Dat is niet hard2get dat is een minderwaardigheidscomplex hebben.quote:Op zondag 24 november 2013 01:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat jij gaat zeggen dat toch niemand op je zit te wachten en dan gaat iedereen zeggen dat het wel meevalt.
Maar dan word jij een soort Super Hard 2 Get Cnor Batman en dat lukt nooit.
Topic is gelukkig bijna vol.
Yeah right. Dat heb ik vaker gehoordquote:
Gewoon doen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:52 schreef Karina het volgende:
Ik ga zo slapen denk ik, voordat ik mijn ziel hier helemaal ga openleggen.
nergens voor nodigquote:Op zondag 24 november 2013 01:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet hard2get dat is een minderwaardigheidscomplex hebben.
Daarom heeft ze een schop onder d'r reet nodig.quote:
Houd er maar weer over op. Koppelen is niet nodig.quote:Op zondag 24 november 2013 01:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom heeft ze een schop onder d'r reet nodig.
Koppelen vond ze ook al niks maar dat gaat hem wel worden.
naar de VBL geweest zeker?quote:Op zondag 24 november 2013 01:57 schreef OProg het volgende:
Tis wat. Vanavond complete berg mongolen gezien.
ik weet nog wel een leuke jong0nquote:Op zondag 24 november 2013 01:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Houd er maar weer over op. Koppelen is niet nodig.
Koppelen is geen mannentaak, dus dat valt mee.quote:Op zondag 24 november 2013 01:58 schreef sp3c het volgende:
als ik iemand zou moeten koppelen dan zou ik iets uitzoeken waar ik zelf keihard om zou moeten lachen
trap er niet in
njolimitz moet dat gewoon doenquote:Op zondag 24 november 2013 01:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Koppelen is geen mannentaak, dus dat valt mee.
Vanmiddag wel even bij de plaatselijke voetbal geweest idd. Daar zijn het ook paradijsvogels.quote:
sp3cquote:Op zondag 24 november 2013 02:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik weet er ook nog wel een paar hoor.
Waar waren de mongolen dan?quote:Op zondag 24 november 2013 02:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Vanmiddag wel even bij de plaatselijke voetbal geweest idd. Daar zijn het ook paradijsvogels.
goede gozerquote:
ik ook denk ikquote:Op zondag 24 november 2013 02:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze had al eens gezegd dat ze een foto van je pener wel zou klikken.
Die waren in de kroeg vanavond. En een hele zooi Belgische vrouwen die ook echt te fout voor woorden waren.quote:
damn rightquote:Op zondag 24 november 2013 02:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Had jij mooi gekoppeld kunnen worden!
Dit wilde je echt niet.quote:
Je weet wat poepen betekent in Belgie he?quote:Op zondag 24 november 2013 02:08 schreef sp3c het volgende:
in Turkije spraken we wel eens zo'n Belgisch stelletje
dat meisje was zo heet dat je gewoon in de schaduw moest gaan staan maar ze was te dom om te poepen, kon nog geen envelop dichtvouwen zonder instructies
ik vond dat wel sexy
quote:Op zondag 24 november 2013 02:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Je weet wat poepen betekent in Belgie he?
Klinkt als Corrie.quote:Op zondag 24 november 2013 02:08 schreef sp3c het volgende:
in Turkije spraken we wel eens zo'n Belgisch stelletje
dat meisje was zo heet dat je gewoon in de schaduw moest gaan staan maar ze was te dom om te poepen, kon nog geen envelop dichtvouwen zonder instructies
ik vond dat wel sexy
Eerst natuurlijk wel goed likken.quote:Op zondag 24 november 2013 02:12 schreef sp3c het volgende:
Corrie kan best een envelop dichtvouwen als ze zich concentreert
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 24 november 2013 02:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niks, dat is het voordeel van alles vergeten.
Bij de volgende NWS meet moet ze wel aanwezig zijn, jij ook.quote:Op zondag 24 november 2013 02:16 schreef Latert het volgende:
Als dit ruzies genoemd worden, hoe wordt vechten met Whiskas dan genoemd...?
Eerst nog een nachtzoen.quote:Op zondag 24 november 2013 02:17 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen trouwens, ben moe.
Toedeloe.
Nee.quote:Op zondag 24 november 2013 02:17 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen trouwens, ben moe.
Toedeloe.
Ik vind DonaldDick een beetje matig.quote:Op zondag 24 november 2013 02:18 schreef sp3c het volgende:
donald_dick wil nu korsakof roepen maar hij doet alsof hij er niet is
Trouwens dit ja, het is niet eens half drie Corriequote:Op zondag 24 november 2013 02:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee.
Blijf eens hier joh mafkees.
middelmatigquote:Op zondag 24 november 2013 02:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind DonaldDick een beetje matig.
Hopelijk komt hij hier op terug.
Ze is moe.quote:Op zondag 24 november 2013 02:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Trouwens dit ja, het is niet eens half drie Corrie![]()
En het is zaterdagnacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach wat liefquote:Op zondag 24 november 2013 02:16 schreef Latert het volgende:
Als dit ruzies genoemd worden, hoe wordt vechten met Whiskas dan genoemd...?
Meestal onder de douche, en soms ook andere momenten ja.quote:Op zondag 24 november 2013 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach wat lief![]()
Kennelijk denk je dag en nacht aan me
Deel 1 is best wel vermakelijk eigenlijk vind ik...quote:Op zondag 24 november 2013 02:25 schreef Specularium het volgende:
Taken (2008) - IMDb
7.8, dat kan alleen maar tegenvallen.
Daarom kijk ik vooral alles met minder dan een 5.
Boude uitspraak.quote:Op zondag 24 november 2013 02:28 schreef sp3c het volgende:
en das gewoon de matigste combo ter wereld
er zijn er te weinig van ...quote:
Ok, je bent wakker en je eetquote:Op zondag 24 november 2013 03:33 schreef sp3c het volgende:
Bugles zijn een extreem goed verhaal
nacho cheese en al die shit, naturel is voor hoertjes
ik eet altijd als ik wakker benquote:
Ik eet ook nooit als ik slaap, dat kloptquote:
Taken 1 is zo matig dat ik plaatsvervangend moet huilen om het feit dat je deel 2 zit te kijkenquote:Op zondag 24 november 2013 03:40 schreef Latert het volgende:
Godver, ik had in taken 1 al een grote hekel aan de ex-vrouw en de dochter, maar nu zijn ze nog onuitstaanbaarder. Ik hoop dat ze de ontvoering dit keer niet overleven.
maar eet je altijd als je niet slaapt?quote:Op zondag 24 november 2013 03:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik eet ook nooit als ik slaap, dat klopt
Neequote:Op zondag 24 november 2013 03:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar eet je altijd als je niet slaapt?
das een goede vraag lijkt me
Deze is 10x slechter dan deel 1.quote:Op zondag 24 november 2013 03:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Taken 1 is zo matig dat ik plaatsvervangend moet huilen om het feit dat je deel 2 zit te kijken
Ach, je hoeft niet te kijken toch?quote:
Of doel je op in slaap donderenquote:
Ik heb alleen Rambo III gezien ooit, dus dat is geen probleemquote:Op zondag 24 november 2013 03:55 schreef Specularium het volgende:
Rambo 4 is erg goed, Sylvester heeft 6 zinnen in de hele film.
Expendables 2 heeft dezelfde soort actie.
Dat moet ik al dagen en dat boeit ook niemandquote:Op zondag 24 november 2013 03:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet keihard gaan slapen mar dat boeit jullie niet.
Ik vind jouw UI racistisch.quote:Op zondag 24 november 2013 03:58 schreef liesje1979 het volgende:
Waarom moet je slapen?quote:Op zondag 24 november 2013 03:58 schreef liesje1979 het volgende:
en van wie moet hetquote:
Er komt geen nieuwe Rambo meer, dit was hem.quote:Op zondag 24 november 2013 03:59 schreef sp3c het volgende:
is het echt afgesloten nu?
dan ga ik het wel kijken natuurlijk
ik download het gewoonquote:Op zondag 24 november 2013 04:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er komt geen nieuwe Rambo meer, dit was hem.
Hij zit ergens in Birma ofzo.
Over 2 min vuur of een kat?quote:
Alles is liefde lijkt me wel echt zo'n gare film voor jou.quote:Op zondag 24 november 2013 04:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
WTF Rambo 3 was toch decennia geleden??
Rambo IV, tssss
quote:Op zondag 24 november 2013 04:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alles is liefde lijkt me wel echt zo'n gare film voor jou.
Lekker met je snotterdoekjes en chocola en dikke reet op de bank hangen.
Nope maar maandagochtend o 7:30 werken, Ik probeer altijd een beetje mijn nachtritme terug te draaienquote:Op zondag 24 november 2013 04:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je iets doen morgen vroeg?
Wow ik schrok al.quote:Op zondag 24 november 2013 04:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu is het net of Corrie er ook is.
post je tetten!quote:Op zondag 24 november 2013 04:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu is het net of Corrie er ook is.
Ok. welke schommeltje?quote:Op zondag 24 november 2013 04:06 schreef liesje1979 het volgende:
Kom maar naar de schommels om te vechten;
tweede van linksquote:
Je moeder als kabouterquote:
Tof! Van wie? Mag ik ermee spelen?quote:Op zondag 24 november 2013 04:09 schreef Specularium het volgende:
Kusjes voor iedereen.
Behalve wisken, die krijgt een pener.
Beetje mannenliefde met kleren aan volgens mij ......quote:Op zondag 24 november 2013 13:30 schreef sp3c het volgende:
onenigheden uitpraten
[ afbeelding ]
zo gaat dat op de ijsbaan mensen
blij dat ik jouw vriendje niet ben danquote:Op zondag 24 november 2013 13:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Beetje mannenliefde met kleren aan volgens mij ......
Ach, kom het is toch een beetje zoals worstelen in van die dikke Sumo pakken, een beetje duwen, tegen die dikke bescherming aan meppen, wat tegen elkaar aanrijen, big deal allemaalquote:Op zondag 24 november 2013 13:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
blij dat ik jouw vriendje niet ben dan
en slaan met de blote vuisten tegen het hoofd ... ik vind dat niet leuk in de slaapkamer maar ieder zijn meugquote:Op zondag 24 november 2013 13:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, kom het is toch een beetje zoals worstelen in van die dikke Sumo pakken, een beetje duwen, tegen die dikke bescherming aan meppen, wat tegen elkaar aanrijen, big deal allemaal
Ah, tikje zo nu en dan, kletsje voor de billen....quote:Op zondag 24 november 2013 13:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
en slaan met de blote vuisten tegen het hoofd ... ik vind dat niet leuk in de slaapkamer maar ieder zijn meug
Dat is toch niet te vergelijken?quote:Op zondag 24 november 2013 13:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, tikje zo nu en dan, kletsje voor de billen....
das waarquote:Op zondag 24 november 2013 14:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik was ook geen fan of zo, vond de shirts gewoon mooi.
Jaap Edenquote:Op zondag 24 november 2013 14:03 schreef Jian het volgende:
[..]
5thencounter (ook ijshockeygek) postte laatst deze van hemzelf, ik vind hem wel tof![]()
Nee, dat is zonder al die bescherming natuurlijk ...quote:Op zondag 24 november 2013 14:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is toch niet te vergelijken?
Ja en wie trapte er weer in?quote:Op zondag 24 november 2013 14:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat van de hal was een garpje, die was gewoon op dat moment leeg.
Natuurlijke bescherming.quote:Op zondag 24 november 2013 14:11 schreef sp3c het volgende:
op je kont zit niet zo heel veel bescherming
Beetje duur ook dat huren:quote:Op zondag 24 november 2013 14:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat van de hal was een garpje, die was gewoon op dat moment leeg.
ouch!quote:Op zondag 24 november 2013 14:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje duur ook dat huren:
[ afbeelding ]
Viel mij ook vies tegen. Wat een geld. Een uur is ook zo om.quote:Op zondag 24 november 2013 14:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ouch!
je zal maar aan een individuele sport doen
Ja, maar met 22 spelers even een wedstrijdje kost je ¤ 30,-- de man, mwoah, te doen voor een keertje, toch.quote:Op zondag 24 november 2013 14:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ouch!
je zal maar aan een individuele sport doen
ik houd niet zo van vis.quote:
Lekker maar geen zin in. Ik denk dat ik maar groentesoep ga maken ofzo.quote:
Had toch gekund dat ik iets zou lezen waarvan ik dacht: joah daar heb ik zin in? Heb laatst wel kaasfondue gegeten dankzij jou.quote:
Wat had je daar allemaal bij om in te dippen?quote:Op zondag 24 november 2013 14:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had toch gekund dat ik iets zou lezen waarvan ik dacht: joah daar heb ik zin in? Heb laatst wel kaasfondue gegeten dankzij jou.
Gewoon simpel, brood, komkommer en tomaatjes.quote:Op zondag 24 november 2013 14:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat had je daar allemaal bij om in te dippen?
Ook, plus wortel, augurk, champignons en stukjes droge worst. Je hebt ook van die verschrikkelijke mensen die druiven en stukjes ananas erin dippen. Dat vind ik goor.quote:Op zondag 24 november 2013 14:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon simpel, brood, komkommer en tomaatjes.Maar ik doe ook wel eens andere dingen. Wat had jij dan?
Wortels en augurk ja? Nooit geprobeerd kan me er ook weinig bij voorstellen. Broccoli is ook lekker in de kaasfondue en van die kleine mini preidingen, en gehaktballetjes.quote:Op zondag 24 november 2013 14:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Ook, plus wortel, augurk, champignons en stukjes droge worst. Je hebt ook van die verschrikkelijke mensen die druiven en stukjes ananas erin dippen. Dat vind ik goor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nog die Smurfen die zich allemaal gediscrimineerd voelen.quote:Op zondag 24 november 2013 14:58 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Godver daar krijg je toch nachtmerries van
Grote Smurf zit morgen bij P&Wquote:Op zondag 24 november 2013 15:06 schreef Jian het volgende:
[..]
En dan nog die Smurfen die zich allemaal gediscrimineerd voelen.
Volgens mij zit er een neger onder.quote:Op zondag 24 november 2013 14:58 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Godver daar krijg je toch nachtmerries van
Je mag ook rood als grote smurf natuurlijk.quote:Op zondag 24 november 2013 15:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ook dat nog. Een neger die zich blauw moet schilderen, kan echt niet.
Wel goed inpakken dan want de wind is koud.quote:Op zondag 24 november 2013 15:07 schreef liesje1979 het volgende:
Als het zonnig blijft fiets ik straks nog even naar het strand denk ik. Gister was de zonsondergang awesome.
Je moet je voeten er ook niet indippenquote:Op zondag 24 november 2013 15:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ook groentensoep maak, dank voor de tip liesje.
Kaasfondue vind ik echt niet te eten, vieze stinkende voeten.
Mja, voorlopig komen er net donkere wolken aan.quote:Op zondag 24 november 2013 15:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel goed inpakken dan want de wind is koud.
Ghehe. Welk jaar zit je ook al weer?quote:Op zondag 24 november 2013 18:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Vandaag werd er in het station omgeroepen of er iemand aanwezig was die medische hulp kon verlenen. Dus ik daar met knikkende knieën op af, kom ik er aan, was er al een arts bij. Gelukkig
Moedig dat je toch gegaan bent!quote:Op zondag 24 november 2013 18:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Vandaag werd er in het station omgeroepen of er iemand aanwezig was die medische hulp kon verlenen. Dus ik daar met knikkende knieën op af, kom ik er aan, was er al een arts bij. Gelukkig
Klinkt een beetje als regenboogbonen.quote:Op zondag 24 november 2013 18:13 schreef sp3c het volgende:
damn ik heb per ongeluk witte bonen ipv bruine bonen gekocht
zou je dat ook door de chili con carne kunnen doen of is dat racistisch?
6e. Maar mijn 1e hulp skills heb ik nog nooit in de praktijk hoeven gebruiken gelukkigquote:Op zondag 24 november 2013 18:12 schreef Latert het volgende:
[..]
Ghehe. Welk jaar zit je ook al weer?
Haha dankje.quote:Op zondag 24 november 2013 18:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moedig dat je toch gegaan bent!
quote:Op zondag 24 november 2013 18:13 schreef sp3c het volgende:
damn ik heb per ongeluk witte bonen ipv bruine bonen gekocht
zou je dat ook door de chili con carne kunnen doen of is dat racistisch?
Familie Heijn is nog rijker denk ik.quote:Op zondag 24 november 2013 18:15 schreef sp3c het volgende:
de AH is net dicht en de buurtsuperturk probeert zijn villa in Turkije te financieren van mijn boodschapjes geloof ik
ja maar wel goedkoperquote:Op zondag 24 november 2013 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Familie Heijn is nog rijker denk ik.
Ja dat wel haha.quote:
zoet iddquote:Op zondag 24 november 2013 18:17 schreef Latert het volgende:
Ik vond die witte bonen in tomatensaus vroeger wel een topshow, lekker zoet enzo.
ja of Ettersoepquote:
Ik wilde schrijven, ik vind alle soep lekker en toen dacht ik inderdaad aan vissoep en zette er "bijna" bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |