quote:
Smaakt hij goed?quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo, klaar met de avonddienst. Nu lekker bijkomen met een broodje döner en een pilsener on the side
quote:
Is daar verschil tussenquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:48 schreef HeaN82 het volgende:
Paulus, avondbagger is hier ONZ / [Avondbagger] Bier hier!
quote:
omdat ik niets anders wist te schrijvenquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:53 schreef HeaN82 het volgende:
Paul, waarom schijf je niks in mijn fobo?
Maak niks uit, alles is goedquote:Op zaterdag 23 november 2013 23:54 schreef Paul het volgende:
[..]
omdat ik niets anders wist te schrijven
Heyquote:
Alles goed?quote:
Was je brak?quote:Op zondag 24 november 2013 00:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nu wel weer.Moest nog even wakker worden.
En met jou?
Niet echt, maar had m'n slaap opzich wel nodig blijkbaar .:') Geen kater of iets dergelijks, maar werd niet zo heel lekker wakker.quote:Op zondag 24 november 2013 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Was je brak?
Gaat, voel me niet zo goedBeetje misselijk. Verder wel oké.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:54 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Personificatie van armoede (Pauperitas) uit 1549.
[..]
JE BENT ZWANGERquote:Op zondag 24 november 2013 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Was je brak?
Gaat, voel me niet zo goedBeetje misselijk. Verder wel oké.
Da's wel vervelensquote:Op zondag 24 november 2013 00:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet echt, maar had m'n slaap opzich wel nodig blijkbaar .:') Geen kater of iets dergelijks, maar werd niet zo heel lekker wakker.M'n broer kwam m'n kamer binnenstormen, die dacht dat ik al lang wakker was.
..
Da's mooi kut.. Je gaat toch niet ziek worden?
Huwelijksnacht was wel leuk, ja.quote:
Zoiets dus, waarschijnlijkquote:Op zondag 24 november 2013 00:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Overigens wel benieuwd naar de etymologie van pauper ja.
Ben ik de vaderquote:Op zondag 24 november 2013 00:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Huwelijksnacht was wel leuk, ja.
Ik denk BBQquote:
Uhu.quote:Op zondag 24 november 2013 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Da's wel vervelensWonen jullie alletwee nog thuis?
Nee hoor, waarschijnlijk iets verkeerds gegeten ofzo
IK DACHT MONOPOLY!?!??? IK HELEMAAL SCHEIDING AANGEVRAAGDquote:Op zondag 24 november 2013 00:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
MAAR WAAROM DOE JE DAT NOU IK BEN TOCH ZWANGER VAN JE????@@?2?@@?2 :"(
quote:Op zondag 24 november 2013 00:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Huwelijksnacht was wel leuk, ja.
quote:
Dus je bent weer vrij?quote:Op zondag 24 november 2013 00:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IK DACHT MONOPOLY!?!??? IK HELEMAAL SCHEIDING AANGEVRAAGD
Ah okéquote:Op zondag 24 november 2013 00:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uhu.
Ja, m'n broer studeert nog, heeft geen werk, en ik werk net een jaar.Waarschijnlijk ga ik volgend jaar op mezelf wonen.
Oh, verkeerde keuze gemaakt qua avondeten dus
WAT JIJ DACHT DAT JIJ HET MONOPOLIE OP MIJ HEBT NOU MOOI NIET HOOR JE BENT ZO POLY ALS HET MAAR KAN GEEF MIJ MAAR MONOquote:Op zondag 24 november 2013 00:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
IK DACHT MONOPOLY!?!??? IK HELEMAAL SCHEIDING AANGEVRAAGD
Nee.quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 00:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
WAT JIJ DACHT DAT JIJ HET MONOPOLIE OP MIJ HEBT NOU MOOI NIET HOOR JE BENT ZO POLY ALS HET MAAR KAN GEEF MIJ MAAR MONO
Wat.quote:Op zondag 24 november 2013 00:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
WAT JIJ DACHT DAT JIJ HET MONOPOLIE OP MIJ HEBT NOU MOOI NIET HOOR JE BENT ZO POLY ALS HET MAAR KAN GEEF MIJ MAAR MONO
Toen ik die foto kreeg van Bitterlemon moest ik keihard lachenquote:
Hij blijft ook mooiquote:Op zondag 24 november 2013 00:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Toen ik die foto kreeg van Bitterlemon moest ik keihard lachen
quote:
Waarschijnlijk ergens in Friesland.quote:Op zondag 24 november 2013 00:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah okéWeet je al waar je wilt wonen?
Lasagne
Wat.quote:
Denk net zo gelukkig als elke andere kat met een lief zorgzaam baasjequote:Op zondag 24 november 2013 00:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat.
Vraag me eigenlijk af hoe gelukkig dat beestje is.
Sowieso kaddenquote:Op zondag 24 november 2013 00:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk net zo gelukkig als elke andere kat met een lief zorgzaam baasje
Woon je zo verquote:Op zondag 24 november 2013 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ergens in Friesland.Daar werk ik.
Omg, lasagne
iddquote:
oh da's idd irritant iddquote:Op zondag 24 november 2013 00:45 schreef d4v1d het volgende:
Iemand, van 27, in mijn facebook vrienden snapt het niet helemaal. Reageert op een status van een ander door een nieuwe status te typen.. Upload een foto en zet het bijschrift in een nieuwe status.
irritant dit.
Trusteuhquote:
En een auto is misschien ook wel handigquote:Op zondag 24 november 2013 00:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaWordt echt tijd dat ik m'n rijbewijs haal, dan heb ik opeens zoveel meer vrijheid.
Ik ga waarschijnlijk ook in Friesland wonen, wordt ook tijd voor een rijbewijs iddquote:Op zondag 24 november 2013 00:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaWordt echt tijd dat ik m'n rijbewijs haal, dan heb ik opeens zoveel meer vrijheid.
En dat.quote:Op zondag 24 november 2013 00:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En een auto is misschien ook wel handig
Die staat al voor me klaar, da's het erge.quote:Op zondag 24 november 2013 00:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En een auto is misschien ook wel handig
Ga lessen danquote:Op zondag 24 november 2013 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die staat al voor me klaar, da's het erge.
quote:Op zondag 24 november 2013 00:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ook sinds een paar weken.
quote:Op zondag 24 november 2013 00:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk ook in Friesland wonen, wordt ook tijd voor een rijbewijs idd
Vertel?quote:Op zondag 24 november 2013 01:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort weer doen. Ben er even mee gestopt omdat het niet zo goed ging met m'n ogen.
Ik mag rijden met mama naast me.quote:Op zondag 24 november 2013 01:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je bent nog geen 18 dus dat telt niet
Ontsteking en shit, niet echt fijn, maar dat is nu zo'n beetje weer opgelost, nu alleen nog even nieuwe goede lenzen kopen, en dan kan ik weer.quote:
Mja krijg wel weer studenten ov dus dat is wel chill. Gewoon weer overal met het OV naar toequote:Op zondag 24 november 2013 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Het heeft toch wel behoorlijk wat beperkingen als je zo hoog in het noorden woont.. Toch wel jammer.
Oei... ;squote:Op zondag 24 november 2013 01:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ontsteking en shit, niet echt fijn, maar dat is nu zo'n beetje weer opgelost, nu alleen nog even nieuwe goede lenzen kopen, en dan kan ik weer.
wel chill though dat dat bestaat tegenwoordigquote:Op zondag 24 november 2013 01:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik mag rijden met mama naast me.
Nog 8 dagen en ik mag alleen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
wel chill though dat dat bestaat tegenwoordig
Da's wel handig jaquote:Op zondag 24 november 2013 01:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja krijg wel weer studenten ov dus dat is wel chill. Gewoon weer overal met het OV naar toe
"yo dude waar woon je?" "ja die straat" "oh, zit daar een bushalte vlakbij?"
*bushaltes checken op kaart*
Ja was wel even balen, maar hopelijk gaat 't vanaf nu goedkomen.quote:
Fopjequote:
Gelukkigquote:Op zondag 24 november 2013 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja was wel even balen, maar hopelijk gaat 't vanaf nu goedkomen.![]()
Ik was eigenlijk van plan vandaag (gisteren) nog naar de opticien te gaan, maar daar werd ik te laat wakker voor.
Uhu, da's 't nadeel van fulltime werken, dan blijft er opeens weinig tijd over.quote:Op zondag 24 november 2013 01:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gelukkig
Andere keer dan maar
Beter dan dagen niks doenquote:Op zondag 24 november 2013 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uhu, da's 't nadeel van fulltime werken, dan blijft er opeens weinig tijd over.
Nee joh, een paar dagen per maand achter elkaar even helemaal niks doen zou ik echt wel lekker vindenquote:
Ja iddquote:Op zondag 24 november 2013 01:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's wel handig ja![]()
Al ben ik het nu wel een beetje zat.. Gisteren zat ik bijvoorbeeld om 0:00 in een barretje, en m'n laatste bus ging om 23:00.. Dus het was nog maar de vraag of ik wel thuiskwam die nacht.. Anders had ik een dure taxi moeten bellen, of moeten smeken of ik bij een collega kon overnachten, en dat is ook niet alles.
Aan de andere kant, als je je rijbewijs, en een auto hebt, kun je dus niet meer drinken.
Jup, het heeft beiden z'n voor- en nadelen.quote:Op zondag 24 november 2013 01:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja iddeigenlijk heb je met allebei de gevallen nog wel kutsituaties
ik ga btw tukkenslaap hard nodig hehe
uitslapen morgen
zo fijn
gr
En dan dingen plannen en dan geen flikker doen omdat luiquote:Op zondag 24 november 2013 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee joh, een paar dagen per maand achter elkaar even helemaal niks doen zou ik echt wel lekker vinden
quote:Op zondag 24 november 2013 01:16 schreef Fopje het volgende:
LB, ik stond vandaag aan de kassa bij de AH en de kassaboy was ene Robin. Volgens mij geilt hij op me, is het een homo?
Preciesquote:Op zondag 24 november 2013 01:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En dan dingen plannen en dan geen flikker doen omdat lui
Ohquote:Op zondag 24 november 2013 01:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Hij was een klasgenoot van me en nee
Dat zegt iedereenquote:Op zondag 24 november 2013 01:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
OhHij ziet er wel een beetje gay uit
Hoi Robin.quote:
quote:
Mag geen naakt hierquote:Op zondag 24 november 2013 01:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen!
pics van jou en robin
Goede imitatie welquote:
DM grquote:
Echt hequote:Op zondag 24 november 2013 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Mannen die niet op Fopje geilen_!
Stelletje A-seksuele losers
Ok Ok.quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 01:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik word er gewoon zenuwachtig van dat je me hebt gezien en ik je gezicht niet kan herinneren![]()
Maar wel je vriendin
quote:
Ik kwam zojuist klaar.quote:Op zondag 24 november 2013 01:19 schreef Monopoly het volgende:
Mannen die niet op Fopje geilen_!
Stelletje A-seksuele losers
quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 02:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]* LittleBrownie knuffelt Mur
De man met de mooie UI's en gifjesquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 02:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
De man met de mooie UI's en gifjes
Geen ideequote:
over je slaap heen. Tragisch altijdquote:Op zondag 24 november 2013 03:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geen idee
Ik was rond 11 uur moe en nu niet
Ja hequote:Op zondag 24 november 2013 03:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
over je slaap heen. Tragisch altijd
* BBQSausage knuffelt LB terug.quote:Op zondag 24 november 2013 02:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]* LittleBrownie knuffelt BBQ
Ik ben dus ook totaal niet moe nu, maar da's ook niet zo heel gek.quote:Op zondag 24 november 2013 02:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Bijna 3 uur en ik ben niet eens moe.
quote:Op zondag 24 november 2013 03:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
* BBQSausage knuffelt LB terug.
Vind dat echt naar altijd. Dan bijv om 6 uur terug van een feest de hele tijd wegzakken, en zodra je thuis bent klaarwakker zijn.quote:
Of als je naar bed gaat en dan klaarwakker bent.quote:Op zondag 24 november 2013 03:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind dat echt naar altijd. Dan bijv om 6 uur terug van een feest de hele tijd wegzakken, en zodra je thuis bent klaarwakker zijn.
Drank&drugs
haha ja idd. Voor de tv bijna in slaap vallen, dan tandenpoetsen en naar bed en dan nog 2 uur lezen voor je eindelijk wegzaktquote:Op zondag 24 november 2013 03:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Of als je naar bed gaat en dan klaarwakker bent.
Oh
Jaquote:Op zondag 24 november 2013 03:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ja idd. Voor de tv bijna in slaap vallen, dan tandenpoetsen en naar bed en dan nog 2 uur lezen voor je eindelijk wegzakt
quote:Op zondag 24 november 2013 03:18 schreef BBQSausage het volgende:
Opeens is dit m'n bureaubladachtergrond, creepy much.
[ afbeelding ]
Vind ik risicovol. Sinds ik een nieuwe hele fijne bank heb val ik daar veel te vaak op in slaap, en dan om 5 uur wakker worden en nog naar bed gaan en dan 7 uur weer op is niet altijd chillquote:Op zondag 24 november 2013 03:17 schreef BBQSausage het volgende:
Daarom ga ik dus nooit klaarwakker naar bed, dan blijf ik 't liefst nog gewoon achter overhangen en een filmpje kijken ofzo.
Is toch eng.quote:
Random achtergrond steeds?quote:Op zondag 24 november 2013 03:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is toch eng.
Ik heb zo'n tooltje die elk uur m'n achtergrond veranderd, nu kijk ik hier dus een uur tegenaan.
2 scermen? ;7quote:Op zondag 24 november 2013 03:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is toch eng.
Ik heb zo'n tooltje die elk uur m'n achtergrond veranderd, nu kijk ik hier dus een uur tegenaan.
quote:Op zondag 24 november 2013 03:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind ik risicovol. Sinds ik een nieuwe hele fijne bank heb val ik daar veel te vaak op in slaap, en dan om 5 uur wakker worden en nog naar bed gaan en dan 7 uur weer op is niet altijd chill
quote:Op zondag 24 november 2013 03:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nee, da's niet heel lekker nee. Heb dat een paar keer op m'n stoel gehad, terwijl ik nog gewoon aan m'n bureau zat.
Da's niet prettig wakker worden.
quote:Op zondag 24 november 2013 03:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nee, da's niet heel lekker nee. Heb dat een paar keer op m'n stoel gehad, terwijl ik nog gewoon aan m'n bureau zat.
Da's niet prettig wakker worden.
Ja, echt volkomen random.quote:
Maar 'n kale bedoening daar.quote:Op zondag 24 november 2013 03:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ONZ / [Avondbagger] Bier hier!
Straks krijg je pr0n eropquote:Op zondag 24 november 2013 03:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, echt volkomen random.De ene keer staat er één of ander model op, de andere keer weer een landschap, of een filmwallpaper, van alles.
Nice.quote:Op zondag 24 november 2013 03:26 schreef Murdera het volgende:
[..]dat heb ik nog weleens op werk gehad
gelukkig was de baas er toen noet
Ook niet moe?quote:
quote:Op zondag 24 november 2013 03:31 schreef Amoeba het volgende:
Half 4. Ik ga maar eens slapen, moet echt nog een shitload aan huiswerk maken deze dag.
Wel moe dus.quote:
Kusjonquote:Op zondag 24 november 2013 03:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wel moe dus.
Vandaag nog best druk gehad. Stad, wedstrijd fluiten, concert, Amnesia: A Machine for Pigs spelen. Fuck it, ik moet echt weg.
Toedels allen.
quote:
die ga ik opslaanquote:
Ik drink geen bierquote:
geen alcoholquote:
Schaf een vrouw aan, en laat die bier kopen!quote:Op zondag 24 november 2013 03:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Koop ik niet, iets met luiheid.
Zijn jullie een setje?quote:Op zondag 24 november 2013 03:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik koop morgen wel bier BBQSausage
getrouwdquote:
quote:Op zondag 24 november 2013 03:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik koop morgen wel bier BBQSausage
bruin en blankquote:Op zondag 24 november 2013 03:53 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Een klein meisje met zo'n lange boiiii
quote:
Omgquote:
Nu nog?quote:
Jaquote:Op zondag 24 november 2013 04:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Bitterlemon dacht dat ik een kloon was
Door de filmpjesquote:Op zondag 24 november 2013 11:07 schreef d4v1d het volgende:
Waarom laad de weblog alijd zo sloom bij mij en de rest van FOK! niet
Als ik al mijn plugins van Chrome uitzet laad die zowat direct.. Wel raar dat het alleen op de weblog gebeurtquote:
Ik ben aan het masturberen nu je hier bentquote:Op zondag 24 november 2013 12:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Ooooh mensne gelijk verlegen omdat ik hier kom shinen
Dus toch.quote:Op zondag 24 november 2013 12:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben aan het masturberen nu je hier bent
Meant to be.quote:
Ben je ook.quote:Op zondag 24 november 2013 04:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Bitterlemon dacht dat ik een kloon was
Hiquote:
Ik heb dr gezien, het is echtquote:
picsquote:Op zondag 24 november 2013 12:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben aan het masturberen nu je hier bent
Hoi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |