Dat moet ik toegeven.quote:Op zondag 24 november 2013 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op een rocky start na hebben wij het altijd goed kunnen vinden
Nee bruinquote:Op zondag 24 november 2013 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Witte boterham? Witte boterham met nutella =
Omdat ik Nutella wildequote:Op zondag 24 november 2013 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom geen kaas? Dat had het veel burgerlijker gemaakt.
Dat wordt 4-1quote:Op zondag 24 november 2013 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
Jojo, voorspel Twente eens, ik denk 3-0
Genre? En goed = goed/kwalitatief hoog of mag ook gewoon vermakelijk?quote:Op zondag 24 november 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand nog een goede film voor me?
vorige week Nuovo Cinema Paradiso gezien, lang geleden dat ik zo'n goede film heb gezienquote:Op zondag 24 november 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand nog een goede film voor me?
Liever gewoon goed. Ben wel in voor een drama vandaag. Misschien dat ik Jagten maar ff download.quote:Op zondag 24 november 2013 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Genre? En goed = goed/kwalitatief hoog of mag ook gewoon vermakelijk?
Eens kijken.quote:Op zondag 24 november 2013 15:56 schreef Adames het volgende:
[..]
vorige week Nuovo Cinema Paradiso gezien, lang geleden dat ik zo'n goede film heb gezien
Oja dat was ik vergeten.quote:Op zondag 24 november 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent een vrouw. Je hebt niets te willen.
Rain manquote:Op zondag 24 november 2013 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Liever gewoon goed. Ben wel in voor een drama vandaag. Misschien dat ik Jagten maar ff download.
Waar kan ik die docu vinden?quote:Op zondag 24 november 2013 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rain man
Intouchables
Transcedent man (docu die ik je aangeraden heb)
Inception
Shutter Island
Training day
Jagtenquote:Op zondag 24 november 2013 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Liever gewoon goed. Ben wel in voor een drama vandaag. Misschien dat ik Jagten maar ff download.
Heb je dat met je handen zitten eten?quote:Op zondag 24 november 2013 16:08 schreef Caland het volgende:
Mijn handen ruiken nog steeds naar roti.
Nu snap ik waarom die neegerts altijd naar eten ruiken.
Ja hoe anders.quote:Op zondag 24 november 2013 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je dat met je handen zitten eten?
Ik wed dat jij je pizza's ook niet in een steenoven bakt dus dat selectieve gedoe vind ik maar raar.quote:Op zondag 24 november 2013 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Roti hoor je met je handen te eten.
In mijn verdediging: ik was omringd door Surinamers en ik dacht als ik nu met mes en vork ga eten dan lynchen ze me.quote:Op zondag 24 november 2013 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wed dat jij je pizza's ook niet in een steenoven bakt dus dat selectieve gedoe vind ik maar raar.
Oke, goed argument.quote:Op zondag 24 november 2013 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
In mijn verdediging: ik was omringd door Surinamers en ik dacht als ik nu met mes en vork ga eten dan lynchen ze me.
Lol, je biefstuk in kiwisap leggen voor je het gaat bakken.quote:Op zondag 24 november 2013 16:08 schreef Adames het volgende:
kapi, iets voor jou
http://www.hoedoe.nl/eten(...)moleculaire-biefstuk
quote:Op zondag 24 november 2013 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wed dat jij je pizza's ook niet in een steenoven bakt dus dat selectieve gedoe vind ik maar raar.
Beetje vroeg ja..quote:Op zondag 24 november 2013 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die nu al kerstversiering voor hun raam hebben hangen kan ik niet helemaal serieus nemen.
Toevallig zeg. Dat heb ik met mensen die op zondag stoofvlees maken.quote:Op zondag 24 november 2013 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
Mensen die nu al kerstversiering voor hun raam hebben hangen kan ik niet helemaal serieus nemen.
Wat is het 'toevallige' aspect daar van?quote:Op zondag 24 november 2013 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig zeg. Dat heb ik met mensen die op zondag stoofvlees maken.
zondag is bij uitstek de dag voor stoofvlees.quote:Op zondag 24 november 2013 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig zeg. Dat heb ik met mensen die op zondag stoofvlees maken.
Wat zit erin dat t zo zoet is? M'n moeder zegt scheutje rode wijn of uien bakken met peper en erdoorheen doenquote:Op zondag 24 november 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
M'n stoofsaus is wat aan de zoete kant. Hoe los ik dit het beste op? Wat meer zout en azijn? Heb er net nog brood met mosterd op gelegd dus wacht sowieso nog even wat dat met de smaak doet.
Saind: "Mam.. een jongen op FOK! vraagt hoe hij zijn stoofsaus minder zoet kan maken, help eens!"quote:Op zondag 24 november 2013 16:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat zit erin dat t zo zoet is? M'n moeder zegt scheutje rode wijn of uien bakken met peper en erdoorheen doen
Kapiquote:Op zondag 24 november 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
M'n stoofsaus is wat aan de zoete kant. Hoe los ik dit het beste op? Wat meer zout en azijn? Heb er net nog brood met mosterd op gelegd dus wacht sowieso nog even wat dat met de smaak doet.
Geen speciale Pizza houtskool oven hebbenquote:Op zondag 24 november 2013 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stroop en westmalle. En de uien zijn natuurlijk ook vrij zoet.quote:Op zondag 24 november 2013 16:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat zit erin dat t zo zoet is? M'n moeder zegt scheutje rode wijn of uien bakken met peper en erdoorheen doen
Jazeker.quote:Op zondag 24 november 2013 16:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kapi![]()
Wat ui er bij doen?
Heb je een scheutje azijn bij je stoofvlees gedaan? Dan gaart het nog beter.
Ik heb net de kerstboom afgetuigd.quote:Op zondag 24 november 2013 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
hij stond er wel als een baasquote:Op zondag 24 november 2013 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zit net dit te kijken. Echt rillingen over m'n rug dat beeld op 0:52.
Rare bijnaam voor je vrouwquote:Op zondag 24 november 2013 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb net de kerstboom afgetuigd.
Tsja.quote:
Ik een jood.quote:Op zondag 24 november 2013 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb net de kerstboom afgetuigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |