Netjes van zequote:Op zondag 24 november 2013 11:36 schreef Happel het volgende:
Hoe mooi voetbal kan zijn. De speler van de wedstrijd aan RKC zijde krijgt een dinerbon van Chinees-Japans restaurant De Mandarijn.
[ afbeelding ]
Beetje gaar, gisteren laat naar bed en ietwat wijn gedronkenquote:
Een hele boel gaar..quote:Op zondag 24 november 2013 14:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje gaar, gisteren laat naar bed en ietwat wijn gedronkenBeetje aan het klooien in huis.
Met jou alles goed?
Hoort erbij he, die katerquote:Op zondag 24 november 2013 14:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een hele boel gaar..
Gister op stap geweest en ietwat bier gedronkendus ik heb een kater..
Ik accepteer hem ook gewoonquote:Op zondag 24 november 2013 14:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoort erbij he, die katerWord je een vent van.
Zwarte koffie helpt ookquote:Op zondag 24 november 2013 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik accepteer hem ook gewoon![]()
Wel zin in een vette hap nu ..
Bacon & eggs doet het altijd goedquote:Op zondag 24 november 2013 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik accepteer hem ook gewoon![]()
Wel zin in een vette hap nu ..
Koffie nog nooit gehad..quote:Op zondag 24 november 2013 14:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Zwarte koffie helpt ook![]()
Ik kan nu even geen eten zienGa wel effe wat doen om wakker te worden.
Jammer, super te ver weg?quote:Op zondag 24 november 2013 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook lekker maar heb geen bacon in huis
Oh ja je drinkt geen koffie. Thee werkt niet volgens mij.quote:
Knotsgek weerquote:Op zondag 24 november 2013 14:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weer lekker wakker worden zo. Feyenoord verloren in de laatste minuut![]()
Even wat eten
Kan je geen ongelijk gevenquote:Op zondag 24 november 2013 14:31 schreef Elan het volgende:
Kutfeyenoordgelijk Fox Eredivisie maar opgezegt DAT ZAL ZE LEREN
quote:Op zondag 24 november 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga aan m'n stoofvlees beginnen om m'n dag goed te maken.
Man van de maatregelen, niet roepen maar ACTEREN. Dat zal ze leren.quote:Op zondag 24 november 2013 14:31 schreef Elan het volgende:
Kutfeyenoordgelijk Fox Eredivisie maar opgezegt DAT ZAL ZE LEREN
quote:Op zondag 24 november 2013 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goedemorgen.
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAA Feyenoord verloren, faalclub blijft het ook.
Ik ben worstenbroodjes aan het etenquote:Op zondag 24 november 2013 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
Zo. M'n stoofvlees staat weer op 't vuur. Maakt m'n dag toch nog een beetje dragelijk.
quote:Op zondag 24 november 2013 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben worstenbroodjes aan het etenmaakt mijn dag ook wat leuker moet ik zeggen
Ik heb net een kaasstengel op. Ik ga er nog een pakken.quote:Op zondag 24 november 2013 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben worstenbroodjes aan het etenmaakt mijn dag ook wat leuker moet ik zeggen
Ik at net een boterham met Nutella.quote:Op zondag 24 november 2013 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb net een kaasstengel op. Ik ga er nog een pakken.
Witte boterham? Witte boterham met nutella =quote:Op zondag 24 november 2013 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik at net een boterham met Nutella.
Waarom geen kaas? Dat had het veel burgerlijker gemaakt.quote:Op zondag 24 november 2013 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik at net een boterham met Nutella.
Stokbroodje met nutella op de camping in Frankrijk.quote:Op zondag 24 november 2013 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Witte boterham? Witte boterham met nutella =
Ik kan praten met deze man.quote:Op zondag 24 november 2013 15:48 schreef Geo4kant het volgende:
Was ik maar een beer.. hele winter slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |