quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
Men zegt wel eens dat ik op hem lijkAls je echt op hem lijkt heb je wel mazzelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jake Gyllenhaal
tevens halloonnn iedereen
Fuck the EBU.
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je echt op hem lijkt heb je wel mazzel
Jake Gyllenhaal
tevens halloonnn iedereen
rest in peace zwem in urinequote:Op zaterdag 23 november 2013 19:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Hallo Moira!
Just chillin, watching sum clips ya no whut Im sayinquote:
Ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Niet eens een uitnodiging gezienquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:39 schreef Moira. het volgende:
Jointje aan, wijntje erbij. Eindelijk weekend vieren
Tevens wens ik LompeHork en LompeVrouw veel plezier met het verjaardagspartijtje van de vrouw des huizes![]()
Jammer dat het niet lukte om er bij te zijn, maar Mono en ik zullen binnenkort eens de agenda's naast elkaar liggen en dan prikken we een nieuwe datum![]()
Al Keezend LV's nieuwe levensjaar inluiden, kunnen we alvast oefenen op het NK 2014
ik ben er alquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:53 schreef Lt.Surge het volgende:
Jongens, jullie dwingen mij om bier te klappen. Geen posts = verveling = afleiding zoeken = telkens bij die krat uitkomen
Dank je. Je hebt me er van weerhouden iets slechts te doen!quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dank je. Je hebt me er van weerhouden iets slechts te doen!
Mensen die niet vriendjes zijn van LVquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet eens een uitnodiging gezien
* Lt.Surge plaatst LH op de black-list.
Ik ben dit aan het checkenquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:53 schreef Lt.Surge het volgende:
Jongens, jullie dwingen mij om bier te klappen. Geen posts = verveling = afleiding zoeken = telkens bij die krat uitkomen
Ga eens bier drinkenquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dank je. Je hebt me er van weerhouden iets slechts te doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |