Samen met Boer minst gepasseerd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Marsman is een zeer beperkte keeper.
Ik weet nog dat hij volgens veel Twente fans een kans moest krijgen in oranje.
Scorebordjournalistiekquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Samen met Boer minst gepasseerd.
Wat jij wil.quote:
Oftewel: Boer moet ook een kans in Oranje krijgen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Samen met Boer minst gepasseerd.
Heb nooit gezegd dat één van de 2 een kans moet krijgen in Oranje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kortom: Boer moet ook een kans in Oranje krijgen?
Mooi, want dat zou ronduit belachelijk zijn. Tegengoals zegt meer over de teamdefensie dan over de keeper.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat één van de 2 een kans moet krijgen.
Keeper is een onderdeel van de 'teamdefensie'.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mooi, want dat zou ronduit belachelijk zijn. Tegengoals zegt meer over de teamdefensie dan over de keeper.
Dan begrijp ik niet waarom de halve Feyenoorddefensie in Oranje staat.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mooi, want dat zou ronduit belachelijk zijn. Tegengoals zegt meer over de teamdefensie dan over de keeper.
Omdat van Gaal niet goed wijs is (in zijn selectiebeleid).quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet waarom de halve Feyenoorddefensie in Oranje staat.
Klopt, hij is 1 van de 11 stukjes.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Keeper is een onderdeel van de 'teamdefensie'.
Dat snapt niemand.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet waarom de halve Feyenoorddefensie in Oranje staat.
Van Gaal wel.quote:
Zal niet lang meer duren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |