quote:Op woensdag 27 november 2013 14:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kan je die invriezen?
ik moet bij appie altijd twee pepers kopen waarvan ik er altijd een weggooi
Oh dat is handig! En peper vries je in z'n geheel in of in een sambalvorm ofzo?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja! Gember ook. Ik heb zulke dingen altijd in zakjes in de vriezer, hoef je ook niet eerst te ontdooien voor je het gebruikt. Gember snijd ik in bruikbare blokjes van een paar cm zodat ik telkens een blokje kan pakken
Peper kan je in zn geheel invriezen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh dat is handig! En peper vries je in z'n geheel in of in een sambalvorm ofzo?
Al blijft gember wel erg lang goed als je het laat liggen.
Ik heb wel standaard van die taartbodems in de vriezer. Gewoon met vorm en al. Normaal moet je die blind bakken maar als ze bevroren zijn lukt het zo. Beetje banketbakkersroom erin en vers fruit instant verse taart.
Gewoon in zijn geheel invriezen ja! Gewoon een hele bubs in een zakje, ik pak er uit wat ik wil hebben en het fikt iets minder als je aan je ogen wrijft na het snijden ook nogquote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh dat is handig! En peper vries je in z'n geheel in of in een sambalvorm ofzo?
Al blijft gember wel erg lang goed als je het laat liggen.
Ik heb wel standaard van die taartbodems in de vriezer. Gewoon met vorm en al. Normaal moet je die blind bakken maar als ze bevroren zijn lukt het zo. Beetje banketbakkersroom erin en vers fruit instant verse taart.
en toch is t zonde om maar alles steeds weg te gooienquote:Op woensdag 27 november 2013 17:07 schreef Luigi het volgende:
Want tomatenpuree kost wel 7ct per blikje!.
.
ik gooi altijd de hele inhoud van het blikje in mijn etenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
en toch is t zonde om maar alles steeds weg te gooien
Ohja, dat wel. Eensquote:Op woensdag 27 november 2013 17:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
en toch is t zonde om maar alles steeds weg te gooien
En waarin gebruik je die ijsblokjes dan weer?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:41 schreef Vanyel het volgende:
Daar sta ik eens in de zoveel tijd speciaal soep voor te koken. Ijsblokzakjes vullen en hoppa.
Ik ook, ik zou niet weten waar ik minder dan 1 zo een klein blikje puree in zou doen?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik gooi altijd de hele inhoud van het blikje in mijn eten
ik heb grote lepels
ik in stoofpotjes,door sauzen.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:53 schreef laziness het volgende:
[..]
En waarin gebruik je die ijsblokjes dan weer?
Oh ja, bij mij hebben ze geen kleine blikjesquote:Op woensdag 27 november 2013 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ook, ik zou niet weten waar ik minder dan 1 zo een klein blikje puree in zou doen?
Wat Bar zegt. En als ik soep maak (vaak) met bijvoorbeeld gepureerde broccoli gebruik ik de bouillon/fond als smaakmaker.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:53 schreef laziness het volgende:
[..]
En waarin gebruik je die ijsblokjes dan weer?
korting of gratis?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:38 schreef _Bar_ het volgende:
lopen er nog ergens acties voor Blijdorp?
Check geraspte kaas vries ik hier ook in.
die vond ik ook ja en idd al uitverkocht helaas. en toevallig willen we het ook eens gaan proberen treinen met Royquote:Op woensdag 27 november 2013 21:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
korting of gratis?
ik heb ergens wel iets gezien van korting, maar ik ben weer vergeten waar
edit: was van de ns, maar die is al uitverkocht
nog een edit: in de spoor nr. 4 zit een kortingsbon voor 25% korting vanwege het vlinderparadijs
die heb ik hier liggenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:49 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
die vond ik ook ja en idd al uitverkocht helaas. en toevallig willen we het ook eens gaan proberen treinen met Roy
de spoor krijgen we alleen nietkun je die online ergens vinden?)
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die heb ik hier liggen
die krijg ik altijd omdat ik een kortingskaart heb.
interesse?
o leuk! dan kan je ook met de pannenkoekenbootquote:Op woensdag 27 november 2013 21:55 schreef _Bar_ het volgende:
Het hoeft niet Lady we gaan wel naar Rotterdam , maar met euromast (daar heb ik kaarten van gewonnen) feyenoord (vriend en kind samen fan) en gewoon dagje Rotterdam, Blijdorp zou de meeste tijd in beslag nemen.
ik zou best willen en als het aan Roy ligt ook wel de pannenkoekenbootquote:Op woensdag 27 november 2013 21:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o leuk! dan kan je ook met de pannenkoekenboot
die ligt daar vlakbij
railrunner? is roy al 4 dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:09 schreef _Bar_ het volgende:
En we nemen zo'n 2persoons retour actie van Ns met broodje bij de La place, voor Roy een railrunner en maar eens zien hoe Roy dat vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |