Dat is niet hard2get dat is een minderwaardigheidscomplex hebben.quote:Op zondag 24 november 2013 01:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat jij gaat zeggen dat toch niemand op je zit te wachten en dan gaat iedereen zeggen dat het wel meevalt.
Maar dan word jij een soort Super Hard 2 Get Cnor Batman en dat lukt nooit.
Topic is gelukkig bijna vol.
Yeah right. Dat heb ik vaker gehoordquote:
Gewoon doen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:52 schreef Karina het volgende:
Ik ga zo slapen denk ik, voordat ik mijn ziel hier helemaal ga openleggen.
nergens voor nodigquote:Op zondag 24 november 2013 01:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet hard2get dat is een minderwaardigheidscomplex hebben.
Daarom heeft ze een schop onder d'r reet nodig.quote:
Houd er maar weer over op. Koppelen is niet nodig.quote:Op zondag 24 november 2013 01:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom heeft ze een schop onder d'r reet nodig.
Koppelen vond ze ook al niks maar dat gaat hem wel worden.
naar de VBL geweest zeker?quote:Op zondag 24 november 2013 01:57 schreef OProg het volgende:
Tis wat. Vanavond complete berg mongolen gezien.
ik weet nog wel een leuke jong0nquote:Op zondag 24 november 2013 01:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Houd er maar weer over op. Koppelen is niet nodig.
Koppelen is geen mannentaak, dus dat valt mee.quote:Op zondag 24 november 2013 01:58 schreef sp3c het volgende:
als ik iemand zou moeten koppelen dan zou ik iets uitzoeken waar ik zelf keihard om zou moeten lachen
trap er niet in
njolimitz moet dat gewoon doenquote:Op zondag 24 november 2013 01:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Koppelen is geen mannentaak, dus dat valt mee.
Vanmiddag wel even bij de plaatselijke voetbal geweest idd. Daar zijn het ook paradijsvogels.quote:
sp3cquote:Op zondag 24 november 2013 02:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik weet er ook nog wel een paar hoor.
Waar waren de mongolen dan?quote:Op zondag 24 november 2013 02:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Vanmiddag wel even bij de plaatselijke voetbal geweest idd. Daar zijn het ook paradijsvogels.
goede gozerquote:
ik ook denk ikquote:Op zondag 24 november 2013 02:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze had al eens gezegd dat ze een foto van je pener wel zou klikken.
Die waren in de kroeg vanavond. En een hele zooi Belgische vrouwen die ook echt te fout voor woorden waren.quote:
damn rightquote:Op zondag 24 november 2013 02:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Had jij mooi gekoppeld kunnen worden!
Dit wilde je echt niet.quote:
Je weet wat poepen betekent in Belgie he?quote:Op zondag 24 november 2013 02:08 schreef sp3c het volgende:
in Turkije spraken we wel eens zo'n Belgisch stelletje
dat meisje was zo heet dat je gewoon in de schaduw moest gaan staan maar ze was te dom om te poepen, kon nog geen envelop dichtvouwen zonder instructies
ik vond dat wel sexy
quote:Op zondag 24 november 2013 02:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Je weet wat poepen betekent in Belgie he?
Klinkt als Corrie.quote:Op zondag 24 november 2013 02:08 schreef sp3c het volgende:
in Turkije spraken we wel eens zo'n Belgisch stelletje
dat meisje was zo heet dat je gewoon in de schaduw moest gaan staan maar ze was te dom om te poepen, kon nog geen envelop dichtvouwen zonder instructies
ik vond dat wel sexy
Eerst natuurlijk wel goed likken.quote:Op zondag 24 november 2013 02:12 schreef sp3c het volgende:
Corrie kan best een envelop dichtvouwen als ze zich concentreert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |