Waku Wakuquote:
Dan haal je een nachtje door. Prima te doen als je maar niet stevig drinktquote:Op zondag 24 november 2013 18:27 schreef Smoofie het volgende:
En ik ben nu sowieso totaal niet moe, dus slapen kan toch niet.
Normaal zou ik school gwn skippen maar ik heb een presentatie.quote:Op zondag 24 november 2013 18:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan haal je een nachtje door. Prima te doen als je maar niet stevig drinkt
Wat is dan het probleem?quote:Op zondag 24 november 2013 18:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mn ritme is eindelijk weer eens redelijk op orde, ga 'm niet weer verneuken.
Als zelfs jij dat al vindt moet het wel erg zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dat Smoofie een beetje aan 't wijven is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2013 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor koffie.Ik moet nog wachten op m'n stoofvlees. Nog zo'n 2 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb stoofvlees met stoofperen opquote:Op zondag 24 november 2013 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet nog wachten op m'n stoofvlees. Nog zo'n 2 uur.
Idd.quote:Op zondag 24 november 2013 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als zelfs jij dat al vindt moet het wel erg zijn.
Dat is lekker. Draadjesvlees of echt stoofvlees incl saus?quote:Op zondag 24 november 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb stoofvlees met stoofperen op
Zodra je pantoffels hebt gekocht verwacht ik pics.quote:Op zondag 24 november 2013 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd.
Ik heb de verwarming aangezet. Ik mis pantoffels.
Waarom ben je daar zo druk mee bezig? Het is toch al een uitgemaakte zaak dat je niet kunt kijken.quote:Op zondag 24 november 2013 18:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik daardoor de wedstrijd mis.
Dat is nogal een open deur, maar inderdaad.quote:Op zondag 24 november 2013 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen die makkelijk uiting geven aan hun emoties kroppen dingen niet snel op.
Mensen die open deuren intrappen verkondigen in de regel waarheden.quote:Op zondag 24 november 2013 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is nogal een open deur, maar inderdaad.
Omdat ik het kut vind.quote:Op zondag 24 november 2013 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom ben je daar zo druk mee bezig? Het is toch al een uitgemaakte zaak dat je niet kunt kijken.
Arme jij.quote:Op zondag 24 november 2013 18:55 schreef kapiteintje het volgende:
Het is goffedomme koud goffedomme.
Het is dat of een ernstige persoonlijkheidsstoornis (zie ook zijn 40-45 andere accounts)quote:
Die heb ik alleen een huilpost zien plaatsen om Feyenoord.quote:Op zondag 24 november 2013 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
Waar is Elan eigenlijk? Ik vind het heerlijk zo.
Maak je dat niet zelf?quote:Op zondag 24 november 2013 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben godverdomme vergeten appelmoes te kopen. wtf
Ik voor dat eerste.quote:Op zondag 24 november 2013 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is dat of een ernstige persoonlijkheidsstoornis (zie ook zijn 40-45 andere accounts)
Ik ga voor dat laatste.
Gewaagde voorspelling.quote:Op zondag 24 november 2013 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet nu een mandarijntje. Mijn vitamine C niveau zal stijgen.
Je hebt nu absorptie van ijzer in de darm versterkt.quote:Op zondag 24 november 2013 18:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ik eet nu een mandarijntje. Mijn vitamine C niveau zal stijgen.
Vuige praatjes altijd.quote:Op zondag 24 november 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt nu absorptie van ijzer in de darm versterkt.
Hierdoor zal ik optimaal profiteren van de micro-nutritiënten in het rundvlees dat ik straks naar binnen ga werken.quote:Op zondag 24 november 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt nu absorptie van ijzer in de darm versterkt.
Ga door. Maak me gek.quote:Op zondag 24 november 2013 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hierdoor zal ik optimaal profiteren van de micro-nutritiënten rundvlees dat ik straks naar binnen ga werken.
Haha nerdjequote:Op zondag 24 november 2013 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hierdoor zal ik optimaal profiteren van de micro-nutritiënten in het rundvlees dat ik straks naar binnen ga werken.
quote:
Zoals GGMM?quote:Op zondag 24 november 2013 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tot ik 30 ben, en een mbo opleiding gaat doen.
Jammer.quote:Op zondag 24 november 2013 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tot ik 30 ben, en een mbo opleiding gaat doen.
Ja, krijg je niet.quote:Op zondag 24 november 2013 19:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer.
Heb je al modshit ik wil wel een positieve note van je voor alle emotionele support de laatste maanden
Erger dan vorig seizoen kan niet lijkt mij.quote:Op zondag 24 november 2013 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is de zombiesoap nog spannend dit seizoen?
Jij vond het vorige seizoen slechter dan het tweede? Seizoen 2 vond ik echt rampzaligquote:Op zondag 24 november 2013 19:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Erger dan vorig seizoen kan niet lijkt mij.
Jazeker.quote:Op zondag 24 november 2013 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is de zombiesoap nog spannend dit seizoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |