hebben tegenwoordig ook al arrogantie in Tukkerland?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben toch niemand rondlopen die kan scoren man. Wordt een walkover.
Dat hebben ze al veel langer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig ook al arrogantie in Tukkerland?
Geen idee of Kaneeltje een Tukker isquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zei de Ajaciedquote:
Nog steeds Vitesse.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wie staat er na dit weekend bovenaan jongens?
De Tukkers die ik ken zijn niet echt arrogant te noemen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen enkele binding met Twente.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geen idee of Kaneeltje een Tukker is
Geen Eghan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:07 schreef Cavaliers het volgende:
Roda: Kurto; Dijkhuizen, Bonevacia, Luijckx, van Peppen; Pluim, Kali, Donald; Hupperts, Nemeth, Fledderus
FC Twente: Marsman; Rosales, Bengtsson, Bjelland, Schilder; Ebecilio, Gutierrez, Tadic; Promes, Castaignos, Mokhtar
Wat is daar erg aan?quote:
Ik ook, heb er geld op ingezet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop op een overwinning voor Roda JC.
Je weet dat je het geld kwijt ben als je verliest he? Dat is het principe van wedden.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |