Oeh das minder.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:27 schreef PureEvil het volgende:
oxazepam heeft mijn man ook gehad...vond ie niet zo fijn. Daarna iets homeopatisch oid. en dat werkte wel beter.....
Maar ik sluit me verder aan bij de rest....ziek is ziek....!
(En ik ben weer terug van de tandarts, die niks heeft gedaan, maar nu heb ik 3 afspraken in januari....Met angst en beven hoor. echt)
Ik zou ze denk ik overdwars gesneden invriezen en dan als ze nog bevroren zijn de pitjes eraf ritsen. Zou dat werken? Ik gooi ze ook altijd weg, en gebruik vaak maar een halve ook nog eens omdat de jongens nog niet zo van pittig houden.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:22 schreef Vicky het volgende:
Lady, ik vries de rode pepers ook altijd in. Ze zijn echt binnen no-time ontdooit en ik heb nooit problemen met het ' ontpitten'
De pitten komen er eerlijk waar net zo makkelijk uit als ze bevroren zijn dan wanneer ze niet bevroren zijn. Ik laat ze er altijd in maar het gaat echt even makkelijk!quote:Op donderdag 28 november 2013 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zou ze denk ik overdwars gesneden invriezen en dan als ze nog bevroren zijn de pitjes eraf ritsen. Zou dat werken? Ik gooi ze ook altijd weg, en gebruik vaak maar een halve ook nog eens omdat de jongens nog niet zo van pittig houden.
Als je paprika meteen bevroren door bijv. je pastasaus gooit gaat het wel goed, maar je moet het idd niet eerst laten ontdooien.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Paprika's vind ik echt vies uit de vriezer! Prei doe ik ook trouwens, gewoon in zakjes gesneden en wel invriezen in porties.
True.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh maar ik laat paprika sowieso altijd maar heel even pruttelen, die moet altijd nog wat bite hebben anders vind ik hem vies en uit de vriezer wordt dat altijd zo een glibberige bende
Prei wordt zo'n natte drek als je het ontdooitquote:Op donderdag 28 november 2013 15:41 schreef simmu het volgende:
prei, voorgesneden groentes. eigenlijk tos ik gewoon alles wel in de vriezer
Ik ben alweer terug en ook zonder verdoving. Gelijk afspraak gemaakt met de mondhyg, voor morgen. En in december nog gewone tandartscontrole. kaching.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:48 schreef Vicky het volgende:
sterkte Amaranta.
Bij mij moest een tijdje geleden een vulling vervangen worden. Had in eerste instantie aangegeven verdoving te willen. TOen zat ik op de stoel en vroeg hoelang ie bezig was. 10 minuten zei i. Heb het toen zonder verdoving gedaan... boren was zo klaar
boeit me niks, want ik doe het toch enkel ergens doorheen dan. als ik echt ga wokken neem ik niks uit de diepvries. dat werkt niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Prei wordt zo'n natte drek als je het ontdooit
ik zal duimen!quote:Op donderdag 28 november 2013 15:52 schreef NotTheSame het volgende:
Karin, hier ook Oxazepam 10mg gehad. Op een hele sliep ik de hele dag dus ik nam vaak maar een halve in. Zo werd ik wel relaxter maar niet slaperig.
Groente vries ik ook veelal in. Ook paprika's en pepers. Alleen vind ik paprika's en tauge er altijd zo slap uit komen.
Pfff... Zit hier weer met hartslag 180 op de bank de komende dagen en ik moet het toch effe van me af schrijven. Na 33 bezichtigingen zijn we in onderhandeling. We zitten ¤30.000,= uit elkaar na de eerste bieding.
Duimen jullie mee dat we binnenkort uit deze ghetto kunnen vertrekken?
maar in wat voor vormen doe je dat dan en hoeveel van die vormen heb jij wel niet als je ze in de vriezer kunt bewarenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, zoet deeg van Jamie. Lekker! Korstdeeg denk ik? Lijkt wat op zandgebak maar dan anders
mijn aanloopkat trakteerde me onlangs op een onthoofde duifquote:Op donderdag 28 november 2013 15:33 schreef PureEvil het volgende:
Lief Simmu![]()
Mijn kat heeft pas geleden een konijn onthoofd
van die lage met een schulprandje. Heb die ook in t mini. Hoeveel heb ik er? Een stuk of 4? Ik gebruik ze niet anders dan op deze manier eigenlijk. En heb er meestal 2 in de vriezer. Op het moment geeneen trouwens.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar in wat voor vormen doe je dat dan en hoeveel van die vormen heb jij wel niet als je ze in de vriezer kunt bewaren
daar heb ik er maar 1 vanquote:Op donderdag 28 november 2013 18:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
van die lage met een schulprandje. Heb die ook in t mini. Hoeveel heb ik er? Een stuk of 4? Ik gebruik ze niet anders dan op deze manier eigenlijk. En heb er meestal 2 in de vriezer. Op het moment geeneen trouwens.
ik vries ze ongebakken in. Dan bevroren de oven in. Scheelt een blinde vulling. Je bakt ze ook maar 15 minuten ofzo.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
daar heb ik er maar 1 vanen nog nooit gebruikt
ik heb alleen massa's springvormen, maar die passen niet zo goed in mijn vriezer
welk recept van jamie gebruik je? en vries je ze gebakken in of als deeg?
Spannend! Ik duim heel hard!quote:Op donderdag 28 november 2013 15:52 schreef NotTheSame het volgende:
Karin, hier ook Oxazepam 10mg gehad. Op een hele sliep ik de hele dag dus ik nam vaak maar een halve in. Zo werd ik wel relaxter maar niet slaperig.
Groente vries ik ook veelal in. Ook paprika's en pepers. Alleen vind ik paprika's en tauge er altijd zo slap uit komen.
Pfff... Zit hier weer met hartslag 180 op de bank de komende dagen en ik moet het toch effe van me af schrijven. Na 33 bezichtigingen zijn we in onderhandeling. We zitten ¤30.000,= uit elkaar na de eerste bieding.
Duimen jullie mee dat we binnenkort uit deze ghetto kunnen vertrekken?
Wat lief van je dat je sinterklaas cadeautjes geeftquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:53 schreef PureEvil het volgende:
Pffff, ik moet vandaag nog kadootjes kopen voor sinterklaas en heb geen inspiratie(HELP ! )
Zo waardeloos![]()
En ook nog ff boodschappen doen, want de lidl gaat deze week dicht, en ik moet ff een diepvriestaart halen
Nou ja, eerst maar een bakkie koffie
voor Sinterklaas?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:32 schreef Grijs het volgende:
Ik moet ook nog Sint-inkopen doen en ik voel me totaal niet fit (erg verkouden). Ik heb al wel een en ander in huis, maar ben nog niet klaar. En ik vind het steeds lastiger om wat voor iedereen te kopen, vooral voor de heren. Mijn man wil een EOS 70D camera (Canon) en Daan heeft ook vooral dure wensen (niet zo erg als z'n vader, trouwens). Dus dat zullen vooral onzin-cadeautjes worden.
Dat krijgt-ie niet, hoor!quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:45 schreef Grijs het volgende:
[..]
Dat krijgt-ie niet, hoor!
Hij is ook pas jarig geweest en heeft er al een tijdje voor gespaard, dus die camera komt er wel een keer, maar niet voor Sinterklaas. Ik koop voor hem wel sokken ofzo.
krijgt ze dat allemaal?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:15 schreef Pvoesss het volgende:
Ze krijgen dit jaar van ons alleen knutseldingen
En dan nog 1 spel en een mooi voorleesboek en dat was het.
V is net jarig geweest en kreeg toen al de wishboebike en voor heel veel geld aan thomas spullen.
X. kreeg toen ook haar grootste wens al en met kerst krijgen ze van mijn moeder ook nog dingen.
[ afbeelding ]
het gaat niet om of het duur of goedkoop is, maar de hoeveelheid creativiteitsspullen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:54 schreef Pvoesss het volgende:
Nee dit is voor 2en het was een online sale.
nog geen 30 per persoon :
Nou, ik zou een douchetimer geven denk ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:04 schreef Pvoesss het volgende:
V. staat het liefst een uur of 8 per dag onder de douche dus de douche krijtjes zijn ideaal.
ik koop dat via Barry emons. Althans als ik mag afrekenenquote:
Daar had ik het ook gevonden maar ik dacht misschien is het nog ergens anders te koop. Dan skip ik nog een paar jaar het is wel prijzig om er nog even bij te doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:16 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik koop dat via Barry emons. Althans als ik mag afrekenen
je hoeft je toch nergens voor te schamen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:13 schreef Luigi het volgende:
Ik schaam me ook wel een beetje hoor, als ik die zak op zolder zie die al goed gevuld is voor pakjesavond. En dan bij opa en oma ook nog. Maarja. Er zitten weinig dure kado's bij denk ik dan maar
.
als je Wilt Barry emons komen nog dit jaar de aanpassing in huis maken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:18 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Daar had ik het ook gevonden maar ik dacht misschien is het nog ergens anders te koop. Dan skip ik nog een paar jaar het is wel prijzig om er nog even bij te doen.
wat aardig. wat kost het dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:22 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
als je Wilt Barry emons komen nog dit jaar de aanpassing in huis maken.
die kunnen het zo meenemen.
vandaar dat ik zo eerst opbel en het via de contact persoon regelen.
Najah, ik zeg het met een knipoog, maar je komt soms wel eens dingen tegen in d'r kamer dat je denkt van ohja, god, dat heeft ze ook nog ooit eens gekregen... en dat je dus niet heel zeker weet dat er vaak mee gespeeld is dusquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:20 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
je hoeft je toch nergens voor te schamen.
wij houden het bewust klein,Roy krijgt het nog niet mee. Dus waarom zouden we er een "groot" gebeuren van maken.
dat komt later wel.
Welk toverzand heb je? Hier in de stad is een winkeltje die nu ook dat soort spul verkoopt. Zo leuk. Ik heb een ander soort klei voor Sofie gekocht Bubber. Ook al zo fijn. Ik vind het zelf ook heerlijk om in mijn handen te hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:07 schreef _Bar_ het volgende:
Alleen helaas loopt het vast bij afrekenenstraks maar opbellen naar het bedrijf.
In CUL zit een taartentopic maarrehquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:13 schreef As1981 het volgende:
Ik ben op fok niet verder bekend dan oud. Dus is er een taartenbak achtig iets topic.
Ik heb een zooi smeltchocolade wat net over de datum heen is maar nog prima te gebruiken m.i.
Echter ben ik zelf niet van plan om het snel te gaan gebruiken dus mag het gratis naar een andere eigenaar. Enige idee waar ik terecht kan.
Ik hoop het. Vind het zo zonde anders. En aangezien ik zelf niets mag snoepen. En mijn man kan ook niet alles opeten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:18 schreef Luigi het volgende:
Oeh, chocola aanbieden in een potentieel-hormoonrijk-vrouwen-forum. Daar moet je echt binnen 3,5 seconde van af zijn lijkt me!
Niet aan mij. Ik heb echt niks met chocoladequote:Op vrijdag 29 november 2013 16:18 schreef Luigi het volgende:
Oeh, chocola aanbieden in een potentieel-hormoonrijk-vrouwen-forum. Daar moet je echt binnen 3,5 seconde van af zijn lijkt me!
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:41 schreef -Spring het volgende:
Bovendien ben ik helemaal niet goed in vriendschappen, laat staan nieuwe. Het kost me al genoeg moeite om m'n huidige te onderhouden.
simpelweg onderstaande tegen haar zeggen?quote:Ik weet alleen ook niet hoe ik zo'n situatie zou oplossen.... je gebrek aan enthousiasme wordt iig al niet opgepikt
quote:Bovendien ben ik helemaal niet goed in vriendschappen, laat staan nieuwe. Het kost me al genoeg moeite om m'n huidige te onderhouden.
Vriendinnen worden? ♡quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]herkenbaar
Ik weet alleen ook niet hoe ik zo'n situatie zou oplossen.... je gebrek aan enthousiasme wordt iig al niet opgepikt
Daar moet ik idd eens een goed moment voor vinden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:46 schreef lily het volgende:
[..]
simpelweg onderstaande tegen haar zeggen?
[..]
Jezus, jij woont zo ver weg dat we dan nog moeten gaan logeren ook.... ik vind je lief, maar laten we het maar gewoon bij FOK! houdenquote:
Da's juist het fijne. We hoeven er niks aan te doen verder. Even goeie vrienden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jezus, jij woont zo ver weg dat we dan nog moeten gaan logeren ook.... ik vind je lief, maar laten we het maar gewoon bij FOK! houden
een goed moment ga je daar ook niet voor vinden ben ik bang.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:48 schreef -Spring het volgende:
[..]
Daar moet ik idd eens een goed moment voor vinden.
quote:
ja hoor, aan de deur afgehaald en betaald!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:05 schreef -Spring het volgende:
Jullie hebben gelijk, ik kan het beter nu al aangeven. Anders ga ik me binnen afzienbare tijd enorm aan de ergeren, vermoed ik.
Goeie assertiviteitsoefening.
Fijn, lady. Zijn ze betaald en opgehaald en zo ook al?
Coupons zijn dan wel een uitkomst idd. Geeft ook niet hoor. Lekker van genieten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier is kerst echt heel big, en er zit ook verjaardag van jut dn jul bij en mijn ouders krijgen iets extra die zijn hier.
Zo over het jaar door Koop ik al. Goed budgeteren.
Als ik daadwerkelijke bedrag af had moeten tikken dan was ik duurder uit![]()
Hoera voor coupons etc
Heerlijk van die afgeronde mp handelingen. Hier blijft het vaak haken op de betaling of opeens geen mails meer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja hoor, aan de deur afgehaald en betaald!
Hier heb je bij tesco club card krijg je punten en die punten kom je om ruilen voor kortingscoupon ter waarde van £5 die kan je verdubbelen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je kreeg geld terug bij de kassa?
OMG holy shit, ik kan die man geen ongelijk geven, wat een gedrochten, jammer dat er geen kinderfoto van haar bij staatquote:
quote:
Lief! Ik hoop het ook...quote:
Jeetje das inderdaad ook behoorlijk vervelend. Enig idee waar het aan zou kunnen liggen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:59 schreef laziness het volgende:
Nou 1,5 jaar te koop en slechts twee bezichtigingen is ook best deprimerend hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |