Ja hallo, ik heb zo'n grote vrienden kring, ik kan niet alles en iedereen tevreden houden / laten joinen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mensen die niet vriendjes zijn van LV
Nu al?!quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben dit aan het checken
http://spunk.nl/blog/watspassiert
en stoned/aangeschoten
Ja man was al tijdje bezigquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb zo'n grote vrienden kring, ik kan niet alles en iedereen tevreden houden / laten joinen.
[..]
Nu al?!![]()
OMG MUST SEEquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:05 schreef Lt.Surge het volgende:
Bekijk Live: One Direction onthult nieuwe nummers en Hangout met vrienden voor #1DDay, live vanuit L.A.
Ooooooooooooooooooooooooooooooooh SNAP. Dank voor de tip YT![]()
![]()
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dude je neemt mij toch niet serieus he?
Jawel. Ik heb net ook gedaan wat je ondertitel zeiquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dude je neemt mij toch niet serieus he?
Omdat je dan, als je dat te vaak doet, een heel verknipt beeld van mij krijgtquote:
Oh, maar dat is wel grappigquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb net ook gedaan wat je ondertitel zei
Ben je naar de kapper geweest?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat je dan, als je dat te vaak doet, een heel verknipt beeld van mij krijgt
[..]
Oh, maar dat is wel grappighihi
quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:05 schreef Lt.Surge het volgende:
Bekijk Live: One Direction onthult nieuwe nummers en Hangout met vrienden voor #1DDay, live vanuit L.A.
Ooooooooooooooooooooooooooooooooh SNAP. Dank voor de tip YT![]()
![]()
Waarheidquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee
[..]
trek 'm gewoon uit dan
broekloos thuis zitten
Ik moet naar de stadquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
nee
[..]
trek 'm gewoon uit dan
broekloos thuis zitten
hoera dat deksel/dingetje zonder lipje is er nu eindelijk afquote:
wat moet je in de stad, dan?quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik moet naar de stad
Ook een oude broek.. Andere zitten in de was.
Viroquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is fatty en broekloos thuis film kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |