ik had gelukkig een andere bijwerkingquote:Op woensdag 27 november 2013 09:00 schreef Vlindur het volgende:
Zaten hier ook niet dames die de Nuvaring gebruiken?
http://www.nu.nl/binnenla(...)ring-gevaarlijk.html
Ik had ook een gerbil. Gizmo (niet bijster origineel maar ja) die woonde in een glazen bak. En éigenlijk was ik vies van het beest. Nog een mannetje ook dus mild happerig. Maar we maakten leuke parcourtjes voor hem van wc rollen en dat was leuk. Tot ie op een dag in de rol van de keukenrol vast zat en zichzelf helemaal had uitgerekt tot zijn snuitje eruit stakquote:Op woensdag 27 november 2013 09:24 schreef simmu het volgende:
ik had toen ik op kamers woonde in de gimme shelter (studentenbarakken) een gerbil die standaard los rondliep op mijn kamer. charlie. beestje kwam altijd braaf naar me toe als ik op de grond tikte. had een nestje gemaakt op de motor van de koelkast en al![]()
tottie op een dag niet meer kwamkan zijn dattie uit het raam gesprongen was, kan zijn dattie gewoon doodgegaan was (voor een gerbil wassie best oud al, zeker voor een alleenstaande). nooit iets van teruggevonden.
eeeehm, rijst met boontjes en babipangang?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:14 schreef PM-girl het volgende:
Jongens wat moet ik eten vandaag? Morgen pasta en gisteren wortelstamp.
friet.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:14 schreef PM-girl het volgende:
masala? dat heeft de appie tegenwoordig toch wel?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:24 schreef Saffier het volgende:
Helaas wel uit een pak. Ik moet nog steeds op zoek naar echte roti-kruiden van een toko ofzo...
Dit was mijn spreekbeurt.quote:
jaja, en dan de kip eerst een nachtje marineren in karnemelk. Lekker!quote:Op woensdag 27 november 2013 11:34 schreef oh-oh het volgende:
Kipnuggets met tuc?
Ik maak ze met cocos
Receptje?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jaja, en dan de kip eerst een nachtje marineren in karnemelk. Lekker!
Beter veel dan niet denk ik dan maarquote:
Hoe heet moet die oven dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:38 schreef Nielsch het volgende:
simpel:
- gehakt rullen, tacokruiden erdoor heen
- blik mais en blik kidneybonen erdoorheen kieperen
- roeren
- berg nacho's in een ovenschaal doen
- cheddar cheese (wel echte, niet van die rare plakjes) erover heen
- gehaktprut erover / doorheen
- in de oven om de kaas te laten smelten
- hmmmm
Worden die nacho's dan niet enorm zompig met het gehakt erover? Ik zou andersom logischer vinden...quote:Op woensdag 27 november 2013 11:38 schreef Nielsch het volgende:
simpel:
- gehakt rullen, tacokruiden erdoor heen
- blik mais en blik kidneybonen erdoorheen kieperen
- roeren
- berg nacho's in een ovenschaal doen
- cheddar cheese (wel echte, niet van die rare plakjes) erover heen
- gehaktprut erover / doorheen
- in de oven om de kaas te laten smelten
- hmmmm
nee helemaal niet, mits dat je wel t gehakt even laat uitlekken vooraf.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:04 schreef Dot. het volgende:
[..]
Worden die nacho's dan niet enorm zompig met het gehakt erover? Ik zou andersom logischer vinden...
Ik doe het inderdaad met de nachos bovenop, kaas erover en dan 5 minuten onder de grillquote:Op woensdag 27 november 2013 12:04 schreef Dot. het volgende:
[..]
Worden die nacho's dan niet enorm zompig met het gehakt erover? Ik zou andersom logischer vinden...
Oké!quote:Op woensdag 27 november 2013 12:03 schreef trui het volgende:
dat maakt toch niet zoveel uit vlindur. ik zou 'm op 180 à 200 graden zetten, als de kaas maar even goed smelt.
Dat kan ook... zelf heb ik er niet zoveel last van..quote:Op woensdag 27 november 2013 12:04 schreef Dot. het volgende:
[..]
de aardappeltjes dan met een uitje, spekjes en champignonnetjes?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:44 schreef PM-girl het volgende:
Die curry maak ik dit weekend denk ik.
En vandaag wordt het gebakken aardappeltjes, hamburger en broccoli denk ik.
Nee, alleen wat bijna rauwe ui!quote:Op woensdag 27 november 2013 12:45 schreef simmu het volgende:
[..]
de aardappeltjes dan met een uitje, spekjes en champignonnetjes?
dat krijg ik er hier niet doorheen, ik heb 2 kleine ui-hatersquote:Op woensdag 27 november 2013 13:50 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee, alleen wat bijna rauwe ui!
Clubsoda, dat is ook lekker, die groentekoekjes!
hoe heetie dan? houdini?quote:Op woensdag 27 november 2013 09:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Boh. Dat is niet best eigenlijk he..
En hoera voor de vangst van de hamster! Hij doet zijn naam eer aan.
patatquote:Op woensdag 27 november 2013 11:14 schreef PM-girl het volgende:
kan je die invriezen?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik haal die op de markt, ik heb altijd tig soorten pepers in de vriezer
Dan altijd nog friet!quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kan je die invriezen?
ik moet bij appie altijd twee pepers kopen waarvan ik er altijd een weggooi
Oh dat is handig! En peper vries je in z'n geheel in of in een sambalvorm ofzo?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja! Gember ook. Ik heb zulke dingen altijd in zakjes in de vriezer, hoef je ook niet eerst te ontdooien voor je het gebruikt. Gember snijd ik in bruikbare blokjes van een paar cm zodat ik telkens een blokje kan pakken
Peper kan je in zn geheel invriezen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh dat is handig! En peper vries je in z'n geheel in of in een sambalvorm ofzo?
Al blijft gember wel erg lang goed als je het laat liggen.
Ik heb wel standaard van die taartbodems in de vriezer. Gewoon met vorm en al. Normaal moet je die blind bakken maar als ze bevroren zijn lukt het zo. Beetje banketbakkersroom erin en vers fruit instant verse taart.
Gewoon in zijn geheel invriezen ja! Gewoon een hele bubs in een zakje, ik pak er uit wat ik wil hebben en het fikt iets minder als je aan je ogen wrijft na het snijden ook nogquote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb wel standaard van die taartbodems in de vriezer. Gewoon met vorm en al. Normaal moet je die blind bakken maar als ze bevroren zijn lukt het zo. Beetje banketbakkersroom erin en vers fruit instant verse taart.
en toch is t zonde om maar alles steeds weg te gooienquote:Op woensdag 27 november 2013 17:07 schreef Luigi het volgende:
Want tomatenpuree kost wel 7ct per blikje!.
.
ik gooi altijd de hele inhoud van het blikje in mijn etenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
en toch is t zonde om maar alles steeds weg te gooien
Ohja, dat wel. Eensquote:Op woensdag 27 november 2013 17:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
en toch is t zonde om maar alles steeds weg te gooien
En waarin gebruik je die ijsblokjes dan weer?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:41 schreef Vanyel het volgende:
Daar sta ik eens in de zoveel tijd speciaal soep voor te koken. Ijsblokzakjes vullen en hoppa.
Ik ook, ik zou niet weten waar ik minder dan 1 zo een klein blikje puree in zou doen?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik gooi altijd de hele inhoud van het blikje in mijn eten
ik heb grote lepels
ik in stoofpotjes,door sauzen.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:53 schreef laziness het volgende:
[..]
En waarin gebruik je die ijsblokjes dan weer?
Oh ja, bij mij hebben ze geen kleine blikjesquote:Op woensdag 27 november 2013 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ook, ik zou niet weten waar ik minder dan 1 zo een klein blikje puree in zou doen?
Wat Bar zegt. En als ik soep maak (vaak) met bijvoorbeeld gepureerde broccoli gebruik ik de bouillon/fond als smaakmaker.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:53 schreef laziness het volgende:
[..]
En waarin gebruik je die ijsblokjes dan weer?
korting of gratis?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:38 schreef _Bar_ het volgende:
lopen er nog ergens acties voor Blijdorp?
Check geraspte kaas vries ik hier ook in.
die vond ik ook ja en idd al uitverkocht helaas. en toevallig willen we het ook eens gaan proberen treinen met Royquote:Op woensdag 27 november 2013 21:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
korting of gratis?
ik heb ergens wel iets gezien van korting, maar ik ben weer vergeten waar
edit: was van de ns, maar die is al uitverkocht
nog een edit: in de spoor nr. 4 zit een kortingsbon voor 25% korting vanwege het vlinderparadijs
die heb ik hier liggenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:49 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
die vond ik ook ja en idd al uitverkocht helaas. en toevallig willen we het ook eens gaan proberen treinen met Roy
de spoor krijgen we alleen nietkun je die online ergens vinden?)
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die heb ik hier liggen
die krijg ik altijd omdat ik een kortingskaart heb.
interesse?
o leuk! dan kan je ook met de pannenkoekenbootquote:Op woensdag 27 november 2013 21:55 schreef _Bar_ het volgende:
Het hoeft niet Lady we gaan wel naar Rotterdam , maar met euromast (daar heb ik kaarten van gewonnen) feyenoord (vriend en kind samen fan) en gewoon dagje Rotterdam, Blijdorp zou de meeste tijd in beslag nemen.
ik zou best willen en als het aan Roy ligt ook wel de pannenkoekenbootquote:Op woensdag 27 november 2013 21:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o leuk! dan kan je ook met de pannenkoekenboot
die ligt daar vlakbij
railrunner? is roy al 4 dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:09 schreef _Bar_ het volgende:
En we nemen zo'n 2persoons retour actie van Ns met broodje bij de La place, voor Roy een railrunner en maar eens zien hoe Roy dat vind.
quote:
nou inderdaad. ik dacht dat hij 3 wasquote:Op woensdag 27 november 2013 22:24 schreef _Bar_ het volgende:
[..]Roy is van -07-08-2009 en sinds afgelopen augustus 4 geworden, tijd gaat zo ontzettend snel
Ik heb het gebruikt, het is wel fijn spul.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja vraag ik me ook af... Omdat ze denken dat dat wel kan ofzo. Ik heb van de ha wel pilletjes gekregen om wat rustiger te worden, en zoals ik me nu voel zou ik het moeten nemen, maar straks voel ik me een of andere stonede junk. Durf het niet te nemen.
Iemand ervaring met oxazepam?
Ik wou dat er een medisch onderlegd iemand was die zegt dat ik niet kan werken. maar dat gaat dus niet... Ik moet dat zelf bepalen volgens die medische figuren. En dan sleep je je maar heen....
jemig, das toch niet normaal. Met oxazepam moeten werken? Ik hoop dat er snel iemand is die een oplossing heeft voor je probleem Karin. Ze zouden toch een andere indeling proberen te regelen?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja vraag ik me ook af... Omdat ze denken dat dat wel kan ofzo. Ik heb van de ha wel pilletjes gekregen om wat rustiger te worden, en zoals ik me nu voel zou ik het moeten nemen, maar straks voel ik me een of andere stonede junk. Durf het niet te nemen.
Ik wou dat er een medisch onderlegd iemand was die zegt dat ik niet kan werken. maar dat gaat dus niet... Ik moet dat zelf bepalen volgens die medische figuren. En dan sleep je je maar heen....
ja het is vervelend, ik heb me idd ziek gemeld, maar dan mailen ze of ik niet toch kan komen, want ze hebben te maken met ziekte....huhhhhhh Wtf ben ik dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:54 schreef Lenaatje het volgende:
Ik heb ervaring, ik werd en hartstikke suf/sloom/stoned van! En zo te horen ben je er aan eentje toe, en niet in staat te werken...... Ben je nog ziekgemeld? Wat een gedoe zeg. Heel vervelend zo!
ziek is ziek Karin! eigenlijk moet je je niet laten intimideren. Ik weet hoe moeilijk dat is, en hoe makkelijk ik praten heb. Maar soms is het gewoon klaar, je kan niet op eieren blijven lopen, en als je zo door moet doen steven je regelrecht af op een enorme burnout. Dus zorg voor je eigen (mentale) gezondheid, en probeer nee te zeggen.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ja het is vervelend, ik heb me idd ziek gemeld, maar dan mailen ze of ik niet toch kan komen, want ze hebben te maken met ziekte....huhhhhhh Wtf ben ik dan?
Arbo zegt dat wat ze doen mag. En dat ik zelf moet bepalen of ik in staat ben om te werken. Ik vind het moeilijk, wat is in staat? Ik zal vast niet in elkaar donderen, maar ik Heb vannacht weer niet geslapen ervan en tril als een rietje..werk zegt dat ik daarom juist moet komen, om het te doorbreken.... Ik ben ook gewoon niet sterk genoeg om tegen ze op te boksen. Ik moet wel naar een andere locatie, niet bij die vervelende lui.
thafuck!quote:Op donderdag 28 november 2013 10:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
over wat voor taartbodems gaat het? toch niet van die biscuitdingen?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar krijg je de pitjes er nog goed uit na ontdooien?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Peper kan je in zn geheel invriezen.
vind je het zelf verantwoord om te werken onder invloed van kalmerende middelen?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
als jij überhaubt weer gaat werken, gaat dat dan niet eerst op arbeidstherapeutische basis?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ja het is vervelend, ik heb me idd ziek gemeld, maar dan mailen ze of ik niet toch kan komen, want ze hebben te maken met ziekte....huhhhhhh Wtf ben ik dan?
Arbo zegt dat wat ze doen mag. En dat ik zelf moet bepalen of ik in staat ben om te werken. Ik vind het moeilijk, wat is in staat? Ik zal vast niet in elkaar donderen, maar ik Heb vannacht weer niet geslapen ervan en tril als een rietje..werk zegt dat ik daarom juist moet komen, om het te doorbreken.... Ik ben ook gewoon niet sterk genoeg om tegen ze op te boksen. Ik moet wel naar een andere locatie, niet bij die vervelende lui.
je bent dus niet in staat om te werken. Want je voelt je zwak. En dat is niet goed. Lekker thuis blijven en aan jezelf denken. Ziek is ziek ook voor jou. Het is géén aanstelleritusquote:Op donderdag 28 november 2013 11:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
nee, zoet deeg van Jamie. Lekker! Korstdeeg denk ik? Lijkt wat op zandgebak maar dan andersquote:Op donderdag 28 november 2013 12:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
over wat voor taartbodems gaat het? toch niet van die biscuitdingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |