Nee, logisch dat je daar wat huiverig voor bent. Hoe gaat het trouwens met hem qua ziekenhuisopnames? Geen reden meer tot bezorgdheid?quote:Op zondag 24 november 2013 10:48 schreef mrien het volgende:
Ow lekker is dat..
J wil ook graag weer zwemmen, vorig jaar geprobeerd maar toen kwamen al die ziekenhuis opnames en vond de kinderarts het verstandiger te stoppen. Nu durf ik het nog niet weer aan..
zwemt hij buiten danquote:Op zondag 24 november 2013 13:21 schreef Saffier het volgende:
Tobias heeft nu 2 jaar en 2 maanden zwemles. Half december haalt hij zijn B-diploma. We gaan door voor C. B heeft hij, vind ik, vrij vlot te pakken, laatste les voor de zomervakantie haalde hij zijn A, na de zomervakantie weer gestart en dus gister het briefje meegekregen. September, oktober, november. Heel netjes. Vandaag voor het gevoel nog een keer het gat zwemmen geoefend. Maar het water was zo absurd koud vandaag dat ik meteen medelijden kreeg met hem. Na 1 keer mocht hij meteen gaan spelen van me. Kind kwam er blauw uit en er waren heel veel kindjes om te oefenen dus moest hij ook nog eens erg lang wachten op de kant voor hij aan de beurt was.
Nee joh! Was binnen, maar heel erg koud vandaagquote:
ik vond het wel meevallen vandaag. ik vond het gisteren kouder. (ik was vandaag weer bij het roeien)quote:Op zondag 24 november 2013 19:02 schreef Saffier het volgende:
[..]
Nee joh! Was binnen, maar heel erg koud vandaag
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Geen zwarte pieten bij Sintquote:Op zondag 24 november 2013 14:41 schreef amaranta het volgende:
Gisteren Sinterklaas op mijn man zijn werk. Maar wat een ongure types had hij meeegenomen (2 mannen in 'burger' die eruit zagen alsof je je tas maar beter bij je kon houden) . En Sint zelf was ook niet zo'n helder licht.
Fabian vroeg waar zijn paard was. En Sint zegt, oh die staat buiten
Tis dat wij op de 1e verdieping zaten, maar alle ouders hadden zoiets van....Wat zeg je nou flapdrol.
En toen stond Fabian erop dat Sinterklaas een wortel mee zou nemen voor het paard. Heel schattig.
Ja klinkt gezelligquote:Op maandag 25 november 2013 14:35 schreef lady-wrb het volgende:
we hadden vanochtend muziek en dans op het dagverblijf met sinterklaasmuziek
veel vrolijke kinderen op het odc
is dat leuk genoeg?
http://help.pakweg.net/Watiseendelier.aspxquote:Op maandag 25 november 2013 14:35 schreef PureEvil het volgende:
Hoelang duurt trouwens een Delier? Mn schoonmoeder is nu al 6/7 weken in het zh/verzorgingsafdeling, en ze is nog steeds van t padje af soms
Vraag me af ofdat ze niet gewoon dement aan het worden is eigenlijk. (ze had het thuis ook weleens, beetje in de war, maar niet zoals nu)
noemen ze het in het ziekenhuis een delier?quote:Op maandag 25 november 2013 14:35 schreef PureEvil het volgende:
Hoelang duurt trouwens een Delier? Mn schoonmoeder is nu al 6/7 weken in het zh/verzorgingsafdeling, en ze is nog steeds van t padje af soms
Vraag me af ofdat ze niet gewoon dement aan het worden is eigenlijk. (ze had het thuis ook weleens, beetje in de war, maar niet zoals nu)
Ja dat zeiden ze in het begin, toen ze net in het zh lag (na een hartinfarct) Toen zag ze overal stofjes enzo, en ene moment wist ze dat ze in het zh was, volgende moment dacht ze dat ze thuis was..quote:Op maandag 25 november 2013 14:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
noemen ze het in het ziekenhuis een delier?
bij vermoeden van een delier wordt volgens mij een speciale lijst ingevuld
dat geloof ik best..quote:Op maandag 25 november 2013 16:11 schreef Armageddon het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor maar ik verdenk die zwemles toko's er van dat ze het lekker lang rekken allemaal. Elke maand 50 euro's neer tellen en prima zo.
Nou dat ben ik niet met je eens. Vorige keer dat we echt binnen mochten kijken zag ik ook wel dat ze echt nog niet toe is aan badje 3. Maar ik zou gewoon graag willen helpen, zeker omdat het zo'n stuk eigenwijs is soms.quote:Op maandag 25 november 2013 16:11 schreef Armageddon het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor maar ik verdenk die zwemles toko's er van dat ze het lekker lang rekken allemaal. Elke maand 50 euro's neer tellen en prima zo.
76 eu per 10 lessen.quote:Op maandag 25 november 2013 16:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat geloof ik best..
Gelukkig betaalde ik maar 23,40 per maand...
Ik las je eerste zin en dat was echt het eerste wat ik wilde roepen ja. Het komt wel vaker voor…quote:Op maandag 25 november 2013 16:07 schreef trui het volgende:
Dat klinkt dan wel erg lang voor een 'delier', PureEvil! Hebben jullie er geen gesprekken over met de artsen/verzorgers?
Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest omdat ik ineens vreselijk duizelig was de afgelopen dagen. Een soort zeeziek maar dan zonder zee of boot. En misselijk d'rvan, vreselijk! Gisteren kon ik geen stap verzetten en hield ik niks binnen, vandaag gaat het wel wat beter. Volgens de huisarts gaat het om een ontsteking van de zenuw die het evenwichtsorgaan met de hersenen verbindt o.i.d. Neuritis Vestibularis. Schijnt vrij onschuldig te zijn en vanzelf weer over te gaan. Maar leuk is anders!
He bah, heel veel beterschap!quote:Op maandag 25 november 2013 16:07 schreef trui het volgende:
Dat klinkt dan wel erg lang voor een 'delier', PureEvil! Hebben jullie er geen gesprekken over met de artsen/verzorgers?
Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest omdat ik ineens vreselijk duizelig was de afgelopen dagen. Een soort zeeziek maar dan zonder zee of boot. En misselijk d'rvan, vreselijk! Gisteren kon ik geen stap verzetten en hield ik niks binnen, vandaag gaat het wel wat beter. Volgens de huisarts gaat het om een ontsteking van de zenuw die het evenwichtsorgaan met de hersenen verbindt o.i.d. Neuritis Vestibularis. Schijnt vrij onschuldig te zijn en vanzelf weer over te gaan. Maar leuk is anders!
In het vorige zwembad waar we zaten konden we goed meekijken, nu niet meer.quote:Op maandag 25 november 2013 16:15 schreef Pvoesss het volgende:
Hier is het 35 euro per maand. en er is een kijkruimte
Je kan dus gewoon zien of je kind vooruit gaat of niet.
Celine doet het heel goed. Die badmeester zegt. Ja binnenkort kan ze naar het volgende badje. Dat binnenkort is alweer weken terug.quote:Op maandag 25 november 2013 16:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet met je eens. Vorige keer dat we echt binnen mochten kijken zag ik ook wel dat ze echt nog niet toe is aan badje 3. Maar ik zou gewoon graag willen helpen, zeker omdat het zo'n stuk eigenwijs is soms.
Gewoon nog eens vragen waar het aan ligt. Dat geeft misschien het laatste zetje?quote:Op maandag 25 november 2013 16:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Celine doet het heel goed. Die badmeester zegt. Ja binnenkort kan ze naar het volgende badje. Dat binnenkort is alweer weken terug.
Nee, vandaag ben ik veel minder misselijk gelukkig. Gisteren kon ik echt alleen maar liggen en dat schijnt de misselijkheid juist weer te vergroten. Nu is 't nog wel zo dat als ik m'n hoofd draai, het van binnen nog even doortolt op een of andere manier. En als ik loop zwalk ik een beetje.quote:Op maandag 25 november 2013 16:17 schreef Gaoxing het volgende:
Oi trui, dat is erg vervelend! Hoe gaat het nu? Nog steeds zo misselijk?
Ja donderdag even doen.quote:Op maandag 25 november 2013 16:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon nog eens vragen waar het aan ligt. Dat geeft misschien het laatste zetje?
Doe je even heel kalm aan? Het kan best hartnekkig zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 16:41 schreef trui het volgende:
[..]
Nee, vandaag ben ik veel minder misselijk gelukkig. Gisteren kon ik echt alleen maar liggen en dat schijnt de misselijkheid juist weer te vergroten. Nu is 't nog wel zo dat als ik m'n hoofd draai, het van binnen nog even doortolt op een of andere manier. En als ik loop zwalk ik een beetje.
Ik kan dat niet hequote:Op maandag 25 november 2013 18:28 schreef Pvoesss het volgende:
Hier tekenen ze niet voor sinterklaas![]()
![]()
En anders zou ik ze alleen bewaren als ze prachtig zijn en anders in de kliko
Jawel. 2 pieten en nog 2 mannen die het gezelschap vergezelden.quote:Op zondag 24 november 2013 22:08 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Geen zwarte pieten bij Sint![]()
Wat lief van Fabian, gelukkig had hij het niet echt door dat Sinterklaas wat apart was?
Beterschapquote:Op maandag 25 november 2013 16:07 schreef trui het volgende:
Ja nou....Mn schoonzus 'regelt' dat allemaal...Die dacht ook wel dat ze vorige week, en de week daarvoor naar huis toe mocht...Euhm, nee dus! Ondanks dat ik maar 1x in de week bij mn schoonmoeder langs ga, zie ik heus wel dat het niet zo lekker gaat...quote:Op maandag 25 november 2013 16:07 schreef trui het volgende:
kan het niet aan medicatie liggen?quote:Op maandag 25 november 2013 20:24 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja nou....Mn schoonzus 'regelt' dat allemaal...Die dacht ook wel dat ze vorige week, en de week daarvoor naar huis toe mocht...Euhm, nee dus! Ondanks dat ik maar 1x in de week bij mn schoonmoeder langs ga, zie ik heus wel dat het niet zo lekker gaat...
Ze krijgt nu weer druppels en/of medicijnen heb ik begrepen... En ze heeft een gesprek gehad met een psycholoog. (volgens mij is dat wekelijks ofzo? )
Ach ja.....Ik denk dat ze gewoon nooit meer terug kan naar haar huis, sneu, maar wel veiliger voor iedereen![]()
----
Maar, beterschap Trui! Klinkt niet fijnGeven ze geen medicijnen tegen die ontsteking? Of anders wat Tico zegt, Ibrufen?
Dat kreeg ik volgens mij. Is dat tegen wagenziekte?quote:Op maandag 25 november 2013 20:34 schreef ferrari_rood het volgende:
trui primperan kan werken tegen de misselijkheid
geen idee je krijgt het ook bij zwangerschapsmisselijkheid. ik bedankte de arts toen vriendelijk want ik had ze nog liggen thuis.quote:Op maandag 25 november 2013 20:36 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat kreeg ik volgens mij. Is dat tegen wagenziekte?
Toen ze pas in het zh lag en zo wazig ging doen kreeg ze medicijnen. Die zijn ze later weer gaan afbouwen, maar toen ging ze weer raar doen. en toen kreeg ze ze weer.quote:Op maandag 25 november 2013 20:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kan het niet aan medicatie liggen?
met mijn oma ging het ooit ook mis. die had medicijnvergiftiging
Ik neem aan dat ze wel onderzoek doen? (athans, hoop ik....)quote:Op maandag 25 november 2013 21:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
Een delier kan echt heel veel verschillende oorzaken hebben. En kan ook in stand worden gehouden door die oorzaken... op de IC zien we het bijna dagelijks, en er worden inderdaad op de afdelingen al DOSlijsten ingevuld en zo nodig de psychiater geconsulteerd voor de medicamenteuze behandeling. en wekenlang delirant zijn is geen bijzonderheid helaas....
Het aantal somatische aandoeningen dat een delirium kan veroorzaken is zeer groot maar veel
vóórkomend en goed onderzocht zijn de volgende:
- infectie (urinewegen, luchtwegen)
- ontsteking
- dehydratie
- electrolytstoornissen (natrium, kalium, calcium)
- polyfarmacie
- geneesmiddelen; in het bijzonder geneesmiddelen met een anticholinerge werking maar ook
geneesmiddelen met een serotonerge of dopaminerge werking (bijvoorbeeld moderne
antidepressiva en antiparkinsonmiddelen)
- onttrekking van alcohol of langwerkende benzodiazepines
- hypoxie
- pijn
Bij alle delirante patiënten dient aanvullend onderzoek naar de onderliggende
oorzaak te worden gedaan.
ik neem ook aan dat ze wel dingen checken, maar labbepalingen gebeuren niet altijd dagelijks op een gewone afdeling, en soms moet je dingen doen/ laten, die voor het delier niet goed zijn, maar voor de rest van het lichaam wel.quote:Op maandag 25 november 2013 21:50 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze wel onderzoek doen? (athans, hoop ik....)
tnx voor de info trouwens![]()
Die opsomming van dingen die heb ik al eens ergens gelezen.
Blaasontsteking hebben ze op getest wat ik weet (paar weken terug)
wow!quote:Op maandag 25 november 2013 22:00 schreef Vanyel het volgende:
Ik voel me in het bvtopic nog niet thuis, maar moet toch ergensdoen...
Ik wil graag met mijn lief de komende baby mee voeden. 5 weken aan de pil geweest, nu 6 weken domperidon en sinds een week ietwat onregelmatig kolven, vaak alleen met de hand. Kolf ik net in 10 min zo 20cc.
het gaat nu wel met de misselijkheid, maar bedankt!quote:Op maandag 25 november 2013 20:34 schreef ferrari_rood het volgende:
trui primperan kan werken tegen de misselijkheid
heb je mijn tip nog gebruikt? Een oog afplakken.quote:Op maandag 25 november 2013 22:16 schreef trui het volgende:
[..]
het gaat nu wel met de misselijkheid, maar bedankt!
Wow!! Wat goed!!quote:Op maandag 25 november 2013 22:00 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil graag met mijn lief de komende baby mee voeden. 5 weken aan de pil geweest, nu 6 weken domperidon en sinds een week ietwat onregelmatig kolven, vaak alleen met de hand. Kolf ik net in 10 min zo 20cc.
Je maakt me wel heel nieuwsgierig hoe jullie dat voor je zien. Voor haar productie is het natuurlijk goed om in het begin de baby veel aan te leggen. Maar dat geldt dan net zo goed voor jouw productie. Willen jullie 50/50 voeden? (misschien toch interessant om in het borstvoedingstopic wat info te geven?)quote:Op maandag 25 november 2013 22:00 schreef Vanyel het volgende:
Ze kan natuurlijk ook veel kolven en die melk gebruiken voor het maken van pannenkoeken ofzo.quote:Op maandag 25 november 2013 23:43 schreef Grijs het volgende:
[..]
Je maakt me wel heel nieuwsgierig hoe jullie dat voor je zien. Voor haar productie is het natuurlijk goed om in het begin de baby veel aan te leggen. Maar dat geldt dan net zo goed voor jouw productie. Willen jullie 50/50 voeden? (misschien toch interessant om in het borstvoedingstopic wat info te geven?)
Tijdens het kraambezoek? Pannenkoeken met muisjes.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:27 schreef Vanyel het volgende:
Wanneer kom je pannenkoeken eten Nielsch?
Aha, ik had echt van die tasjesdieven met stoppelbaarden in mijn hoofd.quote:Op maandag 25 november 2013 19:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jawel. 2 pieten en nog 2 mannen die het gezelschap vergezelden.
Een ervan was denk ik de vader van Sinterklaas....
o jee, heb je een kat?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:47 schreef -Spring het volgende:
Er hing een buis los. Geen idee hoe dat gekomen is.
Volgende keer iets minder lokvoer gebruikenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:11 schreef -Spring het volgende:
Jup! Hij paste maar nét in het valletje met z'n dikke lijf.
ik had gelukkig een andere bijwerkingquote:Op woensdag 27 november 2013 09:00 schreef Vlindur het volgende:
Zaten hier ook niet dames die de Nuvaring gebruiken?
http://www.nu.nl/binnenla(...)ring-gevaarlijk.html
Ik had ook een gerbil. Gizmo (niet bijster origineel maar ja) die woonde in een glazen bak. En éigenlijk was ik vies van het beest. Nog een mannetje ook dus mild happerig. Maar we maakten leuke parcourtjes voor hem van wc rollen en dat was leuk. Tot ie op een dag in de rol van de keukenrol vast zat en zichzelf helemaal had uitgerekt tot zijn snuitje eruit stakquote:Op woensdag 27 november 2013 09:24 schreef simmu het volgende:
ik had toen ik op kamers woonde in de gimme shelter (studentenbarakken) een gerbil die standaard los rondliep op mijn kamer. charlie. beestje kwam altijd braaf naar me toe als ik op de grond tikte. had een nestje gemaakt op de motor van de koelkast en al![]()
tottie op een dag niet meer kwamkan zijn dattie uit het raam gesprongen was, kan zijn dattie gewoon doodgegaan was (voor een gerbil wassie best oud al, zeker voor een alleenstaande). nooit iets van teruggevonden.
eeeehm, rijst met boontjes en babipangang?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:14 schreef PM-girl het volgende:
Jongens wat moet ik eten vandaag? Morgen pasta en gisteren wortelstamp.
friet.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:14 schreef PM-girl het volgende:
masala? dat heeft de appie tegenwoordig toch wel?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:24 schreef Saffier het volgende:
Helaas wel uit een pak. Ik moet nog steeds op zoek naar echte roti-kruiden van een toko ofzo...
Dit was mijn spreekbeurt.quote:
jaja, en dan de kip eerst een nachtje marineren in karnemelk. Lekker!quote:Op woensdag 27 november 2013 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Kipnuggets met tuc?
Ik maak ze met cocos
Receptje?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jaja, en dan de kip eerst een nachtje marineren in karnemelk. Lekker!
Beter veel dan niet denk ik dan maarquote:
Hoe heet moet die oven dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:38 schreef Nielsch het volgende:
simpel:
- gehakt rullen, tacokruiden erdoor heen
- blik mais en blik kidneybonen erdoorheen kieperen
- roeren
- berg nacho's in een ovenschaal doen
- cheddar cheese (wel echte, niet van die rare plakjes) erover heen
- gehaktprut erover / doorheen
- in de oven om de kaas te laten smelten
- hmmmm
Worden die nacho's dan niet enorm zompig met het gehakt erover? Ik zou andersom logischer vinden...quote:Op woensdag 27 november 2013 11:38 schreef Nielsch het volgende:
simpel:
- gehakt rullen, tacokruiden erdoor heen
- blik mais en blik kidneybonen erdoorheen kieperen
- roeren
- berg nacho's in een ovenschaal doen
- cheddar cheese (wel echte, niet van die rare plakjes) erover heen
- gehaktprut erover / doorheen
- in de oven om de kaas te laten smelten
- hmmmm
nee helemaal niet, mits dat je wel t gehakt even laat uitlekken vooraf.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:04 schreef Dot. het volgende:
[..]
Worden die nacho's dan niet enorm zompig met het gehakt erover? Ik zou andersom logischer vinden...
Ik doe het inderdaad met de nachos bovenop, kaas erover en dan 5 minuten onder de grillquote:Op woensdag 27 november 2013 12:04 schreef Dot. het volgende:
[..]
Worden die nacho's dan niet enorm zompig met het gehakt erover? Ik zou andersom logischer vinden...
Oké!quote:Op woensdag 27 november 2013 12:03 schreef trui het volgende:
dat maakt toch niet zoveel uit vlindur. ik zou 'm op 180 à 200 graden zetten, als de kaas maar even goed smelt.
Dat kan ook... zelf heb ik er niet zoveel last van..quote:Op woensdag 27 november 2013 12:04 schreef Dot. het volgende:
[..]
de aardappeltjes dan met een uitje, spekjes en champignonnetjes?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:44 schreef PM-girl het volgende:
Die curry maak ik dit weekend denk ik.
En vandaag wordt het gebakken aardappeltjes, hamburger en broccoli denk ik.
Nee, alleen wat bijna rauwe ui!quote:Op woensdag 27 november 2013 12:45 schreef simmu het volgende:
[..]
de aardappeltjes dan met een uitje, spekjes en champignonnetjes?
dat krijg ik er hier niet doorheen, ik heb 2 kleine ui-hatersquote:Op woensdag 27 november 2013 13:50 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee, alleen wat bijna rauwe ui!
Clubsoda, dat is ook lekker, die groentekoekjes!
hoe heetie dan? houdini?quote:Op woensdag 27 november 2013 09:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Boh. Dat is niet best eigenlijk he..
En hoera voor de vangst van de hamster! Hij doet zijn naam eer aan.
patatquote:Op woensdag 27 november 2013 11:14 schreef PM-girl het volgende:
kan je die invriezen?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik haal die op de markt, ik heb altijd tig soorten pepers in de vriezer
Dan altijd nog friet!quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kan je die invriezen?
ik moet bij appie altijd twee pepers kopen waarvan ik er altijd een weggooi
Oh dat is handig! En peper vries je in z'n geheel in of in een sambalvorm ofzo?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja! Gember ook. Ik heb zulke dingen altijd in zakjes in de vriezer, hoef je ook niet eerst te ontdooien voor je het gebruikt. Gember snijd ik in bruikbare blokjes van een paar cm zodat ik telkens een blokje kan pakken
Peper kan je in zn geheel invriezen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh dat is handig! En peper vries je in z'n geheel in of in een sambalvorm ofzo?
Al blijft gember wel erg lang goed als je het laat liggen.
Ik heb wel standaard van die taartbodems in de vriezer. Gewoon met vorm en al. Normaal moet je die blind bakken maar als ze bevroren zijn lukt het zo. Beetje banketbakkersroom erin en vers fruit instant verse taart.
Gewoon in zijn geheel invriezen ja! Gewoon een hele bubs in een zakje, ik pak er uit wat ik wil hebben en het fikt iets minder als je aan je ogen wrijft na het snijden ook nogquote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb wel standaard van die taartbodems in de vriezer. Gewoon met vorm en al. Normaal moet je die blind bakken maar als ze bevroren zijn lukt het zo. Beetje banketbakkersroom erin en vers fruit instant verse taart.
en toch is t zonde om maar alles steeds weg te gooienquote:Op woensdag 27 november 2013 17:07 schreef Luigi het volgende:
Want tomatenpuree kost wel 7ct per blikje!.
.
ik gooi altijd de hele inhoud van het blikje in mijn etenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
en toch is t zonde om maar alles steeds weg te gooien
Ohja, dat wel. Eensquote:Op woensdag 27 november 2013 17:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
en toch is t zonde om maar alles steeds weg te gooien
En waarin gebruik je die ijsblokjes dan weer?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:41 schreef Vanyel het volgende:
Daar sta ik eens in de zoveel tijd speciaal soep voor te koken. Ijsblokzakjes vullen en hoppa.
Ik ook, ik zou niet weten waar ik minder dan 1 zo een klein blikje puree in zou doen?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik gooi altijd de hele inhoud van het blikje in mijn eten
ik heb grote lepels
ik in stoofpotjes,door sauzen.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:53 schreef laziness het volgende:
[..]
En waarin gebruik je die ijsblokjes dan weer?
Oh ja, bij mij hebben ze geen kleine blikjesquote:Op woensdag 27 november 2013 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ook, ik zou niet weten waar ik minder dan 1 zo een klein blikje puree in zou doen?
Wat Bar zegt. En als ik soep maak (vaak) met bijvoorbeeld gepureerde broccoli gebruik ik de bouillon/fond als smaakmaker.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:53 schreef laziness het volgende:
[..]
En waarin gebruik je die ijsblokjes dan weer?
korting of gratis?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:38 schreef _Bar_ het volgende:
lopen er nog ergens acties voor Blijdorp?
Check geraspte kaas vries ik hier ook in.
die vond ik ook ja en idd al uitverkocht helaas. en toevallig willen we het ook eens gaan proberen treinen met Royquote:Op woensdag 27 november 2013 21:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
korting of gratis?
ik heb ergens wel iets gezien van korting, maar ik ben weer vergeten waar
edit: was van de ns, maar die is al uitverkocht
nog een edit: in de spoor nr. 4 zit een kortingsbon voor 25% korting vanwege het vlinderparadijs
die heb ik hier liggenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:49 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
die vond ik ook ja en idd al uitverkocht helaas. en toevallig willen we het ook eens gaan proberen treinen met Roy
de spoor krijgen we alleen nietkun je die online ergens vinden?)
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die heb ik hier liggen
die krijg ik altijd omdat ik een kortingskaart heb.
interesse?
o leuk! dan kan je ook met de pannenkoekenbootquote:Op woensdag 27 november 2013 21:55 schreef _Bar_ het volgende:
Het hoeft niet Lady we gaan wel naar Rotterdam , maar met euromast (daar heb ik kaarten van gewonnen) feyenoord (vriend en kind samen fan) en gewoon dagje Rotterdam, Blijdorp zou de meeste tijd in beslag nemen.
ik zou best willen en als het aan Roy ligt ook wel de pannenkoekenbootquote:Op woensdag 27 november 2013 21:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o leuk! dan kan je ook met de pannenkoekenboot
die ligt daar vlakbij
railrunner? is roy al 4 dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:09 schreef _Bar_ het volgende:
En we nemen zo'n 2persoons retour actie van Ns met broodje bij de La place, voor Roy een railrunner en maar eens zien hoe Roy dat vind.
quote:
nou inderdaad. ik dacht dat hij 3 wasquote:Op woensdag 27 november 2013 22:24 schreef _Bar_ het volgende:
[..]Roy is van -07-08-2009 en sinds afgelopen augustus 4 geworden, tijd gaat zo ontzettend snel
Ik heb het gebruikt, het is wel fijn spul.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja vraag ik me ook af... Omdat ze denken dat dat wel kan ofzo. Ik heb van de ha wel pilletjes gekregen om wat rustiger te worden, en zoals ik me nu voel zou ik het moeten nemen, maar straks voel ik me een of andere stonede junk. Durf het niet te nemen.
Iemand ervaring met oxazepam?
Ik wou dat er een medisch onderlegd iemand was die zegt dat ik niet kan werken. maar dat gaat dus niet... Ik moet dat zelf bepalen volgens die medische figuren. En dan sleep je je maar heen....
jemig, das toch niet normaal. Met oxazepam moeten werken? Ik hoop dat er snel iemand is die een oplossing heeft voor je probleem Karin. Ze zouden toch een andere indeling proberen te regelen?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja vraag ik me ook af... Omdat ze denken dat dat wel kan ofzo. Ik heb van de ha wel pilletjes gekregen om wat rustiger te worden, en zoals ik me nu voel zou ik het moeten nemen, maar straks voel ik me een of andere stonede junk. Durf het niet te nemen.
Ik wou dat er een medisch onderlegd iemand was die zegt dat ik niet kan werken. maar dat gaat dus niet... Ik moet dat zelf bepalen volgens die medische figuren. En dan sleep je je maar heen....
ja het is vervelend, ik heb me idd ziek gemeld, maar dan mailen ze of ik niet toch kan komen, want ze hebben te maken met ziekte....huhhhhhh Wtf ben ik dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:54 schreef Lenaatje het volgende:
Ik heb ervaring, ik werd en hartstikke suf/sloom/stoned van! En zo te horen ben je er aan eentje toe, en niet in staat te werken...... Ben je nog ziekgemeld? Wat een gedoe zeg. Heel vervelend zo!
ziek is ziek Karin! eigenlijk moet je je niet laten intimideren. Ik weet hoe moeilijk dat is, en hoe makkelijk ik praten heb. Maar soms is het gewoon klaar, je kan niet op eieren blijven lopen, en als je zo door moet doen steven je regelrecht af op een enorme burnout. Dus zorg voor je eigen (mentale) gezondheid, en probeer nee te zeggen.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ja het is vervelend, ik heb me idd ziek gemeld, maar dan mailen ze of ik niet toch kan komen, want ze hebben te maken met ziekte....huhhhhhh Wtf ben ik dan?
Arbo zegt dat wat ze doen mag. En dat ik zelf moet bepalen of ik in staat ben om te werken. Ik vind het moeilijk, wat is in staat? Ik zal vast niet in elkaar donderen, maar ik Heb vannacht weer niet geslapen ervan en tril als een rietje..werk zegt dat ik daarom juist moet komen, om het te doorbreken.... Ik ben ook gewoon niet sterk genoeg om tegen ze op te boksen. Ik moet wel naar een andere locatie, niet bij die vervelende lui.
thafuck!quote:Op donderdag 28 november 2013 10:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
over wat voor taartbodems gaat het? toch niet van die biscuitdingen?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar krijg je de pitjes er nog goed uit na ontdooien?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Peper kan je in zn geheel invriezen.
vind je het zelf verantwoord om te werken onder invloed van kalmerende middelen?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
als jij überhaubt weer gaat werken, gaat dat dan niet eerst op arbeidstherapeutische basis?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ja het is vervelend, ik heb me idd ziek gemeld, maar dan mailen ze of ik niet toch kan komen, want ze hebben te maken met ziekte....huhhhhhh Wtf ben ik dan?
Arbo zegt dat wat ze doen mag. En dat ik zelf moet bepalen of ik in staat ben om te werken. Ik vind het moeilijk, wat is in staat? Ik zal vast niet in elkaar donderen, maar ik Heb vannacht weer niet geslapen ervan en tril als een rietje..werk zegt dat ik daarom juist moet komen, om het te doorbreken.... Ik ben ook gewoon niet sterk genoeg om tegen ze op te boksen. Ik moet wel naar een andere locatie, niet bij die vervelende lui.
je bent dus niet in staat om te werken. Want je voelt je zwak. En dat is niet goed. Lekker thuis blijven en aan jezelf denken. Ziek is ziek ook voor jou. Het is géén aanstelleritusquote:Op donderdag 28 november 2013 11:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
nee, zoet deeg van Jamie. Lekker! Korstdeeg denk ik? Lijkt wat op zandgebak maar dan andersquote:Op donderdag 28 november 2013 12:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
over wat voor taartbodems gaat het? toch niet van die biscuitdingen?
Oeh das minder.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:27 schreef PureEvil het volgende:
oxazepam heeft mijn man ook gehad...vond ie niet zo fijn. Daarna iets homeopatisch oid. en dat werkte wel beter.....
Maar ik sluit me verder aan bij de rest....ziek is ziek....!
(En ik ben weer terug van de tandarts, die niks heeft gedaan, maar nu heb ik 3 afspraken in januari....Met angst en beven hoor. echt)
Ik zou ze denk ik overdwars gesneden invriezen en dan als ze nog bevroren zijn de pitjes eraf ritsen. Zou dat werken? Ik gooi ze ook altijd weg, en gebruik vaak maar een halve ook nog eens omdat de jongens nog niet zo van pittig houden.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:22 schreef Vicky het volgende:
Lady, ik vries de rode pepers ook altijd in. Ze zijn echt binnen no-time ontdooit en ik heb nooit problemen met het ' ontpitten'
De pitten komen er eerlijk waar net zo makkelijk uit als ze bevroren zijn dan wanneer ze niet bevroren zijn. Ik laat ze er altijd in maar het gaat echt even makkelijk!quote:Op donderdag 28 november 2013 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou ze denk ik overdwars gesneden invriezen en dan als ze nog bevroren zijn de pitjes eraf ritsen. Zou dat werken? Ik gooi ze ook altijd weg, en gebruik vaak maar een halve ook nog eens omdat de jongens nog niet zo van pittig houden.
Als je paprika meteen bevroren door bijv. je pastasaus gooit gaat het wel goed, maar je moet het idd niet eerst laten ontdooien.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Paprika's vind ik echt vies uit de vriezer! Prei doe ik ook trouwens, gewoon in zakjes gesneden en wel invriezen in porties.
True.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh maar ik laat paprika sowieso altijd maar heel even pruttelen, die moet altijd nog wat bite hebben anders vind ik hem vies en uit de vriezer wordt dat altijd zo een glibberige bende
Prei wordt zo'n natte drek als je het ontdooitquote:Op donderdag 28 november 2013 15:41 schreef simmu het volgende:
prei, voorgesneden groentes. eigenlijk tos ik gewoon alles wel in de vriezer
Ik ben alweer terug en ook zonder verdoving. Gelijk afspraak gemaakt met de mondhyg, voor morgen. En in december nog gewone tandartscontrole. kaching.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:48 schreef Vicky het volgende:
sterkte Amaranta.
Bij mij moest een tijdje geleden een vulling vervangen worden. Had in eerste instantie aangegeven verdoving te willen. TOen zat ik op de stoel en vroeg hoelang ie bezig was. 10 minuten zei i. Heb het toen zonder verdoving gedaan... boren was zo klaar
boeit me niks, want ik doe het toch enkel ergens doorheen dan. als ik echt ga wokken neem ik niks uit de diepvries. dat werkt niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Prei wordt zo'n natte drek als je het ontdooit
ik zal duimen!quote:Op donderdag 28 november 2013 15:52 schreef NotTheSame het volgende:
Karin, hier ook Oxazepam 10mg gehad. Op een hele sliep ik de hele dag dus ik nam vaak maar een halve in. Zo werd ik wel relaxter maar niet slaperig.
Groente vries ik ook veelal in. Ook paprika's en pepers. Alleen vind ik paprika's en tauge er altijd zo slap uit komen.
Pfff... Zit hier weer met hartslag 180 op de bank de komende dagen en ik moet het toch effe van me af schrijven. Na 33 bezichtigingen zijn we in onderhandeling. We zitten ¤30.000,= uit elkaar na de eerste bieding.
Duimen jullie mee dat we binnenkort uit deze ghetto kunnen vertrekken?
maar in wat voor vormen doe je dat dan en hoeveel van die vormen heb jij wel niet als je ze in de vriezer kunt bewarenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, zoet deeg van Jamie. Lekker! Korstdeeg denk ik? Lijkt wat op zandgebak maar dan anders
mijn aanloopkat trakteerde me onlangs op een onthoofde duifquote:Op donderdag 28 november 2013 15:33 schreef PureEvil het volgende:
Lief Simmu![]()
Mijn kat heeft pas geleden een konijn onthoofd
van die lage met een schulprandje. Heb die ook in t mini. Hoeveel heb ik er? Een stuk of 4? Ik gebruik ze niet anders dan op deze manier eigenlijk. En heb er meestal 2 in de vriezer. Op het moment geeneen trouwens.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar in wat voor vormen doe je dat dan en hoeveel van die vormen heb jij wel niet als je ze in de vriezer kunt bewaren
daar heb ik er maar 1 vanquote:Op donderdag 28 november 2013 18:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
van die lage met een schulprandje. Heb die ook in t mini. Hoeveel heb ik er? Een stuk of 4? Ik gebruik ze niet anders dan op deze manier eigenlijk. En heb er meestal 2 in de vriezer. Op het moment geeneen trouwens.
ik vries ze ongebakken in. Dan bevroren de oven in. Scheelt een blinde vulling. Je bakt ze ook maar 15 minuten ofzo.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
daar heb ik er maar 1 vanen nog nooit gebruikt
ik heb alleen massa's springvormen, maar die passen niet zo goed in mijn vriezer
welk recept van jamie gebruik je? en vries je ze gebakken in of als deeg?
Spannend! Ik duim heel hard!quote:Op donderdag 28 november 2013 15:52 schreef NotTheSame het volgende:
Karin, hier ook Oxazepam 10mg gehad. Op een hele sliep ik de hele dag dus ik nam vaak maar een halve in. Zo werd ik wel relaxter maar niet slaperig.
Groente vries ik ook veelal in. Ook paprika's en pepers. Alleen vind ik paprika's en tauge er altijd zo slap uit komen.
Pfff... Zit hier weer met hartslag 180 op de bank de komende dagen en ik moet het toch effe van me af schrijven. Na 33 bezichtigingen zijn we in onderhandeling. We zitten ¤30.000,= uit elkaar na de eerste bieding.
Duimen jullie mee dat we binnenkort uit deze ghetto kunnen vertrekken?
Wat lief van je dat je sinterklaas cadeautjes geeftquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:53 schreef PureEvil het volgende:
Pffff, ik moet vandaag nog kadootjes kopen voor sinterklaas en heb geen inspiratie(HELP ! )
Zo waardeloos![]()
En ook nog ff boodschappen doen, want de lidl gaat deze week dicht, en ik moet ff een diepvriestaart halen
Nou ja, eerst maar een bakkie koffie
voor Sinterklaas?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:32 schreef Grijs het volgende:
Ik moet ook nog Sint-inkopen doen en ik voel me totaal niet fit (erg verkouden). Ik heb al wel een en ander in huis, maar ben nog niet klaar. En ik vind het steeds lastiger om wat voor iedereen te kopen, vooral voor de heren. Mijn man wil een EOS 70D camera (Canon) en Daan heeft ook vooral dure wensen (niet zo erg als z'n vader, trouwens). Dus dat zullen vooral onzin-cadeautjes worden.
Dat krijgt-ie niet, hoor!quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:45 schreef Grijs het volgende:
[..]
Dat krijgt-ie niet, hoor!
Hij is ook pas jarig geweest en heeft er al een tijdje voor gespaard, dus die camera komt er wel een keer, maar niet voor Sinterklaas. Ik koop voor hem wel sokken ofzo.
krijgt ze dat allemaal?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:15 schreef Pvoesss het volgende:
Ze krijgen dit jaar van ons alleen knutseldingen
En dan nog 1 spel en een mooi voorleesboek en dat was het.
V is net jarig geweest en kreeg toen al de wishboebike en voor heel veel geld aan thomas spullen.
X. kreeg toen ook haar grootste wens al en met kerst krijgen ze van mijn moeder ook nog dingen.
[ afbeelding ]
het gaat niet om of het duur of goedkoop is, maar de hoeveelheid creativiteitsspullen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:54 schreef Pvoesss het volgende:
Nee dit is voor 2en het was een online sale.
nog geen 30 per persoon :
Nou, ik zou een douchetimer geven denk ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:04 schreef Pvoesss het volgende:
V. staat het liefst een uur of 8 per dag onder de douche dus de douche krijtjes zijn ideaal.
ik koop dat via Barry emons. Althans als ik mag afrekenenquote:
Daar had ik het ook gevonden maar ik dacht misschien is het nog ergens anders te koop. Dan skip ik nog een paar jaar het is wel prijzig om er nog even bij te doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:16 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik koop dat via Barry emons. Althans als ik mag afrekenen
je hoeft je toch nergens voor te schamen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:13 schreef Luigi het volgende:
Ik schaam me ook wel een beetje hoor, als ik die zak op zolder zie die al goed gevuld is voor pakjesavond. En dan bij opa en oma ook nog. Maarja. Er zitten weinig dure kado's bij denk ik dan maar
.
als je Wilt Barry emons komen nog dit jaar de aanpassing in huis maken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:18 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Daar had ik het ook gevonden maar ik dacht misschien is het nog ergens anders te koop. Dan skip ik nog een paar jaar het is wel prijzig om er nog even bij te doen.
wat aardig. wat kost het dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:22 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
als je Wilt Barry emons komen nog dit jaar de aanpassing in huis maken.
die kunnen het zo meenemen.
vandaar dat ik zo eerst opbel en het via de contact persoon regelen.
Najah, ik zeg het met een knipoog, maar je komt soms wel eens dingen tegen in d'r kamer dat je denkt van ohja, god, dat heeft ze ook nog ooit eens gekregen... en dat je dus niet heel zeker weet dat er vaak mee gespeeld is dusquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:20 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
je hoeft je toch nergens voor te schamen.
wij houden het bewust klein,Roy krijgt het nog niet mee. Dus waarom zouden we er een "groot" gebeuren van maken.
dat komt later wel.
Welk toverzand heb je? Hier in de stad is een winkeltje die nu ook dat soort spul verkoopt. Zo leuk. Ik heb een ander soort klei voor Sofie gekocht Bubber. Ook al zo fijn. Ik vind het zelf ook heerlijk om in mijn handen te hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:07 schreef _Bar_ het volgende:
Alleen helaas loopt het vast bij afrekenenstraks maar opbellen naar het bedrijf.
In CUL zit een taartentopic maarrehquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:13 schreef As1981 het volgende:
Ik ben op fok niet verder bekend dan oud. Dus is er een taartenbak achtig iets topic.
Ik heb een zooi smeltchocolade wat net over de datum heen is maar nog prima te gebruiken m.i.
Echter ben ik zelf niet van plan om het snel te gaan gebruiken dus mag het gratis naar een andere eigenaar. Enige idee waar ik terecht kan.
Ik hoop het. Vind het zo zonde anders. En aangezien ik zelf niets mag snoepen. En mijn man kan ook niet alles opeten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:18 schreef Luigi het volgende:
Oeh, chocola aanbieden in een potentieel-hormoonrijk-vrouwen-forum. Daar moet je echt binnen 3,5 seconde van af zijn lijkt me!
Niet aan mij. Ik heb echt niks met chocoladequote:Op vrijdag 29 november 2013 16:18 schreef Luigi het volgende:
Oeh, chocola aanbieden in een potentieel-hormoonrijk-vrouwen-forum. Daar moet je echt binnen 3,5 seconde van af zijn lijkt me!
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:41 schreef -Spring het volgende:
Bovendien ben ik helemaal niet goed in vriendschappen, laat staan nieuwe. Het kost me al genoeg moeite om m'n huidige te onderhouden.
simpelweg onderstaande tegen haar zeggen?quote:Ik weet alleen ook niet hoe ik zo'n situatie zou oplossen.... je gebrek aan enthousiasme wordt iig al niet opgepikt
quote:Bovendien ben ik helemaal niet goed in vriendschappen, laat staan nieuwe. Het kost me al genoeg moeite om m'n huidige te onderhouden.
Vriendinnen worden? ♡quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]herkenbaar
Ik weet alleen ook niet hoe ik zo'n situatie zou oplossen.... je gebrek aan enthousiasme wordt iig al niet opgepikt
Daar moet ik idd eens een goed moment voor vinden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:46 schreef lily het volgende:
[..]
simpelweg onderstaande tegen haar zeggen?
[..]
Jezus, jij woont zo ver weg dat we dan nog moeten gaan logeren ook.... ik vind je lief, maar laten we het maar gewoon bij FOK! houdenquote:
Da's juist het fijne. We hoeven er niks aan te doen verder. Even goeie vrienden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jezus, jij woont zo ver weg dat we dan nog moeten gaan logeren ook.... ik vind je lief, maar laten we het maar gewoon bij FOK! houden
een goed moment ga je daar ook niet voor vinden ben ik bang.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:48 schreef -Spring het volgende:
[..]
Daar moet ik idd eens een goed moment voor vinden.
quote:
ja hoor, aan de deur afgehaald en betaald!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:05 schreef -Spring het volgende:
Jullie hebben gelijk, ik kan het beter nu al aangeven. Anders ga ik me binnen afzienbare tijd enorm aan de ergeren, vermoed ik.
Goeie assertiviteitsoefening.
Fijn, lady. Zijn ze betaald en opgehaald en zo ook al?
Coupons zijn dan wel een uitkomst idd. Geeft ook niet hoor. Lekker van genieten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier is kerst echt heel big, en er zit ook verjaardag van jut dn jul bij en mijn ouders krijgen iets extra die zijn hier.
Zo over het jaar door Koop ik al. Goed budgeteren.
Als ik daadwerkelijke bedrag af had moeten tikken dan was ik duurder uit![]()
Hoera voor coupons etc
Heerlijk van die afgeronde mp handelingen. Hier blijft het vaak haken op de betaling of opeens geen mails meer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja hoor, aan de deur afgehaald en betaald!
Hier heb je bij tesco club card krijg je punten en die punten kom je om ruilen voor kortingscoupon ter waarde van £5 die kan je verdubbelen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je kreeg geld terug bij de kassa?
OMG holy shit, ik kan die man geen ongelijk geven, wat een gedrochten, jammer dat er geen kinderfoto van haar bij staatquote:
quote:
Lief! Ik hoop het ook...quote:
Jeetje das inderdaad ook behoorlijk vervelend. Enig idee waar het aan zou kunnen liggen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:59 schreef laziness het volgende:
Nou 1,5 jaar te koop en slechts twee bezichtigingen is ook best deprimerend hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |