Receptje?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jaja, en dan de kip eerst een nachtje marineren in karnemelk. Lekker!
Beter veel dan niet denk ik dan maarquote:
Hoe heet moet die oven dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:38 schreef Nielsch het volgende:
simpel:
- gehakt rullen, tacokruiden erdoor heen
- blik mais en blik kidneybonen erdoorheen kieperen
- roeren
- berg nacho's in een ovenschaal doen
- cheddar cheese (wel echte, niet van die rare plakjes) erover heen
- gehaktprut erover / doorheen
- in de oven om de kaas te laten smelten
- hmmmm
Worden die nacho's dan niet enorm zompig met het gehakt erover? Ik zou andersom logischer vinden...quote:Op woensdag 27 november 2013 11:38 schreef Nielsch het volgende:
simpel:
- gehakt rullen, tacokruiden erdoor heen
- blik mais en blik kidneybonen erdoorheen kieperen
- roeren
- berg nacho's in een ovenschaal doen
- cheddar cheese (wel echte, niet van die rare plakjes) erover heen
- gehaktprut erover / doorheen
- in de oven om de kaas te laten smelten
- hmmmm
nee helemaal niet, mits dat je wel t gehakt even laat uitlekken vooraf.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:04 schreef Dot. het volgende:
[..]
Worden die nacho's dan niet enorm zompig met het gehakt erover? Ik zou andersom logischer vinden...
Ik doe het inderdaad met de nachos bovenop, kaas erover en dan 5 minuten onder de grillquote:Op woensdag 27 november 2013 12:04 schreef Dot. het volgende:
[..]
Worden die nacho's dan niet enorm zompig met het gehakt erover? Ik zou andersom logischer vinden...
Oké!quote:Op woensdag 27 november 2013 12:03 schreef trui het volgende:
dat maakt toch niet zoveel uit vlindur. ik zou 'm op 180 à 200 graden zetten, als de kaas maar even goed smelt.
Dat kan ook... zelf heb ik er niet zoveel last van..quote:Op woensdag 27 november 2013 12:04 schreef Dot. het volgende:
[..]
de aardappeltjes dan met een uitje, spekjes en champignonnetjes?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:44 schreef PM-girl het volgende:
Die curry maak ik dit weekend denk ik.
En vandaag wordt het gebakken aardappeltjes, hamburger en broccoli denk ik.
Nee, alleen wat bijna rauwe ui!quote:Op woensdag 27 november 2013 12:45 schreef simmu het volgende:
[..]
de aardappeltjes dan met een uitje, spekjes en champignonnetjes?
dat krijg ik er hier niet doorheen, ik heb 2 kleine ui-hatersquote:Op woensdag 27 november 2013 13:50 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee, alleen wat bijna rauwe ui!
Clubsoda, dat is ook lekker, die groentekoekjes!
hoe heetie dan? houdini?quote:Op woensdag 27 november 2013 09:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Boh. Dat is niet best eigenlijk he..
En hoera voor de vangst van de hamster! Hij doet zijn naam eer aan.
patatquote:Op woensdag 27 november 2013 11:14 schreef PM-girl het volgende:
Jongens wat moet ik eten vandaag? Morgen pasta en gisteren wortelstamp.
kan je die invriezen?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik haal die op de markt, ik heb altijd tig soorten pepers in de vriezer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |