ik koop dat via Barry emons. Althans als ik mag afrekenenquote:
Daar had ik het ook gevonden maar ik dacht misschien is het nog ergens anders te koop. Dan skip ik nog een paar jaar het is wel prijzig om er nog even bij te doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:16 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik koop dat via Barry emons. Althans als ik mag afrekenen
je hoeft je toch nergens voor te schamen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:13 schreef Luigi het volgende:
Ik schaam me ook wel een beetje hoor, als ik die zak op zolder zie die al goed gevuld is voor pakjesavond. En dan bij opa en oma ook nog. Maarja. Er zitten weinig dure kado's bij denk ik dan maar
.
als je Wilt Barry emons komen nog dit jaar de aanpassing in huis maken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:18 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Daar had ik het ook gevonden maar ik dacht misschien is het nog ergens anders te koop. Dan skip ik nog een paar jaar het is wel prijzig om er nog even bij te doen.
wat aardig. wat kost het dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:22 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
als je Wilt Barry emons komen nog dit jaar de aanpassing in huis maken.
die kunnen het zo meenemen.
vandaar dat ik zo eerst opbel en het via de contact persoon regelen.
Najah, ik zeg het met een knipoog, maar je komt soms wel eens dingen tegen in d'r kamer dat je denkt van ohja, god, dat heeft ze ook nog ooit eens gekregen... en dat je dus niet heel zeker weet dat er vaak mee gespeeld is dusquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:20 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
je hoeft je toch nergens voor te schamen.
wij houden het bewust klein,Roy krijgt het nog niet mee. Dus waarom zouden we er een "groot" gebeuren van maken.
dat komt later wel.
Welk toverzand heb je? Hier in de stad is een winkeltje die nu ook dat soort spul verkoopt. Zo leuk. Ik heb een ander soort klei voor Sofie gekocht Bubber. Ook al zo fijn. Ik vind het zelf ook heerlijk om in mijn handen te hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:07 schreef _Bar_ het volgende:
Alleen helaas loopt het vast bij afrekenenstraks maar opbellen naar het bedrijf.
In CUL zit een taartentopic maarrehquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:13 schreef As1981 het volgende:
Ik ben op fok niet verder bekend dan oud. Dus is er een taartenbak achtig iets topic.
Ik heb een zooi smeltchocolade wat net over de datum heen is maar nog prima te gebruiken m.i.
Echter ben ik zelf niet van plan om het snel te gaan gebruiken dus mag het gratis naar een andere eigenaar. Enige idee waar ik terecht kan.
Ik hoop het. Vind het zo zonde anders. En aangezien ik zelf niets mag snoepen. En mijn man kan ook niet alles opeten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:18 schreef Luigi het volgende:
Oeh, chocola aanbieden in een potentieel-hormoonrijk-vrouwen-forum. Daar moet je echt binnen 3,5 seconde van af zijn lijkt me!
Niet aan mij. Ik heb echt niks met chocoladequote:Op vrijdag 29 november 2013 16:18 schreef Luigi het volgende:
Oeh, chocola aanbieden in een potentieel-hormoonrijk-vrouwen-forum. Daar moet je echt binnen 3,5 seconde van af zijn lijkt me!
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:41 schreef -Spring het volgende:
Bovendien ben ik helemaal niet goed in vriendschappen, laat staan nieuwe. Het kost me al genoeg moeite om m'n huidige te onderhouden.
simpelweg onderstaande tegen haar zeggen?quote:Ik weet alleen ook niet hoe ik zo'n situatie zou oplossen.... je gebrek aan enthousiasme wordt iig al niet opgepikt
quote:Bovendien ben ik helemaal niet goed in vriendschappen, laat staan nieuwe. Het kost me al genoeg moeite om m'n huidige te onderhouden.
Vriendinnen worden? ♡quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]herkenbaar
Ik weet alleen ook niet hoe ik zo'n situatie zou oplossen.... je gebrek aan enthousiasme wordt iig al niet opgepikt
Daar moet ik idd eens een goed moment voor vinden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:46 schreef lily het volgende:
[..]
simpelweg onderstaande tegen haar zeggen?
[..]
Jezus, jij woont zo ver weg dat we dan nog moeten gaan logeren ook.... ik vind je lief, maar laten we het maar gewoon bij FOK! houdenquote:
Da's juist het fijne. We hoeven er niks aan te doen verder. Even goeie vrienden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jezus, jij woont zo ver weg dat we dan nog moeten gaan logeren ook.... ik vind je lief, maar laten we het maar gewoon bij FOK! houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |