Netjes van zequote:Op zondag 24 november 2013 11:36 schreef Happel het volgende:
Hoe mooi voetbal kan zijn. De speler van de wedstrijd aan RKC zijde krijgt een dinerbon van Chinees-Japans restaurant De Mandarijn.
[ afbeelding ]
Beetje gaar, gisteren laat naar bed en ietwat wijn gedronkenquote:
Een hele boel gaar..quote:Op zondag 24 november 2013 14:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje gaar, gisteren laat naar bed en ietwat wijn gedronkenBeetje aan het klooien in huis.
Met jou alles goed?
Hoort erbij he, die katerquote:Op zondag 24 november 2013 14:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een hele boel gaar..
Gister op stap geweest en ietwat bier gedronkendus ik heb een kater..
Ik accepteer hem ook gewoonquote:Op zondag 24 november 2013 14:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoort erbij he, die katerWord je een vent van.
Zwarte koffie helpt ookquote:Op zondag 24 november 2013 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik accepteer hem ook gewoon![]()
Wel zin in een vette hap nu ..
Bacon & eggs doet het altijd goedquote:Op zondag 24 november 2013 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik accepteer hem ook gewoon![]()
Wel zin in een vette hap nu ..
Koffie nog nooit gehad..quote:Op zondag 24 november 2013 14:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Zwarte koffie helpt ook![]()
Ik kan nu even geen eten zienGa wel effe wat doen om wakker te worden.
Jammer, super te ver weg?quote:Op zondag 24 november 2013 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook lekker maar heb geen bacon in huis
Oh ja je drinkt geen koffie. Thee werkt niet volgens mij.quote:
Knotsgek weerquote:Op zondag 24 november 2013 14:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weer lekker wakker worden zo. Feyenoord verloren in de laatste minuut![]()
Even wat eten
Kan je geen ongelijk gevenquote:Op zondag 24 november 2013 14:31 schreef Elan het volgende:
Kutfeyenoordgelijk Fox Eredivisie maar opgezegt DAT ZAL ZE LEREN
quote:Op zondag 24 november 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga aan m'n stoofvlees beginnen om m'n dag goed te maken.
Man van de maatregelen, niet roepen maar ACTEREN. Dat zal ze leren.quote:Op zondag 24 november 2013 14:31 schreef Elan het volgende:
Kutfeyenoordgelijk Fox Eredivisie maar opgezegt DAT ZAL ZE LEREN
quote:Op zondag 24 november 2013 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goedemorgen.
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAA Feyenoord verloren, faalclub blijft het ook.
Ik ben worstenbroodjes aan het etenquote:Op zondag 24 november 2013 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
Zo. M'n stoofvlees staat weer op 't vuur. Maakt m'n dag toch nog een beetje dragelijk.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben worstenbroodjes aan het etenmaakt mijn dag ook wat leuker moet ik zeggen
Ik heb net een kaasstengel op. Ik ga er nog een pakken.quote:Op zondag 24 november 2013 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben worstenbroodjes aan het etenmaakt mijn dag ook wat leuker moet ik zeggen
Ik at net een boterham met Nutella.quote:Op zondag 24 november 2013 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb net een kaasstengel op. Ik ga er nog een pakken.
Witte boterham? Witte boterham met nutella =quote:Op zondag 24 november 2013 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik at net een boterham met Nutella.
Waarom geen kaas? Dat had het veel burgerlijker gemaakt.quote:Op zondag 24 november 2013 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik at net een boterham met Nutella.
Stokbroodje met nutella op de camping in Frankrijk.quote:Op zondag 24 november 2013 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Witte boterham? Witte boterham met nutella =
Ik kan praten met deze man.quote:Op zondag 24 november 2013 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
Was ik maar een beer.. hele winter slapen.
Dat moet ik toegeven.quote:Op zondag 24 november 2013 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op een rocky start na hebben wij het altijd goed kunnen vinden
Nee bruinquote:Op zondag 24 november 2013 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Witte boterham? Witte boterham met nutella =
Omdat ik Nutella wildequote:Op zondag 24 november 2013 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom geen kaas? Dat had het veel burgerlijker gemaakt.
Dat wordt 4-1quote:Op zondag 24 november 2013 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
Jojo, voorspel Twente eens, ik denk 3-0
Genre? En goed = goed/kwalitatief hoog of mag ook gewoon vermakelijk?quote:Op zondag 24 november 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand nog een goede film voor me?
vorige week Nuovo Cinema Paradiso gezien, lang geleden dat ik zo'n goede film heb gezienquote:Op zondag 24 november 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand nog een goede film voor me?
Liever gewoon goed. Ben wel in voor een drama vandaag. Misschien dat ik Jagten maar ff download.quote:Op zondag 24 november 2013 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Genre? En goed = goed/kwalitatief hoog of mag ook gewoon vermakelijk?
Eens kijken.quote:Op zondag 24 november 2013 15:56 schreef Adames het volgende:
[..]
vorige week Nuovo Cinema Paradiso gezien, lang geleden dat ik zo'n goede film heb gezien
Oja dat was ik vergeten.quote:Op zondag 24 november 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent een vrouw. Je hebt niets te willen.
Rain manquote:Op zondag 24 november 2013 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Liever gewoon goed. Ben wel in voor een drama vandaag. Misschien dat ik Jagten maar ff download.
Waar kan ik die docu vinden?quote:Op zondag 24 november 2013 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rain man
Intouchables
Transcedent man (docu die ik je aangeraden heb)
Inception
Shutter Island
Training day
Jagtenquote:Op zondag 24 november 2013 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Liever gewoon goed. Ben wel in voor een drama vandaag. Misschien dat ik Jagten maar ff download.
Heb je dat met je handen zitten eten?quote:Op zondag 24 november 2013 16:08 schreef Caland het volgende:
Mijn handen ruiken nog steeds naar roti.
Nu snap ik waarom die neegerts altijd naar eten ruiken.
Ja hoe anders.quote:Op zondag 24 november 2013 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je dat met je handen zitten eten?
Ik wed dat jij je pizza's ook niet in een steenoven bakt dus dat selectieve gedoe vind ik maar raar.quote:Op zondag 24 november 2013 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Roti hoor je met je handen te eten.
In mijn verdediging: ik was omringd door Surinamers en ik dacht als ik nu met mes en vork ga eten dan lynchen ze me.quote:Op zondag 24 november 2013 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wed dat jij je pizza's ook niet in een steenoven bakt dus dat selectieve gedoe vind ik maar raar.
Oke, goed argument.quote:Op zondag 24 november 2013 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
In mijn verdediging: ik was omringd door Surinamers en ik dacht als ik nu met mes en vork ga eten dan lynchen ze me.
Lol, je biefstuk in kiwisap leggen voor je het gaat bakken.quote:Op zondag 24 november 2013 16:08 schreef Adames het volgende:
kapi, iets voor jou
http://www.hoedoe.nl/eten(...)moleculaire-biefstuk
quote:Op zondag 24 november 2013 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wed dat jij je pizza's ook niet in een steenoven bakt dus dat selectieve gedoe vind ik maar raar.
Beetje vroeg ja..quote:Op zondag 24 november 2013 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die nu al kerstversiering voor hun raam hebben hangen kan ik niet helemaal serieus nemen.
Toevallig zeg. Dat heb ik met mensen die op zondag stoofvlees maken.quote:Op zondag 24 november 2013 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die nu al kerstversiering voor hun raam hebben hangen kan ik niet helemaal serieus nemen.
Wat is het 'toevallige' aspect daar van?quote:Op zondag 24 november 2013 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig zeg. Dat heb ik met mensen die op zondag stoofvlees maken.
zondag is bij uitstek de dag voor stoofvlees.quote:Op zondag 24 november 2013 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig zeg. Dat heb ik met mensen die op zondag stoofvlees maken.
Wat zit erin dat t zo zoet is? M'n moeder zegt scheutje rode wijn of uien bakken met peper en erdoorheen doenquote:Op zondag 24 november 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
M'n stoofsaus is wat aan de zoete kant. Hoe los ik dit het beste op? Wat meer zout en azijn? Heb er net nog brood met mosterd op gelegd dus wacht sowieso nog even wat dat met de smaak doet.
Saind: "Mam.. een jongen op FOK! vraagt hoe hij zijn stoofsaus minder zoet kan maken, help eens!"quote:Op zondag 24 november 2013 16:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat zit erin dat t zo zoet is? M'n moeder zegt scheutje rode wijn of uien bakken met peper en erdoorheen doen
Kapiquote:Op zondag 24 november 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
M'n stoofsaus is wat aan de zoete kant. Hoe los ik dit het beste op? Wat meer zout en azijn? Heb er net nog brood met mosterd op gelegd dus wacht sowieso nog even wat dat met de smaak doet.
Geen speciale Pizza houtskool oven hebbenquote:Op zondag 24 november 2013 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stroop en westmalle. En de uien zijn natuurlijk ook vrij zoet.quote:Op zondag 24 november 2013 16:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat zit erin dat t zo zoet is? M'n moeder zegt scheutje rode wijn of uien bakken met peper en erdoorheen doen
Jazeker.quote:Op zondag 24 november 2013 16:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kapi![]()
Wat ui er bij doen?
Heb je een scheutje azijn bij je stoofvlees gedaan? Dan gaart het nog beter.
Ik heb net de kerstboom afgetuigd.quote:Op zondag 24 november 2013 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
hij stond er wel als een baasquote:Op zondag 24 november 2013 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zit net dit te kijken. Echt rillingen over m'n rug dat beeld op 0:52.
Rare bijnaam voor je vrouwquote:Op zondag 24 november 2013 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb net de kerstboom afgetuigd.
Tsja.quote:
Ik een jood.quote:Op zondag 24 november 2013 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb net de kerstboom afgetuigd.
Ja, ik kon nu niet echt zien of hij recht op stond of op z'n knieen. Ik dacht eerst dat hij op z'n knieen zat. Vond ik zo'n enorm krachtig beeld van totale overgave.quote:
Joodachim?quote:
M'n moeder is blij voor je.quote:Op zondag 24 november 2013 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
Saind, m'n saus is al redelijk bijgetrokken. Nog net iets te zoet, maar kan ermee leven. Denk dat als zo het vlees uit elkaar valt dat ook een stukje hartigheid geeft en het wel goed komt.
LEkker.quote:Op zondag 24 november 2013 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paardenvlees wat eruit ziet als kattenvoer vlees.
Saind vindt dit geen leuke post.quote:Op zondag 24 november 2013 17:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nodig der eens uit om jouw stuk vlees te komen proeven en je sausje
Dat kan.quote:Op zondag 24 november 2013 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sorry. Ik moest mijn irritatie even delen.
Ik vond hem ook wel leuk, alleen niet 'hahaha'-leuk.quote:Op zondag 24 november 2013 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Caland vindt hem vast wel leuk.
Caland kan wel een vrolijk plaatje gebruiken.quote:Op zondag 24 november 2013 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Caland vindt hem vast wel leuk.
Niet alles kan 'hahaha'-leuk zijn, René.quote:Op zondag 24 november 2013 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel leuk, alleen niet 'hahaha'-leuk.
Daar ben ik me van bewust.quote:Op zondag 24 november 2013 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet alles kan 'hahaha'-leuk zijn, René.
quote:Op zondag 24 november 2013 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland kan wel een vrolijk plaatje gebruiken.
Wat heb je voor leuks gedaan?quote:Op zondag 24 november 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb dit weekend als uitermate goed ervaren.
Weet jij op welke geheim zender dat te zien is?quote:Op zondag 24 november 2013 18:17 schreef Smoofie het volgende:
Morgen half 7 op, vanacht om 2:30 dé NFL wedstrijd van het jaar . GVD.
zal wel fox zijn maar je kan alles gewoon gratis kijken in nederland op gamepassquote:Op zondag 24 november 2013 18:19 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Weet jij op welke geheim zender dat te zien is?
Aha. Vandaag niks gekekenquote:Op zondag 24 november 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbal kijken ervaar ik als leuk.
quote:Op zondag 24 november 2013 18:19 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Weet jij op welke geheim zender dat te zien is?
quote:Op zondag 24 november 2013 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal wel fox zijn maar je kan alles gewoon gratis kijken in nederland op gamepass
Beter.quote:Op zondag 24 november 2013 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal wel fox zijn maar je kan alles gewoon gratis kijken in nederland op gamepass
Wat is het probleem dan?quote:Op zondag 24 november 2013 18:17 schreef Smoofie het volgende:
Sluit redelijk aan toch?quote:Op zondag 24 november 2013 18:17 schreef Smoofie het volgende:
Nou, als ik meer dan 30 min wil slapen kan ik de wedstrijd niet kijken.quote:
Dan ga je nu slapen he.quote:Op zondag 24 november 2013 18:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, als ik meer dan 30 min wil slapen kan ik de wedstrijd niet kijken.
Mn ritme is eindelijk weer eens redelijk op orde, ga 'm niet weer verneuken.quote:
Waku Wakuquote:
Dan haal je een nachtje door. Prima te doen als je maar niet stevig drinktquote:Op zondag 24 november 2013 18:27 schreef Smoofie het volgende:
En ik ben nu sowieso totaal niet moe, dus slapen kan toch niet.
Normaal zou ik school gwn skippen maar ik heb een presentatie.quote:Op zondag 24 november 2013 18:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan haal je een nachtje door. Prima te doen als je maar niet stevig drinkt
Wat is dan het probleem?quote:Op zondag 24 november 2013 18:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mn ritme is eindelijk weer eens redelijk op orde, ga 'm niet weer verneuken.
Als zelfs jij dat al vindt moet het wel erg zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dat Smoofie een beetje aan 't wijven is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2013 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor koffie.Ik moet nog wachten op m'n stoofvlees. Nog zo'n 2 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb stoofvlees met stoofperen opquote:Op zondag 24 november 2013 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet nog wachten op m'n stoofvlees. Nog zo'n 2 uur.
Idd.quote:Op zondag 24 november 2013 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als zelfs jij dat al vindt moet het wel erg zijn.
Dat is lekker. Draadjesvlees of echt stoofvlees incl saus?quote:Op zondag 24 november 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb stoofvlees met stoofperen op
Zodra je pantoffels hebt gekocht verwacht ik pics.quote:Op zondag 24 november 2013 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd.
Ik heb de verwarming aangezet. Ik mis pantoffels.
Waarom ben je daar zo druk mee bezig? Het is toch al een uitgemaakte zaak dat je niet kunt kijken.quote:Op zondag 24 november 2013 18:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik daardoor de wedstrijd mis.
Dat is nogal een open deur, maar inderdaad.quote:Op zondag 24 november 2013 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die makkelijk uiting geven aan hun emoties kroppen dingen niet snel op.
Mensen die open deuren intrappen verkondigen in de regel waarheden.quote:Op zondag 24 november 2013 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is nogal een open deur, maar inderdaad.
Omdat ik het kut vind.quote:Op zondag 24 november 2013 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom ben je daar zo druk mee bezig? Het is toch al een uitgemaakte zaak dat je niet kunt kijken.
Arme jij.quote:Op zondag 24 november 2013 18:55 schreef kapiteintje het volgende:
Het is goffedomme koud goffedomme.
Het is dat of een ernstige persoonlijkheidsstoornis (zie ook zijn 40-45 andere accounts)quote:
Die heb ik alleen een huilpost zien plaatsen om Feyenoord.quote:Op zondag 24 november 2013 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
Waar is Elan eigenlijk? Ik vind het heerlijk zo.
Maak je dat niet zelf?quote:Op zondag 24 november 2013 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben godverdomme vergeten appelmoes te kopen. wtf
Ik voor dat eerste.quote:Op zondag 24 november 2013 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is dat of een ernstige persoonlijkheidsstoornis (zie ook zijn 40-45 andere accounts)
Ik ga voor dat laatste.
Gewaagde voorspelling.quote:Op zondag 24 november 2013 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet nu een mandarijntje. Mijn vitamine C niveau zal stijgen.
Je hebt nu absorptie van ijzer in de darm versterkt.quote:Op zondag 24 november 2013 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet nu een mandarijntje. Mijn vitamine C niveau zal stijgen.
Vuige praatjes altijd.quote:Op zondag 24 november 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt nu absorptie van ijzer in de darm versterkt.
Hierdoor zal ik optimaal profiteren van de micro-nutritiënten in het rundvlees dat ik straks naar binnen ga werken.quote:Op zondag 24 november 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt nu absorptie van ijzer in de darm versterkt.
Ga door. Maak me gek.quote:Op zondag 24 november 2013 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hierdoor zal ik optimaal profiteren van de micro-nutritiënten rundvlees dat ik straks naar binnen ga werken.
Haha nerdjequote:Op zondag 24 november 2013 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hierdoor zal ik optimaal profiteren van de micro-nutritiënten in het rundvlees dat ik straks naar binnen ga werken.
quote:
Zoals GGMM?quote:Op zondag 24 november 2013 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tot ik 30 ben, en een mbo opleiding gaat doen.
Jammer.quote:Op zondag 24 november 2013 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tot ik 30 ben, en een mbo opleiding gaat doen.
Ja, krijg je niet.quote:Op zondag 24 november 2013 19:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer.
Heb je al modshit ik wil wel een positieve note van je voor alle emotionele support de laatste maanden
Erger dan vorig seizoen kan niet lijkt mij.quote:Op zondag 24 november 2013 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is de zombiesoap nog spannend dit seizoen?
Jij vond het vorige seizoen slechter dan het tweede? Seizoen 2 vond ik echt rampzaligquote:Op zondag 24 november 2013 19:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Erger dan vorig seizoen kan niet lijkt mij.
Jazeker.quote:Op zondag 24 november 2013 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is de zombiesoap nog spannend dit seizoen?
Niks mis mee joh.quote:Op zondag 24 november 2013 20:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga je ook een Huawei telefoon kopen?
Ik ben presentquote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun jij goed vechten? Zullen we eens rellen tegen de ME?
Hoor hem met z'n 1.62m.quote:Op zondag 24 november 2013 20:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun jij goed vechten? Zullen we eens rellen tegen de ME?
Heb al een jiayu.quote:Op zondag 24 november 2013 20:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga je ook een Huawei telefoon kopen?
Waar is dat stellige vertrouwen op gebaseerd?quote:Op zondag 24 november 2013 20:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Smoofie slaat je K.Odaar zet ik mijn geld wel op in.
Hij heeft al eerder met de vuisten (fisten?) van Smoofie kennis mogen maken.quote:Op zondag 24 november 2013 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar is dat stellige vertrouwen op gebaseerd?
Ik denk het gewoon. Ik zet mijn geld op Smoofie.quote:Op zondag 24 november 2013 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar is dat stellige vertrouwen op gebaseerd?
Zoals jij?quote:Op zondag 24 november 2013 20:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij heeft al eerder met de vuisten (fisten?) van Smoofie kennis mogen maken.
quote:Op zondag 24 november 2013 20:14 schreef Saind het volgende:
Ik reed net op de snelweg met een Toyota Yaris, dacht dat ik kon vliegen maar het lukte nét niet
Wat rijd zo'n kreng 140 max?quote:Op zondag 24 november 2013 20:14 schreef Saind het volgende:
Ik reed net op de snelweg met een Toyota Yaris, dacht dat ik kon vliegen maar het lukte nét niet
Waar?quote:Op zondag 24 november 2013 20:16 schreef Saind het volgende:
[..]
165 aangetikt op de teller,zal 150/155 echte kilometers zijn geweest
A2 racer 2 hè, 3 was kut. Net als die op vakantie uitvoeringen enzoquote:Op zondag 24 november 2013 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
A2 racerBeste spel ooit gemaakt.
Met de poliesquote:Op zondag 24 november 2013 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
A2 racerBeste spel ooit gemaakt.
Ze moeten jou geen belegger maken. Of wacht, eigenlijk wel aangezien onderzoek heeft uitgewezen dat een aap net zo effectief kan beleggen als een mens.quote:Op zondag 24 november 2013 20:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk het gewoon. Ik zet mijn geld op Smoofie.
Bron?quote:Op zondag 24 november 2013 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze moeten jou geen belegger maken. Of wacht, eigenlijk wel aangezien onderzoek heeft uitgewezen dat een aap net zo effectief kan beleggen als een mens.
Fucking modern man, carrosserie maken van kunststofquote:Op zondag 24 november 2013 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Je Trabantje opvoeren, beter wordt het niet.
Die zijn top man, ook een keer geleend, haalt 95 in z'n 2quote:Op zondag 24 november 2013 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
Een Yaris gaat nog wel. Een Aygo is een heel ander verhaal, zo'n lunchtrommel op wielen.
Wat is daar fantastisch aan?quote:Op zondag 24 november 2013 20:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Die zijn top man, ook een keer geleend, haalt 95 in z'n 2
Wittewelquote:Op zondag 24 november 2013 20:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je lekker racen zonder te schakelen, beetje rallyen weetjenie
Hmm... die verdomde Calliequote:Op zondag 24 november 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, leuk. Caland had 'm al gepost.
Doemdenkers.quote:Op zondag 24 november 2013 20:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Wittenie zeggen ze bij mij op 't plattelaond
Nee, zowaar iets interessants.quote:Op zondag 24 november 2013 20:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Commerciële zender die oorspronkelijk uit Luxemburg komt.
Ik heb mezelf vermaakt met een stukje Game of Thrones, ik denk dat ik straks nog een aflevering ga kijken. Vind jij dat een slimme keuze, groot orakel?quote:Op zondag 24 november 2013 20:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, zowaar iets interessants.
GoT is sowieso de shit.quote:Op zondag 24 november 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf vermaakt met een stukje Game of Thrones, ik denk dat ik straks nog een aflevering ga kijken. Vind jij dat een slimme keuze, groot orakel?
Dat ligt eraan. Studio Voetbal mag je natuurlijk niet missen.quote:Op zondag 24 november 2013 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf vermaakt met een stukje Game of Thrones, ik denk dat ik straks nog een aflevering ga kijken. Vind jij dat een slimme keuze, groot orakel?
Ik probeer rond 21:15 zeker een nieuwe aflevering te kijken.quote:Op zondag 24 november 2013 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Studio Voetbal mag je natuurlijk niet missen.
Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 24 november 2013 20:44 schreef Elan het volgende:
Hugo Borst moet weer primetime op tv wat jou Stijntje?
quote:Op zondag 24 november 2013 20:41 schreef Elan het volgende:
Wel makkelijk geld verdienen in het criminele vroeger.
Vorige week was mooier.quote:Op zondag 24 november 2013 20:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, zowaar iets interessants.
Nee. Toto zijn oplichters.quote:Op zondag 24 november 2013 20:54 schreef Elan het volgende:
Calandje had je geen Toto gedaan dit weekend?
Blik op de weg?quote:
Kijk eens goed naar je eigen post.quote:Op zondag 24 november 2013 20:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar je post een filmpje van wegmisbruikers, ik snap je niet
Wat er volgens mij gebeurde:quote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar je eigen post.
Kijk nou maar goed.quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat er volgens mij gebeurde:
Jij post een filmpje van Wegmisbruikers, en zegt dat je die niet bedoelt, maar de versie die SBS6 uitzendt.
Ik vraag: "Die versie van SBS6, dat is toch Blik op de weg?"
Daarna snap ik het niet meer
Kijk eens goed mattie.quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat er volgens mij gebeurde:
Jij post een filmpje van Wegmisbruikers, en zegt dat je die niet bedoelt, maar de versie die SBS6 uitzendt.
Ik vraag: "Die versie van SBS6, dat is toch Blik op de weg?"
Daarna snap ik het niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |