Goh, wees blij dat ik je panterkast niet centraal heb gezet.quote:Op zondag 24 november 2013 00:09 schreef Karina het volgende:
Goh had ik nou niet gedacht, deze TT en plaatje.
Waar gaat dit nou weer over?quote:Op zondag 24 november 2013 00:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Wortels zijn wel lekker ja, engoed.voor de.huid. Krijg ik misschien ook ooit zo'n peezikhuid als Tem beweert te hebben.
Volgens mij valt het reuze mee met de kast deze week.quote:Op zondag 24 november 2013 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goh, wees blij dat ik je panterkast niet centraal heb gezet.
Wortelhuid tochquote:Op zondag 24 november 2013 00:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Wortels zijn wel lekker ja, engoed.voor de.huid. Krijg ik misschien ook ooit zo'n peezikhuid als Tem beweert te hebben.
Perzikhuid bedoel ik.quote:
Imageshackquote:Op zondag 24 november 2013 00:11 schreef arjan1112 het volgende:
deze is beter
[ http://img131.imageshack.us/img131/867/maamov9.jpg (copy/paste deze link) ]
Al rookt niet.quote:Op zondag 24 november 2013 00:11 schreef arjan1112 het volgende:
deze is beter
[ http://img131.imageshack.us/img131/867/maamov9.jpg (copy/paste deze link) ]
Is het ook niet waard. Weer zo'n gare arjangrap.quote:Op zondag 24 november 2013 00:12 schreef sp3c het volgende:
ja ik ga dat dus echt niet knippen en plakken he
gebruik een normale host
Oranje teint.quote:
ik zou die andere gewoon 2x rakenquote:Op zondag 24 november 2013 00:14 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij Kelly ook soms, maar nu is haar tiet eraf.
Nee ga je schamen, vlerk.quote:Op zondag 24 november 2013 00:14 schreef Specularium het volgende:
Dat is verder niet grappig natuurlijk.
Die American X move.quote:Op zondag 24 november 2013 00:15 schreef sp3c het volgende:
Jeff Dunham wil ik een keer slaan met zijn poppen
En toen heb je er meteen patent op aangevraagd?quote:
Jawel, maar niet met Peggy.quote:Op zondag 24 november 2013 00:16 schreef Karina het volgende:
Al is wel een rare eigenlijk, die wil nooit seks hebben.
Post eens een foto van je bontkraag.quote:Op zondag 24 november 2013 00:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
En toen heb je er meteen patent op aangevraagd?
Maar deze is sowieso grappiger. Omdat ik het zei, dat is 1. En 2, we zijn veel meer in de winter.
Nee, die zijn ook allemaal dik en lelijk.quote:Op zondag 24 november 2013 00:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja met die wijven in de schoenenwinkel wel natuurlijk.l
Nee, je lacht om je eigen gemaakte grap die ook nog eens gejat is.quote:Op zondag 24 november 2013 00:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
En toen heb je er meteen patent op aangevraagd?
Maar deze is sowieso grappiger. Omdat ik het zei, dat is 1. En 2, we zijn veel meer in de winter.
Precies Arjan, en meestal roken ze ook nog!quote:Op zondag 24 november 2013 00:18 schreef arjan1112 het volgende:
Zo zijn alle getrouwde mannen toch? ze willen wel seks met een geile hoer maar niet met hun eigen vrouw
Nee je had ook een aflevering dat er allemaal fotomodellen de zaak in kwamen.quote:Op zondag 24 november 2013 00:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die zijn ook allemaal dik en lelijk.
11 oktober biatsj.quote:Op zondag 24 november 2013 00:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, je lacht om je eigen gemaakte grap die ook nog eens gejat is.
bron
Nee, je krijgt mijn lans niet te zien.quote:Op zondag 24 november 2013 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Post eens een foto van je bontkraag.
Uitzondering.quote:Op zondag 24 november 2013 00:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee je had ook een aflevering dat er allemaal fotomodellen de zaak in kwamen.
godverdomme peunquote:Op zondag 24 november 2013 00:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, je lacht om je eigen gemaakte grap die ook nog eens gejat is.
bron
Dan zou je toch denken dat Peggy een hele vooruitgang is.quote:Op zondag 24 november 2013 00:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uitzondering.
Hij komt steeds thuis met het verhaal dat er weer een dik wijf in de winkel was.
neequote:Op zondag 24 november 2013 00:22 schreef Karina het volgende:
Heel raar, mijn tv springt soms opeens op een andere zender. Zou dat van de buren kunnen afkomen?
Er loopt buiten een jongen met een afstandsbediening om alleenstaande vrouwen zoals jou te pestenquote:Op zondag 24 november 2013 00:22 schreef Karina het volgende:
Heel raar, mijn tv springt soms opeens op een andere zender. Zou dat van de buren kunnen afkomen?
De klootzak!quote:Op zondag 24 november 2013 00:23 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Er loopt buiten een jongen met een afstandsbediening om alleenstaande vrouwen zoals jou te pesten
Ik vind deze Guitar Hero niet zo goed.quote:Op zondag 24 november 2013 00:25 schreef Karina het volgende:
Specularium zit nu met broekie uit, Randy bij SP.
Ziet er inderdaad nog prima uit.quote:
Alle belangrijke zaken zijn besproken, kan best nog een keer.quote:Op zondag 24 november 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad nog prima uit.
OMG hier hebben we het al een keer over gehadOver voorspelbaar gesproken.
Ik vind hem wel leuk.quote:Op zondag 24 november 2013 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind deze Guitar Hero niet zo goed.
Worden hier belangrijke zaken besproken? Was ik zeker even niet bij dan.quote:Op zondag 24 november 2013 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alle belangrijke zaken zijn besproken, kan best nog een keer.
homoquote:
Als je nog geen haar op je lans hebt denk je er nog anders over.quote:Op zondag 24 november 2013 00:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
homo
Peggy is nog steeds minimaal 8/10
toen wilde ik haar ook al gewoon raken met dr rare kapsel en dr panterleggingsquote:Op zondag 24 november 2013 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je nog geen haar op je lans hebt denk je er nog anders over.
Ja ok, dat is wel weer zo.quote:Op zondag 24 november 2013 00:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
toen wilde ik haar ook al gewoon raken met dr rare kapsel en dr panterleggings
Ja maar jij wil bijna alles raken. Met je snor.quote:Op zondag 24 november 2013 00:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
toen wilde ik haar ook al gewoon raken met dr rare kapsel en dr panterleggings
Hij doet het toch niet dus ik kan het makkelijk zeggen.quote:Op zondag 24 november 2013 00:31 schreef sp3c het volgende:
en maar vol blijven houden dat ze geen peners in dr dm wil
bijna alles met tettenquote:Op zondag 24 november 2013 00:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar jij wil bijna alles raken. Met je snor.
Volgens mij is hij nog geen 18.quote:Op zondag 24 november 2013 00:31 schreef Karina het volgende:
Nu MOET peun wel een foto posten, om te laten zien dat hij wel haar heeft
Mag per dm.
Gun mij ook eens wat joh.quote:Op zondag 24 november 2013 00:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nog geen 18.
Je bent nu strafbaar bezig.
Daar laat ik me niet over uitquote:Op zondag 24 november 2013 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Handboeien.
Zul je nog wel leuk vinden ook met je pantermuts.
Van wie heb je dat gehoord?quote:Op zondag 24 november 2013 00:37 schreef Specularium het volgende:
Ik had gehoord dat Corrie dat wel heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2013 00:41 schreef Specularium het volgende:
Corrie op VBL,.
Moet je klappies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeh zo 1 heb ik ookquote:
Houden jullie toch van, voorspelbaar. Lekker vertrouwd.quote:Op zondag 24 november 2013 00:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon erg matig zoals we gewend zijn.
lekker belangrijk wat de rest vindquote:
Precies, comfort zone, autisme, FOK!, het hoort bij elkaar.quote:Op zondag 24 november 2013 00:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Houden jullie toch van, voorspelbaar. Lekker vertrouwd.
OK dat was wel voorspelbaarder geweest.quote:Op zondag 24 november 2013 00:48 schreef Tem het volgende:
Omdat het deze had moeten zijn.
[ afbeelding ]
Heerlijk. Ik houd ervan.quote:Op zondag 24 november 2013 00:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, comfort zone, autisme, FOK!, het hoort bij elkaar.
quote:Op zondag 24 november 2013 00:48 schreef Tem het volgende:
Omdat het deze had moeten zijn.
[ afbeelding ]
Een heel bos nog wel. Laat ik maar met 1 beginnen he?quote:Op zondag 24 november 2013 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe maar stoer, stiekem wil je een bosje wortels.
Whiskas, kun je gewoon zeggen.quote:Op zondag 24 november 2013 00:59 schreef Karina het volgende:
Kan hij juist nog wat van leren. Heeft jeweetwelwie er nog wat aan.
Zo was het leuker schatquote:Op zondag 24 november 2013 00:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Whiskas, kun je gewoon zeggen.
Dat was nou net de bedoeling schatquote:Op zondag 24 november 2013 01:01 schreef sp3c het volgende:
nee als je het zelf doet is het niet leuk Cnorrie
Weet je welke scene goed was bij Machete?quote:
Met z'n zuurstofflessen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet je welke scene goed was bij Machete?
Dat die kerel in die rolstoel kapot geschoten wordt en daarna nog een raket op zijn kop valt.
Er zijn geen detailsquote:Op zondag 24 november 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet van onderwerp veranderen, details willen we
Of die darm in de helikopterrotor.quote:Op zondag 24 november 2013 01:06 schreef Tem het volgende:
Die scene in het begin dat Machete die vent elektrocuteert door hem met zijn ene hand vast te houden en met de andere zijn machete in zo'n elektriciteitskast steekt vond ik ook wel briljant.
Hier of op tv?quote:Op zondag 24 november 2013 01:07 schreef Peunage het volgende:
Ik word doodgegooid met reclames van Besured.
Ik las dat woord helemaal verkeerd.quote:Op zondag 24 november 2013 01:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of die darm in de helikopterrotor
En de hele tijd die bloedspetters op de lens.
Wat las jij dan weer?quote:Op zondag 24 november 2013 01:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las dat woord helemaal verkeerd.
klinkt als een leuk levenquote:Op zondag 24 november 2013 01:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zorgverzekering voor Young Professionals en studenten.
Ja en dat ie ook de telefoon opneemt met die 3 wijven naast hem.quote:Op zondag 24 november 2013 01:09 schreef Tem het volgende:
Wel goed dat ze Charlie Sheen als president hadden gekozen.
Ik zou die verzekering afsluiten en de reisplanner opzoeken.quote:Op zondag 24 november 2013 01:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zorgverzekering voor Young Professionals en studenten.
Jij bent ook met teveel andere dingen bezig tijdens zo'n film.quote:Op zondag 24 november 2013 01:11 schreef Karina het volgende:
Ik kan me de helft van wat jullie zeggen over die film al niet meer herinneren.
Na 26 pakken wijn wordt het moeilijker ja.quote:Op zondag 24 november 2013 01:11 schreef Karina het volgende:
Ik kan me de helft van wat jullie zeggen over die film al niet meer herinneren.
Nee als ik een film kijk dan doe ik niets anders erbij. Of een serie.quote:Op zondag 24 november 2013 01:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij bent ook met teveel andere dingen bezig tijdens zo'n film.
Ben wel een beetje moe. Zoveel heb ik niet gedronken joh.quote:Op zondag 24 november 2013 01:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Na 26 pakken wijn wordt het moeilijker ja.
Stoppelbaard en je pakt een dweil.quote:Op zondag 24 november 2013 01:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee als ik een film kijk dan doe ik niets anders erbij. Of een serie.
Nou als het met Jason Statham is wel jaquote:Op zondag 24 november 2013 01:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stoppelbaard en je pakt een dweil.
Ik vrees het ook.quote:Op zondag 24 november 2013 01:14 schreef Tem het volgende:
Nu komt er weer enen foto van die kale mongool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker boeiend, hij mag mij wel komen verdedigen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:19 schreef Specularium het volgende:
Waar heeft Jason verdedigende middenvelder gespeeld?
en Transporter 1 ofzoquote:
als ik me gewoon nooit meer scheer en mijn haar laat uitvallen, mag ik dan ook?quote:Op zondag 24 november 2013 01:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker boeiend, hij mag mij wel komen verdedigen.
Ben jij zo een verdediger dan?quote:Op zondag 24 november 2013 01:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik me gewoon nooit meer scheer en mijn haar laat uitvallen, mag ik dan ook?
Qi Shu?quote:
Bij Corrie moet je het niet vragen, gewoon ermee gaan gooien.quote:Op zondag 24 november 2013 01:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik me gewoon nooit meer scheer en mijn haar laat uitvallen, mag ik dan ook?
ik heb toffer haarquote:
Moet je eerst in de buurt zien te komen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij Corrie moet je het niet vragen, gewoon ermee gaan gooien.
TMI Specularium.quote:Op zondag 24 november 2013 01:24 schreef Specularium het volgende:
Ik scheer gewoon mijn ballen hoor.
quote:Op zondag 24 november 2013 01:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Qi Shu?transporter 3 was hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou er 2x voor gaanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
en meer mocro flavorquote:
lekker belangrijkquote:
Dat boeit me niet. Zou hij het zijn trouwens, met die grote marokkanenpikkentopicsquote:Op zondag 24 november 2013 01:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
en meer mocro flavor
voor wat dat waard is
met die watquote:Op zondag 24 november 2013 01:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat boeit me niet. Zou hij het zijn trouwens, met die grote marokkanenpikkentopics
Denk ik ook.quote:Op zondag 24 november 2013 01:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
transporter 3 was het
[ afbeelding ]
ik zou er 2x voor gaan
nou niet waar ik komquote:Op zondag 24 november 2013 01:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je die nooit gezien? Komen er zeker wel een tig aantal per week voorbij.
Nee joh. Specularium weet het ook wel.quote:Op zondag 24 november 2013 01:29 schreef sp3c het volgende:
Corrie dr internethistorie is een verhaal apart volgens mij
Ja leuk, in NWS nog maar een halve keer.quote:Op zondag 24 november 2013 01:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je die nooit gezien? Komen er zeker wel een tig aantal per week voorbij.
Rullevant voor wat?quote:Op zondag 24 november 2013 01:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja leuk, in NWS nog maar een halve keer.
Niet rullevant.
Heb jij liever een besneden pener of vind je het velletje wel lekker? #durftevragenquote:Op zondag 24 november 2013 01:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh. Specularium weet het ook wel.
Gaat je geen moer aan.quote:Op zondag 24 november 2013 01:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij liever een besneden pener of vind je het velletje wel lekker? #durftevragen
nee nu moet je het gewoon vertellenquote:Op zondag 24 november 2013 01:31 schreef Karina het volgende:
Laat maar. Ik ben weer de gebeten hond zoals gewoonlijk.
Waarom denk je dat er zo weinig kast was deze weekquote:Op zondag 24 november 2013 01:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heel VBL op Corrie.
Wat zal ze vrolijk posten.
Gisteren had je je caravan geparkeerd op de kast dus ik weet niet waar dit over gaat.quote:Op zondag 24 november 2013 01:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er zo weinig kast was deze week
Viel allemaal wel mee. Deze week ben ik niet vaak boos geworden.quote:Op zondag 24 november 2013 01:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gisteren had je je caravan geparkeerd op de kast dus ik weet niet waar dit over gaat.
behalve dat menneke dat geld op komt halen, dat vinden die oudjes schattigquote:
Omdat je hard 2 getten doet.quote:Op zondag 24 november 2013 01:37 schreef Karina het volgende:
Niemand komt me getten sp3c dus er valt niks hard2getten.
Eigenlijk zou Whisken nu online moeten zijn.quote:Op zondag 24 november 2013 01:40 schreef sp3c het volgende:
ow we zitten alweer in de Opzij te bladeren merk ik
ander onderwerp dan maar
Ja erg goed voorbeels sp3c.quote:Op zondag 24 november 2013 01:41 schreef sp3c het volgende:
je post nooit je tetten terwijl we daar toch regelmatig om vragen
Je doet heel defensief als het om relaties gaat, je sluit zelf alles bij voorbaat uit.quote:
Ik sluit niets uit, dat zit in jullie hoofd.quote:Op zondag 24 november 2013 01:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je doet heel defensief als het om relaties gaat, je sluit zelf alles bij voorbaat uit.
Daarom gaat het nooit lukken.
/R&P
Nee dat post jij de hele tijd.quote:Op zondag 24 november 2013 01:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik sluit niets uit, dat zit in jullie hoofd.
Nee dat is niet waar. Het enige wat ik altijd zeg is dat ik niet op datingsites ga volgens mij.quote:Op zondag 24 november 2013 01:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee dat post jij de hele tijd.
Nee, dat jij gaat zeggen dat toch niemand op je zit te wachten en dan gaat iedereen zeggen dat het wel meevalt.quote:Op zondag 24 november 2013 01:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar. Het enige wat ik altijd zeg is dat ik niet op datingsites ga volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |