Nu pas?quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik merk nu op dat de OP banner veranderd.
Zo vaak kijk ik niet in de OPquote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik merk nu op dat de OP banner veranderd.
Sorryquote:
quote:
Hopelijk niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:39 schreef DrNick het volgende:
Ik ga zo varen op een boot. Hopelijk ga ik niet dood.
yeuhhhhhhhhhhquote:
Doe er wat aan brah.quote:
En ik zit te twerken als een gek hier.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Doe er wat aan brah.
Ik drop die beats al.
Heb je goeie beats er voor brah?!quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En ik zit te twerken als een gek hier.
De band? De club? FOK! crew? Meer infoquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:08 schreef Murdera het volgende:
Surge zat jij niet ooit bij Eagles of uhhhh
ik zat ooit in een clan met iemand met die naam maar ik weet niet meer welk spelquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb je goeie beats er voor brah?!
[..]
De band? De club? FOK! crew? Meer info
Ik drop hem wel weerquote:
Indien CS1.6/L4D2 is het goed mogelijkquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zat ooit in een clan met iemand met die naam maar ik weet niet meer welk spel
Pussyquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nachtmerries van dat verhaal gekregen
stop de persen dat dit kan in nederlandquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:41 schreef Lt.Surge het volgende:
21 minuten geen enkele post in ONZ..shiiiiiiiit
Wat is dezequote:Op zaterdag 23 november 2013 15:41 schreef Lt.Surge het volgende:
21 minuten geen enkele post in ONZ..shiiiiiiiit
nog achter leuke meisjes aangevaren?quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:25 schreef DrNick het volgende:
Bootchillings was wel puik. Beetje varen enzo
Mja, geen kater, dus dat scheelt.quote:
Heh? Waar heb je het nou over?quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je gay was, richo.
Nice. Ik heb ook net een krat pils gekochtquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:06 schreef Monopoly het volgende:
Zo, weer thuis na een lange dag werk. Morgen pas om 16.00 beginnen dus vanavond is het feest.
Goede keuze. Er moet immers altijd bier in huis zijn. ALTIJDquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nice. Ik heb ook net een krat pils gekocht
Ik voelde me de afgelopen weken heel eenzaam zonder kratjequote:Op zaterdag 23 november 2013 18:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goede keuze. Er moet immers altijd bier in huis zijn. ALTIJD
Ik voel die pijn ook gewoonquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik voelde me de afgelopen weken heel eenzaam zonder kratje
Deze manquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goede keuze. Er moet immers altijd bier in huis zijn. ALTIJD
Deze man ookquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:29 schreef Lt.Surge het volgende:
Nu drink ik een lekker blikkie Coca Cola vanilla
mbo-toerismequote:Op zaterdag 23 november 2013 18:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waar heb jij zo goed leren tellen ?
Je hoeft niet te schreeuwenquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:36 schreef Casaa het volgende:
[..]
HALLON, JE HEBT JE CAPS NOG STEEDS AAN STAAN
GR GR.
Tot volgende maandquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:38 schreef Lt.Surge het volgende:
Bier staat koud, xbox live codes liggen paraat...awwwwwwww yeah
JA, SORRY IK HAD NOG EEN BEETJE DUIVENKAK IN MEN OOR ZITTEN, nu gaat het wel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schreeuwen
Okéquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:39 schreef Casaa het volgende:
[..]
JA, SORRY IK HAD NOG EEN BEETJE DUIVENKAK IN MEN OOR ZITTEN, nu gaat het wel.
Spaghettiquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Spaghetti. Ik kook zowat niets anders
Lekker, goedkoop, snel en je eet er 2 dagen van
Beter eet je boerenkool met slavinkquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Spaghetti. Ik kook zowat niets anders
Lekker, goedkoop, snel en je eet er 2 dagen van
Stampotquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:46 schreef Casaa het volgende:
[..]
Raapstelenstampot dan met spekjes?
Aight, ff klappen door de speakahzquote:
Cultuurbarbaar, dan maar wat vette mensen die aan het shinen zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stampot
Geef mij maar rijst
Van alles en nog wat. We hebben besloten niet te willen koken en gewoon eten wat voorbij komtquote:
Ohquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:47 schreef Casaa het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar, dan maar wat vette mensen die aan het shinen zijn.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight, ff klappen door de speakahz
Omgquote:
Stampot hoort niet bij m'n cultuurquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:47 schreef Casaa het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar, dan maar wat vette mensen die aan het shinen zijn.![]()
[ afbeelding ]
Dus je loog!?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb het stiekem al op.
Dat was m'n ontbijt.
Smaakte zo goed![]()
Ik ben net twee uurtjes wakker.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dus je loog!?
Of eet/at je het weer?
HOIIIIIIIIIIIIIIIII FANSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!! IK HOORDE MIJN LOKROEP?!!!quote:
Stamppot is ook gewoon smerig.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stampot hoort niet bij m'n cultuur
Mogguhquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben net twee uurtjes wakker.Dus m'n avondeten was m'n ontbijt.
![]()
HOOIII PAULquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:07 schreef Paul het volgende:
[..]
HOIIIIIIIIIIIIIIIII FANSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!! IK HOORDE MIJN LOKROEP?!!!HOI
Goed avondje gehad dusquote:
Hey Paulquote:
Hoi Darkoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
Men zegt wel eens dat ik op hem lijkAls je echt op hem lijkt heb je wel mazzelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jake Gyllenhaal
tevens halloonnn iedereen
Fuck the EBU.
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je echt op hem lijkt heb je wel mazzel
Jake Gyllenhaal
tevens halloonnn iedereen
rest in peace zwem in urinequote:Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Hallo Moira!
Just chillin, watching sum clips ya no whut Im sayinquote:
Ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Niet eens een uitnodiging gezienquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:39 schreef Moira. het volgende:
Jointje aan, wijntje erbij. Eindelijk weekend vieren
Tevens wens ik LompeHork en LompeVrouw veel plezier met het verjaardagspartijtje van de vrouw des huizes![]()
Jammer dat het niet lukte om er bij te zijn, maar Mono en ik zullen binnenkort eens de agenda's naast elkaar liggen en dan prikken we een nieuwe datum![]()
Al Keezend LV's nieuwe levensjaar inluiden, kunnen we alvast oefenen op het NK 2014
ik ben er alquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:53 schreef Lt.Surge het volgende:
Jongens, jullie dwingen mij om bier te klappen. Geen posts = verveling = afleiding zoeken = telkens bij die krat uitkomen
Dank je. Je hebt me er van weerhouden iets slechts te doen!quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dank je. Je hebt me er van weerhouden iets slechts te doen!
Mensen die niet vriendjes zijn van LVquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet eens een uitnodiging gezien
* Lt.Surge plaatst LH op de black-list.
Ik ben dit aan het checkenquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:53 schreef Lt.Surge het volgende:
Jongens, jullie dwingen mij om bier te klappen. Geen posts = verveling = afleiding zoeken = telkens bij die krat uitkomen
Ga eens bier drinkenquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dank je. Je hebt me er van weerhouden iets slechts te doen!
Ja hallo, ik heb zo'n grote vrienden kring, ik kan niet alles en iedereen tevreden houden / laten joinen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die niet vriendjes zijn van LV
Nu al?!quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben dit aan het checken
http://spunk.nl/blog/watspassiert
en stoned/aangeschoten
Ja man was al tijdje bezigquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb zo'n grote vrienden kring, ik kan niet alles en iedereen tevreden houden / laten joinen.
[..]
Nu al?!![]()
OMG MUST SEEquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:05 schreef Lt.Surge het volgende:
Bekijk Live: One Direction onthult nieuwe nummers en Hangout met vrienden voor #1DDay, live vanuit L.A.
Ooooooooooooooooooooooooooooooooh SNAP. Dank voor de tip YT![]()
![]()
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dude je neemt mij toch niet serieus he?
Jawel. Ik heb net ook gedaan wat je ondertitel zeiquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dude je neemt mij toch niet serieus he?
Omdat je dan, als je dat te vaak doet, een heel verknipt beeld van mij krijgtquote:
Oh, maar dat is wel grappigquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb net ook gedaan wat je ondertitel zei
Ben je naar de kapper geweest?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat je dan, als je dat te vaak doet, een heel verknipt beeld van mij krijgt
[..]
Oh, maar dat is wel grappighihi
quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:05 schreef Lt.Surge het volgende:
Bekijk Live: One Direction onthult nieuwe nummers en Hangout met vrienden voor #1DDay, live vanuit L.A.
Ooooooooooooooooooooooooooooooooh SNAP. Dank voor de tip YT![]()
![]()
Waarheidquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee
[..]
trek 'm gewoon uit dan
broekloos thuis zitten
Ik moet naar de stadquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee
[..]
trek 'm gewoon uit dan
broekloos thuis zitten
hoera dat deksel/dingetje zonder lipje is er nu eindelijk afquote:
wat moet je in de stad, dan?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik moet naar de stad
Ook een oude broek.. Andere zitten in de was.
Viroquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is fatty en broekloos thuis film kijken
makkelijker voor je chickquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is fatty en broekloos thuis film kijken
Keal gelijk willen tonguh ejquote:
Dat ook, maar lekker broekloos op de bank film kijken en met 1 hand je ballen strelenquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
makkelijker voor je chick![]()
aan je mokkel denken
Ben geen homo jonguhquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Keal gelijk willen tonguh ej
niet op de 1e chat jwz
u know u want the Dquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben geen homo jonguhAlleen voor Mono en Mur
Duitsers ftw. Mijn wallpaper ftw.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Je lust geen drop?Opbokken uit nederland, reserve duitser dat je bent
Diglett dit dat alles.quote:
You're kidding right?quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:00 schreef Lt.Surge het volgende:
Random YouTube doorklikken ftw.
Nicki Minaj - Stupid Hoe (Explicit)
Haten op de top 3quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:01 schreef Viro het volgende:
[..]
You're kidding right?Nicki Minaj, justin bieber, one direction
Belieber alles.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Top 3 slechtste artiesten jaHun gekrijs muziek noemen
Ik irriteer me meer aan die host met die blokjes.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:10 schreef Moira. het volgende:
Surge ik erger me wel een beetje aan hoe ze allemaal op die bank hangen op die youtube stream. Echt zo heel onbeleefd/onbeschoft onderuitgezakt, armen wijd, benen op de bank hangend
Inderdaad.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
Check die stats![]()
En die stem. Alles.
Perfecte boii.
Eigenlijk is alles gewoonquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik irriteer me meer aan die host met die blokjes.
Dat als je zo populair en goed bent een beetje lui & aro gaat worden begrijp ik wel.
Wat?quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles gewoon![]()
3 kwart miljoen meisjes houden nu slaapfeestjes met hun vriendinnen om 24 uur lang dit te kijken
Nou weet ik waarom ik mijn baard mag blijven dragen van jequote:Op zaterdag 23 november 2013 21:17 schreef Moira. het volgende:
Ik ben zo blij dat ik op oudere jongens/mannen val
Clip jwz.quote:
Ik val altijd op de grond. Dus jij hebt nog geluk.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:17 schreef Moira. het volgende:
Ik ben zo blij dat ik op oudere jongens/mannen val
De eckte 1D'squote:
Staat je gewoon goedquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou weet ik waarom ik mijn baard mag blijven dragen van je![]()
How can we combine Switzerland with One Direction you might ask?!quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen last van.
Gaat over...Switzerland.
Ik zag het jaquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen last van.
Gaat over...Switzerland.
Koebellen zijn wel tof tho.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zag het jawtf die koebellen, en dan "this was our contribution"
Dan kun je beter Japanse meiden hebben. Die gooien met inktvissen en proppen hun eigen slipje in hun behaarde fluit.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:27 schreef Moira. het volgende:
Die meisjes ook altijd hun hand voor hun mond zo giechelendoe gewoon chill man ipv doen alsof het een alien is
dan maak je een lekkere indruk
Ohquote:
ja maar dan weet je nooit of ze het nou lekker vinden of niet want ze maken altijd geluiden alsof ze huilenquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan kun je beter Japanse meiden hebben. Die gooien met inktvissen en proppen hun eigen slipje in hun behaarde fluit.
Dan kan je verkrachting gewoon een dikke "plausible deniel" gevenquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja maar dan weet je nooit of ze het nou lekker vinden of niet want ze maken altijd geluiden alsof ze huilen
hehehe truequote:Op zaterdag 23 november 2013 21:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan kan je verkrachting gewoon een dikke "plausible deniel" geven
Ze vond het lekker want ze jammerde
Iddquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:34 schreef Lt.Surge het volgende:
Echt die...''home clips''...girls come on.
Doe het dan goed.
Vieze kleine monsters bedoel je.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:35 schreef Moira. het volgende:
Mja daarom gewoon maar kinderen kinderen laten zijn
Hoewel het vaak met gekromde tenen gaat
okquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:43 schreef Lt.Surge het volgende:
Even roken & bier pakken.
Moira, kijk even voor 2. Thanks!
Echt die boiis kunnen alles hoor.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:49 schreef Moira. het volgende:
Oh ze surfen ook al
Dat wou ik vroeger ook altijd kunnen omdat Rocket Power
Zet dit aan:quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:59 schreef Rezania het volgende:
Gvd, red mij van deze kringverjaardag vol vrouwen en nichten.
Gaan ze roepen dat het herrie is.quote:
Niet vreemdquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaan ze roepen dat het herrie is.
Je moet daar écht weg.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaan ze roepen dat het herrie is.
Je ziet er wat bleekjes uit. Voel je je wel lekker?quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je ziet er wat bleekjes uit. Voel je je wel lekker?
Janewayquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
wat
Niemand beat General Grievous. Een evil robot met longkanker
[ afbeelding ]
Mijn hersendoodheid wordt me momenteel even iets te veel.quote:
Haten is verlaten.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn hersendoodheid wordt me momenteel even iets te veel.
Ik zet ff 1D uit, wellicht helpt dat wat.
One direction?quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn hersendoodheid wordt me momenteel even iets te veel.
Ik zet ff 1D uit, wellicht helpt dat wat.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
DOE NOU MAAR GEWOON. Is maar 20 posts ofzo terug
Bier en homos.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
DAN MAG JE OOK GEEN MENING VORMEN ALS JE NIET WEET WAAR HET OVER GAAT
Jonge godquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |